Legfrissebb 50 hozzászólás

A legfrissebb 50 hozzászólás

Közvélemény kutatás. (vendég) [2019-08-18 20:37:25]#1
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Helyi közvélemény kutatás folyik városunkban telefonon.
A feltett kérdések :
- el megy e választani?
-melyik pártra szavaz ?
- három pogm.jelőlt közül kire szavaz: -Nyiri T
-Egeli ZS.
-Herceg Zs.
Ha nem is előválasztás,de erő felmérő.
Vajon ki rendelte? Megtudhatjuk az eredményét ?
Szerintem az eredmény borítékolható.
A KÉPV.TESTÜLET ÖSSZETÉTELÉT KELL MEGVÁLTOZTATNI !!!
Na ne..2.! (vendég) [2019-08-18 08:23:58]#2
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Ezért kell megváltoztatni a rendszert,hogy senki ne éljen vissza a tudatlansággal.
NYÍLTSÁG ,NYILVÁNOSSÁG,PROGRAM !!, ALKALMASSÁG.
Egyébként a választások során ,a népképviselet gyakorlásánál ,szerintem azonos a súlya a szavazáskor,az egyetemi professzornak ,és a közmunkásnak.
Mindkettőt lehet manipulálni,befolyásolni,megfélemlíteni -de a szavazó helység magánya a döntő !
A DEmOKRÁCIÁBAN SENKIT NEM LEHET KORLÁTOZNI A JOGAIBAN!OLYAN HELYZETET KELL TEREMTENI ,HOGY FELELŐSSEN DÖNTHESSEN MINDENKI!
errr (vendég) [2019-08-17 23:48:16]#3
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Van igazsága is, de ne dugja a fejét a homokba. Igenis intelligenciához és alapvető tájékozottsághoz kellene kötni a szavazójogot! Az hazug állítás, hogy 7 suszter ugyanolyan jól dönt mint 7 professzor. Nem látja azokat a busszal hurcolt arculatokat? - a kézcsókoló meg imádkozó roggyantakat? A táblát fordítva tartó cöf-ös szállított "önálló" tiltakozót? :D
Na ne ! (vendég) [2019-08-17 18:58:43]#4
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

B.R.,és errr: Önök nem demokraták-anarhisták,despoták.
Hiteles,korrekt ,tájékoztatás ,és szabad sajtó ,és vélemény nyilvánítás esetén ,ezek problémák megoldódnának.Ha a vakóság eljutna,a társadalom minden rétegéhez, még a tudatlanabb,szegényebb réteg is ,felelősebben választana.
Nem elvenni kell a szabadságból ,hanem kiterjeszteni!
Harcoljanak ,hogy egyen igazi demokrácia!!
errr (vendég) [2019-08-17 00:28:11]#5
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Jogos. Szerintem el is kéne venni a szavazó jogot ettől az elbutult zsigerileg alárendelt töltelék rétegtől. Aki ezek vállára is felmászik az bizony sakál.
Bukovszky Róbert [2019-08-16 20:28:29]#6
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Tételezzük fel, hogy van, akkor Ön eltudja képzelni, hogy a ma Hazánkban kialakult rendszerben, a hatalmon lévő kurzus, ilyen módszerrel választaná ki, hogy ki legyen bármilyen szinten is a jelöltje? Amúgy igen "kevesebbnek gondolom az embereket" abban az országban, településen ahol néhány rémkép felfestésével /Soros, migráncs/ meg némi alamizsnával /Erzsó uti, lisz, cukor stb-stb/ nagyarányú győzelmet lehet aratni, igen én ott elgondolkodtatónak tartom az emberek szellemi szintjét. -meglehet kövezni, örömmel fogadom-
#46! Szép kis társaságba állított be, köszönöm! Azért remélem lesz olyan kedves és meg is indokolja a kijelentését!? /Önnek és valóban csak Önnek -de ígérje meg, hogy nem mondja el senkinek :D - még azt is elárulom, hogy mostanában készülök beadni a jelentkezésemet a fideszbe, hisz bennük látom a jólét a demokrácia letéteményét.
KAMÉLEON. (vendég) [2019-08-16 15:42:17]#7
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

B.R, -Ön olyan a szerencsi közéletben mint Bp-en , Puzsér R, Berki K,vagy Thürmer GY.
Azaz a hatalomnak játszik!
Miért nem a változást ,a város érdekei segíti. ?
Robinak,csak, hogy tudja! (vendég) [2019-08-16 15:06:53]#8
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Kedves Róbert-ez kérdés,vagy kevesebbnek gondolja az embereket.
Lehet hogy van olyan amit Ön sem tud,vagy nem hallot?

