Legfrissebb 50 hozzászólás

A legfrissebb 50 hozzászólás

??? (vendég) [2018-12-14 11:00:08]#1
olvasni való (vendég) [2018-12-14 08:55:23]#2
errr (vendég) [2018-12-13 22:02:30]#3
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Ha a Kossuth nem mondta volna be akkor itt a valóság. Tegnap is ma is s majd vasárnap is.
:-)
https://168ora.hu/itthon/kossuth-ter-tuntetes-rabszolgatorveny-2018-12-13-160613
errr (vendég) [2018-12-13 21:15:33]#4
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Gondolom tudja a választ. Sajnos kétség sem férhet hozzá. Mellesleg kiderült , hogy ott is manipulálták a képviselők szavazó rendszerét szoftveresen. Ezúttal érdekes módon nem kellett hozzá azonosító kártya!
Neki (vendég) [2018-12-13 18:45:01]#5
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Magyarország,és a magyarok az elsők ezért nyomott igent .
Németországban 220-órával lehet 600000- ft keresni és abban a hónapban fizetik ki.
Jó hogy Európa fideszen röhög .
szavazás (vendég) [2018-12-13 08:29:17]#6
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Vajon Koncz Ferenc a térség fideszes országgyűlési képviselője megszavazta a rabszolgatörvényt? Bevezetik azt majd a Mészáros Lőrinc cégeinél is????
errr (vendég) [2018-12-12 17:51:39]#8
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Továbbá nem hogy nem figyel a szakszervezetekre, hanem nem is egyeztettek velük nem is szóltak nekik. Lehet ezt minősíteni? Ezen a szinten lehet ilyet mondani?!
errr (vendég) [2018-12-12 17:30:04]#9
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Ha beteg lesz, kirúgják az őket krvára nem zavarja. Nem idézte a legvadabbat a mi dicső sólymunktól, hogy asszondja: a szakszervezetek nem értik. No vazzeg ettől szemtelenebb butább kijelentést még nem hallottam. A melós nem érti ellenben a here az érti. De ha érti ha nem rákényszerítené.
valaki (vendég) [2018-12-12 16:59:51]#10
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

?Mindenkire figyelek, a szakszervezetekre különösen, követem a véleményüket, tisztelem is a vélemény-nyilvánítás szabadságát, és megfontolom mindig a fölvetett érveket. ... ez jó törvény és jót fog tenni a munkavállalóknak?. Mondja ezt (nem a beterjesztő, nem a miniszter, nem a kormány) személyesen Orbán Viktor.
Ha a munkavállalóknak akarnának jót tenni, akkor a túlórákat HAVONTA kellene elszámolni, nem pedig három évente! Három év alatt sok minden történhet: pl. értékesítési, termelési pangások és akkor a dolgozó veheti ki a szabadnapjait (ha akarja, ha nem) és nem lesz túlórája. Mi történik, ha nem dolgozik csak kettő és fél évet, mert nem bírja, beteg lesz, kirúgják?
Család (vendég) [2018-12-12 15:42:05]#11
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Akár heti 48 óra,persze többmüszakos rendszerbe,bejárással.Egész évben annyi a bruttó,mint egy kieső futballcsapat kispados játékosának félhavi lóvéja.Mindez három évre kitolva.Ez a kizsákmányoló társadalom legdurvább arca.Mi történt ebben az országban?Családot elfelejteni,szülni mások fognak akik rövidesen a lakosság 20%-át fogják adni,de nem a II.kerületben.Sajnálom a képviselőket,egy olyan útra léptek ahonnan nincs visszaút.
eu-s ügyészség (vendég) [2018-12-11 11:19:34]#12
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Na ezért is kellene Európai Ügyészség, hogy minden disznóság kiderülhessen. Az kevés, hogy itt egymás torkának ugranak. Tenni kellene a dolgát mindenkinek. Ha így lenne nem lenne sokaknak kedvük bulizni, nyájasan a kamerába mosolyogni,mert kiderülne ki milyen cégbe vásárolta be magát és hogyan? Közben pedig 400 túlórát is dolgoztathatnak velünk, és talán három év múlva ki is fizethetik a munkabért?
Vajon látják ezt az emberek? Vagy csak a tortasütő versenyen dörgölőznek a hatalom helytartóihoz?
megérdemlik... (vendég) [2018-12-11 09:32:16]#13
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

ÁTLAG Bruttó 780/hó. nem egy szerencsi nyakában láttam facebookon a kártyát fityegni

https://index.hu/sport/2018/12/10/bp2017_kft_vizes_vebe_fina_budapest_2017_koltes_eves_ceges_beszamolo_bevetel_kiadas_veszteseg/
Tekergő (vendég) [2018-12-10 21:38:31]#14
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Ugye, ugye, hátha valaki leír olyasmit, ami miatt egyesek a sosem létezett "jó hírnevükre" hivatkozva bíróság elé citálhatják a pimasz kispolgárt! Ön ezt jól tudja, amúgy nem játszaná ilyen átlátszóan az értetlent. Ha már nem tud leszakadni a bulizgatásról, akkor a többi, nem érintett ide tévedőnek ajánlom megnézni, kik szoktak együtt mosolyogni a polgári bálon. Kiderül, mi köti össze a gyerekek fotózgatását, a furcsa céghálózatokat és a fideszes politikusokat. A helyi viszonyokat minimálisan ismerők öt perc guglizással ki tudják deríteni, mihez kívánják a gyermekük arcát adni. Akár elég a képkeresőt használni, olvasni se kell. Sikerülni fog Önnek is. Tisztelettel.
Helyzet (vendég) [2018-12-10 20:39:35]#15
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Az évi 400 órás elrendelhető túlórát jogosultak 3 éven belül kifizetni,vagyis akár a harmadik év végén?Jól értem?Ma kivételesen 22 percet néztem az M1 hiradót de csak migráció,s Franciországra jutott idő,igy a délutáni parlamenti vitáról semmit sem hallottam.Magyar vagyok érdekelne a hazám a gyerekeink jövője is vagy méginkább az.
Egyértelműen. (vendég) [2018-12-10 16:46:55]#16
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Biciklizés hsz.-nek: igen a vezetők ,képviselők ,és a slepp gondtalan nevetésére .és bulizásaira gondolt.
De kérem kifejtené ,hogy ehhez hogy jönnek a helybeli ,már nem létező lokálpatrióták?
Számomra nagyon zavaros gondolatok, összemosva.
Nevezze nevén mire ,kire gondol! Homályosítson fel minket.
biciklizés (vendég) [2018-12-09 22:50:41]#17
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Ezerszer le lett írva, de kérdezzen csak rá újra és újra, értetlenkedve :-D A vezetők, képviselők "buliázása" (???) alatt úgy sejtem, a fideszesekre gondol, ez esetben ajánlom az Orbán-kormány nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter asszonyának szerencsi kötődéseit tanulmányozni. Hogy a helyi szoci-lokálpatriótáknak már nem büdös semmi és sunyin a NER részévé váltak, csak őket minősíti! :P Én nem adom a gyermekem nevét az elmúlt hónapokban megjelent eseményekhez és mindenkit arra buzdítok, hogy kicsit tájékozódjon!
Parasztvakítás ... (vendég) [2018-12-09 15:44:35]#18
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Valaki tudja ,hogy az ogy.képviselő felesége ,mi a bánatot keres mindig az eseményeken ,és most már a tárgyalásokon is ?
Kontra produktív, a mosoly ,és a kéz a kézben állandóan
Talán ö is ,egy fizetett szakértő? A folyamatos mosolygásától ,kiver a hideg.
A család többi tagja ,és a nász uram nejével, mikor csatlakoznak ? Ők is tanácsadó ,és szakértőként.
A csokoládé gyártásról értekeztek ,de cukor gyártásról kellett volna.
Parasztvakítás megy folyamatosan. Családi vállalkozás.
MI LESZ ,ÉS MIKOR LESZ ENNEK VÉGE ?
Igaza van (vendég) [2018-12-08 13:33:42]#19
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

a mostani polgármester avval kampányolt hogy majd ilyen(hátszéllel) könnyebb lesz Szerencs város fejlődése .
Amint meg volt a választás látszata Szerencs fejlőse a nulla felé konvergál .
Isten áldja a tanárokat .
errr (vendég) [2018-12-08 13:00:44]#20
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Ma mellesleg tüntetést tartanak a szakszervezetek a rabszolgatörvény és ennek kapcsán a fidesz országlása ellen. Mindenkinek támogatnia illene.
https://hvg.hu/itthon/20181208_Mit_kezd_az_utca_a_rabszolgatorvennyel
Szezont a fazonnal... (vendég) [2018-12-08 09:02:10]#21
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Bp 2017-mi köze ehhez a szerencsi biciklizéshez?
Esetleg nincs köze a vezetők,képviselők, buliázásához -erőltetett mosolyához,uram-bátyámozásához ?
valaki (vendég) [2018-12-07 07:56:18]#22
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Csak tájékoztatásul: sehol semmilyen nagyobb beruházás nem valósul meg hitel nélkül. A hitel nem visszanemtérítendő támogatás, azt néhány év alatt vissza kell fizetni. Erre találták ki a bankokat. Más kérdés, hogy ki kaphat hitelt: van-e megfelelő üzleti terve (és jó kapcsolata), esetleg "csókos-e"? Nem egyszerű erről objektív véleményt mondani. Az biztos, hogy a Mészáros (rész)tulajdonában lévő bank szívesen hitelez a (részben) Mészáros által megvalósítandó beruházásokhoz.
Nem tudom hogy kapcsolódik ide Franciaország és az Önnek tett (zavaros) ajánlat.
Vállalkozó (vendég) [2018-12-06 21:39:02]#23
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Szerintem büszkék lehetünk a szerencsi vállalkozókra, mert az adóforintjaink nélkül pld. még nagyobb hiány lenne az önkormányzat költségvetésében. Sőt! A szerencsi sportolók is mebecsülést érdemelnek! De Ön csak hajtsa a magáét! ;)
Bp 2017 (vendég) [2018-12-06 10:17:29]#24
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

jogerős ítélet
https://24.hu/belfold/2018/12/06/hosszu-katinka-duna-arena/
ismét büszkék lehetünk a szerencsi vállalkozókra! a biciklisek most jegelve?
Elitellenesek (vendég) [2018-12-06 09:01:44]#25
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Egyre erősödik ez a hullám,lásd Franciaországot.Ennek része hogy a politika és a gazdaság öszekeveredik,a jó kapcsolat" fontosabb,mint az innovációs képesség.Az ÖN embere is 18milliárd hitelt kért a föld legnagyobb erőművére nagylelküen felajánlva a hulledékhőt a koldusnak.Unesco..ismerősen cseng a neve?Hitel alma akárcsak a szigetelőmúveknél.Ilyenek a mi messiásaink.Amúgy Vas megyéből kaptam ajánlatot-egyműszak bruttó 180 e,de kiemelt utazási költségtérités!!Lakhatok a vasutállomáson.Viszont tegnaptól nincs kormányzati támogatás az összeszerelők betelepitésére.Elég aki már itt van,jöhet a 400 óra túlmunka a család érdekében,hadd keressen bruttó 2,5 millát,vagy legyen látványsportoló 250-500 milláért.
Földek sorsa (vendég) [2018-12-05 09:54:38]#26
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Vajon ebben a térségben mi fog történni? https://hvg.hu/gazdasag/20181205_Foldtorveny_videk_Fidesz_parlament?fbclid=IwAR0EWEahLbiiMHYyZcS-_Xt62lWlCfe1FlGBY9T_Qla2_j62zNzl_e76g1g
errr (vendég) [2018-12-04 21:31:51]#27
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

A távolság attól is függ, hogy mivel és főleg kinek a költségén lehet megközelíteni a célállomást. :D
errr (vendég) [2018-12-04 21:28:53]#28
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Már nyolc éve is azzal vakították a hibbantakat választás előtt, hogy ugrásra készen állnak a befektetők, csak a megfelelő győzelem megszületésére várnak. ?Már akkor is átlátszó és nevetséges fordulat volt ez, mára meg szánalmas hazugságnak minősült. Ellenben sikerrel kergették el a szalmatüzelésű erőművet.
Ki tud nagyobbat ... (vendég) [2018-12-04 17:11:53]#29
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Tudták ,hogy itt van Toszkána a szomszédban. Hogy nem szakad le az ég!
Meg kell kérdezni a "Toszkánaiakat". Érdekes lenne.
Szerintem Toszkána nem örülne ,a hasonlatnak.
Jól kell tudni nyilatkozni ,és Szerencs pedig Las Vegas lesz.
Ja ,hogy ez köszönő viszonyban sincs a valósággal. Kit érdekel.
Már a végeken is ez megy - parasztvakítás.Az álmokat ,és terveket valóságként kommunikálni.
Ha sokat mondják úgy is lesz.
Hádám [2018-12-04 12:57:21]#30
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Ha fel is épülne valaha is, már a térség 10 év lépéshátrányba került a környékkel szemben... mindig Kisvárdát emlegetem, azóta már az 50 milliárdot is átlépte a fejlesztésekre szánt összeg, pedig csak egy 16 ezres város, nem sokkal több mint Szerencs.... itt meg kiállnak, hogy "kaptunk" működési költségekre 200 milliót... ez a nagy eredmény.... nekem a pofámról lesülne a bőr... még szerencse hogy kaptak, így legalább a villanyszámla ki van fizetve :D Képzeljük el mi lenne, ha nem kaptak volna...
Szigetelő (vendég) [2018-12-04 10:34:02]#31
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

A volt polgármester, már országgyűlési képviselő immár nyolc éve regél szigetelőanyag gyárról. Tudja valaki, hogy mennyi pénzt költöttek már el erre a meg nem valósított projektre?
Hádám [2018-12-03 17:30:49]#32
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Látom sikerült kiugratni a nyulat a bokorból... ezek szerint aki "csak fizetős" képzésre kerül be az "így járt".... igaz most majdnem mind az a kormány hathatós tevékenységének köszönhetően... egyébként elárulom, simán bekerültem állami helyre, sőt szinte mindig ösztöndíjra voltam jogosult ;) Szerencsére nem volt szükségem diákhitelre, bár piszok szar volt finanszírozni....

Külföldre bármikor mehetnék, akár már az egyetem után is mehettem volna, ha nagyon akartam volna, de nem látom szükségét, számtalan lehetőségem van itthon is, nyilván nem "kormányzati hátszéllel" :D De azt azért elárulom, hogy az iskola elvégzésétől kezdve egy percet se voltam alkalmazottja senkinek, munkanélkülin se voltam 1 percet se eddig, nem is tervezem, még azt se lehet mondani, hogy hű de nagy volumenű lenne a saját vállalkozásunk, mégis csak az évi befizetett járulékokat és áfát számolva már bőven vehetnék házat Szerencsen gyakorlatilag bárhol.... ha az eddigi működést nézem, akkor pedig már már Pesten is nívós kis ház kijönne belőle.... és még csak most kezd beindulni a téma... ez mind az államnak lett befizetve.... arról már nem is beszélek, hogy a vásárolt eszközök, anyagok és egyéb termékek, szolgáltatások után mennyi illetéket fizettünk, adót fizettünk már eddig... szóval szerintem igenis van különbség a szerepvállalásban aközött, aki 40 évig minimálbéren a futószalag mellett alkalmazott és aközött aki 40 év alatt megmozgat több száz millió vagy milliárd forintot, akár sok száz ember után fizeti a kötelezőt, rizikóz mindent. Nyilván ha megvan az eredménye, akkor a "köcsög vállalkozónak könnyű, dől a lé", ha meg belebukik, akkor "mi megmondtuk..." De nem értem mi a probléma :D Kb hasonló beszámolót én is tudnék tartani mint a közmeghallgatáson 1-2 helyi cég :D "HA nyerünk majd egy pár száz milliós pályázatot, akkor majd jó lesz" :D
valaki (vendég) [2018-12-03 10:05:16]#33
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Köszönöm, ismerem a magyar nyugdíjrendszert. Éppen azért volt nagyképű az amit leírt, mert Önnek semmi ráhatása nincs, csupán része egy rendszernek, mint ahogy korábban is része volt a rendszernek az oktatásán keresztül. Az meg legyen saját problémája, hogy csak fizetős képzésre jutott be.
Becsülendő az, hogy itthon dolgozik, de ennek is több oka lehet. Akár az is, hogy külföldön nem tudna helytállni, érvényesülni (feltételezés). Szép napot, jó munkát!
menyét (vendég) [2018-12-02 22:18:31]#34
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Elolvastam a Szerencsi Hírek beszámolóját a Közmeghallgatásról.Sok majdani beruházásról beszéltek,a lényeg mégis az, amiről nem szóltak.Nem szóltak a megígért vágóhídról,a gyümölcsléüzemről,cukorgyárról.Lassan tíz éve ígérik a szigetelőanyag gyárat.Ezek után hisz még nekik valaki?
errr (vendég) [2018-12-02 20:47:49]#35
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Feltűnt, hogy a Szerencsi hírekben a polgármesteri fogadónapról megjelent összefoglalóban elhangzanak a támogatások összegei rendre s hogy miből mi lesz az is, csak az nem, -de kínosan nem egyszer sem,- hogy az a támogatás legtöbbször uniós támogatást takar. Biztos véletlen. :D
errr (vendég) [2018-12-02 20:42:55]#36
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Nos az én főiskolai tanulmányaimat hagyjuk de pl a keszármazóké úgy zajlott, hogy befértek a nem önköltséges oktatásba. Van fogalmam. :D
Most, hogy elmondta azt amit egyébként mindenki tud a nyugdíjrendszerünkről, rávilágított tudat alatt arra, hogy bizony nálunk a társadalom az aktívak fizetéséből él, akik eltartják azt a nyugdíjast is akiéből meg azelőtt éltünk, mintegy visszaadva a kölcsönt. Oktatásnál pl nem feltétlen a toll saját erőből való beszerzése alól mentesül a tanuló, hanem csak töredékébe kerül neki a játék mint amennyi a teljes költség lenne. Tanár fizetése teremfűtés, parkrendezés és így tovább.. A további részével egyetértek, hogy valahol nem fasza az, ha a fiatal kitanul, majd kimenekül a jobb élet reményében és így nem teljesít itthon semmit a rá váró terhekből. Akkor is igaz ez, ha kint lesz majd nyugdíjas is, azaz kintmarad. Becsülendő hogy itthon maradt.
Hádám [2018-12-02 18:49:10]#37
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Errr! Egy alapvető hiba van az elképzelésben... és még csak nem is nagyképű hozzászólás... hogy egyszerre két kommentelőt válaszoljak meg. A magyar nyugdíjrendszer nem gyűjtögető, mint néhány nyugati, ahol azt kapod vissza amit félreteszel életed során. Tehát ha nincs termelő réteg, nincs nyugdíj... ha ez nagyképű kijelentés, akkor tisztelt hozzászóló eléggé le van maradva a nyugdíjrendszer működésével... és akkor most mondok errnek is egy nagy okosságot... azon apróság mellett most menjünk el, hogy amikor én iskolás voltam, az utolsó tollig mindent saját költségen kellett megvennünk, semmit se kaptunk ajándékba, sőt nem egyszer fordult elő, hogy számtalan osztálytermet társadalmi munkában festettek ki apámék, olyan retek volt... a középiskolai és egyetemi tanulmányaimról pedig nem is lehet fogalma, hogy az fizetős volt-e vagy sem, de nem ingyenes volt azt elhiheti... abba bele se megyek, hogy volt olyan év, hogy a helyi önkormányzat annyira smutzig volt, hogy még az 1-2000 forintos bursa hungaricát is elvette... így talán érthetőbb, hogy miért nem hálálkodok térdre esve.... és ha most követném a "kalandvágyó" fiatalok több százezres tömegét, akkor meg nem kapnának semmit... konkrétan 0 forint kerülne be a közösbe, amiből a nyugdíjak is kiosztásra kerülnek... fél millióan hagyták itt kb az országot eddig, azoknak a befizetése igencsak hiányzik most, persze aki hülyére lopta magát a rendszerváltáskor azoknak igazából mindegy :D inkább nem nevesítek, éppen elég szégyen ez így is a társadalomra nézve...
kolbász (vendég) [2018-12-02 17:47:36]#38
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

:D :D Hogy divatba jött a disznótoros, az egész megyében de az ország többi részén is. Vajon honnan a disznó? Debrecen vagy Felcsút? :D :D :D
valaki (vendég) [2018-12-02 14:39:00]#39
errr (vendég) [2018-12-02 00:54:17]#41
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

azok már nyilván megtermelték pl a te iskoláztatásod költségét
Érdekes amúgy, hogy eme egyébként nagyon üdvös elfoglaltsága mellett régebben valahogy mindig volt ideje itt lógnia. :D
Hádám [2018-12-01 23:49:15]#42
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Megvagyok! :) Ugyan hol lennék? :D Megtermelem azoknak is a nyugdíját, akik jó dolgukban egyebet se tudnak mint egész nap itt óbégatni :D
errr (vendég) [2018-11-28 15:52:36]#43
errr (vendég) [2018-11-27 12:44:58]#45
errr (vendég) [2018-11-27 12:43:10]#46
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

s ki ez a P?
Kommentekből: "már városunkat is elérte a borsodi invázió"
" echte soproniak megint"
errr (vendég) [2018-11-27 12:38:27]#47
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

aztán hogy és miért kerülhetett oda? Mi köze a sportszergyártáshoz e nemes családnak? :D
Vendég (vendég) [2018-11-27 06:05:28]#48
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Az állomásra újra gumicsizmában kell menni(igaz aki terepjáróval közlekedik annak nem),viszont jól halad a volt polgármesterünk családi karrierje.
Figyelő (vendég) [2018-11-26 23:06:26]#49
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

Szépen gyarapodik a család. Erről szól a nemzeti konzultáció. Vannak még, akik hisznek nekik?j

https://m.hvg.hu/kkv/201847_magyar_sportmarka_a_2rule_es_aletelepedesi_kotveny
Örüljünk neki (vendég) [2018-11-26 19:22:04]#50
Cikk: Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről

milyen híres szerény kis városunk szülötte mint ezek itt
http://www.blikk.hu/aktualis/belfold/sopron-italoztak-kabitoszert-fogyasztottak-majd-autot-loptak/8p1pt9n
A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató