Legfrissebb 50 hozzászólás

A legfrissebb 50 hozzászólás

Tények (vendég) [2018-02-19 19:00:39]#1
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Egy tavalyi adat:hazánkban egymillió főre 8 CT jut,mig Szlovákiában 18,igy ők vezetik e tekintetben a V4-et.Miskolc is úgy pályázik,hogy összefog Királyhelmeccel,s igy nagyobb az esélyük a CT-re.A nyolcezres városnak nincs nagy önálló kórháza de gyorsan orvos és müszerek közé kerül a beteg, s ha a gond nagyobb irány a szakkorház.Az épületek lelakottak,de ebben a kisvárosban vastagbéltükrözéstől mammográfiáig sokminden megtalálható.Laporoszkópjuk is van,vagyis heg nélküli sebészeti eljárásokra alkalmas müszer ami igen drága de hatékony.Invaziv vagyis klasszikus felnyitás nélkül csökken a fertőzés kockázata is.No persze akkor kevesebb ágy, személyzet kellene.A magyar rendszer megcsontosodott a főorvosok hadserege lever minden lázadást,változtatási szándékot.Évente egy kisvárosnyival csökken a myagyarság.Kinek jó ez?
Ákos [2018-02-19 16:01:40]#2
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Hidd el ennyire hülyének néz mindenkit.. Azt hiszi, hogy bármit képes megetetni a néppel, bár igaz egyre több ember tér észhez, de azért akad még aki elhiszi..
na ja (vendég) [2018-02-19 12:20:32]#3
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Én már csak arra lennék kíváncsi hogy melyik elmeintézetben írták meg neki az évértékelőt. Nem százas, az fix. Vagy ennyire hülyének néz mindenkit.
Vendég (vendég) [2018-02-18 23:12:06]#4
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Vajon megkapja e a CT gépet a rendelőintézet? Nagy szükség lenne rá,igaz nem mindenk gondolja így.
menyét (vendég) [2018-02-18 22:38:24]#5
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Döbbenet. Ov kampánybeszédét (évértékelőjét) hallgatva rádöbbentem, hogy nem egy országban élünk.Szerinte amerre néz, mindenhol toronydarukat lát. Lehet, hogy másodállásban,mert kévés a della darugyárban dolgozik. Én itt a környéken egyetlen toronydarut sem láttam, pedig elég jól körülnéztem.Azt is mondta, hogy aki többet dolgozik többet is keres.Most már csak azt nem értem, hogy ha a minimálbér napi 8 órára havi 138E forint, akkor aki 500E forint felett keres, hogyan dolgozik napi 36 órát.
Választó (vendég) [2018-02-18 22:10:06]#6
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Polgármesterünknek annyira fontos a képviselőség, hogy a facebook oldalán "küzd az álomért". Ízléstelen, gusztustalan.
errr (vendég) [2018-02-18 20:40:34]#7
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Van aki ezen meglepődik? A pitiáner csalók helyén való erre?!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1982339808460232&set=a.751741458186746.1073741831.100000526962397&type=3&theater
errr (vendég) [2018-02-18 17:57:50]#8
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

:) Valójában leülne a szerver, akkor is ha csak a legdurvább dolgaikat akarnánk is sorjában felemlegetni. Szerencse hogy ma már egy adat sem vész el.. ha tudják ezek ha nem! lesz rá idő.
errr (vendég) [2018-02-18 17:53:16]#9
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

valóban a legsötétebb időket idéző zászlóerdő előtt szégyenszemre.... hihetetlen, hogy ez itt velünk történik! Szavazni kell!
A múlt ... (vendég) [2018-02-18 16:54:19]#10
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