Az előválasztás célja,hogy azonos pártból ,csoportból ,támogatói körből induló két jelölt közül ,derüljön az ki , hogy kinek van nagyobb támogatottsága!Ezt követöen a győztest indítják a választáson.
Ön szerint nálunk ,nincs ilyen két jelölt?
Jól informáltnak mutatja magát, nézzen utána.
Bukovszky Róbert [2019-08-16 14:58:08]#9
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Apropó! Ugyan ki és miért kezdeményezne "előválasztást"??? A válasz előtt végig kell gondolni, hogy mi is az "előválasztás"?
Bukovszky Róbert [2019-08-16 14:55:47]#10
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Szerencsen sok mindent beszélnek! Kijelentem a 90%-a badarság, sztem van néhány ember aki azzal tölti az idejét, hogy elméleteket gyártson, s azt híresztelje! Nekem volt aki -nem viccelt- komolyan sok sikert kívánt a választáshoz, sőttttt a támogatásáról is biztosított!!!! /hozzám közel álló tuti forrásból volt az infója :D /
Előválasztás ? (vendég) [2019-08-15 19:12:57]#11
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Arról beszélnek az emberek ,hogy előválasztás lesz Szerencsen!
Tud valaki erről valamit!
Ki vetélkedik kivel ?
Választásra készülve. (vendég) [2019-08-13 19:18:58]#12
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Én voltam megnézni :
-a kultúrház udvarán van.
- a miből készült ,az a szőlökből,már régen kihordott kő ,melyet ,ősszehordtak elődeink ,és azt nevezik bástyának ,a követ pedig bástyakőnek.
-ezt a követ behordták ,és ebből lett a mű,úgy földel összehalmozva,körülötte víz van.
-tényleg nem valami remekmű ,kevés gazzal,de este még nem láttam.Néhány színes álló fény este feldobhatja.
Hát ha a Mádiaknak ez tetszik ,és a borszerető pm,lelkük rajta,de ide tényleg ne!
SOK HASONLÓ REMEKMŰ LESZ MÉG A VÁLASZTÁSIG,ÁLLÓ FOGADÁSOKKAL ÁTADVA.
??? (vendég) [2019-08-13 17:53:37]#13
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

https://www.facebook.com/csokifesztival/photos/a.150023975075781/2331189553625868/?type=3&theater mégis hol lehet majd kempingezni? a gyár udvaron, a várkertbe?
Ki tudja. (vendég) [2019-08-13 16:44:33]#14
bizony (vendég) [2019-08-12 00:09:24]#15
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Szerencsre inkább járható út épüljön választási csaliként, mert ami most van, gyalázatos.
errr (vendég) [2019-08-11 21:30:07]#16
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Ezt a nemzetközi presztizsvesztést már soha le nem lehet mosni csak ugye tudjuk mivel.
Jön a választás.... (vendég) [2019-08-11 17:46:52]#17
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Mádon készült egy bástyakő -halom. Úgy nevezik ,hogy zenélő szökőkút. ??!.Most ez a sláger.Erre volt a településnek a legnagyobb szüksége,meg a nemzeti vágtára.
Sötétbe még mutat a fények miatt,de nappal -borzalmas .
Nézzék meg. SZERENCSRE ILYET NE !!!
Az a baj, (vendég) [2019-08-11 13:56:10]#18
Mi lesz ? (vendég) [2019-08-10 16:56:08]#19
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Tisztelt hozzászólók:- nem az a baj ,hogy a jelenlegi pm. ,kampányol ,hanem az ,hogy nincs alternatíva.
Miért nincs jelölt p.m-nek, és képviselőknek?? Szándékosan nem azt írom ,hogy ellenzéki hanem ,hogy ellen jelölt.

Mádon ,és több környező településen ,komoly ellen jelöltek vannak. Meg is vannak lepődve !!

Szerencsiek ébresztő!
errr (vendég) [2019-08-09 22:50:14]#20
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Én úgy láttam kampányolt a pm. De egyébként legjobb volna ha hazafelé indulna ahonnan jött.
Szeretet (vendég) [2019-08-09 19:38:23]#21
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

Ha Ön egy kicsit is szereti Szerencset, kérem, ne adjon ötleteket. Hova lejjebb még???!!!
Miskolc (vendég) [2019-08-09 15:43:58]#22
Cikk: Gáz ügyek: Mészáros Lőrinc beszáll a Tigázba is, szerencsi igazgatósági tag bukkan fel több fontos Mészáros-cégben

A polgármester nem indul,de az alpolgármesterei sem.A jegyző lessz a jelölt.Szerencs is követi?
Én (vendég) [2019-08-08 21:29:22]#23
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Áldatlan állapotok uralkodnak az Erzsébet téren és környékén. Por, mocsok,begazosodott árkok.
Tibor (vendég) [2019-08-08 19:34:46]#24
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Szerencsi honlapon csak 6. hóban található állás ?
Már 8.hót írunk munkaalapú társadalom van vagy micsODA ?
errr (vendég) [2019-08-07 12:25:19]#25
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Az általam felsoroltak közül egyikhez sem. Ezt nem így érzem hanem ez ténykérdés.
& (vendég) [2019-08-06 21:21:40]#26
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Véletlenül sem sértésnek szánom a kérdést Errr,de Ön melyikhez tartozott/tartozik? Hogy érzi?
Ejha (vendég) [2019-08-06 13:04:30]#27
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Úristen, de jól megfogalmazta! Tökéletes jellemzés. Bízzunk benne, hogy októberben sokan eszerint szavaznak!!!
errr (vendég) [2019-08-05 21:24:53]#28
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Az a fajta tetszik érteni. Azokról ír feljebb Bródy is.
Aki annak idején nagypofájú érdekkommunista volt, - a kevésbé élénk pillantásúja munkásőr, - az lett aztán lelkes rendszert(nem)váltó, privatizálós ügyeskedő, majd pedig az országot ma is fosztogató hazaffy, - míg a töltelék meg gárdista, valamint beszélő szerszámmal felérő kopasz idióta.
Kiváncsi (vendég) [2019-08-05 20:31:35]#29
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

vagyok kedves errr, milyen összefüggést lát a voltLenin tsz és az elsumákolt hadiüzem között ? Vagy csak a szokásos " mindenben nagyon okos vagyok " szindróma érvényesül ?
Bródy-dal (vendég) [2019-08-05 19:06:21]#31
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Ha valaki nem ismerné a dal szövegét:

Ahogyan 40 évvel ezelőtt is már voltak nehéz idők
de a Kondratyev-féle ciklusokkal sohasem törődtek ők
Mer' az erősek mindig úgy érzik, hogy csalhatatlanok
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Mikor az entrópia emelkedik és mindent felkavar
A szolgálatok beindulnak, hogy ne legyen túl nagy a zaj
S kitüntetett szerephez jutnak megint a seggnyalók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Itt szép lehetsz, de okos nem, mert kötelező a hit
És ellenség lesz mindenki, aki kételkedik
És erkölcsről papolnak álszent köpönyegforgatók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Lassan kihull a memóriákból az egyéni tapasztalat
És átírja a központból kiküldött új adat
S jönnek a minden rendszerhez alkalmazkodók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Ahogy mindig újra kezdődik a bálvány körül a tánc
Megint befonja életünk egy láthatatlan lánc
És jönnek a lelkes ostobák s a gyáván megalkuvók
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
S ha végül rájuk dől a ház és nincs már több hitel
Majd mást vádolnak azzal, amit ők követtek el
És engedelmes szolgáló a törvény és a jog
Édesapám, csak azt ne mondd, hogy ezek ugyanazok
Hát kedves fiam, édes lányom, véssétek be jól
E szép országban pusztít más is, nemcsak az alkohol
Jönnek majd és hirdetik, hogy milyen nagy magyarok
De tudjátok, hogy ezek bizony mindig ugyanazok
Édesapám, te megmondtad: ezek ugyanazok
Óh, valahol így van ez, ahogy volt, úgy lesz
Édesapám, te megmondtad
Van, ahol így van ez, ahogy volt, úgy lesz
Édesapám, te megmondtad Ezek ugyanazok
Forrás: Musixmatch
Közös (vendég) [2019-08-05 11:06:41]#32
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

