Hírek
Első fokon három év börtönre ítélték Mengyi Roland volt fideszes képviselőt
Dátum: 2019.02.21., 09:55Megtekintve: 1057Értékelés: 5.00

Mengyi Roland hatodrendű vádlottat első fokon bűnösnek mondta ki csütörtökön a bíróság bűnsegédként elkövetett költségvetési csalás kísérlete és befolyással üzérkedés miatt, ezért 3 év börtönre ítélte, illetve 4 milliós pénzbírsággal sújtotta, illetve hat évre eltiltották a közügyektől - írja az Index. A hét vádlottas ügyben az összes többi vádlottat elítélték, a bíró ezekben a percekben közli az indokolást, a cikk frissül.
A vád röviden: 2015-ben Mengyi Roland, fideszes országgyűlési képviselő segít egy több száz milliós uniós pályázatot lenyúlni, a pályázatot alapvetően szociális szövetkezetek részére írták ki. Mengyi 5 plusz 5 milliót kért azért, hogy a nekik fizető vállalkozók nyerjék a pályázatot. Majd az elnyert összeg 50, illetve 90%-ának visszajuttatása is felmerült igényként.

A bíró szerint a beismerő vallomások, és egyéb információk közös pontjai a következők: A vádlottak tudták, hogy rájuk volt kiírva a pályázat, a pályázatról tudták, hogy megvalósíthatatlan, tudták, hogy a szövetkezetek a teljes összegnek csak a töredékét kapták volna meg, az összeg nagyobb részét vissza kellett volna juttatni. A pályázatok érdemben nem lettek volna megvalósítva, már a pályázatokban is valótlanságok szerepeltek, illetve a szövetkezeti vezetők még az elnyerhető összegeket sem ismerték. A vádlottak maguk akartak keresni a pályázaton, a cél a pénz megszerzése volt, és végül: a bíró szerint az is látható, hogy maguk is bűncselekménynek tekintették, amit csináltak.

Folytatás az Index oldalán...

Kapcsolódó:

Ingatlanfejlesztőként vesz részt a müncheni expón Mengyi Roland
Voldemort nagyúr: Tévedés, amivel vádolnak
Koncz Ferenc lehet Voldemort utóda?
Valami nagyon nem stimmel a Voldemort-ügyben
Vádat emelnek Mengyi Roland ellen
Egy milliárdos táskahordójából lett politikus a fideszes Voldemort
Értékelés: 1 2 3 4 5
[Vissza a hírekhez]

Hozzászólások
errr (vendég) [2019.02.21., 12:02][válaszolok] #1
Remek, de még csak első fokon. Remélhetőleg az összes többire is sor kerül majd, a jelenleg jól fekvőkre és a gazdára is.
No (vendég) [2019.02.21., 15:56][válaszolok] #2
Nem félek én attól. Mindent meg fognak úszni. Ez egy ilyen kor.
Mehyei Közgyűlés (vendég) [2019.02.22., 07:00][válaszolok] #3
Elnöke is volt,igért munkahelyeket.Képviselőként a költségvetésről is volt néhány jó szava.Sztárügyvéd védi,felesége hires tanácsadó volt.A 21.század ártatlan gyermeke.
megható (vendég) [2019.02.22., 12:08] válasza erre: #3[válaszolok] #4
Mindjárt megsajnálom.
errr (vendég) [2019.02.22., 12:28] válasza erre: #3[válaszolok] #5
azt írták valami elvetemültek annak idején, hogy táskahordozóból lett egyszerre csak valaki s Tiszaújvárosban nem is ismerték. Node a fidesszavazóknak úgyis mindegy ki az ők felmenének érette. Megszavaznának egy lovat is akár. :D
Az utolsó vacsin vele fényképezkedő megjelentek, legalább hamut szórhatnának a fejükre...
5-höz (vendég) [2019.02.22., 13:46][válaszolok] #6
Bizony-bizony eltüntek a közös fotók a közösségi oldalakról. Illik megfeledkezni az egykori barátról kedves polgárok?
errr (vendég) [2019.02.22., 23:32][válaszolok] #7
Egyébként pedig úgy is felvetődhetne a kérdés, miért volt útjába ezeknek? Netán éppenhogy pozitív figura akart volna lenni esetleg? Netán pl a vidék érdekeit szem előtt tartva betartott a ma kanonizált lobbinak? Ki tudja?? Az ítélők éppen olyanok ha nem olyanabbak ott ahol mindenütt csak a botrány a sumák és közpénzmilliárdok... ezermilliárdok suvadnak el.
Remény (vendég) [2019.02.23., 07:07][válaszolok] #8
Kiskunhalas és Kalocsa közötti út felujjitását igérte egy miniszter,hogy a börtönőröknek könnyeb legyen az átjárás.Miskolc és Szerencs esetén is kellene egy fiókbörtön,akkor talán a 37...
??? (vendég) [2019.02.23., 09:25] válasza erre: #6[válaszolok] #9
Van még bőven az interneten, igen becses volt, most egyszerre ellenség lett.
érdekes (vendég) [2019.02.23., 21:31][válaszolok] #10
a villanyszerelő udvari fotós is napszámba fotózta őt meg ferit... mennyi szép emlék, és hogy megfakultak a képek, meg a barátságok
errr (vendég) [2019.02.24., 22:03][válaszolok] #11
nőnap (vendég) [2019.02.27., 14:28][válaszolok] #12
Látom a nőnapi meghivót! Kedves Polgármester Úr! Miért engedi, hogy megint Koncz Ferenc legyen a főszereplő? Sokan azért szavaztunk a képviselőre, hogy hagyjon békét már Szerencsnek!Ne itt járjon és mosolyogjon másodmagával.Eleget hallgattuk a zagyvaságait. Nem Tiszaújváros a választási központ? Miért nem ott székel?
errr (vendég) [2019.02.27., 15:43] válasza erre: #12[válaszolok] #13
A Nőnap ezúttal is központi esemény lesz, hiszen jön az Ep választás s mint tudjuk mindegy milyen színű a macska ha megfogja az egeret. :D
Ami meglep, hogy némi gezemicével s pár fényesre koptatott szóval van még egyszerű lélek aki megvehető.
vicc (vendég) [2019.02.27., 19:24][válaszolok] #14
feri ismét mond majd valami szánalmas, felkészületlen szöveget, mint szokott... elpuffogtatja azt is, hogy pedagógus volt régen, meg a többi lejárt lemezt, a kutya nem kíváncsi már erre
Pletyka (vendég) [2019.02.28., 20:02] válasza erre: #14[válaszolok] #15
Én hallottam olyan pedagógusról, aki az asztal tetején ugrált miközben re?l tantárgyát ?tanította?
No.
15-nek (vendég) [2019.03.01., 11:44][válaszolok] #16
Nem az a baj, hogy vannak furcsa viselkedésüek, hanem az, hogy a Fidesz alatt elkoszolódott, leépült a település. Pedig emlékszem a választásokon azzal dicsekedtek, hogy nekik van a legtöbb DOKTOR jelöltjük. Hát ennyi.
errr (vendég) [2019.03.01., 20:25][válaszolok] #17
No! Hátha itt is lekerül végre az a nyomorult szégyenletes plakát... de mégjobb volna ha ennél több is történne.
http://nyugatifeny.hu/2019/03/01/felszolitottak-orbant-hogy-szedje-le-a-hazug-pl ...
errr (vendég) [2019.03.02., 12:16] válasza erre: #17[válaszolok] #18
Már rohannak is befosva hazudozni Brüsszelbe Balog legkevésbé sem tisztelhető tiszteletes meg a pillanatnyilag főpofázó csicska, miután összegyűlt a kizárásukhoz elegendő indítványozó. Ott viszont már tisztában vannak a fidesz szavainak értékével s rájuk borítják remélhetőleg az asztalt.
én (vendég) [2019.03.04., 09:03][válaszolok] #19
No (vendég) [2019.03.04., 10:33][válaszolok] #20
A szerencsi újságban Feri fotója egy oldalon kétszer szerepel! Még egy harmadik elférne a semmi konkrétumot nem tartalmazó szöveg helyett, ahol szinte polgármesterként mesél. Kell ez nekünk?
errr (vendég) [2019.03.04., 12:40] válasza erre: #19[válaszolok] #21
errr (vendég) [2019.03.05., 18:17][válaszolok] #22
" Az jó hírért, névért
s az szép tisztességért! "
-
https://hvg.hu/vilag/20190305_Emmanuel_Macron_Az_europai_ujjaszuletesert?fbclid= ...
gyár (vendég) [2019.03.06., 11:15][válaszolok] #23
Mire jó a cukorgyár bezárásának évfordulójára emlékezni??? Ki akar arra emlékezni? Sebkapargatás. Fingfűrészelés. Semmire nem jó.
Körzetesítés kezdete? (vendég) [2019.03.06., 12:17][válaszolok] #24
23-hoz (vendég) [2019.03.06., 12:49][válaszolok] #25
Egyetértek. Arról kellene, hogy szóljon a hirek, hogy milyen alapkőletételek vannak és hány új munkahely jön létre. Mert az elmúlt 8 évben csak összevissza beszélt az éppen aktuális polgármester. De Szerencsen nem történt semmi. Hacsak az nem, hogy a Mészéros Lőrinc cégénél egyesek benyalakodták magukat.
Bekecs (vendég) [2019.03.06., 13:21][válaszolok] #26
Már ott is Brüsszeleznek a villanyoszlopokon,de a támogatás+kimenekült magyarok átutalásai nélkül 0 lenne a GDP növekedés.A BBB minősitést már egyszer megkaptuk 1997- ben,A lengyelek A-,a szlovákok A+,a csehek AA hitelminősitésüek.A kivitt osztalék adómentes,s nem fektetik be ujra Mo-on!!Unortodox-kiszámithatatlan gazdaságpolitika.
vicc (vendég) [2019.03.06., 21:22][válaszolok] #27
Igen, Bekecsen a brüsszeles plakátok tömeges kirakására van pénz, de az ótvar rossz utakat, az egymást érő kátyúkat eszükbe nincs kijavítani. Szégyen némelyik utca. Gondolom, a polgármester nem jár erre minden nap, így neki nem számít. Legfeljebb majd választás előtt pár héttel. Akkor egy kicsit befoltozzák az utat valami alkalmatlan anyaggal a látszat kedvéért... Szóval plakát van dögivel. Meg nyomor.
nevetséges (vendég) [2019.03.07., 08:48][válaszolok] #28
Már csak nevetni lehet azon, hogy március 15.-én a városi ünnepségen megint nem Nyiri Tibor( a város polgármestere ????) mond ünnepi beszédet.Lehet találgatni vajon ki? Bingóóóóó!!!!
Vendég (vendég) [2019.03.07., 10:58][válaszolok] #29
Nagyon hasznos lenne, az orvosi ügyelet előtt vagy a közelében egy gyalogátkelőhely,mint ahogyan egy ct készülék is a rendelőintézetben.
26 nak (vendég) [2019.03.07., 11:21] válasza erre: #27[válaszolok] #30
Köpedelem a bekecsi mellékutcák zöme. Szinte semmit nem csináltak vele választás óta. A zászlóik is evettségesek. A buszmegállóknál a váró? :) Vicc az egész.
lakos (vendég) [2019.03.07., 17:32] válasza erre: #30[válaszolok] #31
A bekecsi önkormányzat teljesítménye egy nagy 0, az egész nap facebookozó okoskával az élen. A jogbiztonság ismeretlen fogalom településen, mert jogi végzettség ugyan minek egy jegyzőnek? A főutca tele működési engedély nélküli telepekkel, nem véletlenül itt virágzik az országszerte hírhedt cégtemetős "Family" is. Arra van kapacitásuk, hogy a lumpen réteget etessék-itassák, ablakfotózás, kolbásztöltés, fagyi, gírosz, kannásbor osztogatás. A pm-et hiába ültetik a bálokon a sarokba, lepattog róla, választáskor megint intéz majd néhány precíziós nyelcsapást a fideszes képviselő irányába, azzal le lesz tudva.
jövő (vendég) [2019.03.07., 19:20][válaszolok] #32
Bekecs egy koszos falu marad, ha így mennek továbbra is a dolgok. Nagy garancia erre a jelenlegi polgármester és tevékenysége.
Rácsos, lyukas buszmegálló??? Mit szívott az, aki ezt kitalálta?
És az mitÉs az mit szív, aki szerint a falu szélén, a szántás mellé padot és kőrakást kell elhelyezni???? Agyrém egyszerűen. Valakik ezt munkaidőben alkották valami nagyon okos utasítására. De sorolhatnánk még... Viszont normális, közlekedhető út nincs, Monok felé még lyukas beálló sincs a buszmegállónál, csak
a nagy semmi, plusz az úttesten!!! kell gyalogolni (vagy a sárban, gazban)... hát valamikor 85-ben, Romániában voltak ilyen állapotok, mint itt. És van pofájuk brüsszelezni, meg minden mással elkenni a helyi problémákat.
Miért ? (vendég) [2019.03.07., 21:10][válaszolok] #33
A városi rendezvényeken ,ünnepségeken a POLGÁRMESTER MOND BESZÉDET!!!
Ö A VÁLASZTOTT VEZETŐ ,ÉS A HÁZIGAZDA !!!
Ha a az ogy.képv.jelen van ,azt üdvözli ,és köszönti - kb.ennyi !!
Miért tűri ezt a sorozatos megaláztatást?!!
Felháborító ,és nevetséges -valamint sértő.
az emberek csak csodálkoznak ,és bosszankodnak- és azt kérdezik ,hogy mikor lesz vége ??
vicces (vendég) [2019.03.07., 23:43][válaszolok] #34
A furcsaságok ott kezdődtek, hogy egyetlen jelölt volt a választáson. Akkor nem tetszett aggódni, hogy valami nagyon nem oké? A vakok gyülekezete most kezd felhomályosulni?
van tennivaló (vendég) [2019.03.08., 10:31][válaszolok] #35
34. -nek - természetesen ,mulatságos volt a választás egy jelÖltel -DE MIÉRT NEM VOLT TÖBB INDULÓ !!??
-összel LESZ TÖBB JELŐLT !!?
-ezen kellene dolgoznunk.
Hogy mik vannak? Újítások egy testületi ülésen. (vendég) [2019.03.08., 11:15][válaszolok] #36
választás (vendég) [2019.03.08., 11:39][válaszolok] #37
Szerintem jó döntés volt, hogy nem volt csak 1 jelölt. Igy a csupa fideszes képviselő megmutathatta, hogy 8 év alatt mire jutottak. SEMMIRE! A város leépült és elkoszolódott.
Ja, a költségvetési hiányról nem is beszélek.
Költségvetés (vendég) [2019.03.08., 12:37] válasza erre: #37[válaszolok] #38
Tudja mikor lenne mozgástér?Múzeum bezárva/a cukorszakosztály halála miatt is megérdemelné/CSMK félpénzre állitva,tanuszoda átadva az oktatásügynek,300 négyzetméteres könyvtár helyett 30,80% állami finanszirozás helyett 100%,média vállalkozásba,parkolási dij,stb.Összel választás, lehet igérni változást,új vezetőket
szponzorokat a sportnak,mindenen lehet jobbitani ha van erre akarat.
Újítás (vendég) [2019.03.08., 20:20] válasza erre: #36[válaszolok] #39
Szerintem nem újítás. Szimplán hülye, a vezető is meg a testület is.
Na végre .. (vendég) [2019.03.09., 08:04][válaszolok] #40
Huuu... megint az első sorban a nász asszony!
errr (vendég) [2019.03.09., 13:17] válasza erre: #40[válaszolok] #41
Kéne valami szemléltetés mert én pl nem tudom ki a nászasszony, de fájdalom, még ezt sem ki a fényképész-villanyszerelő. Le vagyok maradva.
? (vendég) [2019.03.11., 09:33][válaszolok] #42
Balogh börtönben van már? Tudja valaki?
Kutató (vendég) [2019.03.11., 13:01][válaszolok] #43
Jó lett volna Szerencsre, hiszen itt van már egy borlabor.

https://magyarepitok.hu/mi-epul/2019/03/uj-kutatokozpontot-kap-a-tokaji-borvidek
Nem jött össze (vendég) [2019.03.11., 15:54] válasza erre: #43[válaszolok] #44
Ez sem. Szerencsen semmi se jön össze, pedig már van vagy két polgármesterünk.
Ha (vendég) [2019.03.11., 17:20] válasza erre: #28[válaszolok] #45
már március 15-ről van szó....nem lehetne végre a legnagyobb nemzeti ünnepünk tiszteletére a járási hivatal Rákóczi úti épületén kicserélni a koszos, szakadt nemzeti zászlót egy tiszta, új zászlóra????
menyét (vendég) [2019.03.11., 23:41] válasza erre: #41[válaszolok] #46
Akkor Ön nyilván nem Szerencsen él.
45 nek (vendég) [2019.03.12., 08:10][válaszolok] #47
Sajnos ez a zászló igy fityegett még október 23.-án is!Be kell látni, nem lehet mindenre odafigyelni. A tűsarkuban billegni, meg ugyanakkor felnézni a bejárat feletti zászlóra.
olvassa már el (vendég) [2019.03.12., 10:36] válasza erre: #42[válaszolok] #48
Ejnye (vendég) [2019.03.12., 15:37] válasza erre: #46[válaszolok] #49
Csak szerette volna, ha Ön kiírta volna a neveket és akkor lehetett volna nyomozni hogy ki írkál ide ...
errr (vendég) [2019.03.12., 16:52] válasza erre: #46[válaszolok] #50
De igen csak dolgozni nem dolgoztam itt sosem, nem járok vállakozói bálokba sem polgáriba, tehát nem vagyok bennfentes.
errr (vendég) [2019.03.12., 16:53] válasza erre: #49[válaszolok] #51
Nevetséges feltételezés ez rólam. Szedje össze magát!
#48-nak (vendég) [2019.03.12., 19:26][válaszolok] #52
Elolvastam,de sokkal többet nem tudtam meg.
Én? (vendég) [2019.03.12., 19:30] válasza erre: #51[válaszolok] #53
Nyugodjon le, én nagyon összeszedett vagyok. Lássa be, hihetetlen, hogy akkor, amikor teljesen képben van a város dolgaival, Ön nem tudja, kik az említett személyek. Ne nevettessen! Szedje össze magát!
errr (vendég) [2019.03.12., 21:51] válasza erre: #53[válaszolok] #54
Nem látom be miután már csak tudom mivel vagyok képben mivel nem. Én pl nem olvasom a bedobott városi propaganda lapot sem, belelapozok a kuka felett s miután megpillantom ugyanazokat az emberkéket több példányban meg az iskolát meg az iskolát és megintcsak az iskolát, elengedem. Ennyi. - tetszik érteni? Ha egyszer azt mondom valamire, hogy A, akkor az A. Nem erről szól az életem.
Egyetértünk (vendég) [2019.03.12., 22:50] válasza erre: #54[válaszolok] #55
A városi propaganda lapot én sem olvasom, mert mindig ugyanazokat a köröket látjuk benne. Tapasztalat, úgyhogy már zacskóstól kuka. De engedje meg, hogy ha egyszer valami A, akkor az A legyen számomra is. Az én életem sem erről szól... bár ahhoz képest, hogy az Öné sem, elég sokat foglalkozik a város dolgaival. Ja, és én sem járok vállalkozói bálokba, meg a polgáriba se, de még iskolaiba se, azaz én sem vagyok bennfentes. Hi-hi.
Bukovszky Róbert [2019.03.13., 09:56] válasza erre: #55[válaszolok] #56
Nos nézze, szerintem olyan a helyi lap amilyen, de kijelentem, hogy átnézés nélkül kidobni tiszteletlenség. Mert igenis vannak benne olyan megjelenések is amik bárki számára érdekesek lehetnek, vannak hirdetések -amikért vélhetően fizet a feladó- ami esetleg Önt is érdekelheti. A nem tetsző tartalmat, arcokat stb-stb meg egyszerűen nem kell figyelembe venni.
Bukovszky Róbert [2019.03.13., 11:03] válasza erre: #55[válaszolok] #57
A fenébe is, én csak elgondolkodtam, ha Ön/Maga nem olvassa a lapot akkor honnét is tudja, hogy kikkel, mikkel van tele?! :D Tudja anno a barátaim sem nézték a "Gyözikét" aztán minden reggel 20 percig azt vitatták , hogy ha nézték volna akkor mit is láthattak volna ....
errr (vendég) [2019.03.13., 11:51] válasza erre: #57[válaszolok] #58
Kedves Róbert! Talán ha elolvasná azt amihez hozzászól, jelesül az 54-est, nem kéne egészen Győzikéig lemennie.
Hogy tiszteletlenség volna? :D
Fura kezd lenni egy ideje... de azt még nem tapasztaltam, hogy figyelmetlen és rosszhiszemű is lenne.
errr (vendég) [2019.03.13., 11:54] válasza erre: #55[válaszolok] #59
Foglalkozok azzal ami szembe jön, s bosszant. Miért ne? De visszatérve az alapokhoz nem tudom sokszor ki kicsoda azok közül akiket megemlítenek ezt tettem szóvá.
errr (vendég) [2019.03.13., 11:58] válasza erre: #57[válaszolok] #60
Előzőért részben elnézést, benéztem.
Nyelvtan és fogalmazás (vendég) [2019.03.13., 20:19] válasza erre: #57[válaszolok] #61
Önnek (nem magának) Róbert, igaza van, rosszul fogalmaztam. Helyesen: A városi propaganda lapot MÁR én sem olvasom.
Bár a következő mondatomból kiderül, hogy korábban olvastam, hisz ezt írom: Tapasztalat... Szóval lehetne kicsit rugalmasabban szövegérteni és nem beleakadni az első, Ön által félreértelmezett gondolatsorba... Oszt jó napot, no.
errr (vendég) [2019.03.14., 11:05][válaszolok] #62
Más. Valamely napon a Kossuth utcán egy hatalmas patkányt láttam elgázolva. Van valami helyi terv patkányirtásra?
errr (vendég) [2019.03.15., 22:03] válasza erre: #63[válaszolok] #64
Legyen inkább mihamarabb.
No (vendég) [2019.03.16., 08:38] válasza erre: #63[válaszolok] #65
Reméljük.
Ünnepeltünk. (vendég) [2019.03.16., 09:01][válaszolok] #66
Lengyel ,Román ,Szerb állampolgárok üdvözlő tömege -az ünnepélyen.
Hát ez meg mi ??! Ez a Nemzeti Ünnep volt?
Vagy féltek ,hogy "érdeklődés hiányában",elmarad .
Ki fizette - a mi pénzünkből !-és milyen elszámolási szabályok szerint ?

Birodalomtól tart a "kedves vezető"-ez csak csak orosz birodalom lehet. Sicc!!
Hát attól kell is !!!

Az egész nagyon izzadság szagú volt, -és méltánytalan.
Ez már nem a régi volt.

Valami van ...vagy lesz?
errr (vendég) [2019.03.16., 12:25] válasza erre: #66[válaszolok] #67
Ezek semmit sem szégyellnek! Régen sem tették!
errr (vendég) [2019.03.16., 12:29] válasza erre: #66[válaszolok] #68
s az alvezér pedig Aradon mérgezte a lelkeket, immár ismeretlen ellenségről vizionálva... Hogy nem zavarják még meg őket érthetetlen.
Jönnek a hétköznapok.. (vendég) [2019.03.16., 19:08][válaszolok] #69
Hááát ez az ünnep olyan volt amilyen.A hatalom külföldről pénzelt fizetett tapsolókkal csinált tömeget.
Kedves külhoni magyarok ,és lengyel barátaink,miért akartok az anyaországban élőknek rosszat???????? Miért avatkoztok be az életünkbe ,gyermekeink jövőjébe ???!!

Az ellenzék együtt ,de nagyon vérszegényen. De ez már eredmény.!!
Ezt kell segítenünk erősödni.

A városi ,és térségi ünnepélyek ?-az ogy.képviselő végig rodeózta a választókerületet.
Nem volt nagy migransozás ,Sorosozás ,Brüsszelezés -kaptak egy sallert,a kokit majd késöbb.

Készüljünk a választásokra !!!TENNÜNK KELL A VÁLTOZÁSOKÉRT!!!
Labdábarugás (vendég) [2019.03.18., 12:21][válaszolok] #70
Nyárádszereda testvérünk müfüves,250 fős lelátóval,esti világitással rendelkező nagypályával gazdagodott,több ,mint 100 millió támogatásból.Az alcentrum 90 fiatalnak nyújt sportolási lehetőséget.Az átadáson jelen volt a Román labdarugás jeles képviselője is,hisz nekik egy vasukba sem került,s szélesen mosolygott.
errr (vendég) [2019.03.18., 16:36] válasza erre: #70[válaszolok] #71
Nyilván szavazatot vesznek szokás szerint közpénzből, s nyilván visszajött annak a pénznek is egy része zsebbe. Bazzeg Ugandába is jótékonykodunk meg egyéb egzotikus országokban is. Ugyan ki nem tudja még miért s hogyan?
kettős mérce (vendég) [2019.03.18., 16:38] válasza erre: #70[válaszolok] #72
És ebben mi zavarja ennyire? Én magyar adófizetőként kifejezetten örülök, hogy az önhibájukon kívül a határokon túl rekedt honfitársainkat is támogatjuk. A cigányság lumpen többségébe 1000x ennyi pénzt öl a mindenkori kormány, cserébe élhetetlenné teszik lassan a teljes északi országrészt. Erről mi a véleménye?
Ez a véleményem (vendég) [2019.03.18., 17:56][válaszolok] #73
Kedves 72.-es-abból a pénzből osztanak ,a határon túlra ,amit a mi adónkból beszednek.
Talán a határon belül kellene élhető országot csinálni. Ön nem tuja mennyi szegény család ,mennyi éhező gyerek van,nem tudja milyen állapotok vannak az egészségügyben,oktatásban stb. .Azt sem tudja ezekért mennyien hagyták már el az országot.
Ön hol él? Mit vállalnak a terhekből ,a román ,szerb ,szlovák, ukrán állampolgárok?
Eszméletlen pénzeket kapnak ,a szavazatukért.Milyen alapon szólnak bele az életünkbe?
Miért nem gyakorolnak önmérsékletet? Eszközként használják öket.
A cigányság helyzete tényleg probléma ,de ha csak ez lenne -de jó volna!
zavar (vendég) [2019.03.18., 19:22] válasza erre: #72[válaszolok] #74
Nem volna ezzel semmi gond, ha a kórházaink, iskoláink állapota nem olyan volna, amilyen. Errr-nek van igaza, ez elsősorban szavazatvásárlás.
errr (vendég) [2019.03.18., 19:24] válasza erre: #72[válaszolok] #75
kettős mérce (vendég) [2019.03.18., 21:22][válaszolok] #76
Megkérdeztem, hogy a határon túliaktől miért sajnálják a töredékét annak, amit a választásokat ténylegesen eldöntő, Borsod megyét és sok másikat élhetetlen putrivá züllesztő, adót szintén nem fizető, ellenben többségükben hihetetlenül kártékony cigányoktól nem sajnálnak. Erre minent idekevertek, a zsírdisznó rezsiszilárddal burkoltan már le is fideszeseztek engem, mert az egybites világképük nem lát tovább a gyűlölettől. A fenti egyszerű kérdésre nem tudtak válaszolni, mert akkor be kellett volna ismerniük, hogy a saját nemzetüket mindennél jobban gyűlölik, hiába ők a légynek sem ártanak itt. Ezzek szemben hallgatnak azokról, akik napi szinten cirkuszolnak a boltban, leköpik a tanárainkat, megverik az orvosainkat és megkéselik a gyerekeinket. Komolyan azt hiszik, hogy valaha itt nyugati színvonalú oktatás vagy egészségügy lesz ilyen körülmények között? Nem azért nincs tanár, orvos, gyógyszerész, mentős tőlünk északabbra, nem azért zuhan az ingatlanjaink értéke, mert a határon túli magyar gyerekeknek egy vacak focipályát kapnak a költségvetés 0,0001%-ából. Beszélgessenek el egy mentőssel, orvossal vagy tanárral, mi a legnagyobb probléma a munkájukban. Segítek: nem a határon túli magyarok.
Kettős mércéhez (vendég) [2019.03.19., 07:58][válaszolok] #77
1. Sajnos a határontúli magyarokat nem önzetlenül támogatja a kormány. Az a véleményem, hogy miután már Mo-on nem növelhető a kormánypárt támogatása, szükségük van a határontúli szavazatokra. Nyugodtan lehetne Őket segiteni akár még többel is, de nem kellene, hogy szavazzanak arról, hogy én milyen országban szeretnék élni.
2. A romatársadalom felzárkóztatásról mindenki csak beszél, de a rájuk szánt pénz mindig valahogy eltünik. És még nagyon nincs is felelőse. Szavazat ugyanakkor kell!
Ekkor jön a száraztészta, krumpli , gulyás!Semmi sem véletlenül alakul. Lehet, hogy valakiknek igy a jó????
Lehetnek még hasonló ügyek? (vendég) [2019.03.19., 09:50][válaszolok] #79
kettős mérce (vendég) [2019.03.19., 14:20] válasza erre: #77[válaszolok] #80
1. Az ugye megvan, hogy a határon túliak szavazatai összesen 1, legfeljebb 2 mandátum sorsáról döntenek a 199-ből? Nehezen értelmezhető, hogy ott akarná növelni a kormánypárt a támogatását

2. Ha a határon túl rekedt magyarok 1-2 mandátumról sem dönthetnek, akkor a cigányok (nem pedig romák, mert magyarul a németeket sem deutschnak nevezzük, ugye) százezrei miért dönthetnek ennél sokkal több mandátumról? A világon soha, senkinek, sehol nem sikerült őket felzárkóztatni, Kanadában, Angliában, Olaszországban is ugyanazt csinálják, mint itt. A magyar, de a román sem attól retteg, hogy erdélyi magyar költözik az utcájába, hanem hogy cigány. A piac pedig gyönyörűen beárazza a sok álszent liberális dogmát: eladhatatlan lesz az ingatlan, egy "baloldali demokrata" sem vevő rá, fele áron sem. Hangulatkeltés helyett foglalkozzanak azzal, ami a nyakunkon van! Orbán egyszer el fog bukni, de már az IC vonatokra is félve kell felülnie a lányainknak, a telekocsik sofőrjeit fosztogatják, Tesco parkolóban egyenesen Balkán van!
80-nak (vendég) [2019.03.19., 15:14][válaszolok] #81
1. Azt hiszem a kétharmadhoz néha 1 vagy két szavazat kell.
2. Úgylátom nem értette meg amit ezzel kapcsolatban voltam bátor kifejteni. Ha nem , hát nem.
Tényleg? (vendég) [2019.03.19., 15:40] válasza erre: #80[válaszolok] #82
Nos az ön által emlegetett 1-2 mandátum nélkül nem lenne meg a fidesz 2/3!!!Tehát fontos a határon túliak szavazata.Azt nehezen értelmezem, hogy határon túl rekedt.Mi akadályozza abban, hogy ide jöjjön lakni???Sokan jöttek ide, itt élnek, dolgoznak, adóznak szeretjük őket!Ők tényleg jogosan szólnak bele abba, mi történjen hazánkban. A határon túl rekedtek közül viszont sajnos elég sokan nincsenek tisztában azzal, hogy itt milyen az élet. Kritizálnak itt lakó embereket, ha a nagyvezér ellen mernek szólni, hisz ők csak jót kapnak tőle.A cigány kérdéssel kapcsolatban részben adok csak igazat önnek. Ki ad nekik vérszemet? Ki palástolja el a hozzájuk közel álló cigány vezetők bűneit? Nem hiszem, hogy az ön által megszólított "baloldali demokraták lennének ebben ludasok. Kik használják ki a cigányokat, a szegényeket választások előtt? Hallott már ön a cserdi példáról?Egyet ért velem abban, hogy a cigányok felzárkóztatása nem érdeke a hatalomnak?
kettős mérce (vendég) [2019.03.19., 17:55] válasza erre: #82[válaszolok] #83
Igen, de ez merő véletlen. A Fidesz 2/3-a sokkal könnyebben bukott volna, ha a határokon BELÜLI lakosok közül csak kicsivel kevesebben támogatják őket, vagy például ha nem vásárolnak meg annyi cigány szavazatot, bizonyítottan komplett borsodi falvakét. Azt kérdezi, mi az, hogy határon túl rekedt? Ön vagy arcpirítóan cinikus, vagy hiányzott a történelemórákról. A cigányok itt élnek ugyan, de hírük sem volt még akkor, amikor az erdélyi magyarok már minimum 500 éve Magyarország területén éltek, és ahol ma is élnek, tehát igen, a mieink kint rekedtek. De tegyük félre, ki alól húzták ki a határvonalat és ki alól nem! A magyarországi cigányok hiába élnek itt, a többségük nem adózik, hasznot gyakorlatilag egész élete során nem termel, cserébe sokuk drogozik, bűnözik, tehát semmi alapjuk beleszólni, mi történjen a hazánkban, nemde? A határon túliak szavazati jogának elvétele helyett (vagy mellett) miért nem követeli a határon belüli bűnözők, adót nem fizetők, kártékony elemek szavazati jogának elvételét is? Ez a kettős mérce.

A "cserdi példa" egy propagandamese, a polgármesterüket jogerősen ítélték el több tízmilliós sikkasztásért, de ez a HVG és a Népszava narratívájába nem illeszkedik, ezért csodának nevezik azt, hogy egyetlen községben ÁLLÍTÓLAG sikerül normálisan élniük. És gondoljon bele egy pillanatra, hogy ez a legnagyobb siker, amit fel tudnak mutatni azzal szemben, hogy máshol települések százait pusztítják le!
errr (vendég) [2019.03.19., 21:12] válasza erre: #83[válaszolok] #84
Össze-vissza beszél. Prejudikálja, hogy mi a cigányokkal, a fidesz fő szavazóbázisával meg lennénk elégedve, csakhogy elfedje a kormány közpénzszórását külhoni támogatásokra, meg ökölvívó központra focipályákra, lakásvásárlások indokolatlanul és felháborítóan bőkezű támogatására marhaságokra. Amíg onnen egyetlen ember is ideszavaz az odaadott pénz mindigis joggal gyanús marad ráadásul több mint gyanús. Jön itt a szamárságával, mintha az a pénz ami odamegy elhanyagolható volna. Ehhh!
Összes hozzászólás: 84 db (36 különböző címről), nem megjelent hozzászólás: 0 db (0%)
Kommentek megjelenítése csoportosítva

A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató

Név: Még nem tag? Regisztráljon, és hozzászólása nem kerül előzetes moderálásra!
Válasz erre:

emoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticon
Kérjük, hogy SZÁMOKKAL írja be az alábbi összeadás eredményét az üres mezőbe:
nyolcvanhét + kilenc =