A mai évértékelő ,az MKP , 1953 évi kongresszusát idézte.
LéteziK az ,hogy az ott lévők ,és az ott nem lévő hívők ,ezt elhiszik?
Soros még egy bevándorlót sem engedett be ,de Ők 20 000 +3500+700 főt,és 4000 ukránt ,és nem beszélve az ukrán nyugdíjakról.
Borzasztó.
Nem esett szó a szegénységről ,a megnövekedett adóságról ,egészségÜgyröl oktatásról ,elvándorlásról,-korrupcióról, urizálásról,nemzetközi elszigetelődéről,az orosz ,és keleti kapcsolatokról,devizahitelesekről,demokráciáról, stb - ilyen kevéssel beérik ?
Szomorú.
valaki (vendég) [2018-02-18 15:17:43]#11
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Nem tévedés, a ha-val kezdődő mondatok... Például: ha a jelenlegi Polgi NEM lesz ogy képviselő, akkor NEM lesz az idén Pm választás.
Bukovszky Róbert [2018-02-18 14:48:53]#12
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Nem, Ő nem fog indulni, ez tuti!
#207 Ez tévedés, ha a jelenlegi Polgi ogy képviselő lesz, akkor Szerencsén még az idén Pm választás lesz.
#210 Ezt a tegnapi Szél Berni évértékelőből 'plagizálta! :)
#211 Engem miért nem hívnak soha kampány ügyben, sem a vonalason sem mobilon!? :(
Hihető? Várható? (vendég) [2018-02-18 12:03:47]#13
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Eképzelhető? Válaszol rá valaki?! https://hirtv.hu/ahirtvhirei/helytartokat-rakna-a-kormanypart-a-falvak-elere-2448057
189-hez, Elkezdődött (vendég) [2018-02-18 10:36:23]#14
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

a polgármesteri telefonhívás a polgármesterek részéről a következő számról:06-49-524375. Milyen kár,hogx nem lehet visszaszólni!
Keritéshez (vendég) [2018-02-18 09:16:02]#15
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Javaslat: építsenek kerítést a nyugati határon is ,megakadályozni a kivándorlást.
. (vendég) [2018-02-17 18:45:40]#16
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

A mi Sanyink. De tudta azt Ön szerintem.Soroljam a titulusait?Ö megcsinálná a négysávosítást is,csak nem hiszem hogy egy hónapnál többet kibírna! De azt tutira! :D
polgi (vendég) [2018-02-17 12:53:54]#17
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

az egyik iskola vezetőt is emlegetik a polgármester jelöltek között
valaki (vendég) [2018-02-17 09:24:18]#18
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Miért nem írja ki a nevét? Ki tudja kinek ki a hírhedt? Egyébként jövő őszig még rengeteg idő van ;)
tudja, ha (vendég) [2018-02-17 08:38:30]#19
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

ha eddig nem tettek semmit, akkor most fognak? Akkor ideje lenne lemondani az ilyen intézményvezetőknek. Pláne az óvodából.
szülő (vendég) [2018-02-17 05:31:56]#20
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Nekünk szülőknek is van felelősségünk. Ha az iskola ilyet tenne akkor azt nem szabad szó nélkül hagyni.
Én bízom az oktatási intézmények vezetőiben, hogy ellenállnak ennek az erőszaknak . Ráadásul nem is az önkormányzat a fenntartó és nem hiszem,hogy az egyház is engedné.
Persze (vendég) [2018-02-16 22:00:45]#21
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Ezzel a felhívással nagyon egyetértek. Kíváncsian várom, vajon az óvodák, iskolák vezetői mennyire fognak kiállni a gyerekekért ebből a szempontból, mármint hogy senki ne használja kampánycélra a gyerekeket (arcukat, hangjukat, szereplésüket)
valaki (vendég) [2018-02-16 20:57:44]#22
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Igen, szörnyű, meg kell állítani őket, de...
Ezt a törvényt még ők sem gondolják komolyan, vagy ha igen, akkor is csak a választások után. Most csupán az a cél, hogy Sorosról, a migránsokról és a külföldről pénzelt álcivilekről beszéljünk, vitatkozzunk, mert ott ők otthon vannak.
Szerintem a választásokig beszéljünk inkább a korrupcióról, az Elios ügyről, Mészárosról, a soha meg nem térülő stadion-beruházásokról, az egészségügy áldatlan állapotáról, az alacsonyan képzett egyengyerekeket nevelni szándékozó központosított oktatási rendszerről stb.
. (vendég) [2018-02-16 18:43:50]#23
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Igaz a hír miszerint városunk hírhedt vállalkozója is jelölteti magát a polgármester választáson?
errr (vendég) [2018-02-16 18:38:16]#24
errr (vendég) [2018-02-16 18:36:57]#25
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Erre készülnek a stop Soros törvény leple alatt:
Hát mi ez itt? Meg kell állítani ezeket!
http://ekint.org/alkotmanyossag/2018-02-14/az-eotvos-karoly-intezet-gyorselemzese-a-stop-soros-torvenycsomagrol
198-hoz (vendég) [2018-02-16 17:34:06]#26
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Azt sem értettem, hogy szalagavatókor miért tűznek Szerencsen szalagot a mindenkori polgármesternek? Csak nem ő is ballagni, vagy érettségizni fog? Miskolcon, Szegeden, Debrecenben, Pécsett, Győrben, nem beszélve Budapestről, megtelne a zakó a feltűzött szalagokkal. Mellesleg más sem működtető, sem fenntartó az önkormányzat.
felhívás (vendég) [2018-02-16 16:30:47]#27
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Arra kérem a bölcsődék , óvodák , iskolák, művészeti iskolák, gimnáziumok, szakmunkás képzők igazgatóit vezetőit, mivel választási kampány van egyik párt jelöltjét, még ha az egyben polgármester is ne hívja és ne engedje be az intézménybe kampányolni. A szerencsi gyerekeknek ne most kedveskedjenek, ne most tapsoljanak az ünnepségeken és ne most fényképezkedjenek velük .Majd választások után lesz rá idejük.
Hádám [2018-02-15 23:04:21]#28
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Szerintem a Kulcsár Anita megemlékezést felhasználni kampány célra (fizetett hirdetés formájában) éppen ugyan olyan hányingerkeltő dolog mint a gyerekek felhasználása... És sajnos még sorolhatnám a végtelenségig.

"Igen a képviselők a hibásak,fel kell oszlatni a testületet.Az új csapat rögtön tudja a megoldást ,de addig se szóljanak semmit,majd a megválasztásuk után álljanak elő a tutival.Remélem ez lessz a kánoán.Esetleg valami kiszivárogtatás? Csak nem arra gondol hogy akinek csak a hátsó változik meg a nyelvcsapás erössége fog az ÖN önzetlen barátja lenni?Itt csak érdekek vannak drága barátom!!"

1. Nem tudom, egy új csapat rögtön tudná-e a megoldást, akik eddig voltak többé kevésbé változatlan formában, viszont egészen biztosan nem... lásd a város lakosságának rohamos csökkenése.

2. Itt bárki előáll jobbító szándékkal, kapásból lehülyézik, én már számolni se tudom hány javaslatot tettem, akár útépítés kapcsán, akár más ügyben, volt ismerősöm aki ingyen ajánlotta fel programozói tudását, nem kellett... A kormány legalább annyi sütnivalót fel tud mutatni, hogy olykor olykor ellopnak egy egy ötletünket... helyben még ez se megy...

3. Még ha testületi tag valaki, az sem garancia, Miskolcon már odáig fajult a történet, hogy a milliárdos közút fejlesztési program is "TITKOS", a képviselők, legalábbis az ellenzékiek nem tekinthetnek bele az anyagba....szerencsére nálunk nincs ilyen, mert nincs is útfejlesztési programunk :D ergo nincs min vitázni :D

Tudja, ha valaki bunkó módon állt eddig hozzám, nem nagyon látok rá esélyt, hogy egy esetleges képviselőségem esetén hipp hopp meg fog kedvelni, legalábbis ez nálam nem nyerő... a durva az, hogy 1-2 polgármester ismerős elmondása elég vad volt.. amikor leváltották az addigi polgármestert, volt olyan vállalkozó, aki kerek perec beállított és közölte, hogy "hozta a megszokott, kötelezőt, a későbbi jó együttműködés reményében".... már a látszatra sem adnak... évtizedek alatt megszokták, hogy "ÍGY MENNEK A DOLGOK"...
No (vendég) [2018-02-15 21:00:54]#29
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

nem kell soká várnia, hamarosan lesz egy projektnyitás, biztosan ott lesznek gyerekek is ..
Persze (vendég) [2018-02-15 18:28:27]#30
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Én attól kapok hányingert, amikor gyerekeket használnak politikai célokra. Pl. szalagátvágásoknál az ovisok, iskolások műsora... Semmi nem szent.
errr (vendég) [2018-02-15 14:29:39]#31
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

az a programja hogy Sorosozik egyet. Szánalmas. A térség érdekében.... hozzájárulásával eltapsolták a szerencsi választókörzetet. Arról miért nem szól?
errr (vendég) [2018-02-15 14:26:51]#32
megvilágosodás (vendég) [2018-02-15 07:03:00]#33
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

A 191 es hozzászóló csak nem érintett? Ha igen akkor miért nem kezdeményezte a feloszlatást? Azt mondja: csak érdekek vannak! Vajon kiknek az érdekeire gondol? Nekem nem úgy hangzik, mintha nem a szerencsiek érdekeire gondolt volna.
Igazságos Mátyás. (vendég) [2018-02-14 21:41:07]#34
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Igen a képviselők a hibásak,fel kell oszlatni a testületet.Az új csapat rögtön tudja a megoldást ,de addig se szóljanak semmit,majd a megválasztásuk után álljanak elő a tutival.Remélem ez lessz a kánoán.Esetleg valami kiszivárogtatás? Csak nem arra gondol hogy akinek csak a hátsó változik meg a nyelvcsapás erössége fog az ÖN önzetlen barátja lenni?Itt csak érdekek vannak drága barátom!!
Van ilyen (vendég) [2018-02-14 19:58:54]#35
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

azt mondja az ön országgyűlési képviselője ?
Ez olyan mint a Spar-os reklám az ön hentese .
Hádám [2018-02-14 18:43:42]#36
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Érdekes dolgot hallottam ma... tud esetleg róla valaki valamit!? Volt elvileg valami kistérségi ülés a polgármestereknek, ahol a jelenlévő polgármesterekkel támogató szöveget mondattak a fideszes jelölt mellett!? Igaz ez? Hallotta más is? Bár már nekem az is undorító már, hogy megemlékezéseket használnak fel kampánycélra... fizetett facebook hirdetésben mennek... hol van az emberi aljasság határa?
választó (vendég) [2018-02-14 18:00:26]#37
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

A napokban dobták be a postaládámba Koncz Ferenc szórólapját. Azt írja: "..27 éve vagyok e térség elhivatott szószólója."
Ha jól emlékszem egyszer már volt országgyűlési képviselő,
de akkor is alig szólalt meg. Akkor milyen elhivatott szószóló?

Azt is írja: " ...az állam támogatása a jövőben is szükséges ahhoz, hogy a jelenlegi munkahelyeket megtartsuk és újakat teremtsünk.
Ne nevettessen! Hát 8 évvel ezelőtt 1000 munkahelyet ígért Szerencsnek 2/3 os FIDESZ kormányzás alatt és az önkormányzatban is csak fideszesek voltak./ A haláleset miatti változás semmit sem jelentett./
Mennyi lett belőle?
errr (vendég) [2018-02-14 11:32:06]#38
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

A gázárral is baj van. Kiderült az EON az a szemét kapitalista, olcsóbban adja a gázt mint a rezsicsökkentéses maszlaggal együtt ami nagyszerű "nemzeti" vállalatunk. Kiderült megint, megrövidítenek átvernek becsapnak és meglopnak bennünket ezek.
errr (vendég) [2018-02-13 21:15:47]#39
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Nem olyan bonyolult kérés. Ez bizony a hegyaljai nagyszőlősöknek, akik így olcsó munkaerőben méginkább dúskálnak ámbár nem hiszem hogy az országrésznek akkora haszna volna belőlük mint a normális iparból s az itt maradt értelmiségből lenne, nem beszélve az egyéb alkalmazottakról. Itt csikóbőrös kulacs meg gulasch meg trink-trink grószfater trink s egyéb marhaság úgy tűnik a terv...amíg. A vezír is azt gondolja az ő fejével, hogy népi termékekkel fogunk majd a kapuban ücsörögni országszerte akár.
errr (vendég) [2018-02-13 21:06:43]#40
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

megkövetem ennyire durvát valóban nem érdemelt, de fenntartom kártékony volt ellenzéki szempontból a hsz-e, Ön nem a kisebb rossz irányába mozdult el hanem a nagyobbik felé.
Hádám [2018-02-13 12:38:04]#41
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

A települési önkormányzatok a jelenleg regnáló kormányzatnak köszönhetően vesztették el a szélesebb körű önállóságukat. Normális esetben teljesen mindegy lenne, hogy ki a polgármester, kormányzattól függetlenül. Olyan rendszerben viszont, ahol kerek perec fenyegetnek, hogy akkor "jár jól" a település ha kormánypárti a polgármester, ráadásul még az OGy képviselő(jelölt) is megerősíti ezt a burkolt fenyegetést, ott sok önállóság nincs... Akadnak persze kivételek, ahol tökösebb polgármesterek vannak és működik a település, meg akadnak olyanok is, ahol pincsikutyák kormányzati színekben, mégse jut egyről a kettőre... A baj ott kezdődik, ha igazából lövése sincs a testületnek, vajon mit is kellene kezdeni a várossal.. ha a beruházásokat (ami véletlenül akad), mindig a 4. évre időzítik... de kár is ezt ragozni
Bukovszky Róbert [2018-02-13 08:52:54]#42
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Ádám! Ezt írtad: "Ami azt illeti engem túlzottan nem érdekel a nagypolitika, különben már sokkal előrébb járnék a "ranglétrán"... engem egy dolog érdekel, a jobb sorsot érdemlő kisvárosunk!" Könyörgöm nyugtass meg, hogy azért valójában nem vagy ennyire ...... /nem tudom mi lenne a jó jelző amivel még nem bántalak meg/ Ezt a mondatot Te valóban átgondoltad, valóban így is gondolod? Én nagyon remélem, hogy nem, csupán a Szerencsieknek akartál egy kicsit tetszelegni! Szerinted, nem teljesen mindegy /na jó majdnem/, hogy ki-kik irányítanak egy-egy települést? Hidd el nekem, ha az Országunk működne, akkor működnének a települések is, hívhatják a polgit akár Kissnek, Tóthnak, Nagynak vagy éppen "Tündikének", Ferinek, talán még Horváth Ádámnak is. Szerinted, úgy őszintén milyen komoly dologba van ma beleszólásuk a kisebb települések önkormányzatainak?
. (vendég) [2018-02-13 06:59:02]#43
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Igazán örülök hogy ?valaki? átlátja.......
valaki (vendég) [2018-02-12 20:37:37]#44
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Hogy miről akartam beszélni? Megtudná, csak értelmesen el kellene olvasni amit írtam, de hát az ember nem várhat Öntől csodákat: kiragadott egy Önnek nem tetsző jelzőt, a többi már nem jutott el a tudatáig.
Ameddig ilyen fanatikus hívők vannak mindkét oldalon, addig mi egyszerű emberek nem várhatunk változást, javulást. Amíg az ügyeket szőnyeg alá seprik, amíg csak saját magukat fényezik a másikat meg mocskolják, amíg elbeszélnek egymás mellett, addig minden marad a régiben. :(
Megjegyzem soha nem szavaztam a FIDESZ-re (most sem fogok), de erre rá jöhetett volna, ha elolvassa korábbi beírásaimat.
errr (vendég) [2018-02-12 14:08:21]#45
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Kacagtató s egyben szánalmas is amint politikai kalandornak nevezi Karácsony Gergelyt, aki mellesleg Zugló sikeres polgármestere s a legnépszerűbb politikus. :D
Az a helyzet kalandor és mégrosszabb az maguk között van tömegesen. Elég csak a drága Voldemortra gondolni aki egy a sok közül semmiben sem igen lóghat ki a csapatból. Vagy a friss OLAF jelentésre. Miről is akart beszélni? :D
valaki (vendég) [2018-02-12 11:27:14]#46
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Azért vannak kételyeim...
Az MSZP 2014-ben a legfőbb akadálya volt az összefogásnak Mesterházy jelölésével. Utána folyamatos belharcok, lemorzsolódás, egyezségek, alkuk. Még egy saját miniszterelnök jelöltet sem tudnak felmutatni, beállnak egy (egyébként aranyos) politikai kalandor mögé. Most nagyon össze akarnak fogni a kormányváltás érdekében, de valahogy az az ember érzése, hogy a jelszavuk: fogjunk össze és tegyük amit mi mondunk. Most is megpróbálnak diktálni. Nem tudnám mit szólnának, ha az LMP azt mondaná: koordináljunk, ehhez kérem az MSZP-től és a DK-tól a következő 15-15 körzetet, és felsorolnák.
Ez semmi más, csupán harc a túlélésért és azt gondolom, hogy ameddig ez sikeres, addig nyugodt lehet a FIDESZ.
. (vendég) [2018-02-12 09:12:20]#47
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Téved. Nem bíztatok. Egyedül arra szeretném felhívni a figyelmét mindenkinek,hogy ne legyenek túlzott illúziói egyikkel kapcsolatba sem.Föleg nem úgy hogy a favoritjai bármilyen döntését vagy tetteit feltétel nélkül éljenzi és szinte kötelességének érzi azok helyességét másokba is belemagyarázni.Amióta a világ világ,a politika mindig is a pénzröl és a hatalomról szólt.Jó példa erre hírhedt vállalkozónk is,akinek mindegy ki van hatalmon,megtalálja a számítását.Tehát: menjenek!!!...SZAVAZZANAK!!!!
Komikus (vendég) [2018-02-11 23:33:20]#48
valaki (vendég) [2018-02-11 21:59:03]#49
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Úgy tűnik (a korábbi hozzászólásait is olvasva), hogy arra szeretné buzdítani Hádámot és másokat is, hogy ne foglalkozzanak politikával, ne menjenek szavazni. Nem tudja kinek lenne jó ez? Szerintem azoknak akik sok tízmilliárd forint közpénzből évek óta szeretnék megtartani, egybetartani a szavazóikat, azokat akiket meséikkel, konzultációkkal, plakátokkal még tudnak hülyíteni, félelemben és harckészültségben tartani.
Mindenki politizáljon legalább annyira, hogy menjen el szavazni!
Hádám [2018-02-11 21:49:03]#50
Cikk: Frissítve: Szerencs képviselő-tesülete határozattal küzd a migránsok ellen

Ami azt illeti engem túlzottan nem érdekel a nagypolitika, különben már sokkal előrébb járnék a "ranglétrán"... engem egy dolog érdekel, a jobb sorsot érdemlő kisvárosunk! Bosszant, hogy mi volt és mi lehetne belőle, ha nem az említett hiénák kezében lenne évtizedek óta. Igazamat alátámasztja, hogy mai napig itt élek, itt indítottunk saját vállalkozást, mindössze az egyetemi tanulmányaim miatt éltem Budapesten pár évet és eszem ágában sincs innen máshova költözni, néhány illető nagy bánatára :D Láttam már karón varjút, páran elhúztak már innen, akik anno nagy szószólói voltak Szerencsnek.. ha már nem volt fejős tehén, mindjárt nem is volt annyira szép és jó a város... ettől függetlenül megy az ujjal mutogatás a cukorgyár ügyben, mindenki szépen lehúzta a maga kis hasznát belőle, van aki az előző kormányzatra mutogat, van aki a mostani felelősségét firtatja, de akárhogy is nézzük, nem rémlik, hogy bármelyik is "békemenetet" szervezett volna a gyár megmentéséért... vagy "konzultációt" kezdeményezett volna... na erről ennyit...
A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén.