Hírek
Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen
Dátum: 2019.07.17., 13:12Megtekintve: 15833
Összesen 447 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást fizetett ki a kormány, hogy egy speciális haditechnikai - úgynevezett intermodális - logisztikai és felújító központ létesüljön Szerencsen. Csakhogy a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei városba tervezett létesítmény sosem épült meg, csak papíron létezik. Ennek ellenére a kormányzati nyilvántartásban a logisztikai központ megvalósult beruházásként szerepel - írja a 24.hu.
Az ügyben Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő feljelentést tesz. Szerinte ugyanis vagy a logisztikai központ - ami valójában egy vasúti átrakodó állomás kellene, hogy legyen - tűnt el, vagy csaknem félmilliárd forint európai uniós pályázati forrás. Hadházy járt is a szóban forgó szerencsi területen, ahol elmondása szerint mindössze hatalmas gaz és néhány méhkaptár található.A nem létező beruházás szálai 2014-ig vezetnek, amikor a Licet '95 Ipari és Gazdasági Kft. 960 millió forint vissza nem térítendő brüsszeli támogatást nyert arra, hogy megépítse az összesen 2,4 milliárd forintba kerülő logisztikai központot. A kormányzati pályázati portál adatai szerint 2015 végéig két részletben 447 millió forintot fizettek ki az összegből.
A cikk a 24.hu oldalán folytatódik...
Frissítés (1): a szerencsi önkormányzat rendkívüli testületi ülése a témában:
Frisstítés (2): A minden háztartásba eljuttatott nyilatkozat hátoldala, amiből kiderül, hogy az önkormányzat szerint nem csak az érintettek, hanem minden szerencsi polgár jó hírnevét és érdekeit sértették a sajtóban megjelent hírek...
Hozzászólások
birkapásztor (vendég) [2019.07.17., 13:39][válaszolok] #1
Mielőtt mindenki felháborodna! A birka szerencsiek teszik elfogadhatóvá ezt az intézményesített lopást. Elmondom, miért! Ugyanazok a féleszúek fogják pár nap múlva a lájkokat szórni a csaló cégtemető embereire, akik most a legjobban fel vannak háborodva!!! Hiába írtam régebben, hogy mindenki nézze meg alaposan, milyen undormány szelfizős szervezettel engedi a gyerekeit fotózkodni. Amíg a "Te is a Sanyival üzletelsz?" kérdés nem von kiközösítést maga után, addig azt esszük, amit magunk főztünk. Minden kattintással a Facebookon, minden snyaló kommenttel ehhez járulnak hozzá. Gondolkodjanak el!
valaki (vendég) [2019.07.17., 14:11][válaszolok] #2
A "birka szerencsiek" azért erős, sőt elfogadhatatlan! Ha el akarja mondani a miértet, jó volna egy bővebb, érthető magyarázat. Köszönöm.
errr (vendég) [2019.07.17., 14:32][válaszolok] #3
s ez a Licet kft ez kihez köthető? S szabadlábon van még az illető?
Pásztor (vendég) [2019.07.17., 16:19][válaszolok] #4
Persze lehet keverni a szezont a fazonnal, a Ferit a Sanyival, a tények ettől még nem változnak. Nem a Sanyi akart itt lőszer(fegyver)gyárat építeni, nem ő jelentette készre a beruházást. Mint ahogyan a gyümölcsfeldolgozó, húsüzem, új cukorgyár, szigetelőanyag gyár meg még mi minden építését sem ő ígérte meg. Nem is volt (lesz) itt polgármester, meg országgyűlési képviselő. Jó lenne ha erről is írna valamit, a szelfizős, gyerekes fóbiája mellett.
Ki más? (vendég) [2019.07.17., 17:37][válaszolok] #5
Igen, sajnos szabadlábon, kedves B. Sándorunk.
Gy (vendég) [2019.07.17., 19:07][válaszolok] #6
Ez is a mi Sanyinké?
Híres város Szerencs. (vendég) [2019.07.17., 19:13][válaszolok] #7
Gyalázat !!!
Eltünt a városunkban közel féi miliárd forint!!!
A volt polgármester,a jelenlegi ogy.képviselő ,és mosolygós felesége mit tud róla??
ÉS A KÉPVISELŐ TESTÜLET?
Lehet fotózni ,és mosolyogni -DE KI A FELELŐS ?
Mikor vonják felelösségre???
Új vezetés kell a városban ,és a körzetben!!
Eltünt a városunkban közel féi miliárd forint!!!
A volt polgármester,a jelenlegi ogy.képviselő ,és mosolygós felesége mit tud róla??
ÉS A KÉPVISELŐ TESTÜLET?
Lehet fotózni ,és mosolyogni -DE KI A FELELŐS ?
Mikor vonják felelösségre???
Új vezetés kell a városban ,és a körzetben!!
Remélem (vendég) [2019.07.17., 19:32][válaszolok] #8
itt csak a vezetésre gondol akik na valamerre vezetik magukat .
Lehet (vendég) [2019.07.17., 19:45][válaszolok] #9
itt gobozni ki kicsoda .
https://varosikurir.hu/napi-neba-tudta-hogy-szerencsen-van-egy-katonai-logisztik ...
https://varosikurir.hu/napi-neba-tudta-hogy-szerencsen-van-egy-katonai-logisztik ...
Roland (vendég) [2019.07.17., 21:44][válaszolok] #10
A történet Mengyi Roland országgyűlési képviselőségének és Koncz Fetenc polgármesterségének idejére vezethető vissza.
Az önkormányzat zárt ülésen tárgyalt a témáról és nem adtak tájékoztatást, mert annyira titkos volt a téma. Most már legalább tudjuk, hogy miért. No!
https://24.hu/belfold/2019/07/17/felmilliard-eu-tamogatas-allam-nem-letezo-hadit ...
Az önkormányzat zárt ülésen tárgyalt a témáról és nem adtak tájékoztatást, mert annyira titkos volt a téma. Most már legalább tudjuk, hogy miért. No!
https://24.hu/belfold/2019/07/17/felmilliard-eu-tamogatas-allam-nem-letezo-hadit ...
Dühös (vendég) [2019.07.17., 23:25][válaszolok] #11
Miért vagytok ezen meglepődve??? A 2017-2018 évre közútfelújitásra kapott milliókat is zsebre tették. Azóta feltúrták egész Szerencset és most csináltak egy olcsó és szar kátyúzást. Ennyit tud a vezetőség...lenyúlni a pénzt...undorítóak
Csere (vendég) [2019.07.18., 11:53][válaszolok] #12
Le kell öket cserélni, no. Rónavölgyiné nem lopott! Mégis ezek kellettek a népnek?! Hát tessék gondolkozni végre!
Szerencsi (vendég) [2019.07.18., 12:28][válaszolok] #13
Híres lett kis városunk! Rajtunk csodálkozik (röhög) az ország. Ide nem munkahelyeket hoztak, hanem furfangos módon elvittek. Köszönjük, Feri!
Gyalázat. (vendég) [2019.07.18., 18:31][válaszolok] #14
Tényleg gyalázat!
Hogy mer emberek elé állni,a neje meg mosolyogni.
A képvidelő testület felelőssége is nagy!
El kell zavarni öket!
ÉBRESZTÓ !!!
Hogy mer emberek elé állni,a neje meg mosolyogni.
A képvidelő testület felelőssége is nagy!
El kell zavarni öket!
ÉBRESZTÓ !!!
Felelősségre vonást (vendég) [2019.07.18., 18:44][válaszolok] #15
M Roland mellet van még hely!
Miért nem történik feljelentés?
Legyenek már jelöltek ,legyen választási lehetőségünk.
Ezeket ,a testületet is le kell váltani !!!-és felelősségre vonni!
Miért nem történik feljelentés?
Legyenek már jelöltek ,legyen választási lehetőségünk.
Ezeket ,a testületet is le kell váltani !!!-és felelősségre vonni!
errr (vendég) [2019.07.18., 22:25][válaszolok] #16
A cikk szerint Hadházy Ákos tesz feljelentést.
Melegük lehet most egyeseknek. Persze nem a szégyentől.. :D
S ez csak a jéghegy csúcsa, mert ennek a rezsimnek ez a lényege.
Melegük lehet most egyeseknek. Persze nem a szégyentől.. :D
S ez csak a jéghegy csúcsa, mert ennek a rezsimnek ez a lényege.
Butaság és rosszindulat (vendég) [2019.07.19., 07:42][válaszolok] #17
Mérhetetlen "butaság" és ocsmány "rosszindulat" tűnik ki a fenti hozzászólásokból a NAGY ÜGY kapcsán. Már a Hadházy Ákos féle videóból, valamint a 24.hu, index.hu cikkekből is egyértelműen kiderül:
- nem Szerencsen kellett megvalósulnia a beruházásnak
- nem a szerencsi Önkormányzat nyert támogatást (nem a város volt/lett volna a kedvezményezett)
- a pályázat kedvezményezettje(aki az uniós támogatást kapja) egy magáncég lett volna
- "Szerencsre" így egyetlen forintot sem folyósítottak
- Szerencsen semminek nem kellet megépülnie, viszont a Balaton parti településen igen
Ha valaki veszi a fáradtságot és utána olvas a pályázati portálon, a nyilvános dokumentumok között olyan súlyos ellentmondások vannak (ezt Hadházy is felhozta), amiből nagyon valószínű, hogy azok téves, helytelen információkat tartalmaznak. Ennek - gondolom - a pályázati támogatást folyósító és a honlapot kezelő állami szervezetnél, a projektmenedzser és közvetlen főnökei szintjén meg lesznek a következményei.
Summa summárom: NINCS ÜGY SZERENCSEN, de a helyi vérbő ellenzék úgy ugrott a témára, mint tyúk a takonyra. Ennek az ügynek - a projekt címe ellenére - nincs köze Szerencshez, így itt nem is tűnt el pénz, s főleg nem az Önkormányzatnál, vagy annak vezetőinek zsebében.
Az eset mégis tanulságos számunkra, szerencsiek számára: zsigeri gyűlölet sistereg az ellenzéki indíttatású hozzászólásokból, amit nem is csodálhatunk, hiszen - az elmúlt 9 évben a választói akaratnak megfelelően - rendkívüli mértékű a mellőzöttségük és a sikertelenségük.
Egy régi Hofi Géza poén jutott eszembe: ... szóljatok az elvtársaknak, hogy ne kenje annyira magára!... ez nem Nívea, ez szar!...
- nem Szerencsen kellett megvalósulnia a beruházásnak
- nem a szerencsi Önkormányzat nyert támogatást (nem a város volt/lett volna a kedvezményezett)
- a pályázat kedvezményezettje(aki az uniós támogatást kapja) egy magáncég lett volna
- "Szerencsre" így egyetlen forintot sem folyósítottak
- Szerencsen semminek nem kellet megépülnie, viszont a Balaton parti településen igen
Ha valaki veszi a fáradtságot és utána olvas a pályázati portálon, a nyilvános dokumentumok között olyan súlyos ellentmondások vannak (ezt Hadházy is felhozta), amiből nagyon valószínű, hogy azok téves, helytelen információkat tartalmaznak. Ennek - gondolom - a pályázati támogatást folyósító és a honlapot kezelő állami szervezetnél, a projektmenedzser és közvetlen főnökei szintjén meg lesznek a következményei.
Summa summárom: NINCS ÜGY SZERENCSEN, de a helyi vérbő ellenzék úgy ugrott a témára, mint tyúk a takonyra. Ennek az ügynek - a projekt címe ellenére - nincs köze Szerencshez, így itt nem is tűnt el pénz, s főleg nem az Önkormányzatnál, vagy annak vezetőinek zsebében.
Az eset mégis tanulságos számunkra, szerencsiek számára: zsigeri gyűlölet sistereg az ellenzéki indíttatású hozzászólásokból, amit nem is csodálhatunk, hiszen - az elmúlt 9 évben a választói akaratnak megfelelően - rendkívüli mértékű a mellőzöttségük és a sikertelenségük.
Egy régi Hofi Géza poén jutott eszembe: ... szóljatok az elvtársaknak, hogy ne kenje annyira magára!... ez nem Nívea, ez szar!...
17nek (vendég) [2019.07.19., 09:25][válaszolok] #18
Kedves " Butaság és rosszindulat " szerzője!
Hofi és egyéb- a kevésbé elegáns -"tyúkos hasonlat" idézése helyett , biztosan tud arról is, hogy Szerencs ebbe, hogy keveredett bele? Látom nagyon tájékozott , ezért Ön zsebből tudja a választ.
Végtelenül sajnálom, hogy miközben Ön beszél az zsigeri gyűlöletéről, éppen Ön az, véleményem szerint, akinek az irását az teljesen átszövi.Ezért ha kérhetem, nagyobb tisztelettel tájékoztassa a szerencsieket. Köszönöm!
Hofi és egyéb- a kevésbé elegáns -"tyúkos hasonlat" idézése helyett , biztosan tud arról is, hogy Szerencs ebbe, hogy keveredett bele? Látom nagyon tájékozott , ezért Ön zsebből tudja a választ.
Végtelenül sajnálom, hogy miközben Ön beszél az zsigeri gyűlöletéről, éppen Ön az, véleményem szerint, akinek az irását az teljesen átszövi.Ezért ha kérhetem, nagyobb tisztelettel tájékoztassa a szerencsieket. Köszönöm!
független (vendég) [2019.07.19., 09:51][válaszolok] #19
Hiába igyekszik elbagatellizálni, inkább önvizsgálatot kellene tartaniuk! Én a levitézlett baloldalt nem támogatom, jobboldali vagyok, EGYKORON az Önök büszke támogatója. De ma szerencsiként mélységesen szégyelljük magunkat Önök helyett!
Mentőállomás-botrány, fiktív tanácsadó-szerződések, Mészáros-cégtárs képviselőné, washingtoni provokátorfigyelő, milliárdos cégtemetők, most meg ez. A Fidesz alatt csak ilyenekkel került be a hírekbe az egykor szebb napokat látott városunk. Ön szerint a szerencsi vezetésnek semmi köze ehhez, a képviselő úr a most is felbukkanó cégtemető gazdájának "közösségi" biciklis rendezvényén mégis kis tálkából szervírozta a cukorkát, miközben a huszonéves strómanok elégedetten nyugtázták. Később Tokajban Orbán Viktorral közös csoportképen mosolyogtak. Ne mondja, hogy szegény kormánypárti elöljárók nem tudják, mi folyik a saját városukban, mert ennyi lenne a munkájuk! KF mondása állítólag, hogy ez az ő városa. Ők döntik el, mit tűrnek és mit támogatnak.
Mentőállomás-botrány, fiktív tanácsadó-szerződések, Mészáros-cégtárs képviselőné, washingtoni provokátorfigyelő, milliárdos cégtemetők, most meg ez. A Fidesz alatt csak ilyenekkel került be a hírekbe az egykor szebb napokat látott városunk. Ön szerint a szerencsi vezetésnek semmi köze ehhez, a képviselő úr a most is felbukkanó cégtemető gazdájának "közösségi" biciklis rendezvényén mégis kis tálkából szervírozta a cukorkát, miközben a huszonéves strómanok elégedetten nyugtázták. Később Tokajban Orbán Viktorral közös csoportképen mosolyogtak. Ne mondja, hogy szegény kormánypárti elöljárók nem tudják, mi folyik a saját városukban, mert ennyi lenne a munkájuk! KF mondása állítólag, hogy ez az ő városa. Ők döntik el, mit tűrnek és mit támogatnak.
kérdés (vendég) [2019.07.19., 12:30][válaszolok] #20
Hagyja már ezt a kamuzást és mások lenézését. Miért szerepel akkor Szerencs neve a pályázatban, ha semmi köze hozzá?
Képviselő (vendég) [2019.07.19., 17:01][válaszolok] #21
Jó lenne, ha az országgyűlési képviselőnk Szerencsen is avatna már valamit. Mondjuk szigetelőanyag gyárat, cukorgyárat, gyümölcsfeldolgozót, vágóhidat, haditechnikai üzemet, műanyag nyílászárókat készítő gépsort vagy valamit abból, amit megígért. Látjuk, jogy a szomszédban, Szikszón büszkén mosolyog kedves feleségével együtt. No!
Miért? (vendég) [2019.07.19., 19:29][válaszolok] #22
Ha butaság ,és rosszindulat ,akkor miért nem cáfol nyilvánosan a fidesz ,és az önkörmányzat ,és jelenti fel Hadházit?
Azért mert igaz -és áltatják az indulatokat ,és majd kitalálnak valamit.
GYALÁZAT !!!
BÜNHÖDNIÜK KELL !!
Azért mert igaz -és áltatják az indulatokat ,és majd kitalálnak valamit.
GYALÁZAT !!!
BÜNHÖDNIÜK KELL !!
xy (vendég) [2019.07.19., 19:49][válaszolok] #23
A tények érdekelnek bárkit is?
Butaság és rosszindulat II. (vendég) [2019.07.19., 20:53][válaszolok] #24
T. hozzá(m)szólók!
Miért tartom "butaságnak" és "rosszindulatúnak" a témában történt hozzászólások többségét?
BUTASÁG nem figyelembe venni a tényeket, amik a kérdéses pályázat kapcsán hozzáférhetőek, s azok helyett a Hadházy féle szenzációhajhászásnak, balhézásnak felülni, majd helytelen következtetéseket levonni.
ROSSZINDULATÚ olyanokat írni (Önöket idézem)a helytelen következtetéseket követően:
- "Eltünt a városunkban közel féi miliárd forint!!!"
- "A volt polgármester,a jelenlegi ogy.képviselő ,és mosolygós felesége mit tud róla?? Lehet fotózni ,és mosolyogni -DE KI A FELELŐS ? Mikor vonják felelösségre???"
- "... közútfelújitásra kapott milliókat is zsebre tették."
- "Ennyit tud a vezetőség...lenyúlni a pénzt...undorítóak"
- "Tényleg gyalázat! Hogy mer emberek elé állni,a neje meg mosolyogni."
Ugyan lehet, hogy előző bejegyzésem rosszindulatúnak tűnik (talán valóban az is), de hát hogyan viszonyulhatnék a most is idézett butaságokhoz és rosszindulatú bejegyzésekhez. S ha mára tyúknál vagyunk: előbb volt a tojás (az Önök buta és rosszindulatú bejegyzései), s majd csak azután a tyúk (az én talán valóban rosszindulattal "átszőtt" írásom).
Egyéb válaszaim: A "tyúkos hasonlat" valóban kevésbé elegáns, valamint lehet tőlem nagyobb tiszteletet kérni, de akkor más se írjon a fentebb idézettek stílusában! Valóban tájékozott(abb) vagyok ebben a konkrét ügyben, ezért írtam a NÍVEA-s dolgot, de tessék, kenegessék csak magukra a sz.rt! Az ügyet nem elbagatellizálom. Nem kamuzok és nem nézek le másokat, csak azt állítom: az idézett hozzászólók buták, vagy rosszindulatúak, esetleg mindkettő egyszerre.
Szép estét és jó hétvégét kívánok minden kedves olvasónak!
Miért tartom "butaságnak" és "rosszindulatúnak" a témában történt hozzászólások többségét?
BUTASÁG nem figyelembe venni a tényeket, amik a kérdéses pályázat kapcsán hozzáférhetőek, s azok helyett a Hadházy féle szenzációhajhászásnak, balhézásnak felülni, majd helytelen következtetéseket levonni.
ROSSZINDULATÚ olyanokat írni (Önöket idézem)a helytelen következtetéseket követően:
- "Eltünt a városunkban közel féi miliárd forint!!!"
- "A volt polgármester,a jelenlegi ogy.képviselő ,és mosolygós felesége mit tud róla?? Lehet fotózni ,és mosolyogni -DE KI A FELELŐS ? Mikor vonják felelösségre???"
- "... közútfelújitásra kapott milliókat is zsebre tették."
- "Ennyit tud a vezetőség...lenyúlni a pénzt...undorítóak"
- "Tényleg gyalázat! Hogy mer emberek elé állni,a neje meg mosolyogni."
Ugyan lehet, hogy előző bejegyzésem rosszindulatúnak tűnik (talán valóban az is), de hát hogyan viszonyulhatnék a most is idézett butaságokhoz és rosszindulatú bejegyzésekhez. S ha mára tyúknál vagyunk: előbb volt a tojás (az Önök buta és rosszindulatú bejegyzései), s majd csak azután a tyúk (az én talán valóban rosszindulattal "átszőtt" írásom).
Egyéb válaszaim: A "tyúkos hasonlat" valóban kevésbé elegáns, valamint lehet tőlem nagyobb tiszteletet kérni, de akkor más se írjon a fentebb idézettek stílusában! Valóban tájékozott(abb) vagyok ebben a konkrét ügyben, ezért írtam a NÍVEA-s dolgot, de tessék, kenegessék csak magukra a sz.rt! Az ügyet nem elbagatellizálom. Nem kamuzok és nem nézek le másokat, csak azt állítom: az idézett hozzászólók buták, vagy rosszindulatúak, esetleg mindkettő egyszerre.
Szép estét és jó hétvégét kívánok minden kedves olvasónak!
24-nek (vendég) [2019.07.19., 22:14][válaszolok] #25
Azért meg vagyok nyugodva, hogy van közöttünk egy okos ember!
valaki (vendég) [2019.07.19., 23:02][válaszolok] #26
"BUTASÁG nem figyelembe venni a tényeket, amik a kérdéses pályázat kapcsán hozzáférhetőek...". Talán egy-két link segíthetne másoknak is a tájékozódásban. Nem mindenki tájékozott a pályázatokban.
xy (vendég) [2019.07.19., 23:21][válaszolok] #27
Ezért írtam én is azt a kérdést, hogy érdekli itt valakit a tény is. Sajnos,úgy tűnik nem igazán. Pedig az ellenzéki sajtó is megírta, de azt sem olvassák, úgy tűnik. Igaz, nem csupán a címeit kellene elolvasni a cikkeknek.
Quo Vadis (vendég) [2019.07.20., 00:06][válaszolok] #28
Tisztelt "Butaság és rosszindulat"!
Sajnos ebben az országban már nagyon sok hasonló eset megtörtént, így ne csodálkozzon ha az emberek ezt is elhiszik. Valami nagyon elromlott itt és azzal, hogy butának és rosszindulatúnak nevezi az embereket ez nem fog megoldódni. Sőt ez az arrogáns viselkedése nem hinném, hogy az adott helyzetben okos viselkedés lenne.
Sajnos ebben az országban már nagyon sok hasonló eset megtörtént, így ne csodálkozzon ha az emberek ezt is elhiszik. Valami nagyon elromlott itt és azzal, hogy butának és rosszindulatúnak nevezi az embereket ez nem fog megoldódni. Sőt ez az arrogáns viselkedése nem hinném, hogy az adott helyzetben okos viselkedés lenne.
errr (vendég) [2019.07.20., 00:40][válaszolok] #29
Azon kéne töprengenie inkább, miért nevezik immár Önöket csalónak tolvajnak automatikusan. Nyilván nem született rosszindulatból. A fidesz kétes ügyeivel, tehát szinte minden ügyével, könyvtárat lehetne teleírni. Európa is korruptnak tartja magukat.
Pataki (vendég) [2019.07.20., 05:31][válaszolok] #30
Azért megnyugtató, hogy a képviselő Úrnak, nemcsak udvari fényképészre, hanem udvari 'kimagyarázó emberre (Butaság és rosszindulat) is telik. Dől a lé. Ügyes !!!!
Butaság és rosszindulat III. (vendég) [2019.07.20., 08:29][válaszolok] #31
Rendben, segítek tájékozódni a források megadásával.
A Hadházy féle cikk (a NAGY ÜGY) a 24.hu oldalról:
https://24.hu/belfold/2019/07/17/felmilliard-eu-tamogatas-allam-nem-letezo-hadit ...
ebbe cikkbe van bemásolva egy táblázat a Licet '95. Kft. által Szerencsen megvalósítandó "Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Szerencsen" c. projekt főbb adatairól. (Ez a táblázat a terkepter.nfu.hu oldalon már nem elérhető, tehát Hadházy korábbról kukázta elő, ugyanakkor nyilvánvalóan korábban létező dokumentumot csatolt be)
Csakhogy az elnyert pályázatot ez a Licet '95. Kft átadta a Mil-Exim Kft-nek, aki a beruházás helyszínét is megváltoztatta Szerencsről Balatonfűzfőre. Erről még a parlament.hu oldalon is találhatók információk egy írásbeli kérdés és válasz formájában:
https://www.parlament.hu/iromanyok-elozo-ciklusbeli-adatai?p_auth=ef8oJHhg&p_p_i ...
itt le kell tölteni a szöveges PDF dokumentumot, majd elő jön az írásbeli kérdés.
https://www.parlament.hu/iromanyok-elozo-ciklusbeli-adatai?p_auth=ef8oJHhg&p_p_i ...
itt is le kell tölteni a PDF dokumentumot a sötétbarna mezőben a 8685/1 szövegrészre kattintva, majd elő jön az NGM írásbeli válasza.
folyt köv.
A Hadházy féle cikk (a NAGY ÜGY) a 24.hu oldalról:
https://24.hu/belfold/2019/07/17/felmilliard-eu-tamogatas-allam-nem-letezo-hadit ...
ebbe cikkbe van bemásolva egy táblázat a Licet '95. Kft. által Szerencsen megvalósítandó "Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Szerencsen" c. projekt főbb adatairól. (Ez a táblázat a terkepter.nfu.hu oldalon már nem elérhető, tehát Hadházy korábbról kukázta elő, ugyanakkor nyilvánvalóan korábban létező dokumentumot csatolt be)
Csakhogy az elnyert pályázatot ez a Licet '95. Kft átadta a Mil-Exim Kft-nek, aki a beruházás helyszínét is megváltoztatta Szerencsről Balatonfűzfőre. Erről még a parlament.hu oldalon is találhatók információk egy írásbeli kérdés és válasz formájában:
https://www.parlament.hu/iromanyok-elozo-ciklusbeli-adatai?p_auth=ef8oJHhg&p_p_i ...
itt le kell tölteni a szöveges PDF dokumentumot, majd elő jön az írásbeli kérdés.
https://www.parlament.hu/iromanyok-elozo-ciklusbeli-adatai?p_auth=ef8oJHhg&p_p_i ...
itt is le kell tölteni a PDF dokumentumot a sötétbarna mezőben a 8685/1 szövegrészre kattintva, majd elő jön az NGM írásbeli válasza.
folyt köv.
Butaság és rosszindulat IV (vendég) [2019.07.20., 08:32][válaszolok] #32
a folytatás kicsit hosszabb lesz:
Némi információ a Pályázatot Balatonfűzfőn megvalósító cégről (Mil-Exim Kereskedelmi Kft.) és a konkrét közleményről:
http://www.milexim.hu/
http://www.milexim.hu/szechenyi-2020/
"Kedvezményezett neve: MIL-EXIM Kereskedelmi Kft.
Projekt címe: Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Balatonfűzfőn
Szerződött támogatás összege: 951 518 800 Ft
Támogatás mértéke (%-ban): 40%
Projekt tartalmának bemutatása:
SAJTÓKÖZLEMÉNY
SPECIÁLIS HADITECHNIKAI INTERMODÁLIS LOGISZTIKAI ÉS FELÚJÍTÓ KÖZPONT LÉTREHOZÁSA BALATONFŰZFŐN EURÓPAI UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL
A MIL-EXIM Kft. ?Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Balatonfűzfőn? című, GOP-3.2.1-11-2013-0018 azonosító számú pályázata 951,51 millió forint vissza nem térítendő támogatásban részesült a Gazdaságfejlesztési Operatív Program keretén belül.
A 2378,79 millió forint összköltségvetésű projekt keretén belül a vállalkozás balatonfűzfői telephelyén egy hadiipari tevékenységre alkalmas intermodális logisztikai központ kiépítése valósul meg.
A balatonfűzfői volt Nitrokémia lőpor és lőszergyár volt Magyarország egyik alap gyára. A rendszerváltással és a Magyar Honvédség képességeinek és igényeinek minimalizálásával a gyár is a felszámolás útjára, és bezárásra került. A pályázó vásárolta meg korábban a gyárat, ahol többek között az eredeti tevékenységet kívánja újra indítani ebben a nagy múltú üzemben.
A fejlesztéssel érintett területen rendelkezésre álló infrastruktúra adja a projekt technikai bázisát. A projekt keretében kiépítésre kerül mindazon alapinfrastruktúra, ami a központ működéséhez és a gyártáshoz szükséges, továbbá a projekt keretén belül fogják beszerezni a szükséges technológia nagy részét ? illetve a technológiai know-how-t is.
A beruházás elemei:
1. A beruházás keretén belül a korábban ismertetett ipari telepen 10.000 m2-es fedett gyártó és raktározási célú kapacitást kívánnak kialakítani, a területen már meglévő épületek átalakításával.
2. Beszerzésre kerülnek speciális, haditechnikai eszközök gyártására és átalakítására szolgáló gépsorok.
3. A projekt keretében a rendelkezésre álló utakat és közműveket is fejleszteni kívánják. Egyrészt tűzivíz rendszer kiépítésével, illetve a belső utakkal kapcsolatban a területen belül új alapréteget és aszfaltréteget szükséges kiépíteni, amely alkalmas a 30-40 tonna közötti anyagmozgatások elviselésére, és ehhez az utak teljes átépítése szükséges.
4. A projekt keretén belül beszerzésre kerül a szükséges know-how is, amely Izraelből származik. Ez egy gyártási folyamat, amely a felújítandó és újrahasznosítható eszközök biztonságos kezelésére vonatkozik.
5. Végül megtörténik az őrző-védő elektronikai rendszer kialakítása is ? a tevékenységhez kapcsolódó jogszabályok alapján.
A projekt kapcsán jelentős munkahelyteremtés valósul meg ? több ütemben legalább 50 új munkahelyet, de később ennek akár a többszörösét tervezik létesíteni.
A céljaik eléréséhez, 60% saját erő biztosításával, 40%-os mértékű 951,51 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyertek. A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg.
További információ kérhető:
Telefon: +36 (1) 384-2375
E-mail: info@milexim.hu
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2015.11.30.
Projekt azonosító száma: GOP-3.2.1-11-2013-0018"
Ha összehasonlítjuk a Hadházy által előkukázott táblázat adatit és a Mil-Exim Kft. pályázatának adatit, láthatjuk: csak a pályázat kedvezményezettje és a megvalósítás helye változott, de arra magyarázatot ad a Balatonfűzfőn "illetékes" Jobbik-os parlamenti képviselő írásbeli kérdése és az arra adott NGM válaszlevél.
Fentiek szerint: NINCS ÜGY SZERENCSEN.
Elvárható a bocsánatkérés a meggyanúsítottaktól!
A leírásokból és egyéb honlapokon szerzett információkból összerakható az alábbi durva kép (FIGYELEM! Ez most egy kicsit ÖSSZEESKÜVÉS ELMÉLET!):
- a szerencsi helyszín talán a volt cukorgyári terület nagy terhelést elbíró vasúti vágánya miatt lett volna érdekes
- ne feledjük 30-40 tonnás terhelésről írnak
- lett volna hely 10.000 m2-es csarnoknak
- a cég honlapján páncélozott harcjárművek és páncélozott radarjárművek vannak
- izraeli technikával újítanak fel valamiket
- külön kiemelik a terület őrző-védő elektronikai rendszerét
TEHÁT ARRA KÖVETKEZTETHETÜNK, HOGY PÁNCÉLOZOTT HARCJÁRMŰVEKET (KVÁZI: TANKOKAT) ÚJÍTOTTAK VOLNA FEL IZRAELI TECHNIKÁVAL. Persze mindez csak fikció a részemről.
Némi információ a Pályázatot Balatonfűzfőn megvalósító cégről (Mil-Exim Kereskedelmi Kft.) és a konkrét közleményről:
http://www.milexim.hu/
http://www.milexim.hu/szechenyi-2020/
"Kedvezményezett neve: MIL-EXIM Kereskedelmi Kft.
Projekt címe: Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Balatonfűzfőn
Szerződött támogatás összege: 951 518 800 Ft
Támogatás mértéke (%-ban): 40%
Projekt tartalmának bemutatása:
SAJTÓKÖZLEMÉNY
SPECIÁLIS HADITECHNIKAI INTERMODÁLIS LOGISZTIKAI ÉS FELÚJÍTÓ KÖZPONT LÉTREHOZÁSA BALATONFŰZFŐN EURÓPAI UNIÓS TÁMOGATÁSBÓL
A MIL-EXIM Kft. ?Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Balatonfűzfőn? című, GOP-3.2.1-11-2013-0018 azonosító számú pályázata 951,51 millió forint vissza nem térítendő támogatásban részesült a Gazdaságfejlesztési Operatív Program keretén belül.
A 2378,79 millió forint összköltségvetésű projekt keretén belül a vállalkozás balatonfűzfői telephelyén egy hadiipari tevékenységre alkalmas intermodális logisztikai központ kiépítése valósul meg.
A balatonfűzfői volt Nitrokémia lőpor és lőszergyár volt Magyarország egyik alap gyára. A rendszerváltással és a Magyar Honvédség képességeinek és igényeinek minimalizálásával a gyár is a felszámolás útjára, és bezárásra került. A pályázó vásárolta meg korábban a gyárat, ahol többek között az eredeti tevékenységet kívánja újra indítani ebben a nagy múltú üzemben.
A fejlesztéssel érintett területen rendelkezésre álló infrastruktúra adja a projekt technikai bázisát. A projekt keretében kiépítésre kerül mindazon alapinfrastruktúra, ami a központ működéséhez és a gyártáshoz szükséges, továbbá a projekt keretén belül fogják beszerezni a szükséges technológia nagy részét ? illetve a technológiai know-how-t is.
A beruházás elemei:
1. A beruházás keretén belül a korábban ismertetett ipari telepen 10.000 m2-es fedett gyártó és raktározási célú kapacitást kívánnak kialakítani, a területen már meglévő épületek átalakításával.
2. Beszerzésre kerülnek speciális, haditechnikai eszközök gyártására és átalakítására szolgáló gépsorok.
3. A projekt keretében a rendelkezésre álló utakat és közműveket is fejleszteni kívánják. Egyrészt tűzivíz rendszer kiépítésével, illetve a belső utakkal kapcsolatban a területen belül új alapréteget és aszfaltréteget szükséges kiépíteni, amely alkalmas a 30-40 tonna közötti anyagmozgatások elviselésére, és ehhez az utak teljes átépítése szükséges.
4. A projekt keretén belül beszerzésre kerül a szükséges know-how is, amely Izraelből származik. Ez egy gyártási folyamat, amely a felújítandó és újrahasznosítható eszközök biztonságos kezelésére vonatkozik.
5. Végül megtörténik az őrző-védő elektronikai rendszer kialakítása is ? a tevékenységhez kapcsolódó jogszabályok alapján.
A projekt kapcsán jelentős munkahelyteremtés valósul meg ? több ütemben legalább 50 új munkahelyet, de később ennek akár a többszörösét tervezik létesíteni.
A céljaik eléréséhez, 60% saját erő biztosításával, 40%-os mértékű 951,51 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyertek. A projekt a Széchenyi 2020 program keretében valósul meg.
További információ kérhető:
Telefon: +36 (1) 384-2375
E-mail: info@milexim.hu
Projekt tervezett befejezési dátuma: 2015.11.30.
Projekt azonosító száma: GOP-3.2.1-11-2013-0018"
Ha összehasonlítjuk a Hadházy által előkukázott táblázat adatit és a Mil-Exim Kft. pályázatának adatit, láthatjuk: csak a pályázat kedvezményezettje és a megvalósítás helye változott, de arra magyarázatot ad a Balatonfűzfőn "illetékes" Jobbik-os parlamenti képviselő írásbeli kérdése és az arra adott NGM válaszlevél.
Fentiek szerint: NINCS ÜGY SZERENCSEN.
Elvárható a bocsánatkérés a meggyanúsítottaktól!
A leírásokból és egyéb honlapokon szerzett információkból összerakható az alábbi durva kép (FIGYELEM! Ez most egy kicsit ÖSSZEESKÜVÉS ELMÉLET!):
- a szerencsi helyszín talán a volt cukorgyári terület nagy terhelést elbíró vasúti vágánya miatt lett volna érdekes
- ne feledjük 30-40 tonnás terhelésről írnak
- lett volna hely 10.000 m2-es csarnoknak
- a cég honlapján páncélozott harcjárművek és páncélozott radarjárművek vannak
- izraeli technikával újítanak fel valamiket
- külön kiemelik a terület őrző-védő elektronikai rendszerét
TEHÁT ARRA KÖVETKEZTETHETÜNK, HOGY PÁNCÉLOZOTT HARCJÁRMŰVEKET (KVÁZI: TANKOKAT) ÚJÍTOTTAK VOLNA FEL IZRAELI TECHNIKÁVAL. Persze mindez csak fikció a részemről.
valaki (vendég) [2019.07.20., 10:31][válaszolok] #33
Az egyszerű ember (én) elolvassa a 24.hu féle cikket, rákeres a támogatott projektekre (https://www.palyazat.gov.hu/tamogatott_projektkereso) és látja, hogy minden igaz: a Licet'95 Kft. kapott egy csomó pénzt egy szerencsi projektre, ami megvalósult 2015-ben. A cikkből kiderül, hogy a projektet valaki más valósította meg a Balatonnál, de még vizsgálják (4 év után) és nem adnak tájékoztatást (ködösítenek?).
Olvasva, hallva a Mészáros család, Tiborc, Matolcsy család, id. Orbán, Mengyi stb. által elnyert pályázatokat, közbeszerzéseket, támogatásokat, látva a Koncz család szárnyalását, kötődését a Mészáros cégekhez, mire gondolhat?
Aztán mindenki vérmérséklete, vakmerősége alapján reagál. Ez meglepő?
Azt gondolom, hogy az egyszerű ember nem lehet olyan tájékozott mint egy képviselő vagy annak munkatársa, tőle nem várható el, hogy a parlament honlapján is tájékozódjon. De azért a kapott információk alapján kialakíthat véleményt!
A fikciójáról megjegyzem, hogy nem sokan tudják ilyen pontosan a Szerencsre tervezett projekt részleteit. De biztosan megtárgyalta a testület, jóváhagyta, segítette a beruházót, betette a fejlesztési tervbe (akkor nem volt kifogás?). Majd szó nélkül elengedte, annak ellenére, hogy a pm-nek megvoltak a jó kapcsolatai. Miért?
Olvasva, hallva a Mészáros család, Tiborc, Matolcsy család, id. Orbán, Mengyi stb. által elnyert pályázatokat, közbeszerzéseket, támogatásokat, látva a Koncz család szárnyalását, kötődését a Mészáros cégekhez, mire gondolhat?
Aztán mindenki vérmérséklete, vakmerősége alapján reagál. Ez meglepő?
Azt gondolom, hogy az egyszerű ember nem lehet olyan tájékozott mint egy képviselő vagy annak munkatársa, tőle nem várható el, hogy a parlament honlapján is tájékozódjon. De azért a kapott információk alapján kialakíthat véleményt!
A fikciójáról megjegyzem, hogy nem sokan tudják ilyen pontosan a Szerencsre tervezett projekt részleteit. De biztosan megtárgyalta a testület, jóváhagyta, segítette a beruházót, betette a fejlesztési tervbe (akkor nem volt kifogás?). Majd szó nélkül elengedte, annak ellenére, hogy a pm-nek megvoltak a jó kapcsolatai. Miért?
errr (vendég) [2019.07.20., 11:39][válaszolok] #34
Korrektnek tűnik. 1000 ügyből egy.
Quo Vadis (vendég) [2019.07.20., 15:15][válaszolok] #35
Tisztelt "Butaság és rosszindulat"!
Gondolom most hátradől a székében, hogy ez is el van intézve. De sajnos semmi nincs elintézve. Az emberek, higgye el, nem butaságból és rosszindulatból ugrottak erre fel, hanem azért mert tele vagyunk ilyen esetekkel. Amíg ez nem változik, addig az emberek ez irányú hozzáállása sem fog.
Gondolom most hátradől a székében, hogy ez is el van intézve. De sajnos semmi nincs elintézve. Az emberek, higgye el, nem butaságból és rosszindulatból ugrottak erre fel, hanem azért mert tele vagyunk ilyen esetekkel. Amíg ez nem változik, addig az emberek ez irányú hozzáállása sem fog.
Bravo (vendég) [2019.07.20., 16:08][válaszolok] #36
Bravo Becsület és Rosszindulat!Bravo!!Így kell lekezelni a hazugságokat és az alaptalan vádaskodásokat!Ezek a felelőtlen, rágalmazó beírogatók egyszerre a vádlók és a bírák, s még ők kiáltoznak jogállamért.Megjelenik egy szalagcím a médiában és az internet világában, s máris kígyót-békát kiáltanak mindenkire aki nem az ő általuk preferált értékeket képviseli.Sőt mindenféle "tárgyalás" és objektív tájékozódás nélkül szigorú ítéleteket is hoznak a fogadatlan bírák.Ez történt a héten amikor magam is megijedtem a nagyon riasztó hírektől, de átgondolás után eleég világos volt,hogy városunkban nem volt semmi svindli.
Becsület és Rosszindulat beírásaiban szépen le is vezette miért nem érintett Szerencs. A vád köddé vált, a korábbi vádaskodók és bírák hallgatnak. Jobban is teszik.
Viszont a harmadik részben hiába kattintottam a sötétbarna mezőben a számra nekem nem jött fel az a bizonyos NGM (gondolom Nemzeti Gazdasági Miniszter) írásos válasz, de a történet ettől még érthető.
Még egyszer köszönjük az alapos utána járást!
Becsület és Rosszindulat beírásaiban szépen le is vezette miért nem érintett Szerencs. A vád köddé vált, a korábbi vádaskodók és bírák hallgatnak. Jobban is teszik.
Viszont a harmadik részben hiába kattintottam a sötétbarna mezőben a számra nekem nem jött fel az a bizonyos NGM (gondolom Nemzeti Gazdasági Miniszter) írásos válasz, de a történet ettől még érthető.
Még egyszer köszönjük az alapos utána járást!
Na csak (vendég) [2019.07.20., 17:08][válaszolok] #37
halkan Szerencs érdekében jóóóó ideje semmi nem történik . Se út ,se munkahely,se biztonság,se közlekedési rend rendben hogy házi újságíró létére védi a gazdát .
Azért érdemes lenne nyitott szemmel járni nem de bár .
Azért érdemes lenne nyitott szemmel járni nem de bár .
A kiváló pedagógustól kérdezem: (vendég) [2019.07.20., 17:19][válaszolok] #38
Rendben van ez így? "Most kaptam a hírt, hogy az emberi erőforrások minisztere ? mert oktatási miniszter már 9 éve nincs Magyarországon ? a nyár közepén elutasította két budaörsi iskola igazgatójának a vezetői pályázatát. Az Illyés Gimnáziumban és a Herman Ottó Általános Iskolában is az évtizedek óta mindenki megelégedésére dolgozó, komoly sikereket maga mögött tudó jelenlegi igazgató újabb öt évre benyújtott pályázatát dobták vissza. Mindketten egyedüli pályázók voltak, a tantestület, a szülők és a képviselő-testület támogatását élvezve.
Kisvártatva ? feltehetőleg rögtön kibontakozó, elemi erejű felháborodás láttán ? a minisztériumban mégis úgy döntöttek, hogy a két intézményvezető egy évig még tovább igazgathatja iskoláját. Ez persze csak arra jó, hogy teljes bizonytalansában tartsák őket és az intézményben dolgozókat, tanulókat egyaránt.
Az önkormányzat, amely évtizedeken át rengeteg pénzt áldozott ? és áldoz még most is ? arra, hogy a budaörsi gyerekek városunkban kiemelkedő színvonalú oktatásban részesülhessenek, már nem fenntartója az iskoláinak, azokat az állam elvette tőlünk, így az igazgatói kinevezésekbe sincs beleszólásunk.
A kormányzatnak pedig láthatóan nem számít sem a budaörsi szülők, sem a tanárok, sem pedig a város választott képviselőinek a véleménye.
Az orvosi etika köréből származik a ?ne árts? elve. Mi sem kérünk mást a Kormánytól, de ezt elvárjuk: tartsa tiszteletben az érintettek véleményét, és ha már segíteni nem tud, legalább ne ártson!"
Kisvártatva ? feltehetőleg rögtön kibontakozó, elemi erejű felháborodás láttán ? a minisztériumban mégis úgy döntöttek, hogy a két intézményvezető egy évig még tovább igazgathatja iskoláját. Ez persze csak arra jó, hogy teljes bizonytalansában tartsák őket és az intézményben dolgozókat, tanulókat egyaránt.
Az önkormányzat, amely évtizedeken át rengeteg pénzt áldozott ? és áldoz még most is ? arra, hogy a budaörsi gyerekek városunkban kiemelkedő színvonalú oktatásban részesülhessenek, már nem fenntartója az iskoláinak, azokat az állam elvette tőlünk, így az igazgatói kinevezésekbe sincs beleszólásunk.
A kormányzatnak pedig láthatóan nem számít sem a budaörsi szülők, sem a tanárok, sem pedig a város választott képviselőinek a véleménye.
Az orvosi etika köréből származik a ?ne árts? elve. Mi sem kérünk mást a Kormánytól, de ezt elvárjuk: tartsa tiszteletben az érintettek véleményét, és ha már segíteni nem tud, legalább ne ártson!"
Butaság és rosszindulat V. (vendég) [2019.07.20., 19:52][válaszolok] #39
Talán a forráskritikán is múlik, valamint, hogy elolvasunk-e más véleményeket és álláspontokat, de a legfontosabb minden esetben a hiteles (vagy minden bizonnyal annak tekinthető) források felkutatása és a politikai tartalmú állításokkal (ilyen volt a NAGY ÜGY is)való összevetése. Jómagam mindent (minden oldalról) olvasok, egyébként legkevésbé a királyi médiát.
Már a Hadházy féle videóból kiderült, hogy neki sem kerek a történet, s nem is tudom miért Szerencsre jött szelfizni, s miért nem Balatonfűzfőre.
Igen, a választó a "kapott információk alapján kialakíthat véleményt", de nem kellene nagy nyilvánosság előtt pálcát törni (helyi vezető felelősségre vonását követelni, zsebre tették, lenyúlták, undorító, gyalázat szavakat használni, s pláne nem a családtagjába is belekötni). Ezt tekintem rosszindulatnak, s még nagyon finoman fogalmaztam.
A fikcióról: nincs benne semmi konkrét belső információ, mindössze alapos átgondolást követően erre lehet következtetni, talán helyesen, talán nem.
Már a Hadházy féle videóból kiderült, hogy neki sem kerek a történet, s nem is tudom miért Szerencsre jött szelfizni, s miért nem Balatonfűzfőre.
Igen, a választó a "kapott információk alapján kialakíthat véleményt", de nem kellene nagy nyilvánosság előtt pálcát törni (helyi vezető felelősségre vonását követelni, zsebre tették, lenyúlták, undorító, gyalázat szavakat használni, s pláne nem a családtagjába is belekötni). Ezt tekintem rosszindulatnak, s még nagyon finoman fogalmaztam.
A fikcióról: nincs benne semmi konkrét belső információ, mindössze alapos átgondolást követően erre lehet következtetni, talán helyesen, talán nem.
Butaság és rosszindulat VI. (vendég) [2019.07.20., 20:01][válaszolok] #40
Köszönöm az érdeklődést, de a heti fűnyírás gátolt a székben hátradőlésben.
"Tele vagyunk ilyen esetekkel?" Szerintem meg paláver, balhézás, hőbörgés az valóban van, amiből lesz az alaptalan vádaskodás és az inkvizíció szerű itélkezés.
Végül is egyetértek: tele vagyunk ilyen esetekkel, vagyis ahol félinformációk, vagy dezinformációk alapján próbálnak befeketíteni és lejáratni felelős beosztású embereket.
"Tele vagyunk ilyen esetekkel?" Szerintem meg paláver, balhézás, hőbörgés az valóban van, amiből lesz az alaptalan vádaskodás és az inkvizíció szerű itélkezés.
Végül is egyetértek: tele vagyunk ilyen esetekkel, vagyis ahol félinformációk, vagy dezinformációk alapján próbálnak befeketíteni és lejáratni felelős beosztású embereket.
valaki (vendég) [2019.07.20., 21:57][válaszolok] #41
Tisztelt "Butaság és rosszindulat". Köszönöm a részletes tájékoztatásokat, az önfényezést, a kioktatást. Engem is meggyőzött, így egyes korábbi hozzászólóhoz tudok csatlakozni: Ön bagatellizál, kamuzik, éppen a lényeges felvetésekre nem reagál, csupán megkísérli tisztára mosni a szennyest. Ön "kimagyarázó" emberként megpróbálja teljesíteni ezzel kapcsolatos feladatait, véleményem szerint sikertelenül. Sajnálom.
errr (vendég) [2019.07.20., 22:08][válaszolok] #42
s hogy is van az a Pimko kft-s ügy? S annak 150 milliós értéke?
Ez igen (vendég) [2019.07.20., 22:10][válaszolok] #43
Nagyon szépen és alaposan levezette azt az elméletet, miszerint a városban minden rendben van és elöljáróink feddhetetlenek, csak a városért dolgoznak. Nem kamuznak, nem nyúlnak le semmit, nem jutnak jogtalan előnyökhöz, nem teszik be családtagjaikat mindenféle bizottságokba ahonnan havonta annyi kapnak mint más embernek az éves bére (jó esetben). Egyébként félinformációk vagy dezinformációk alapján senki nem akarna befeketíteni és lejáratni felelős beosztású embereket, ha lennének egész információi a népnek. De nincsenek. Csak bulik, főzőversenyek, családtagok tömege a fotókon, feleségek, férjek, barátok és barátnők, unokák hada mindenhol. A város meg egy merő kátyú, a várkertet felveri a gaz, nyári program sehol, hogy az idelátogató (idetévedő) tudna mit kezdeni magával, és csodálkozunk, hogy elmegy innen mindenki.
Innen el kell menni. De még az országból is.
Innen el kell menni. De még az országból is.
Quo Vadis (vendég) [2019.07.20., 23:32][válaszolok] #44
Mondja, Ön tényleg nem látja, hogy mi a gond, vagy egyszerűen nem is akarja?
vicc (vendég) [2019.07.21., 02:15][válaszolok] #45
Jaj ne említse neki, hogy nincs nyári program, mert mindjárt jön a csokifesztivállal. Ami, mint tudjuk, üindog és örökké nullszaldós vagy nyereséges. Igaz, jobban illene rá a "háromnapos falunap" cím, vagy a koncertnapok elnevezés, mert csokit azt nem találni benne, csak elvétve, azt is arany áron.
javaslat (vendég) [2019.07.21., 09:32][válaszolok] #46
"Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal."
Butaság és rosszindulat minden kételyt eloszlatott ugyan, de a fenti idézet szerint a továbbiakban nincs esélye a józan érvelésnek. Jönnek majd a "csak" és "mert" és "azért" ellenérvek, vagyis az idióta dumák.
Azt tanácsolom Butaság és rosszindulatnak ne merüljön le a szintjükre.
Butaság és rosszindulat minden kételyt eloszlatott ugyan, de a fenti idézet szerint a továbbiakban nincs esélye a józan érvelésnek. Jönnek majd a "csak" és "mert" és "azért" ellenérvek, vagyis az idióta dumák.
Azt tanácsolom Butaság és rosszindulatnak ne merüljön le a szintjükre.
javaslatnak (vendég) [2019.07.21., 15:58][válaszolok] #47
Az a baj tudja, hogy az ország tele van ilyen esetekkel. Persze most egyet kimagyaráztak, és most most már Önök szerint minden rendben van. Csakhogy egyáltalán nincs minden rendben, csak ezt Önök nem akarják látni. Ez a szomorú!
Mikor cáfolnak ? (vendég) [2019.07.21., 21:23][válaszolok] #48
Miért mi vitatkozunk-butaság és rosszindulattal ? -míért nem cáfofolnak hívatalossan az érintettek. Ha nem igaz már régen vissza kellett volna utasítani a vádakat.
Kapott itt kioktatást mindenki -csak épen,akit érint az nem kérte ki magának ,hallgat, és nem tett feljelentést.
Én ezt várom . Ha nem történik meg , jól értesülteknek, a butaság ,és rosszindulatnak ,és társainak ,hazugság miatt ,bocsánatot kell kérniük,és szégyelni magukat.
Jobb lenne újra ,a közelgő helyhatósági
Kapott itt kioktatást mindenki -csak épen,akit érint az nem kérte ki magának ,hallgat, és nem tett feljelentést.
Én ezt várom . Ha nem történik meg , jól értesülteknek, a butaság ,és rosszindulatnak ,és társainak ,hazugság miatt ,bocsánatot kell kérniük,és szégyelni magukat.
Jobb lenne újra ,a közelgő helyhatósági
errr (vendég) [2019.07.21., 22:52][válaszolok] #49
Valóban menjen inkább ismételten füvet nyírni. Magácska szintén a hivatalból?
Tények? (vendég) [2019.07.22., 09:33][válaszolok] #50
Tény?, hogy a pályázat cime:
Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújitó központkiépitése SZERENCSEN.
Tény?: Ezt a pályázatot kidolgozták Szerencsre és meggyőzték a pályázatelbirálókat, hogy támogassák azt.
Tény?: A pályázat nyert és 951.518. 800Ft támogatásban részesitették.
Tény?: kifizettek: 447.786.550 ft
Kérdés : Megvalósult -e valami? Hol valósult meg? És ha máshol, miért nem SZERENCSEN?
Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújitó központkiépitése SZERENCSEN.
Tény?: Ezt a pályázatot kidolgozták Szerencsre és meggyőzték a pályázatelbirálókat, hogy támogassák azt.
Tény?: A pályázat nyert és 951.518. 800Ft támogatásban részesitették.
Tény?: kifizettek: 447.786.550 ft
Kérdés : Megvalósult -e valami? Hol valósult meg? És ha máshol, miért nem SZERENCSEN?
valaki (vendég) [2019.07.22., 11:51][válaszolok] #51
Ez a vitakultúrája? Idiótának nevezni a vitapartnereit? Jellemző. Önnek az ellenérvek csupán "idióta dumák".
Ön szerint "Butaság és rosszindulat minden kételyt eloszlatott...", ezzel szemben:
- Nyiri pm szerint Mengyi Roland hozta a beruházást. Mit vállalt, mit ígért?
- A képviselőtestület (zárt ülésen) tárgyalta, támogatta, betette a fejlesztési tervbe.
- Miért állt el a beruházó? Gondok voltak talán az alkotmányos költségekkel?
- Ki és miért (mennyiért) engedte el a beruházást, hogy a Balatonnál valósuljon meg?
- A kormány honlapján miért nem történt meg a módosítás, miért maradt Szerencs?
- A minisztérium miért nem ad tájékoztatást még 4 év után sem?
Ön szerint "Butaság és rosszindulat minden kételyt eloszlatott...", ezzel szemben:
- Nyiri pm szerint Mengyi Roland hozta a beruházást. Mit vállalt, mit ígért?
- A képviselőtestület (zárt ülésen) tárgyalta, támogatta, betette a fejlesztési tervbe.
- Miért állt el a beruházó? Gondok voltak talán az alkotmányos költségekkel?
- Ki és miért (mennyiért) engedte el a beruházást, hogy a Balatonnál valósuljon meg?
- A kormány honlapján miért nem történt meg a módosítás, miért maradt Szerencs?
- A minisztérium miért nem ad tájékoztatást még 4 év után sem?
46 javaslat (vendég) [2019.07.22., 13:27][válaszolok] #52
Pökhendi, arrogáns, beképzelt ember benyomását kelti. De ha mégis oly okos, válaszolna az 51-es kérdéseire? Köszönjük. Aláírás: egy idióta
Quo Vadis (vendég) [2019.07.22., 14:43][válaszolok] #53
"javaslat"-nak: Ne mondja már, hogy minden kérdésre válaszoltak! Nagyon is sok minden nyitva maradt. Ott vannak például az 51-es hsz. kérdései.
Tudja, nekem is lenne egy javaslatom Önnek: Talán nem kellene lenéznie azokat akik nem értenek egyet Önnel! Már csak azért sem, mert egyáltalán nem biztos, hogy Önnek van igaza.
Tudja, nekem is lenne egy javaslatom Önnek: Talán nem kellene lenéznie azokat akik nem értenek egyet Önnel! Már csak azért sem, mert egyáltalán nem biztos, hogy Önnek van igaza.
gyengébbek kedvéért (vendég) [2019.07.22., 17:06][válaszolok] #54
Nyiri Zsolthoz köthető volt korábban a VORIENT ZRt., aminek tulajdonában volt a GLOBO Média Holding Zrt. Szintén Nyiri Zsolthoz köthető korábbról a FLORIENT TRUST Zrt., ott is rögtön találunk pár ismerős nevet a volt tulajok között. És zárul a kör, el is jutottunk a húszévesen trafiktulaj, sokszoros cégtulaj, cabrioval szaladgáló dubajozós taknyokhoz, akiket mindenki jól ismer Szerencsen. Na, akkor vajon melyik cégtemető műve ez a logisztikai központ is? És ha ezt nekem 5 perc volt kiguglizni, akkor K. Ferenc és Ny. Tibor miért nem tud róla? Miért nem veti latba befolyását és takarítja ki a fészküket a városukból? Ehelyett miért pózol KF országgyűlési képviselő közös csoportképen a főnökükkel? Miért osztogat a közösséginek csúfolt biciklis PR-rendezvényükön cukorkát? Ezt magyarázzák már meg a hivatásos kimagyarázók, legyenek szívesek!
más téma (vendég) [2019.07.22., 17:28][válaszolok] #55
Magyarország jobban teljesít! https://hvg.hu/itthon/20190722_Csufosan_leszerepelt_Magyarorszag_a_jogallamisago ...
Felkérjük a képviselőinket! (vendég) [2019.07.22., 20:55][válaszolok] #56
Az igazság pillanata ősszel lesz,amikor ezt a képviselő testületet ,és le cseréljük.
Az érintettek ,nem cáfolnak .
Mit tehetünk:
FELKÉRJÜK ,A VAROS KÉPVISELŐ TESTÜLETÉBŐL ,BÁRMELYIK KÉPVISELŐT ,hogy kérjen a legközelebbi testületi ülésen ,hiteles tájékoztatást,és azt tegye nyilvánossá!
KIVÁNCSI VAGYOK ,HOGY MELYIK LESZ ILYEN BÁTOR?
EZ MÁR KÖTELESSÉGÜK !!
Ha nem teszik alkalmatlanságukat bizonyítják.
Az érintettek ,nem cáfolnak .
Mit tehetünk:
FELKÉRJÜK ,A VAROS KÉPVISELŐ TESTÜLETÉBŐL ,BÁRMELYIK KÉPVISELŐT ,hogy kérjen a legközelebbi testületi ülésen ,hiteles tájékoztatást,és azt tegye nyilvánossá!
KIVÁNCSI VAGYOK ,HOGY MELYIK LESZ ILYEN BÁTOR?
EZ MÁR KÖTELESSÉGÜK !!
Ha nem teszik alkalmatlanságukat bizonyítják.
kérdés (vendég) [2019.07.22., 21:55][válaszolok] #57
Inkább arról tessen már nyilatkozni az udvari sajtósnak, hogy mikor lesz végre felújítva a szerencsi főutca??? Csakis választások előtt pár nappal, ugye? Legyen mit villantani. Addig meg jó nekünk ez a köpedelem út, ugye? Maguk mind terepjáróval közlekednek, annak magasából jól le lehet sz.rni a tényeket.
Hangsúly (vendég) [2019.07.22., 22:48][válaszolok] #58
Az utolsó mondaton... eddig ezt tették, nem?
Tények (vendég) [2019.07.23., 12:28][válaszolok] #59
Lehet itt mindenfelé mutogatni, cégeket guglizni, a történetet színezni, terelni,de maradjunk az alapoknál és tényeknél:
1. Volt egy munkahelyeket teremtő pályázat, amit Szerencsre (hátrányos helyzetű vidéki településre) nyújtottak be. Erről tárgyalt zárt ülésen a város önkormányzata is.
2. A 2,4 milliárd forint összértékű pályázatot elbírálták és támogatták -szerencsi megvalósítási helyszínnel- 960 millió forinttal.
3. Ezt a projektet városunkból elvitték, amiért nem tiltakozott senki azok közül, akik tudtak róla.
4. Ebben az időszakban Szerencs polgármestere Koncz Ferenc volt.
5. Ezek után talán elvárható lenne tőle, hogy két falunapi evés-ivás között álljon ki a szerencsiek elé és mondja el az üggyel kapcsolatban a saját történetét.
1. Volt egy munkahelyeket teremtő pályázat, amit Szerencsre (hátrányos helyzetű vidéki településre) nyújtottak be. Erről tárgyalt zárt ülésen a város önkormányzata is.
2. A 2,4 milliárd forint összértékű pályázatot elbírálták és támogatták -szerencsi megvalósítási helyszínnel- 960 millió forinttal.
3. Ezt a projektet városunkból elvitték, amiért nem tiltakozott senki azok közül, akik tudtak róla.
4. Ebben az időszakban Szerencs polgármestere Koncz Ferenc volt.
5. Ezek után talán elvárható lenne tőle, hogy két falunapi evés-ivás között álljon ki a szerencsiek elé és mondja el az üggyel kapcsolatban a saját történetét.
Magyarázat (vendég) [2019.07.23., 14:22][válaszolok] #60
Felkerült a képviselő-testület 2019.július 23-i rendkívüli üléséről készített videó, ahol volt polgármesterünk tájékoztatott. Lesz majd írásos változat is, amit minden szerencsihez eljuttatnak. Talán szerencsésebb lett volna korábban nyilvánosságra hozni a nemzetgazdasági minisztérium döntését az ügyben azért is, mert a rendkívüli ülésen elhangzott, hogy az önkormányzat határozatot hozott az ügyben -aminek lehetett határideje, felelőse-, amivel illet volna kezdeni valamit.(Az már lejárhatott.)Hadházy pedig azt közölte, hogy a Pénzügyminisztériumot megkereste és a következőt írták:
A LICET?95 Kft. a GOP-3.2.1-11 számú pályázati felhívás keretében támogatott Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Szerencsen című projekt ellenőrzése nem zárult le, az eljárás lefolytatása során a projektről nem szolgáltatható adat.
Akkor tessék megnézni! Itt a magyarázat:
.be
A LICET?95 Kft. a GOP-3.2.1-11 számú pályázati felhívás keretében támogatott Speciális haditechnikai intermodális logisztikai és felújító központ kiépítése Szerencsen című projekt ellenőrzése nem zárult le, az eljárás lefolytatása során a projektről nem szolgáltatható adat.
Akkor tessék megnézni! Itt a magyarázat:
.be
Szegény (vendég) [2019.07.23., 14:23][válaszolok] #61
Hadházy Ákos. Remeghet a lába félelmében, mert a szerencsi képviselők úgy határoztak- a sebtében összehivott ülésükön- hogy egy büntetőügyben jól jártas ügyvédet fogadnak, hogy eljárjanak vele szemben. Úgy kell neki. Minek beszél össze-vissza mindent. Ja ! És ezt a hirt minden szerencsi és ondi lakoshoz el is juttatják.
Tényeknek (vendég) [2019.07.23., 14:24][válaszolok] #62
Na azt várhassuk! ???? Még sosem állt ki a szerencsiek elé a kiváló pedagógus. Gyűjtöget, nem ér rá, no.
errr (vendég) [2019.07.23., 15:23][válaszolok] #63
a kutyakomédiából nem derül ki, hogy miért nem tudott a Licet kft megállapodni a nemzetgazdasági minisztériummal? Erősebb kutya elv?
errr (vendég) [2019.07.23., 15:29][válaszolok] #64
Nyilván az ingyen és kéretlenül bedobált szerencsi hírek hasábjain nem volt alkalom eddig értesíteni a lakosságot, hogy Szerencset ismét elkerülte egy beruházás, a kiváló lobbierő ellenére. Egyáltalán szinte semmi sem sikerült.
bizony (vendég) [2019.07.23., 21:48][válaszolok] #65
És mély hallgatás van továbbra is, hogy ki a városi újság új főszerkesztője?
Nagyon meggyőzően (vendég) [2019.07.24., 06:01][válaszolok] #66
A drága "képviselőúr" testbeszédéből világosan látszik,a történet igazságtartalma.Nagyon meggyőzően előadta, remegő hangon, izzadó homlokának törölgetésével,kéztördeléssel,remegő lábakkal kimondta a való tuti igazságot!
Vendég (vendég) [2019.07.24., 06:52][válaszolok] #67
Szerencs utcáin áldatlan állapotok uralkodnak. Szégyen az egész település. Mindig lejjebb és lejjebb.
Ipő (vendég) [2019.07.24., 11:52][válaszolok] #68
A cipősarkát tessék figyelni, tiszta egy remegés szinte végig. Mitől ilyen ideges???
errr (vendég) [2019.07.24., 12:21][válaszolok] #69
Közben "idegnyugtató felhőjátékként Kende Pétertől egy kis olvasnivaló:
https://www.facebook.com/670642373099391/photos/a.670648563098772/13398534561782 ...
https://www.facebook.com/670642373099391/photos/a.670648563098772/13398534561782 ...
errr (vendég) [2019.07.24., 12:24][válaszolok] #70
Valóban feltűnően prellezett a "nagyságos" boka.
felháborító (vendég) [2019.07.24., 13:43][válaszolok] #71
Nagyon cinikusan előadják, hogy egy 6. osztályos informatikai tudása mire elég. Ő esetükben akkor mi akadályozta meg, hogy a cégtárban utánanézzenek, milyen céghálózat csápja vetít nekik zárt ülésen? Egyetlen egy képviselő sem nézett utána!
Görcs (vendég) [2019.07.24., 15:09][válaszolok] #72
"Szerencs város minden polgárának jó hírnevét és érdekeit sértik" MI VAN??? Mi közünk nekünk ehhez? Az én szerencsi jó hírnevemet viszont sérti a Mészáros-cégekben társ képviselőné és a híres provokátorfigyelő. Erről mikor lesz rendkívüli ülés? Egyébként jópofa a cáfoló röplap, csak az nem tűnt fel nekik, hogy olyat cáfolnak vehemensen, amit egyik híradás sem állított
Haditechnika (vendég) [2019.07.24., 15:36][válaszolok] #73
Na ne tessék már azt irni a Szerencs Város Honlapján- szerencs.hu- "és a bedobott szórólapon a következőket: "A nagy nyilvánosságot kapott valótlan állitások és alaptalan rágalmak sértik Szerencs város MINDEN POLGÁRÁNAK jó hirnevét és érdekeit." Kijelentem, az én jó hirnevemet nem érinti, mert semmi közöm hozzá!
De az ugyancsak sérti az érdekeimet, ha a 2014-es önkormányzati döntésről, csak most egy papircetlin értesitenek 2019.07.24.én.És az is sérti az érdekeimet, hogy a beigért sok munkahelyből semmi sem lett!
Egyébként úgy tudom, Hadházy már korábban bejelentette, hogy az ügyben feljelentést tesz.
De az ugyancsak sérti az érdekeimet, ha a 2014-es önkormányzati döntésről, csak most egy papircetlin értesitenek 2019.07.24.én.És az is sérti az érdekeimet, hogy a beigért sok munkahelyből semmi sem lett!
Egyébként úgy tudom, Hadházy már korábban bejelentette, hogy az ügyben feljelentést tesz.
errr (vendég) [2019.07.24., 17:31][válaszolok] #74
A fidesz mindig egyenlő az ország a város az emberek ésígytovább, ja és mindig nyernek.
Komolyan (vendég) [2019.07.24., 18:11][válaszolok] #75
arról miért nincs ilyen közlemény miért nem épül ez meg az amit beígértek ?!
miértek (vendég) [2019.07.25., 08:51][válaszolok] #76
Tegnap én is megkaptam a közleményt az elmaradt munkahely teremtő" hadiüzemmel" kapcsolatban.
Bennem újabb kérdések vetődtek fel:
1. A képviselők és Koncz Ferenc akkori polgármester, hogy hihette el, hogy egy néhány milliós árbevétellel rendelkező kft képes egy többmilliárdos pályázatot megvalósitani?
2. Amikor (ahogy Koncz Ferenc nyilatkozta a testületi ülésen) 2014 körül tudomására jutott, hogy mégsem lesz a beruházásból semmi, vajon utána járt-e, hogy mi az oka ennek? Tett-e valamit ?
3. Miért csak most 2019-ben hozták nyilvánosságra, hogy évekkel ezelőtt,támogatták egy Szerencsre tervezett munkahelyteremtő hadi jellegü beruházást?
4. Az ilyen vagy ehhez kaocsolódó kérdéseket miért nem tették fel a képviselők azon a rendkivüli ülésen, ahol döntöttek a nyilatkozat kiadásáról és valamennyi háztartásba történő eljuttatásáról?
Bennem újabb kérdések vetődtek fel:
1. A képviselők és Koncz Ferenc akkori polgármester, hogy hihette el, hogy egy néhány milliós árbevétellel rendelkező kft képes egy többmilliárdos pályázatot megvalósitani?
2. Amikor (ahogy Koncz Ferenc nyilatkozta a testületi ülésen) 2014 körül tudomására jutott, hogy mégsem lesz a beruházásból semmi, vajon utána járt-e, hogy mi az oka ennek? Tett-e valamit ?
3. Miért csak most 2019-ben hozták nyilvánosságra, hogy évekkel ezelőtt,támogatták egy Szerencsre tervezett munkahelyteremtő hadi jellegü beruházást?
4. Az ilyen vagy ehhez kaocsolódó kérdéseket miért nem tették fel a képviselők azon a rendkivüli ülésen, ahol döntöttek a nyilatkozat kiadásáról és valamennyi háztartásba történő eljuttatásáról?
újabb kérdés (vendég) [2019.07.25., 11:58][válaszolok] #77
A szerencsi igazgatósági tagnak erről vajon mi a véleménye? Mikor olvashatunk álláspontjáról a postaládánkban vagy a közpénzből működtetett Szerencsi Hírekben? https://index.hu/gazdasag/2019/07/25/meszaros_lorinc_lanya_fenysebesseggel_kozle ...
Építkezés (vendég) [2019.07.25., 13:17][válaszolok] #78
Azt már tudjuk, hogy Szerencsen nem építettek "hadiüzemet". De az még mindig nem derült ki, hogy hol és mi épült meg. Nem lehetne teljes körű a tájékoztatás?
körbe (vendég) [2019.07.25., 18:32][válaszolok] #79
hancurozták már Szerencset,lesz itt minden cukorgyárgyár helyén.
Halász féle beruházás,gyümölcs feldolgozó,szigetelő gyár .
Hajrá Feri
Halász féle beruházás,gyümölcs feldolgozó,szigetelő gyár .
Hajrá Feri
Miértek-2.? (vendég) [2019.07.26., 07:23][válaszolok] #80
Tisztelt pm.úr!
Miért csak most ad tájékoztatást erről, a mindenkit érintö döntésröl?
HA EZ ÍGY VAN AHOGY NYÍLATKOZTA,A MEGJELENÉST KÖVETŐ NAPON KI KELLET VOLNA ÁLLNI.
Sok más .mindenkit érintő információkat sem közölnek,ezért ne csodálkozzon ,ha az emberek kombinálnak.
Még valami ,a bíróságon keresni ,egy közszereplő igazát ,hááát akkor valami nem jól van, és nem jó helyen van.
Kedves Tibor!
A fidesz hívatkozik ha bírálják ,hogy a magyar népet támadják,ne ess ebbe a hibába.
Te /ti/ nem vagytok egyenlőek a szerencsi lakosokkal.
fogadásokon ,kitüntetés átadásokon ,nyilván kellemesebb.
Miért csak most ad tájékoztatást erről, a mindenkit érintö döntésröl?
HA EZ ÍGY VAN AHOGY NYÍLATKOZTA,A MEGJELENÉST KÖVETŐ NAPON KI KELLET VOLNA ÁLLNI.
Sok más .mindenkit érintő információkat sem közölnek,ezért ne csodálkozzon ,ha az emberek kombinálnak.
Még valami ,a bíróságon keresni ,egy közszereplő igazát ,hááát akkor valami nem jól van, és nem jó helyen van.
Kedves Tibor!
A fidesz hívatkozik ha bírálják ,hogy a magyar népet támadják,ne ess ebbe a hibába.
Te /ti/ nem vagytok egyenlőek a szerencsi lakosokkal.
fogadásokon ,kitüntetés átadásokon ,nyilván kellemesebb.
olvasnivaló (vendég) [2019.07.26., 09:53][válaszolok] #81
https://g7.hu/kozelet/20190725/medencevel-fizetne-ki-beszallitoit-a-budapesti-vi ... A helyi pedálozókat is érdemes megnézni a cégtárban, dupla árbevétel, mióta a jó levegőn tekeregnek munkaidőben.
miért 3 (vendég) [2019.07.26., 09:56][válaszolok] #82
Tisztelt Képviselőtestület!
Azzal is adósak a szerencsi választóknak, hogy a polgármester váltás során készült/ha készült/ átadási jegyzőkönyv mit tartalmaz? Majd ha megint ég a talpuk alatt a talaj akkor egy új rendkivüli ülésen azt is bejelentik? Egyáltalán bejelentik?
Azzal is adósak a szerencsi választóknak, hogy a polgármester váltás során készült/ha készült/ átadási jegyzőkönyv mit tartalmaz? Majd ha megint ég a talpuk alatt a talaj akkor egy új rendkivüli ülésen azt is bejelentik? Egyáltalán bejelentik?
valaki (vendég) [2019.07.26., 12:49][válaszolok] #83
Azért a Szerencsre tervezett és állítólag Balatonfűzfőn megvalósított projekt körül nem minden (volt) tiszta. A Nemzetgazdasági Minisztérium szerint (2016): a műszaki készültség 0 százalék, a pénzügyi készültség ? a kifizetett számlák alapján ? csaknem 80 százalék, ezért a további finanszírozást leállították és rendelkeztek a már kifizetett összeg (kb. 450 e ft.) visszafizetéséről. De jött a Miniszterelnökség és megállapította, hogy a beruházás elkészült, a gépsor üzemkész, és minden esély megvan arra, hogy további jelentős késedelem nélkül befejeződjék a projekt.
https://www.vg.hu/vallalatok/balatonfuzfon-megis-lehet-loszergyar-474111/
https://www.vg.hu/vallalatok/balatonfuzfon-megis-lehet-loszergyar-474111/
??? (vendég) [2019.07.26., 19:15][válaszolok] #84
http://www.szerencsihirek.hu/aktualis-hirek/2468-kozmeghallgatas-es-lakossagi-fo .... Hogy haladunk, tudja valaki?
Tűzzük ki. (vendég) [2019.07.26., 21:16][válaszolok] #85
Ki van tűzve a helyhat.választás időpontja.
Tűzzük ,ki mi is célul -a teljes változást,pm.,és képv.testület.
Most egy kicsit betekintettünk a kulisszák mögé,és láthatjuk mi történik.
Változás kell !! Nem szavazógépek ,és talpnyalók.
Tűzzük ,ki mi is célul -a teljes változást,pm.,és képv.testület.
Most egy kicsit betekintettünk a kulisszák mögé,és láthatjuk mi történik.
Változás kell !! Nem szavazógépek ,és talpnyalók.
Bukovszky Róbert [2019.07.27., 06:30][válaszolok] #86
Ok, úgy legyen! :D Én Önre szavazok, ígérem ezt fogom a szavazó cetlire írni; "Tűzzük ki" !!!! :D Ezredszer is leírom, micsoda egy kapu mögé bújt "vicsorgó kutyák" Önök itt néhányan, akiknek mindennap megtudhatjuk a véleményét, csak éppen azt nem hogy kiét is! Ilyen emberek miért is az ilyen embereknek miért is kellene 'rendszert váltani?! Félnek? Mitől félnek, -akár jogosan akár nem-, akkor nem is érdemelnek mást csak a 'bujkálást, névtelen írogatást.
B.R.-nek tisztelettel. (vendég) [2019.07.27., 08:21][válaszolok] #87
T. Róbert-Ön állandóan ezen lovagol.
Lehet ,hogy az Ön "bátorsága" kevés lesz a változáshoz!
Nem gondolja ,hogy az itt véleményt megfogalmazók ,szavazatokban mérhetőek lesznek.
Írja meg a válaszait ,és ne szajkózza mindig ugyan azt!
Lehet ,hogy az Ön "bátorsága" kevés lesz a változáshoz!
Nem gondolja ,hogy az itt véleményt megfogalmazók ,szavazatokban mérhetőek lesznek.
Írja meg a válaszait ,és ne szajkózza mindig ugyan azt!
Bukovszky Róbert [2019.07.27., 11:15][válaszolok] #88
Lehet nem véletlenül "szajkózom" ezt?! Ön szerint mennyire lehet komolyan venni a "névtelen" emberek, véleményét, honnan lehet tudni, hogy kik hányan írnak, kik válaszolnak önmaguknak, milyen érdekektől vezérelve ír a nevetlen hozzászóló?
Nem, nem gondolom, hogy "szavazatokban mérhetőek lesznek" mivel július vége felé járunk és nem látszanak alternatívák, bátor támogatható függetlenek nincsenek, az MSZP elporladt, a Lokálpatrióta egyesület megsemmisült, a Jobbik vékonyka, a Kossuth kör ki sem kelt a tojásból, szóval ez az én véleményem, örömmel venném, ha okt 14.-én megcáfolna, de ne fog.
Nem, nem gondolom, hogy "szavazatokban mérhetőek lesznek" mivel július vége felé járunk és nem látszanak alternatívák, bátor támogatható függetlenek nincsenek, az MSZP elporladt, a Lokálpatrióta egyesület megsemmisült, a Jobbik vékonyka, a Kossuth kör ki sem kelt a tojásból, szóval ez az én véleményem, örömmel venném, ha okt 14.-én megcáfolna, de ne fog.
errr (vendég) [2019.07.27., 11:32][válaszolok] #89
Véleményem szerint maga sajnálatosan bomlaszt. Ja Sallai-ja pedig fideszes tégla.
Öröm (vendég) [2019.07.27., 13:03][válaszolok] #90
Akkor örülhet, hogy a saját bandája fog nyerni...
A remény hal meg utoljára. (vendég) [2019.07.27., 14:48][válaszolok] #91
Róbert -és Ön mit tesz ?
Mindenkit ledorongol,minősít,jósol.Elveszi a kedvét mindenkinek.
Kezdeményezzen pozitívan.
Én azért is bizakodom, Kell hogy legyen városunkban alternatíva.
Ne egymással harcoljunk!
Mindenkit ledorongol,minősít,jósol.Elveszi a kedvét mindenkinek.
Kezdeményezzen pozitívan.
Én azért is bizakodom, Kell hogy legyen városunkban alternatíva.
Ne egymással harcoljunk!
Bukovszky Róbert [2019.07.28., 08:07][válaszolok] #92
Mit is teszek, mit is tehetnék, mit is lenne érdemes ilyen emberekért /akinek nem inge .../ tennem??? Kérem árulja el nekem, hogy ebben a városban kikkel és miben lehet összefogni? Amennyiben mondjuk összejön egy "összefogás" /ez teljesen kizárt/ mit kellene és mit lehet elérni? Bennem még él a "Tündike" példája, -vagy jó vagy kevésbé jó poli volt ez már történelem- abban a percben amikor bukott a napokkal, hetekkel azelőtti talpnyalói -voltak bőven- egy pillanat alatt elhagyták, megtagadták és próbáltak az új "hatalom kegyeibe férkőzni, miféle emberek az ilyenek milyen segítséget, fejlődést érdemelnek?
Tartom a véleményemet, hogy ezt a hatalmat csakis felülről -tudom csak a sír és az alap ásást kezdjük onnét - elsősorban a nagyvárosoktól indulva lehet/ne megdönteni, a magunkfajta kisebb településeken túl nagy a hatalom befolyása és túl olcsóak, kiszolgáltatottak az emberek ahhoz, hogy változás következhessen be.
#90 Igyál 'pajtás még egyet, hétvége van megteheted! :D Talán annyi igazsága lehet, hogy vannak BARÁTAIM -Ők azok voltak 2010 előtt is- akik a Fidesz el/le kötelezett hívei, én Őket megtagadni nem fogom és nem is akarom, s elmondhatom, hogy Ők is elfogadják a "másságomat"
Errr!!! Ó micsoda név micsoda karakteres bátor személyiség! Árulja már el nekem, hogy mi a bűbánatos ....t "bomlasztok" én? Sallait már nem követem, de amit írt azt kötve hiszem.
Tartom a véleményemet, hogy ezt a hatalmat csakis felülről -tudom csak a sír és az alap ásást kezdjük onnét - elsősorban a nagyvárosoktól indulva lehet/ne megdönteni, a magunkfajta kisebb településeken túl nagy a hatalom befolyása és túl olcsóak, kiszolgáltatottak az emberek ahhoz, hogy változás következhessen be.
#90 Igyál 'pajtás még egyet, hétvége van megteheted! :D Talán annyi igazsága lehet, hogy vannak BARÁTAIM -Ők azok voltak 2010 előtt is- akik a Fidesz el/le kötelezett hívei, én Őket megtagadni nem fogom és nem is akarom, s elmondhatom, hogy Ők is elfogadják a "másságomat"
Errr!!! Ó micsoda név micsoda karakteres bátor személyiség! Árulja már el nekem, hogy mi a bűbánatos ....t "bomlasztok" én? Sallait már nem követem, de amit írt azt kötve hiszem.
LEPOROLNI A PORT. (vendég) [2019.07.28., 09:03][válaszolok] #93
Róbert-Ön összekeveri a dolgokat.
Talpnyalók,ölebek,nyaloncok mindig voltak ,és lesznek is. Ezek a mostani bagázazst is megtagadják ,ha gyengülni látják. Ezek miatt ,nem ok ,közszereplést NEM !!, vállalni.
Remélem ,nem gondolja komolyan ,hogy városunkban nincs 7+1 ember aki érdemes arra ,hogy vezesse a várost?
Na ezeket kell megtalálni ,és TÁMOGATNI!
Talpnyalók,ölebek,nyaloncok mindig voltak ,és lesznek is. Ezek a mostani bagázazst is megtagadják ,ha gyengülni látják. Ezek miatt ,nem ok ,közszereplést NEM !!, vállalni.
Remélem ,nem gondolja komolyan ,hogy városunkban nincs 7+1 ember aki érdemes arra ,hogy vezesse a várost?
Na ezeket kell megtalálni ,és TÁMOGATNI!
Bukovszky Róbert [2019.07.28., 11:27][válaszolok] #94
"neveket akarok hallani" /olvasni/ Köszönöm! Komolyabban egy picit, na szóval Ön így névtelenül kiket javasolna, persze olyanokra gondolnék akik önmaguk is vágynak egy ilyen kilátástalan helyzetben politikai babérokra. Köszönöm! Sztem Ön nagyobbat téved mint én, mert, ha "ezeket megtalálni" kell, nem önként és dalolva jelennek meg a színen akkor már nem kicsi -szerintem óriási- a baj!
errr (vendég) [2019.07.28., 12:40][válaszolok] #95
Pontosan idevaló név ez, ha felfogja ha nem. Bátorságom pedig nem ezen múlik egyáltalán. Keveri a fazont meg a szezont. Idejön nagy bátran kétkedni. :D
Sallairól kötve hiszi? Akkor baj van a megfigyelőképességével.
Sallairól kötve hiszi? Akkor baj van a megfigyelőképességével.
Ne mi vitatkozzunk. (vendég) [2019.07.28., 17:40][válaszolok] #96
T.Róbert -mindketten egyet akarunk ,csak másképpen.
EGYESÍTSÜK AZ ERŐINKET,ÉS SOK MÁSOKKAL IS!
A remény hal meg utoljára.
EGYESÍTSÜK AZ ERŐINKET,ÉS SOK MÁSOKKAL IS!
A remény hal meg utoljára.
Szomorú kilátások. (vendég) [2019.07.28., 20:05][válaszolok] #97
De tényleg -mi lesz a városunkkal -okt-13-án?
Tényleg nincs alternatíva?
Tényleg,HOL VAN A VÁROSI ÉRTEMISÉG?
Tényleg hol vannak a pártok?
Tényleg hol vannak a civilek,civil szervezetek?
Tényleg "ezeknek "kell maradniuk?
Tényleg el kel menni ebből a városból?
Ébresztő!!
TÉNYLEG NEHOGY KÉSŐ LEGYEN!!!
Tényleg nincs alternatíva?
Tényleg,HOL VAN A VÁROSI ÉRTEMISÉG?
Tényleg hol vannak a pártok?
Tényleg hol vannak a civilek,civil szervezetek?
Tényleg "ezeknek "kell maradniuk?
Tényleg el kel menni ebből a városból?
Ébresztő!!
TÉNYLEG NEHOGY KÉSŐ LEGYEN!!!
Bukovszky Róbert [2019.07.29., 08:21][válaszolok] #98
Most ritka bunkó leszek, de vállalom! Mit össze nem sírtok-rítok itt mint vmi sértődött óvodások, 'oszt annyira "csokik vagytok", hogy az arcotokat meg nem vállaljátok!Jöttök a hüjjjje jelmondataitokkal, meg kiemelt nagybetűs soraitokkal, pedig a nevetekkel, a sok-sok névvel többre lehetne menni! Így van ez jól ahogy van, meg még had fokozódjon is, 'oszt majd anno meséljetek a gyermekeiteknek, unokáitoknak, meséljétek majd el, hogy pedig ti "nick" néven megírtátok a tutit a Szerencsi válaszon ...
bizony (vendég) [2019.07.29., 09:26][válaszolok] #99
Robi,nem mindenki magánvállalkozó ebben a városban, hogy így verje a nyálát mint te. Ebben a városban nevet felvállalni??? Ahol azért ferdén néznek az emberre, ha lájkolni mer, vagy megoszt valamit, ami nem tetszik "nekik"? Az emberek többségének a megélhetése kerülne veszélybe. Ki mer elmenni a Kossuth kör találkozójára is? Akinek már tökmindegy, mert nyugdíjas, vagy mert egzisztenciális problémája már nem lehet, aki nem veszthet semmit. Szóval nagy tömegre ott se számítson senki. Lehet, hogy nick névvel, de véleménye attól még lehet és van is az embereknek. És szavazni is el fognak menni.
Bukovszky Róbert [2019.07.29., 10:01][válaszolok] #100
Nincs ezzel semmi baj, csak akkor tudomásul kell venni a jelenlegi helyzetet. "Egzisztenciális problémája már nem lehet, nem veszthet semmit" írja Ön, Szerintem mindenkinek támadhat "gondja" mindenki "veszthet valamit" elárulom, egy magánszférában erőlködőre sokkal, de sokkal nagyobb veszély leselkedhet ilyen téren. Tehát akkor Ön szerint legyen néhány ember aki bátor, aki harcol aki vásárra viszi a bőrét a többség meg "rettegve" várja a megváltót?
Fentebb feltettem egy csomó kérdést, senki nem válaszolt rá, így megismétlem; konkréton mitől, kitől fél aki fél, mi a cél, kik lennének a megfelelő emberek, mit kellene máshogyan és hogyan lehet megvalósítani stb-stb???
Fentebb feltettem egy csomó kérdést, senki nem válaszolt rá, így megismétlem; konkréton mitől, kitől fél aki fél, mi a cél, kik lennének a megfelelő emberek, mit kellene máshogyan és hogyan lehet megvalósítani stb-stb???
valaki (vendég) [2019.07.29., 11:23][válaszolok] #101
"Névtelenül": egyetértek. A 10 ezer fő alatti településeken, főleg ilyen fideszes túlsúly mellett, nincs esély lényeges változtatásra, csupán el lehet hinteni a változás magját. Meg kell várni a "felsőbb" változásokat és azután csatlakozni. Ez nem jelenti azt, hogy itt nem kell dolgozni, nem kell embereket meggyőzni, viszont tudomásul kell venni, hogy ennek eredményei csak később látszanak.
Végre (vendég) [2019.07.29., 13:20][válaszolok] #102
egy értelmes, indulatoktól mentes, korrekt hozzászólás. Csatlakozunk, sokan így gondolkodunk. Jöjjön az a szavazás. Aki nem Amerikában lesz éppen, döntsön józan ésszel. ????
Fordítva, (vendég) [2019.07.29., 16:54][válaszolok] #103
Róbert -fordítsuk meg!
Mondjon Ön jelölteket,neveket,és mi támogatni fogjuk.
Mondjon Ön jelölteket,neveket,és mi támogatni fogjuk.
A szerencsi és környékbeli értelmiségnek: (vendég) [2019.07.29., 17:28][válaszolok] #104
??a polgári lét teremtő felelősség, az értelmiséget pedig át kell, hogy hassa egy konstruktív, kritikai attitűd, ami a dolgok természetének feltárására, megértésére és leírására, esetleg konkrét javaslatok megfogalmazására sarkallja. Gondolkodónak lenni annyit tesz, mint folyamatosan kételkedni, és mégis törekedni a megismerésre. Az értelmiség szkepszise nem pusztán attitűd, hanem az igazsághoz vezető ösvény, ami bővelkedik az önreflexióban, s mentes az önhittségtől. Az értelmiségi szerepet nem lehet megörökölni, megvásárolni, tanulni kell, és legfőképp hűnek maradni hozzá. A műveltség, az intellektuális tevékenység önmagában nem tesz valakit értelmiségivé, ahhoz szükség van a közösségi tudaton és az egyéni felelősségérzeten alapuló társadalmi szerepfelfogásra. Az értelmiség felismeri a manipulációt, érzékeny a hatalom természetének változására, idegen tőle a rajongás, az a fajta vallásos áhítat, ami az utóbbi időszakban a politikába is befészkelte magát, nem kis mértékben beszűkítve a racionális választás, az érdemi közéleti diskurzusok lehetőségét. A hatalom kegyeit kereső értelmiség társadalmi funkcióját tekintve valójában nem tekinthető értelmiségnek, hiszen az értelmiségi lét két fontos aspektusát nélkülözi: az autonómiát és a társadalom, a nemzeti közösség iránti felelősséget. Az értelmiség mai állapotának, szerepvesztésének okai legfőképp ennek a szerepfelfogásnak a hiányára vezethetők vissza, noha kétségtelenül fontosak a ?külső körülmények? is: a biztos egzisztencia nyújtotta függetlenség, valamint az a társadalmi közeg, amiben tevékenységüket kifejtik. Az értelmiség kritikus partnere a mindenkori demokratikus kormányzatoknak, és szenvedélyes ellenfele a közérdeket társadalmi autonómiákat és a polgári szabadságjogokat háttérbe szorító rezsimeknek.?
/Kovács János: Az értelmiségi létről és a polgárfogalomról; megjelent a Magyar Hüperión folyóirat V. évfolyam 2. számában 2017-ben/ Ma is aktuális? Azt gondolom, aktuálisabb, mint bármikor!
/Kovács János: Az értelmiségi létről és a polgárfogalomról; megjelent a Magyar Hüperión folyóirat V. évfolyam 2. számában 2017-ben/ Ma is aktuális? Azt gondolom, aktuálisabb, mint bármikor!
neveket (vendég) [2019.07.29., 19:10][válaszolok] #105
akarok hallani kik Ölték meg Bárdossy Lászlót,meg sok ezer magyart 1945 után most legyen bátor kell az én nevem is ?!
Értelmiség S.O.S. (vendég) [2019.07.29., 19:20][válaszolok] #106
Én a papírjaim alapján értelmiségnek tartom magam ,és gondolataimban szerepelnek a leírtak csak a tettek maradnak el!
Pironkodom ,és szégyellem magam!Nem vagyok egy kezdeményező típus ,de szeretnék tenni !
És ön?
Pironkodom ,és szégyellem magam!Nem vagyok egy kezdeményező típus ,de szeretnék tenni !
És ön?
Pofátlanság (vendég) [2019.07.30., 11:08][válaszolok] #107
Hallom képviselő úrnál a postás tolja a kukát, eteti a kutyát és végez egyéb ház körüli teendőket? Nem tudtam, hogy van ilyen szolgáltatása a Magyar Postának, de szívesen igénybe venném. Tudja valaki, hol lehet kérvényezni?
Mi lesz ha kijózanodik... (vendég) [2019.07.30., 20:38][válaszolok] #108
kósa L "nagytudású" fidesznyik mondta: kizárt dolog ,hogy Mádon ,olyan legyen a polgármester ,aki antialkoholista,és nem szeret a bort!!!!!!?
Szegény Mádiak ,már érthető a polgm.ténykedése,és megnyílvánulásai.
u.i. ennek a kósa úrnak többet kellene nyilatkoznia./a kisbetű szándékos/
Szegény Mádiak ,már érthető a polgm.ténykedése,és megnyílvánulásai.
u.i. ennek a kósa úrnak többet kellene nyilatkoznia./a kisbetű szándékos/
No koleszterin. (vendég) [2019.07.30., 20:57][válaszolok] #109
A mi pm.ünk,és képviselönk,agyoneszi egyszer magát,a sok fogadáson.
Ezért nálunk ,csak jó étvágyú lehet a pm. Mádon meg jó borívó.
Azért ez is egy kiválasztás.
Ezért nálunk ,csak jó étvágyú lehet a pm. Mádon meg jó borívó.
Azért ez is egy kiválasztás.
szomorú (vendég) [2019.07.31., 20:53][válaszolok] #110
https://index.hu/sport/2019/07/31/kvangdzsu_vizes_vilagbajnoksag_legsikeresebb_f ...
Ha kétségeik lennének, miből telik itt 20 éveseknek cabriora, mások miért kocognak munka helyett, vagy kígyótestű taknyok miért pózolnak Dubajban, jussanak eszükbe az ilyen hírek.
Ha kétségeik lennének, miből telik itt 20 éveseknek cabriora, mások miért kocognak munka helyett, vagy kígyótestű taknyok miért pózolnak Dubajban, jussanak eszükbe az ilyen hírek.
errr (vendég) [2019.08.01., 12:48][válaszolok] #111
Szomorú, hogy még szabadlábon vannak.
Pl a toronyugró építményre 3.5 milliárdot írtak rá, holott az oroszok ezt 600 millióból csinálták.
Megnyitóünnepségre másik 3,5 milliárd volt beállítva, s mire? Néhány uszály lehorgonyozva, pár drón és táncosok meg vetítés.. s így tovább. Valszeg kevesebből jött ki valójában mint a kóreai csak az a rosszul rögzült számtan, meg a mohóság és a becstelenség a hozzá nem értés, felelőtlenség, s a garantált következménynélküliség.
Pl a toronyugró építményre 3.5 milliárdot írtak rá, holott az oroszok ezt 600 millióból csinálták.
Megnyitóünnepségre másik 3,5 milliárd volt beállítva, s mire? Néhány uszály lehorgonyozva, pár drón és táncosok meg vetítés.. s így tovább. Valszeg kevesebből jött ki valójában mint a kóreai csak az a rosszul rögzült számtan, meg a mohóság és a becstelenség a hozzá nem értés, felelőtlenség, s a garantált következménynélküliség.
Törvény? (vendég) [2019.08.04., 07:22][válaszolok] #112
Szabadlábon vannak! És ezeknek mindegy ki van hatalmon. Vagy beszélhetnénk még azokról is akik a cukorgyárat lopták szét.Ők is magabiztosak és büszkék a vagyonukra.
??? (vendég) [2019.08.04., 10:35][válaszolok] #113
Anno a Lenin Tsz-t is szét lopták. Na , ők is nagyon büszkék a vagyonukra , na meg az állítólagos szorgalmukra.
errr (vendég) [2019.08.04., 11:21][válaszolok] #114
Itt a hatalom biztatására elvárásaira történt mindez! Azóta is töretlen a szándék új és mégújabb közpénzlopási alkalmak létesítésére, mondhatni csak az van minden mögött, már évtizede.
& (vendég) [2019.08.04., 11:56][válaszolok] #115
A Lenin Tsz tolvajok leszármazottaira gondol? Mert az bizony már nem mai történet!
Terelés (vendég) [2019.08.05., 09:19][válaszolok] #116
No, egész jól sikerült visszatérnünk a mából a múltba. A hadiüzemből a Lenin Tsz-be. Lám, működik!
errr (vendég) [2019.08.05., 10:58][válaszolok] #117
Van összefüggés. Ezek "ugyanazok".
Közös (vendég) [2019.08.05., 11:06][válaszolok] #118
még bennük az is, hogy mind büntetlen marad, mert engedjük őket garázdálkodni ????
Bródy-dal (vendég) [2019.08.05., 19:06][válaszolok] #119
Ha valaki nem ismerné a dal szövegét:
Ahogyan 40 évvel ezelőtt is már voltak nehéz idők
de a Kondratyev-féle ciklusokkal sohasem törődtek ők
Mer' az erősek mindig úgy érzik, hogy csalhatatlanok
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Mikor az entrópia emelkedik és mindent felkavar
A szolgálatok beindulnak, hogy ne legyen túl nagy a zaj
S kitüntetett szerephez jutnak megint a seggnyalók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Itt szép lehetsz, de okos nem, mert kötelező a hit
És ellenség lesz mindenki, aki kételkedik
És erkölcsről papolnak álszent köpönyegforgatók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Lassan kihull a memóriákból az egyéni tapasztalat
És átírja a központból kiküldött új adat
S jönnek a minden rendszerhez alkalmazkodók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Ahogy mindig újra kezdődik a bálvány körül a tánc
Megint befonja életünk egy láthatatlan lánc
És jönnek a lelkes ostobák s a gyáván megalkuvók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
S ha végül rájuk dől a ház és nincs már több hitel
Majd mást vádolnak azzal, amit ők követtek el
És engedelmes szolgáló a törvény és a jog
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Hát kedves fiam, édes lányom, véssétek be jól
E szép országban pusztít más is, nemcsak az alkohol
Jönnek majd és hirdetik, hogy milyen nagy magyarok
De tudjátok, hogy ezek bizony mindig ugyanazok
Édesapám, te megmondtad: ezek ugyanazok
Óh, valahol így van ez, ahogy volt, úgy lesz
Édesapám, te megmondtad
Van, ahol így van ez, ahogy volt, úgy lesz
Édesapám, te megmondtad Ezek ugyanazok
Forrás: Musixmatch
Ahogyan 40 évvel ezelőtt is már voltak nehéz idők
de a Kondratyev-féle ciklusokkal sohasem törődtek ők
Mer' az erősek mindig úgy érzik, hogy csalhatatlanok
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Mikor az entrópia emelkedik és mindent felkavar
A szolgálatok beindulnak, hogy ne legyen túl nagy a zaj
S kitüntetett szerephez jutnak megint a seggnyalók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Itt szép lehetsz, de okos nem, mert kötelező a hit
És ellenség lesz mindenki, aki kételkedik
És erkölcsről papolnak álszent köpönyegforgatók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Lassan kihull a memóriákból az egyéni tapasztalat
És átírja a központból kiküldött új adat
S jönnek a minden rendszerhez alkalmazkodók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Ahogy mindig újra kezdődik a bálvány körül a tánc
Megint befonja életünk egy láthatatlan lánc
És jönnek a lelkes ostobák s a gyáván megalkuvók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
S ha végül rájuk dől a ház és nincs már több hitel
Majd mást vádolnak azzal, amit ők követtek el
És engedelmes szolgáló a törvény és a jog
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Hát kedves fiam, édes lányom, véssétek be jól
E szép országban pusztít más is, nemcsak az alkohol
Jönnek majd és hirdetik, hogy milyen nagy magyarok
De tudjátok, hogy ezek bizony mindig ugyanazok
Édesapám, te megmondtad: ezek ugyanazok
Óh, valahol így van ez, ahogy volt, úgy lesz
Édesapám, te megmondtad
Van, ahol így van ez, ahogy volt, úgy lesz
Édesapám, te megmondtad Ezek ugyanazok
Forrás: Musixmatch
Rajtuk (vendég) [2019.08.05., 19:08][válaszolok] #120
van a szentelt víz .
Kiváncsi (vendég) [2019.08.05., 20:31][válaszolok] #121
vagyok kedves errr, milyen összefüggést lát a voltLenin tsz és az elsumákolt hadiüzem között ? Vagy csak a szokásos " mindenben nagyon okos vagyok " szindróma érvényesül ?
errr (vendég) [2019.08.05., 21:24][válaszolok] #122
Az a fajta tetszik érteni. Azokról ír feljebb Bródy is.
Aki annak idején nagypofájú érdekkommunista volt, - a kevésbé élénk pillantásúja munkásőr, - az lett aztán lelkes rendszert(nem)váltó, privatizálós ügyeskedő, majd pedig az országot ma is fosztogató hazaffy, - míg a töltelék meg gárdista, valamint beszélő szerszámmal felérő kopasz idióta.
Aki annak idején nagypofájú érdekkommunista volt, - a kevésbé élénk pillantásúja munkásőr, - az lett aztán lelkes rendszert(nem)váltó, privatizálós ügyeskedő, majd pedig az országot ma is fosztogató hazaffy, - míg a töltelék meg gárdista, valamint beszélő szerszámmal felérő kopasz idióta.
Ejha (vendég) [2019.08.06., 13:04][válaszolok] #123
Úristen, de jól megfogalmazta! Tökéletes jellemzés. Bízzunk benne, hogy októberben sokan eszerint szavaznak!!!
& (vendég) [2019.08.06., 21:21][válaszolok] #124
Véletlenül sem sértésnek szánom a kérdést Errr,de Ön melyikhez tartozott/tartozik? Hogy érzi?
errr (vendég) [2019.08.07., 12:25][válaszolok] #125
Az általam felsoroltak közül egyikhez sem. Ezt nem így érzem hanem ez ténykérdés.
Tibor (vendég) [2019.08.08., 19:34][válaszolok] #126
Szerencsi honlapon csak 6. hóban található állás ?
Már 8.hót írunk munkaalapú társadalom van vagy micsODA ?
Már 8.hót írunk munkaalapú társadalom van vagy micsODA ?
Én (vendég) [2019.08.08., 21:29][válaszolok] #127
Áldatlan állapotok uralkodnak az Erzsébet téren és környékén. Por, mocsok,begazosodott árkok.
Kérdés (vendég) [2019.08.23., 13:33][válaszolok] #128
ha már egy tábla tiltja a egy adott utcába a behajtást .
Akkor miért lehet behajtani,áthaladni rajta ? A táblával tiltott útvonalon a csoki fesztivál idején ? Tisztelt szervezők ? lásd Magyar utca plusz egy olyan utcára terelni a forgalmat ami párhuzamos közlekedésre alkalmatlan.
Az utca adottsága miatt .
Akkor miért lehet behajtani,áthaladni rajta ? A táblával tiltott útvonalon a csoki fesztivál idején ? Tisztelt szervezők ? lásd Magyar utca plusz egy olyan utcára terelni a forgalmat ami párhuzamos közlekedésre alkalmatlan.
Az utca adottsága miatt .
Csokifesztivál (vendég) [2019.08.26., 18:04][válaszolok] #129
Elképesztően amatőr a fesztivál szervezése, a social media oldal kezeléséről nem is beszélve. Mikor fognak rájönni a tisztelt szervezők hogy amihez nem értenek, azzal meg kell bízni hozzáértő embert? Nagyon kinőtte már magát ez a fesztivál ahhoz, hogy egy ember kezében legyen minden döntés.
A vita az kell. (vendég) [2019.09.21., 20:45][válaszolok] #130
Mádon 10.08-án .a helybeli földesúr,vitatkozni fog a kihívójával.Legalábbis azt hallottam.
Nem kellene ezt nálunk is megkövetelni? -Érdekes volna,hogy a E.ZS. trénere,időnként félrehívja ,a jelöltjét ,és tanácsokkal látja el, és törölgeti a homlokát.
Lehet ,hogy még O.V.is itt lenne ,mert ez volna az ország legfontosabb eseménye.
Nem kellene ezt nálunk is megkövetelni? -Érdekes volna,hogy a E.ZS. trénere,időnként félrehívja ,a jelöltjét ,és tanácsokkal látja el, és törölgeti a homlokát.
Lehet ,hogy még O.V.is itt lenne ,mert ez volna az ország legfontosabb eseménye.
Összes hozzászólás: 132 db (51 különböző címről),
nem megjelent hozzászólás: 2 db (2%)
A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes
mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak!
Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén.
• Adatkezelési tájékoztató
Tisztelt Olvasóink!
A hozzászólás lehetősége 2022. január 4-ével megszűnt.
További információ ide kattintva olvasható.
További információ ide kattintva olvasható.