Hírek
Egy stróman élete: "heti 150 millió szállításától szakadt szét a táskám" + ATV interjú a szerencsi központú bűnszervezetről
Dátum: 2018.11.10., 14:30Megtekintve: 10685Értékelés: 5.00

"Ez a táska nem most, ezektől a papíroktól szakadt szét, hanem attól, hogy volt, amikor 85 milliót vittem benne". Ezt egy vidéki gyorsétterem teraszán mondta el valaki egy nyári délelőtt. Az emlegetett táskában lévő, nekünk átadott nagyjából 600 oldalnyi dokumentum fontos alapot jelentett a G7 portál múlt heti cikkéhez, amelyben egy borsodi bűnszervezet működését mutatták be részletesen. Ez az iratmennyiség viszonylag kényelmesen belefért, szemben az éveken keresztül, heti több alkalommal benne hordott kötegelt húsz-, tíz- és nagy ritkán ötezresekkel - írja a portál újabb oknyomozó cikke.
A viseltes táska legfontosabb funkciója ugyanis ez volt: részben ebben jutott el az adóelkerülési céllal egy céghálón átfolyatott pénz az egyik, Miskolc centrumában lévő bankfiókból a bűnszervezet közeli, erődszerű központjába. Az ember, akivel találkoztunk, a szervezet egyik strómanja volt, és részletesen mesélt arról, hogyan működött ez a rendszer, és ezáltal az is világos lett, hogy az általa szállított százmillióktól miként válhatott szinte használhatatlanná a táskája.

A találkozó utáni hetekben mintegy féltucat hozzá hasonló, a szervezetben részt vevő vagy azt ismerő forrással beszélgettünk még. Alapvetően a bűnszervezet működéséről gyűjtöttünk információkat, ám gyakran kerültek elő személyes történetek, emberi szálak, amelyek segítettek megvilágítani, hogy miért és hogyan kerülhet kapcsolatba valaki egy ilyen bűnszervezettel. Egyáltalán mekkora az a pénz, amiért megéri kockáztatni a börtönbüntetést, és mennyire van tudatában az ember, ha belekerül egy ilyen hálózatba.

A cikk a G7 oldalán folytatódik!

Alább pedig az ATV adása: Bűnszervezetek nyomában - Hogyan működnek a maffiabandák ma Magyaroszágon?
Értékelés: 1 2 3 4 5
[Vissza a hírekhez]

Hozzászólások
kíváncsi (vendég) [2018.11.11., 17:38][válaszolok] #1
A marketingcélú biciklizéssel mi lesz? Utóbbi időben nagyon megszaladt az árbevétel bizonyos cégekben, kíváncsi vagyok, hányan fogják inkább kétszer meggondolni, hogy a saját vagy gyermekük nevét/arcát mihez adják.
Fáncsi (vendég) [2018.11.12., 10:26] válasza erre: #1[válaszolok] #2
Keverje csak a szezont a fazonnal és ne felejtse el megvizsgálni a lelkivilágát! Úgy tűnik, hogy mély nyomokat hagyott Önben a bicajozás.
kíváncsi2 (vendég) [2018.11.12., 20:11] válasza erre: #2[válaszolok] #3
Betévedt valamelyik pedálozógép! Kicsit sok a cégmágnás a maroknyi résztvevő között, a pincérként asszisztáló ogy. képviselőnk meg egyenesen parádés! https://www.facebook.com/pg/GloboTelevizio/photos/?tab=album&album_id=1527867833 ... Biztos merő véletlen, de még a cikkekben szereplő állítólagos összekötőember fia is ott teker több fotósorozaton. Nem értem, miért nem tudnak a biciklis szervezők nyílt lapokkal játszani, ha már kisgyermekeket kevernek az egészbe!
Fáncsi2 (vendég) [2018.11.12., 20:51] válasza erre: #3[válaszolok] #4
Maga nem tud szabadulni a ?kisgyermekektől??
Tulajdon (vendég) [2018.11.24., 18:11][válaszolok] #5
képen a mostani hatalom mit ad elő Szerencs érdekében ?
Család barát. (vendég) [2018.11.25., 14:28][válaszolok] #6
Az ogy.képviselő úr feleségének állandó jelenlétét, mosolyát már-már kezdjük megszokni, de a nász uram ,és jól táplált feleségét nehezen.
Miért kell ezt így csinálni-csak még !! ellenszenvesebbek lesznek. Mi közük van ,ezekhez az eseményekhez- az első sorban ülve?
??? (vendég) [2018.11.25., 17:27][válaszolok] #7
Tudja valaki, mi van e mögött a hatalmas kerekezés szeretete mögött. Van aki egész életében nem ült kerékpáron, mára már azzal kel azzal fekszik :) :D
6 -nak (vendég) [2018.11.26., 08:12][válaszolok] #8
Ha jól emlékszem ez az év a családok éve! Na találja vajon melyik családoké Szerencsen?
valaki (vendég) [2018.11.26., 08:30][válaszolok] #9
Mindenki annyit ér... (vendég) [2018.11.26., 09:43][válaszolok] #10
Hol van a kitartó munka ,a hozzáértés ,a tudás ,és a kiválasztás versenye, esély egyenlősége??!!
A család ,a férj ,az após ,anyós-jókor jó helyen-de meddig ??!
De hölgy már csak a " provokátor figyelő " ötletéről lesz híres városunknak.
Szegény gazdagok.
Egyszer vége -és végig kell menni a főutcán.
errr (vendég) [2018.11.26., 14:00] válasza erre: #10[válaszolok] #11
figyelni kell ott is!
Édes élet (vendég) [2018.11.26., 15:26] válasza erre: #9[válaszolok] #12
...már akinek. No!
Miért ,és meddig? (vendég) [2018.11.26., 19:06][válaszolok] #13
A választás óta ,a sok fogadás,babgulyás ,és eszem -iszomom túl ,a patak zsilip megnyitása volt a legfontosabb esemény városunkban.
A mindig gondtalan mosolygás,idegesítő azoknak ,akik napi gondokkal vannak elfoglalva.
Az meg már felháborító ,hogy a nász úramék is előtérbe kerültek,miért nem maradnak távol ,vagy ülnek hátra szerényen?
Városunk büszkesége ,a provokátor figyelő,lesz még ,hogy szégyelni is fogja.
Igazi rongyrázás,uram-bátyámozás,-mindaddig amig tehetik.
Addig tehetik ,még mi engedjük.
Örüljünk neki (vendég) [2018.11.26., 19:22] válasza erre: #9[válaszolok] #14
milyen híres szerény kis városunk szülötte mint ezek itt
http://www.blikk.hu/aktualis/belfold/sopron-italoztak-kabitoszert-fogyasztottak- ...
Figyelő (vendég) [2018.11.26., 23:06] válasza erre: #10[válaszolok] #15
Szépen gyarapodik a család. Erről szól a nemzeti konzultáció. Vannak még, akik hisznek nekik?j

https://m.hvg.hu/kkv/201847_magyar_sportmarka_a_2rule_es_aletelepedesi_kotveny
Vendég (vendég) [2018.11.27., 06:05][válaszolok] #16
Az állomásra újra gumicsizmában kell menni(igaz aki terepjáróval közlekedik annak nem),viszont jól halad a volt polgármesterünk családi karrierje.
errr (vendég) [2018.11.27., 12:38] válasza erre: #15[válaszolok] #17
aztán hogy és miért kerülhetett oda? Mi köze a sportszergyártáshoz e nemes családnak?
errr (vendég) [2018.11.27., 12:43] válasza erre: #14[válaszolok] #18
s ki ez a P?
Kommentekből: "már városunkat is elérte a borsodi invázió"
" echte soproniak megint"
errr (vendég) [2018.11.27., 12:44] válasza erre: #16[válaszolok] #19
nem csak oda. van ilyen utca a belvárosban is s évek óta naponta (el)nézik.
Ki td rolla ? (vendég) [2018.11.27., 18:59][válaszolok] #20
Ádám hol vagy??
errr (vendég) [2018.11.28., 15:52] válasza erre: #20[válaszolok] #21
Valszeg ingadozóban. Hogy most akkor a toroczkai vagy a normálisak?
Hádám [2018.12.01., 23:49] válasza erre: #20[válaszolok] #22
Megvagyok! Ugyan hol lennék? Megtermelem azoknak is a nyugdíját, akik jó dolgukban egyebet se tudnak mint egész nap itt óbégatni
errr (vendég) [2018.12.02., 00:54] válasza erre: #22[válaszolok] #23
azok már nyilván megtermelték pl a te iskoláztatásod költségét
Érdekes amúgy, hogy eme egyébként nagyon üdvös elfoglaltsága mellett régebben valahogy mindig volt ideje itt lógnia.
Polgármester (vendég) [2018.12.02., 11:38] válasza erre: #22[válaszolok] #24
Inditja jövőre a pártja?
valaki (vendég) [2018.12.02., 14:39] válasza erre: #22[válaszolok] #25
Ez viccnek gyenge, egyébként pedig nagyképű hozzászólás...
kolbász (vendég) [2018.12.02., 17:47][válaszolok] #26
:D Hogy divatba jött a disznótoros, az egész megyében de az ország többi részén is. Vajon honnan a disznó? Debrecen vagy Felcsút? :D
Hádám [2018.12.02., 18:49] válasza erre: #23[válaszolok] #27
Errr! Egy alapvető hiba van az elképzelésben... és még csak nem is nagyképű hozzászólás... hogy egyszerre két kommentelőt válaszoljak meg. A magyar nyugdíjrendszer nem gyűjtögető, mint néhány nyugati, ahol azt kapod vissza amit félreteszel életed során. Tehát ha nincs termelő réteg, nincs nyugdíj... ha ez nagyképű kijelentés, akkor tisztelt hozzászóló eléggé le van maradva a nyugdíjrendszer működésével... és akkor most mondok errnek is egy nagy okosságot... azon apróság mellett most menjünk el, hogy amikor én iskolás voltam, az utolsó tollig mindent saját költségen kellett megvennünk, semmit se kaptunk ajándékba, sőt nem egyszer fordult elő, hogy számtalan osztálytermet társadalmi munkában festettek ki apámék, olyan retek volt... a középiskolai és egyetemi tanulmányaimról pedig nem is lehet fogalma, hogy az fizetős volt-e vagy sem, de nem ingyenes volt azt elhiheti... abba bele se megyek, hogy volt olyan év, hogy a helyi önkormányzat annyira smutzig volt, hogy még az 1-2000 forintos bursa hungaricát is elvette... így talán érthetőbb, hogy miért nem hálálkodok térdre esve.... és ha most követném a "kalandvágyó" fiatalok több százezres tömegét, akkor meg nem kapnának semmit... konkrétan 0 forint kerülne be a közösbe, amiből a nyugdíjak is kiosztásra kerülnek... fél millióan hagyták itt kb az országot eddig, azoknak a befizetése igencsak hiányzik most, persze aki hülyére lopta magát a rendszerváltáskor azoknak igazából mindegy inkább nem nevesítek, éppen elég szégyen ez így is a társadalomra nézve...
errr (vendég) [2018.12.02., 20:42] válasza erre: #27[válaszolok] #28
Nos az én főiskolai tanulmányaimat hagyjuk de pl a keszármazóké úgy zajlott, hogy befértek a nem önköltséges oktatásba. Van fogalmam.
Most, hogy elmondta azt amit egyébként mindenki tud a nyugdíjrendszerünkről, rávilágított tudat alatt arra, hogy bizony nálunk a társadalom az aktívak fizetéséből él, akik eltartják azt a nyugdíjast is akiéből meg azelőtt éltünk, mintegy visszaadva a kölcsönt. Oktatásnál pl nem feltétlen a toll saját erőből való beszerzése alól mentesül a tanuló, hanem csak töredékébe kerül neki a játék mint amennyi a teljes költség lenne. Tanár fizetése teremfűtés, parkrendezés és így tovább.. A további részével egyetértek, hogy valahol nem fasza az, ha a fiatal kitanul, majd kimenekül a jobb élet reményében és így nem teljesít itthon semmit a rá váró terhekből. Akkor is igaz ez, ha kint lesz majd nyugdíjas is, azaz kintmarad. Becsülendő hogy itthon maradt.
errr (vendég) [2018.12.02., 20:47][válaszolok] #29
Feltűnt, hogy a Szerencsi hírekben a polgármesteri fogadónapról megjelent összefoglalóban elhangzanak a támogatások összegei rendre s hogy miből mi lesz az is, csak az nem, -de kínosan nem egyszer sem,- hogy az a támogatás legtöbbször uniós támogatást takar. Biztos véletlen.
menyét (vendég) [2018.12.02., 22:18][válaszolok] #30
Elolvastam a Szerencsi Hírek beszámolóját a Közmeghallgatásról.Sok majdani beruházásról beszéltek,a lényeg mégis az, amiről nem szóltak.Nem szóltak a megígért vágóhídról,a gyümölcsléüzemről,cukorgyárról.Lassan tíz éve ígérik a szigetelőanyag gyárat.Ezek után hisz még nekik valaki?
valaki (vendég) [2018.12.03., 10:05] válasza erre: #27[válaszolok] #31
Köszönöm, ismerem a magyar nyugdíjrendszert. Éppen azért volt nagyképű az amit leírt, mert Önnek semmi ráhatása nincs, csupán része egy rendszernek, mint ahogy korábban is része volt a rendszernek az oktatásán keresztül. Az meg legyen saját problémája, hogy csak fizetős képzésre jutott be.
Becsülendő az, hogy itthon dolgozik, de ennek is több oka lehet. Akár az is, hogy külföldön nem tudna helytállni, érvényesülni (feltételezés). Szép napot, jó munkát!
Hádám [2018.12.03., 17:30] válasza erre: #31[válaszolok] #32
Látom sikerült kiugratni a nyulat a bokorból... ezek szerint aki "csak fizetős" képzésre kerül be az "így járt".... igaz most majdnem mind az a kormány hathatós tevékenységének köszönhetően... egyébként elárulom, simán bekerültem állami helyre, sőt szinte mindig ösztöndíjra voltam jogosult Szerencsére nem volt szükségem diákhitelre, bár piszok szar volt finanszírozni....

Külföldre bármikor mehetnék, akár már az egyetem után is mehettem volna, ha nagyon akartam volna, de nem látom szükségét, számtalan lehetőségem van itthon is, nyilván nem "kormányzati hátszéllel" De azt azért elárulom, hogy az iskola elvégzésétől kezdve egy percet se voltam alkalmazottja senkinek, munkanélkülin se voltam 1 percet se eddig, nem is tervezem, még azt se lehet mondani, hogy hű de nagy volumenű lenne a saját vállalkozásunk, mégis csak az évi befizetett járulékokat és áfát számolva már bőven vehetnék házat Szerencsen gyakorlatilag bárhol.... ha az eddigi működést nézem, akkor pedig már már Pesten is nívós kis ház kijönne belőle.... és még csak most kezd beindulni a téma... ez mind az államnak lett befizetve.... arról már nem is beszélek, hogy a vásárolt eszközök, anyagok és egyéb termékek, szolgáltatások után mennyi illetéket fizettünk, adót fizettünk már eddig... szóval szerintem igenis van különbség a szerepvállalásban aközött, aki 40 évig minimálbéren a futószalag mellett alkalmazott és aközött aki 40 év alatt megmozgat több száz millió vagy milliárd forintot, akár sok száz ember után fizeti a kötelezőt, rizikóz mindent. Nyilván ha megvan az eredménye, akkor a "köcsög vállalkozónak könnyű, dől a lé", ha meg belebukik, akkor "mi megmondtuk..." De nem értem mi a probléma Kb hasonló beszámolót én is tudnék tartani mint a közmeghallgatáson 1-2 helyi cég "HA nyerünk majd egy pár száz milliós pályázatot, akkor majd jó lesz"
Szigetelő (vendég) [2018.12.04., 10:34] válasza erre: #30[válaszolok] #33
A volt polgármester, már országgyűlési képviselő immár nyolc éve regél szigetelőanyag gyárról. Tudja valaki, hogy mennyi pénzt költöttek már el erre a meg nem valósított projektre?
Hádám [2018.12.04., 12:57] válasza erre: #33[válaszolok] #34
Ha fel is épülne valaha is, már a térség 10 év lépéshátrányba került a környékkel szemben... mindig Kisvárdát emlegetem, azóta már az 50 milliárdot is átlépte a fejlesztésekre szánt összeg, pedig csak egy 16 ezres város, nem sokkal több mint Szerencs.... itt meg kiállnak, hogy "kaptunk" működési költségekre 200 milliót... ez a nagy eredmény.... nekem a pofámról lesülne a bőr... még szerencse hogy kaptak, így legalább a villanyszámla ki van fizetve Képzeljük el mi lenne, ha nem kaptak volna...
Ki tud nagyobbat ... (vendég) [2018.12.04., 17:11][válaszolok] #35
Tudták ,hogy itt van Toszkána a szomszédban. Hogy nem szakad le az ég!
Meg kell kérdezni a "Toszkánaiakat". Érdekes lenne.
Szerintem Toszkána nem örülne ,a hasonlatnak.
Jól kell tudni nyilatkozni ,és Szerencs pedig Las Vegas lesz.
Ja ,hogy ez köszönő viszonyban sincs a valósággal. Kit érdekel.
Már a végeken is ez megy - parasztvakítás.Az álmokat ,és terveket valóságként kommunikálni.
Ha sokat mondják úgy is lesz.
errr (vendég) [2018.12.04., 21:28] válasza erre: #30[válaszolok] #36
Már nyolc éve is azzal vakították a hibbantakat választás előtt, hogy ugrásra készen állnak a befektetők, csak a megfelelő győzelem megszületésére várnak. ?Már akkor is átlátszó és nevetséges fordulat volt ez, mára meg szánalmas hazugságnak minősült. Ellenben sikerrel kergették el a szalmatüzelésű erőművet.
errr (vendég) [2018.12.04., 21:31] válasza erre: #35[válaszolok] #37
A távolság attól is függ, hogy mivel és főleg kinek a költségén lehet megközelíteni a célállomást.
Földek sorsa (vendég) [2018.12.05., 09:54][válaszolok] #38
Elitellenesek (vendég) [2018.12.06., 09:01] válasza erre: #36[válaszolok] #39
Egyre erősödik ez a hullám,lásd Franciaországot.Ennek része hogy a politika és a gazdaság öszekeveredik,a jó kapcsolat" fontosabb,mint az innovációs képesség.Az ÖN embere is 18milliárd hitelt kért a föld legnagyobb erőművére nagylelküen felajánlva a hulledékhőt a koldusnak.Unesco..ismerősen cseng a neve?Hitel alma akárcsak a szigetelőmúveknél.Ilyenek a mi messiásaink.Amúgy Vas megyéből kaptam ajánlatot-egyműszak bruttó 180 e,de kiemelt utazási költségtérités!!Lakhatok a vasutállomáson.Viszont tegnaptól nincs kormányzati támogatás az összeszerelők betelepitésére.Elég aki már itt van,jöhet a 400 óra túlmunka a család érdekében,hadd keressen bruttó 2,5 millát,vagy legyen látványsportoló 250-500 milláért.
Bp 2017 (vendég) [2018.12.06., 10:17][válaszolok] #40
jogerős ítélet
https://24.hu/belfold/2018/12/06/hosszu-katinka-duna-arena/
ismét büszkék lehetünk a szerencsi vállalkozókra! a biciklisek most jegelve?
Vállalkozó (vendég) [2018.12.06., 21:39] válasza erre: #40[válaszolok] #41
Szerintem büszkék lehetünk a szerencsi vállalkozókra, mert az adóforintjaink nélkül pld. még nagyobb hiány lenne az önkormányzat költségvetésében. Sőt! A szerencsi sportolók is mebecsülést érdemelnek! De Ön csak hajtsa a magáét!
valaki (vendég) [2018.12.07., 07:56] válasza erre: #39[válaszolok] #42
Csak tájékoztatásul: sehol semmilyen nagyobb beruházás nem valósul meg hitel nélkül. A hitel nem visszanemtérítendő támogatás, azt néhány év alatt vissza kell fizetni. Erre találták ki a bankokat. Más kérdés, hogy ki kaphat hitelt: van-e megfelelő üzleti terve (és jó kapcsolata), esetleg "csókos-e"? Nem egyszerű erről objektív véleményt mondani. Az biztos, hogy a Mészáros (rész)tulajdonában lévő bank szívesen hitelez a (részben) Mészáros által megvalósítandó beruházásokhoz.
Nem tudom hogy kapcsolódik ide Franciaország és az Önnek tett (zavaros) ajánlat.
Szezont a fazonnal... (vendég) [2018.12.08., 09:02][válaszolok] #43
Bp 2017-mi köze ehhez a szerencsi biciklizéshez?
Esetleg nincs köze a vezetők,képviselők, buliázásához -erőltetett mosolyához,uram-bátyámozásához ?
errr (vendég) [2018.12.08., 13:00][válaszolok] #44
Ma mellesleg tüntetést tartanak a szakszervezetek a rabszolgatörvény és ennek kapcsán a fidesz országlása ellen. Mindenkinek támogatnia illene.
https://hvg.hu/itthon/20181208_Mit_kezd_az_utca_a_rabszolgatorvennyel
Igaza van (vendég) [2018.12.08., 13:33][válaszolok] #45
a mostani polgármester avval kampányolt hogy majd ilyen(hátszéllel) könnyebb lesz Szerencs város fejlődése .
Amint meg volt a választás látszata Szerencs fejlőse a nulla felé konvergál .
Isten áldja a tanárokat .
Parasztvakítás ... (vendég) [2018.12.09., 15:44][válaszolok] #46
Valaki tudja ,hogy az ogy.képviselő felesége ,mi a bánatot keres mindig az eseményeken ,és most már a tárgyalásokon is ?
Kontra produktív, a mosoly ,és a kéz a kézben állandóan
Talán ö is ,egy fizetett szakértő? A folyamatos mosolygásától ,kiver a hideg.
A család többi tagja ,és a nász uram nejével, mikor csatlakoznak ? Ők is tanácsadó ,és szakértőként.
A csokoládé gyártásról értekeztek ,de cukor gyártásról kellett volna.
Parasztvakítás megy folyamatosan. Családi vállalkozás.
MI LESZ ,ÉS MIKOR LESZ ENNEK VÉGE ?
biciklizés (vendég) [2018.12.09., 22:50] válasza erre: #43[válaszolok] #47
Ezerszer le lett írva, de kérdezzen csak rá újra és újra, értetlenkedve A vezetők, képviselők "buliázása" (???) alatt úgy sejtem, a fideszesekre gondol, ez esetben ajánlom az Orbán-kormány nemzeti vagyon kezeléséért felelős tárca nélküli miniszter asszonyának szerencsi kötődéseit tanulmányozni. Hogy a helyi szoci-lokálpatriótáknak már nem büdös semmi és sunyin a NER részévé váltak, csak őket minősíti! Én nem adom a gyermekem nevét az elmúlt hónapokban megjelent eseményekhez és mindenkit arra buzdítok, hogy kicsit tájékozódjon!
Egyértelműen. (vendég) [2018.12.10., 16:46][válaszolok] #48
Biciklizés hsz.-nek: igen a vezetők ,képviselők ,és a slepp gondtalan nevetésére .és bulizásaira gondolt.
De kérem kifejtené ,hogy ehhez hogy jönnek a helybeli ,már nem létező lokálpatrióták?
Számomra nagyon zavaros gondolatok, összemosva.
Nevezze nevén mire ,kire gondol! Homályosítson fel minket.
Helyzet (vendég) [2018.12.10., 20:39][válaszolok] #49
Az évi 400 órás elrendelhető túlórát jogosultak 3 éven belül kifizetni,vagyis akár a harmadik év végén?Jól értem?Ma kivételesen 22 percet néztem az M1 hiradót de csak migráció,s Franciországra jutott idő,igy a délutáni parlamenti vitáról semmit sem hallottam.Magyar vagyok érdekelne a hazám a gyerekeink jövője is vagy méginkább az.
Tekergő (vendég) [2018.12.10., 21:38] válasza erre: #48[válaszolok] #50
Ugye, ugye, hátha valaki leír olyasmit, ami miatt egyesek a sosem létezett "jó hírnevükre" hivatkozva bíróság elé citálhatják a pimasz kispolgárt! Ön ezt jól tudja, amúgy nem játszaná ilyen átlátszóan az értetlent. Ha már nem tud leszakadni a bulizgatásról, akkor a többi, nem érintett ide tévedőnek ajánlom megnézni, kik szoktak együtt mosolyogni a polgári bálon. Kiderül, mi köti össze a gyerekek fotózgatását, a furcsa céghálózatokat és a fideszes politikusokat. A helyi viszonyokat minimálisan ismerők öt perc guglizással ki tudják deríteni, mihez kívánják a gyermekük arcát adni. Akár elég a képkeresőt használni, olvasni se kell. Sikerülni fog Önnek is. Tisztelettel.
megérdemlik... (vendég) [2018.12.11., 09:32][válaszolok] #51
ÁTLAG Bruttó 780/hó. nem egy szerencsi nyakában láttam facebookon a kártyát fityegni

https://index.hu/sport/2018/12/10/bp2017_kft_vizes_vebe_fina_budapest_2017_kolte ...
eu-s ügyészség (vendég) [2018.12.11., 11:19][válaszolok] #52
Na ezért is kellene Európai Ügyészség, hogy minden disznóság kiderülhessen. Az kevés, hogy itt egymás torkának ugranak. Tenni kellene a dolgát mindenkinek. Ha így lenne nem lenne sokaknak kedvük bulizni, nyájasan a kamerába mosolyogni,mert kiderülne ki milyen cégbe vásárolta be magát és hogyan? Közben pedig 400 túlórát is dolgoztathatnak velünk, és talán három év múlva ki is fizethetik a munkabért?
Vajon látják ezt az emberek? Vagy csak a tortasütő versenyen dörgölőznek a hatalom helytartóihoz?
Család (vendég) [2018.12.12., 15:42][válaszolok] #53
Akár heti 48 óra,persze többmüszakos rendszerbe,bejárással.Egész évben annyi a bruttó,mint egy kieső futballcsapat kispados játékosának félhavi lóvéja.Mindez három évre kitolva.Ez a kizsákmányoló társadalom legdurvább arca.Mi történt ebben az országban?Családot elfelejteni,szülni mások fognak akik rövidesen a lakosság 20%-át fogják adni,de nem a II.kerületben.Sajnálom a képviselőket,egy olyan útra léptek ahonnan nincs visszaút.
valaki (vendég) [2018.12.12., 16:59] válasza erre: #53[válaszolok] #54
?Mindenkire figyelek, a szakszervezetekre különösen, követem a véleményüket, tisztelem is a vélemény-nyilvánítás szabadságát, és megfontolom mindig a fölvetett érveket. ... ez jó törvény és jót fog tenni a munkavállalóknak?. Mondja ezt (nem a beterjesztő, nem a miniszter, nem a kormány) személyesen Orbán Viktor.
Ha a munkavállalóknak akarnának jót tenni, akkor a túlórákat HAVONTA kellene elszámolni, nem pedig három évente! Három év alatt sok minden történhet: pl. értékesítési, termelési pangások és akkor a dolgozó veheti ki a szabadnapjait (ha akarja, ha nem) és nem lesz túlórája. Mi történik, ha nem dolgozik csak kettő és fél évet, mert nem bírja, beteg lesz, kirúgják?
errr (vendég) [2018.12.12., 17:30] válasza erre: #54[válaszolok] #55
Ha beteg lesz, kirúgják az őket krvára nem zavarja. Nem idézte a legvadabbat a mi dicső sólymunktól, hogy asszondja: a szakszervezetek nem értik. No vazzeg ettől szemtelenebb butább kijelentést még nem hallottam. A melós nem érti ellenben a here az érti. De ha érti ha nem rákényszerítené.
errr (vendég) [2018.12.12., 17:51] válasza erre: #54[válaszolok] #56
Továbbá nem hogy nem figyel a szakszervezetekre, hanem nem is egyeztettek velük nem is szóltak nekik. Lehet ezt minősíteni? Ezen a szinten lehet ilyet mondani?!
menyét (vendég) [2018.12.12., 23:48] válasza erre: #56[válaszolok] #57
Lehet, mert van rá vevő.
szavazás (vendég) [2018.12.13., 08:29][válaszolok] #58
Vajon Koncz Ferenc a térség fideszes országgyűlési képviselője megszavazta a rabszolgatörvényt? Bevezetik azt majd a Mészáros Lőrinc cégeinél is????
Neki (vendég) [2018.12.13., 18:45][válaszolok] #59
Magyarország,és a magyarok az elsők ezért nyomott igent .
Németországban 220-órával lehet 600000- ft keresni és abban a hónapban fizetik ki.
Jó hogy Európa fideszen röhög .
errr (vendég) [2018.12.13., 21:15] válasza erre: #58[válaszolok] #60
Gondolom tudja a választ. Sajnos kétség sem férhet hozzá. Mellesleg kiderült , hogy ott is manipulálták a képviselők szavazó rendszerét szoftveresen. Ezúttal érdekes módon nem kellett hozzá azonosító kártya!
errr (vendég) [2018.12.13., 22:02][válaszolok] #61
Ha a Kossuth nem mondta volna be akkor itt a valóság. Tegnap is ma is s majd vasárnap is.
:-)
https://168ora.hu/itthon/kossuth-ter-tuntetes-rabszolgatorveny-2018-12-13-160613
olvasni való (vendég) [2018.12.14., 08:55][válaszolok] #62
Meglepő olvasmány: Heti Világgazdaság 2018.12.13. szám
??? (vendég) [2018.12.14., 11:00] válasza erre: #62[válaszolok] #63
Percek alatt elkapkodták, így nem tudjuk mi van benne.
valaki (vendég) [2018.12.14., 16:55][válaszolok] #64
Egyre jobban élünk:
https://index.hu/gazdasag/2018/12/14/magyarorszag_europai_unio_fogyasztas_jolet/
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
errr (vendég) [2018.12.14., 19:14][válaszolok] #65
https://index.hu/belfold/2018/12/14/a_tuloratorveny_es_a_kormany_ellen_tuntetnek ...
Sorost emlegetni ebben az összefüggésben nettó baromság. Igaz fidesz?
??? (vendég) [2018.12.16., 11:42][válaszolok] #67
Ha olvasta valaki a héten a HVG-ben megjelent írást a képviselőnkről, nem idézne belőle. Vagy felvásárolták valóban és a nagy közönség nem tudta olvasni?
errr (vendég) [2018.12.16., 17:23][válaszolok] #68
Mai esemény, már a (4.) amelyen ezúttal "nagy" fiának kíván boldog karácsonyt a nép. Ha nem értesüljön róla valaki a helyi sajtóból. Alig vannak s az is csupa bűnöző - igaz fidesz? :D
https://index.hu/belfold/2018/12/16/eloben_kozvetitjuk_a_tuntetest/
errr (vendég) [2018.12.16., 17:24][válaszolok] #69
ha nem értesülne.. helyesen.
kérdés (vendég) [2018.12.17., 08:24][válaszolok] #70
Tisztelt Nyíri Tibor polgármester úr? Ön egyetért azzal a rabszolgatörvénnyel amit a fideszes országgyűlési képviselők megszavaztak?Támogatja a közigazgatási bíróságot?
errr (vendég) [2018.12.17., 17:13][válaszolok] #71
És ez MTVA-nál történő súlyos jogsértésekkel van aki egyetért? Hát hogy van ez jogállamban?
errr (vendég) [2018.12.17., 18:57] válasza erre: #71[válaszolok] #72
az 5 pont amit az ellenzék és az értelmes becsületes emberek valamennyien követelnek:
1.túlóratörvény azonnali visszavonását
2.kevesebb rendőri túlórát
3.független bíróságokat
4.Európai Ügyészséghez való csatlakozást
5.Független közmédiát
valaki (vendég) [2018.12.17., 19:58] válasza erre: #67[válaszolok] #73
Sajnos a cikket nem olvastam, csupán ennyit találtam (hvg.hu):
"A svájci központú Met Holding került a kormányfő közelébe.

Orbán Viktor közelébe került Európa egyik feltörekvő gázkereskedelmi cége, a svájci központú Met Holding. A Met tulajdonában lévő Tigáz Zrt. egyik igazgatósági tagja a jelenleg is fideszes országgyűlési képviselő, Koncz Ferenc felesége, Konczné Kondás Tünde. Konczné a Tigáz szürke pénzügyi irányítójából néhány hónap alatt került olyan cégek vezető testületeibe, amelyek körül igazán pezseg az élet: például a 2Rule mezeket gyártó Magyar Sportmárka Zrt.-nek a felügyelőbizottságába is ott van.

Konczné elsőként tavasszal Mészáros Lőrinc két vállalkozásában tűnt fel, ezután lett igazgatósági tag a Tigáznál. A helyzetet ismerők szerint kinevezésekor nem az számított, hogy nagy-e rá a kabát vagy sem, hanem az, hogy a személye ? miként fogalmaztak ? NER-kompatibilis-e."
MOST VAGY.. (vendég) [2018.12.17., 21:15][válaszolok] #74
Szerencsen mikor lesz tüntetés?
A prolgm.ne kérdezd ,mert nincs abban a helyzetben ,hogy válaszoljon. Mindig felügyelet alatt van. Vajon meddig tűri? Megalázó ma helyzete.
A nevezett,és felesége azt tesz amit tapasztal ,és addig amíg engedjük!! Ők sem külömbek. Émelygést érzek.Nemrég még megélhetési gondokkal küzdöttek.Most meg ...
Nem tudom mi lesz a vége de ilyen még nem volt!Félnek ,akinek félni kell.
Remélem ,még látom Őket ,és másokat is futni !
Menjünk ki...
errr (vendég) [2018.12.17., 22:58] válasza erre: #74[válaszolok] #75
Miskolcon lesz holnap. Itt is előfordulhat még, hogy begyűrűzik.
hvg (vendég) [2018.12.18., 13:22] válasza erre: #67[válaszolok] #76
A HVG szépen összeszedte, hogyan gazdagodik a képviselő úr családja. Igazán szép teljesítmény, csak gratulálni lehet hozzá! A nyomtatott HVG-t valóban vitték, mint a cukrot , de a digitális lapszám megvásárolható, így olvasható az interneten.
errr (vendég) [2018.12.18., 17:53] válasza erre: #76[válaszolok] #77
de nem szégyelli gondolom.
Érdekes (vendég) [2018.12.18., 19:30][válaszolok] #78
Kérdés, hogy azok vásárolták fel a hvg-t, akik pártolói és el akarták tüntetni a cikket, vagy az ellenségei akartak tudni ennyien a viselt dolgaikról?
errr (vendég) [2018.12.19., 14:56][válaszolok] #79
errr (vendég) [2018.12.19., 15:14] válasza erre: #78[válaszolok] #80
ez nem kérdés.
Hádám [2018.12.19., 16:58] válasza erre: #79[válaszolok] #81
A legérdekesebb az, hogy a tisztelt képviselőnk semmiről nem tud soha semmit, elvitték Voldemortot a rendőrök, aki közeli ismerőse, elvitték Ódort, Isten tudja kik, akivel együtt voltak képviselők, megyei közgyűlési vezetők... de ugyanez a helyzet a szerencsi önkormányzatban is.... lassan 30 éve ott melegíti a széket, de a 2010 előtti eseményekről halvány lila gőze sincs... azok az eljárások, amiket erőltetve próbáltak indítani, szánalmasak voltak, pedig bőven lett volna minek utánanézni... mint ahogy most is van... vesszőparipám mindig ha valami beruházás van Szerencsen, de nem sántít egy picit, hogy gyakorlatilag senki a Földön nem tudja, kik a kivitelezők, mi a határidő, mikor volt közbeszerzés, mi alapján választották a pályázókat, pedig elvileg milliárdokról beszélünk.... ha ez átláthatóság, akkor szerintem sokan fogalomzavarban vannak....

Csak egy kis érdekesség ha az ember jobban utána szeretne járni a dolgoknak:
https://alfahir.hu/2018/12/19/rogan_antal_propagandaminiszter_atlatszo_civil_kon ...
errfr (vendég) [2018.12.19., 20:43] válasza erre: #81[válaszolok] #82
rogán úr is le fog erről szokni mihamarabb azt remélem.
Miféle egy ország lett ez? S mi a szégyen ha nem az ilyen fazonok?
errr (vendég) [2018.12.19., 22:17][válaszolok] #83
Nyíregyháza, Eger, Debrecen, Vác és külföldön is.
Érdemes megnézni! Game over rövidesen! :)
https://index.hu/kulfold/2018/12/19/kulfoldi_tiltakozas_fidesz_kormany_ellen_sze ...
Igaza van (vendég) [2018.12.19., 22:28] válasza erre: #81[válaszolok] #84
Ádám, sőt van ott más, régóta a széket melengető is ... sunnyogva jár-kel,mint 1 (titkos )uügynök , bár igaz, van is miért szégyenkeznie. Neki is , meg a többieknek is. Röhej ez a város de legalább a sajtóba; már elindult valami. Meg Encsen ????
errr (vendég) [2018.12.20., 23:47] válasza erre: #83[válaszolok] #85
errr (vendég) [2018.12.21., 12:45][válaszolok] #86
"S a nép, az istenadta nép Oly boldog rajta, Sire!
Kunyhói mind hallgatva, mint Megannyi puszta sir. "
Szerencsen (vendég) [2018.12.21., 18:43][válaszolok] #87
azért nem érvényesül a 400-óra túl munka mert egyszerűen a pm működése miatt nincs olyan munkahely ahol lehetne .
Hádám [2018.12.27., 08:38][válaszolok] #89
Mit várunk? Itthon meg a "fiatalos lendület" hevében még büszkék is rá, hogy "be se tudják kapcsolni ezt a kütyüt"....
errr (vendég) [2018.12.27., 14:39] válasza erre: #88[válaszolok] #90
az ember mintha sci fi-t olvasna.
HVG megírta, de mi lesz ezután? (vendég) [2018.12.27., 21:13][válaszolok] #91
HVG-cikk !-mikor adnak magyarázatot?

Legalább álljanak ki az emberek elé ,és mondják ,hogy ez nekik jár,mert megdolgoztak érte,és minden szabályos.

Kérjenek elnézést,hogy a város dolgaira nem volt idő ,de majd pótolják,és ömleni fog a fejlesztési ,és egyéb pénz,létesül 1000 munkahely,felépül a szigetelő ag.gyár,és sok más korábbi ígérete ,valamint az új cukorgyár.

Hagyják önállóan,dolgozni a polgármestert.A nászurammal ,és termetes feleségével egy kicsit hátrább kellene húzódni.

Csak ne nevessenek!
Mert az nevet .....
Szerencs (vendég) [2018.12.28., 16:38][válaszolok] #92
mióta fideszes "uralom" alatt van nem haladt előre .
Ennél még a szocik is többre vitték .
múltkor (vendég) [2018.12.29., 10:18][válaszolok] #93
A lakosság elkeseredettségére alapozta felkelését Bocskai. Igen, az, akit Szerencsen választottak az ország fejedelmévé. Most biztos forog a sírjávan már régóta, mert elégedetlenség az bőven van, több felkelésre is elegendő


http://m.mult-kor.hu/a-lakossag-elkeseredettsegere-alapozta-felkeleset-bocskai-i ...
valaki (vendég) [2018.12.29., 14:51][válaszolok] #94
Hádám [2018.12.29., 17:32] válasza erre: #94[válaszolok] #95
"Hát elzárkóznak a párbeszéd elől. Lehetetlenné teszik azt, hogy azokat az indulatokat, amik felgyülemlenek ebbe a társadalomba, normális, civil polgár módjára szerveződve levezessük."

Egy a gond... ha a gyökér bayer zsolt véleményét vesszük alapul, akkor szerinte vannak a civil polgárok (azaz ők), az összes többi valami nem is emberi lény... na ezért nem alkalmazzák ők a párbeszédet most, mert valami isten tudja milyen felsőbbrendűségi komplexusban szenvednek...
Na nézed (vendég) [2018.12.29., 20:13][válaszolok] #96
már itten mi vagyon ez a fránya történelem ha más szem szögből nézzük .
Hogy fognak ezentúl koszorúzni (kedves,elvtársak) ?
http://hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=121923
errr (vendég) [2018.12.29., 20:35] válasza erre: #96[válaszolok] #97
Nagy Imre akárki is volt végül mártírhalált halt. Aki gyalázza az pedig szrházi. Az is aki elvitette a térről.
Gondolom (vendég) [2018.12.30., 14:26][válaszolok] #98
az márt "smafu" hogy a maga (mártírja)miatt
mennyi paraszt embert lett földönfutová, nyomoréká,nyomorultá .
Lassú víz partot mos .
Gondolom hallott arról is mikor 56-ban a maga (mártírja) kiált a magyar emberek elé beszélni . Így szólt az emberekhez hogy polgártársaim ?
Magyarok már tudták a harcuk el van árulva és utána a (mártírnak) az volt a neve Nagy Ivanov ?!
errr (vendég) [2018.12.30., 20:56] válasza erre: #98[válaszolok] #99
Gondolom hallott már róla, hogy nem azt kell nézni honnan jössz, és gondolom arról is, hogy végülis összedrótozott kézzel volt jeltelen sírba belökve évtizedekig. Hehehe el volt árulva? Hát akkor nem a hatalmas túlerő miatt vesztettünk?
Csupa (vendég) [2019.01.02., 16:18][válaszolok] #100
finomság amiket ír.
Ez mind igaz volt a magyar hazafiakra.
Csak nagy imre lány elmondja apja hagyatékában (kivégzése ) után? Nem találta meg a jegygyűrűjét és pecsét gyűrüjét sem,amitől apja soha nem vált meg éltében .
Magyarán nem végezték ki akkor és ahogy mondják .
errr (vendég) [2019.01.02., 18:33] válasza erre: #100[válaszolok] #101
Miféle badarság ez?
1-eske ! (vendég) [2019.01.02., 20:45][válaszolok] #102
Nadehát nem tudja, a személyneveket NAGY bet?vel kell irni ? Anyi baj legyen ! Legalább amiket ír az Nagy baromság !
Dereng már (vendég) [2019.01.04., 08:07][válaszolok] #103
ketteske ? Magyar író Molnár Ferenc Pál utcai fiúk a mű címe akkor maga Molnár Ferenc író utódainak is írogat.
Miért írták a kis Nemecsek nevét kis betűvel a műben ?
Vagy átlátja a mikéntjét ?
Badarság (vendég) [2019.01.04., 08:09][válaszolok] #104
szamárság ?
Van akik szerint Dugovics Titusz nem is létezett ?
Nagy itt a káosz .
https://index.hu/tudomany/til/2014/10/29/dugovics_titusz_sosem_letezett/
Összes hozzászólás: 105 db (50 különböző címről), nem megjelent hozzászólás: 1 db (1%)
Kommentek megjelenítése csoportosítva

A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató

Tisztelt Olvasóink! A hozzászólás lehetősége 2022. január 4-ével megszűnt.
További információ ide kattintva olvasható.