még bennük az is, hogy mind büntetlen marad, mert engedjük őket garázdálkodni ????
Terelés (vendég) [2019-08-05 09:19:05]#34
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

No, egész jól sikerült visszatérnünk a mából a múltba. A hadiüzemből a Lenin Tsz-be. Lám, működik! :D
& (vendég) [2019-08-04 11:56:55]#35
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

A Lenin Tsz tolvajok leszármazottaira gondol? Mert az bizony már nem mai történet!
errr (vendég) [2019-08-04 11:21:45]#36
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Itt a hatalom biztatására elvárásaira történt mindez! Azóta is töretlen a szándék új és mégújabb közpénzlopási alkalmak létesítésére, mondhatni csak az van minden mögött, már évtizede.
??? (vendég) [2019-08-04 10:35:42]#37
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Anno a Lenin Tsz-t is szét lopták. Na , ők is nagyon büszkék a vagyonukra , na meg az állítólagos szorgalmukra.
Törvény? (vendég) [2019-08-04 07:22:20]#38
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Szabadlábon vannak! És ezeknek mindegy ki van hatalmon. Vagy beszélhetnénk még azokról is akik a cukorgyárat lopták szét.Ők is magabiztosak és büszkék a vagyonukra.
errr (vendég) [2019-08-01 12:48:26]#39
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Szomorú, hogy még szabadlábon vannak.
Pl a toronyugró építményre 3.5 milliárdot írtak rá, holott az oroszok ezt 600 millióból csinálták.
Megnyitóünnepségre másik 3,5 milliárd volt beállítva, s mire? Néhány uszály lehorgonyozva, pár drón és táncosok meg vetítés.. s így tovább. Valszeg kevesebből jött ki valójában mint a kóreai csak az a rosszul rögzült számtan, meg a mohóság és a becstelenség a hozzá nem értés, felelőtlenség, s a garantált következménynélküliség.
errr (vendég) [2019-08-01 12:39:52]#40
Cikk: Fémmegmunkáló üzem épülhet Szerencsen

Végül is figyelje a dátumot s kinzó kérdésére a miért felködlik.
szomorú (vendég) [2019-07-31 20:53:09]#41
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

https://index.hu/sport/2019/07/31/kvangdzsu_vizes_vilagbajnoksag_legsikeresebb_fina-elnok/
Ha kétségeik lennének, miből telik itt 20 éveseknek cabriora, mások miért kocognak munka helyett, vagy kígyótestű taknyok miért pózolnak Dubajban, jussanak eszükbe az ilyen hírek.
??? (vendég) [2019-07-31 16:02:10]#42
Cikk: Fémmegmunkáló üzem épülhet Szerencsen

Végül is megépült, működik?
No koleszterin. (vendég) [2019-07-30 20:57:02]#43
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

A mi pm.ünk,és képviselönk,agyoneszi egyszer magát,a sok fogadáson.
Ezért nálunk ,csak jó étvágyú lehet a pm. Mádon meg jó borívó.
Azért ez is egy kiválasztás.
Mi lesz ha kijózanodik... (vendég) [2019-07-30 20:38:08]#44
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

kósa L "nagytudású" fidesznyik mondta: kizárt dolog ,hogy Mádon ,olyan legyen a polgármester ,aki antialkoholista,és nem szeret a bort!!!!!!?
Szegény Mádiak ,már érthető a polgm.ténykedése,és megnyílvánulásai.

u.i. ennek a kósa úrnak többet kellene nyilatkoznia./a kisbetű szándékos/
Pofátlanság (vendég) [2019-07-30 11:08:53]#45
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Hallom képviselő úrnál a postás tolja a kukát, eteti a kutyát és végez egyéb ház körüli teendőket? Nem tudtam, hogy van ilyen szolgáltatása a Magyar Postának, de szívesen igénybe venném. Tudja valaki, hol lehet kérvényezni?
Értelmiség S.O.S. (vendég) [2019-07-29 19:20:16]#46
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

Én a papírjaim alapján értelmiségnek tartom magam ,és gondolataimban szerepelnek a leírtak csak a tettek maradnak el!
Pironkodom ,és szégyellem magam!Nem vagyok egy kezdeményező típus ,de szeretnék tenni !
És ön?
neveket (vendég) [2019-07-29 19:10:50]#47
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

akarok hallani kik Ölték meg Bárdossy Lászlót,meg sok ezer magyart 1945 után most legyen bátor kell az én nevem is ?!
A szerencsi és környékbeli értelmiségnek: (vendég) [2019-07-29 17:28:01]#48
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

??a polgári lét teremtő felelősség, az értelmiséget pedig át kell, hogy hassa egy konstruktív, kritikai attitűd, ami a dolgok természetének feltárására, megértésére és leírására, esetleg konkrét javaslatok megfogalmazására sarkallja. Gondolkodónak lenni annyit tesz, mint folyamatosan kételkedni, és mégis törekedni a megismerésre. Az értelmiség szkepszise nem pusztán attitűd, hanem az igazsághoz vezető ösvény, ami bővelkedik az önreflexióban, s mentes az önhittségtől. Az értelmiségi szerepet nem lehet megörökölni, megvásárolni, tanulni kell, és legfőképp hűnek maradni hozzá. A műveltség, az intellektuális tevékenység önmagában nem tesz valakit értelmiségivé, ahhoz szükség van a közösségi tudaton és az egyéni felelősségérzeten alapuló társadalmi szerepfelfogásra. Az értelmiség felismeri a manipulációt, érzékeny a hatalom természetének változására, idegen tőle a rajongás, az a fajta vallásos áhítat, ami az utóbbi időszakban a politikába is befészkelte magát, nem kis mértékben beszűkítve a racionális választás, az érdemi közéleti diskurzusok lehetőségét. A hatalom kegyeit kereső értelmiség társadalmi funkcióját tekintve valójában nem tekinthető értelmiségnek, hiszen az értelmiségi lét két fontos aspektusát nélkülözi: az autonómiát és a társadalom, a nemzeti közösség iránti felelősséget. Az értelmiség mai állapotának, szerepvesztésének okai legfőképp ennek a szerepfelfogásnak a hiányára vezethetők vissza, noha kétségtelenül fontosak a ?külső körülmények? is: a biztos egzisztencia nyújtotta függetlenség, valamint az a társadalmi közeg, amiben tevékenységüket kifejtik. Az értelmiség kritikus partnere a mindenkori demokratikus kormányzatoknak, és szenvedélyes ellenfele a közérdeket társadalmi autonómiákat és a polgári szabadságjogokat háttérbe szorító rezsimeknek.?
/Kovács János: Az értelmiségi létről és a polgárfogalomról; megjelent a Magyar Hüperión folyóirat V. évfolyam 2. számában 2017-ben/ Ma is aktuális? Azt gondolom, aktuálisabb, mint bármikor!
Fordítva, (vendég) [2019-07-29 16:54:32]#49
Végre (vendég) [2019-07-29 13:20:56]#50
Cikk: Frissítve: Majdnem félmilliárd forint uniós támogatást fizetett ki a kormány egy nem létező katonai beruházásra Szerencsen

egy értelmes, indulatoktól mentes, korrekt hozzászólás. Csatlakozunk, sokan így gondolkodunk. Jöjjön az a szavazás. Aki nem Amerikában lesz éppen, döntsön józan ésszel. ????
A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató