Hírek
Hivatalosan az útprogram része lett a 37-es négysávosítása Gesztely és Szerencs között
Dátum: 2019.05.16., 13:11Megtekintve: 969

A kormány közúti beruházásokkal nyitja meg Magyarországot és felzárkózó térségeit a lehetséges beruházók, munkahelyeket teremtő vállalkozások, a helyi gazdaságot élénkítő, a családok életlehetőségeit, életminőségét javító fejlesztések előtt - mondta Mosóczi László, az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) közlekedéspolitikáért felelős államtitkára egy szerdai háttérbeszélgetésen. Az útprogramba újonnan bekerült projektek közé sorolta az államtitkár a balesetveszélyes csomópontok átépítését, továbbá a 37-es főút Gesztely-Szerencs közötti szakaszának négysávossá tételét is.
Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a nagymértékű közútfejlesztési programot a magyar gazdaság jó teljesítménye lehetővé teszi, és ezzel hozzájárul a gazdaság fejlődéséhez és az életminőség javulásához. Emlékeztetett arra, hogy a kormány stratégiai célja az útprogram megvalósításával, hogy bekösse a megyeszékhelyeket, a nagyobb városokat, forgalmasabb ipari parkokat, gazdasági térségeket a hazai gyorsúthálózatba, az autópályák, autóutak elérjék az országhatárt, valamint Magyarország bármely pontjáról 30 percen belül elérhető legyen egy négysávos útszakasz.

A cikk a portfolio.hu oldalán folytatódik →
Értékelés: 1 2 3 4 5
[Vissza a hírekhez]

Hozzászólások
errr (vendég) [2019.05.16., 23:42][válaszolok] #1
Azonban az áteresztőképessége semmit sem nő Hegyalja felé. Mellesleg reggel 7-kor a zsolcai körforgalmon nem jutsz át csak 15 perc alatt és éppen 4 sávosítják ráadásul az oda befutó 3-as utat is. Ezen kéne agyalni pl.
honatya (vendég) [2019.05.17., 11:44][válaszolok] #2
https://index.hu/belfold/2019/05/17/a_fidesz_teljesen_bojkottalta_a_parlamenti_u ...

Két halmajális, pásztorétel-főzés vagy motorozgatás között igazán beiktathatna némi munkát is a kiváló országgyűlési képviselőnk. Persze akit nem érintenek a kilakoltatások, mert a szerény tiszteletdíjból már három generációra előre sikerült saját lábra állítani az utódokat, azt ennyire érdeklik a magyar emberek lakhatási gondjai. Pedig Szerencsen is egyre több a devizahiteles árverés, még a képviselő úr lakókörnyezetében is.
Töprengés (vendég) [2019.05.17., 12:20][válaszolok] #3
Több,mint 700 EU-us képviselőről szavazunk az EU-ban.Eddig csak két ellenzéki párt listáját kaptam meg,kormánypárti neveket alig hallottam.Feltünő viszont,hogy egy embernek van programja,a pártjának nincs.Kit büntetünk havi 10-15 ezer eurós jövedelemmel?Borzasztó ami rájuk vár!!
Tudatmódositás (vendég) [2019.05.18., 07:25] válasza erre: #2[válaszolok] #4
Az o.gy.képviselőnek nem szabad apróságokkal foglalkoznia,holmi kilakoltatások ügyében szót emelnie.A MTA kutatóhálózat bedarásása,a multiknak adandó újabb adókedvezmények,támogatások az a fontos.Higgye el egy részük maguk is áldozatok,mit is mondanak M.L. 35000 hektáros birodalmára?Azelőtt több volt,vagy,hogy az MTI hazudott a házelnök szavait idézve?Semmit.Négymüszakban bruttó 220000ft bejárással-ez a jövő?Erre szavaztunk?
errr (vendég) [2019.05.18., 19:23][válaszolok] #5
Osztrákoknál az alkancellár (orbán haverja), 1 nap alatt lemondott, amikor is kiderült orosz segítséggel akart volna választást nyerni s éppen az orbáni modellt akarta így leutánozni a szavai szerint. Demokráciában elhullik a férgese szégyenében... Hát itt?
https://444.hu/2019/05/18/strache-ugyanazt-az-uzletembert-ajanlotta-az-oroszokna ...
? (vendég) [2019.05.19., 07:18][válaszolok] #6
Gusztustalan Majka ma az igényszint? Elcigányosodik lassan minden!
Ausztria a jó példa.... (vendég) [2019.05.19., 08:51][válaszolok] #7
A miniszter elnök néhány napja ,azt mondta " azt javaslom Európának ami Ausztriában történik "
A felvételen többször elhangzik a neve.
Erre nincs reagálás -a gépezetnek.
Pedig a javaslata szerint távoznia kellene !!
Orbi (vendég) [2019.05.19., 15:11][válaszolok] #8
kicsit más ö Izraeli és Oroszországi eséllyel indul mindennek .
errr nem néz elég tv ?
errr (vendég) [2019.05.19., 17:53] válasza erre: #8[válaszolok] #9
Sőt egyáltalán nem nézek, nem vagyok én mazochista. A Net-en minden fenn van.
Javasolnám magának is pl a 444-et, az index-et, HVG-t.
Egyébként Ausztriában már ebbe a mi ügyeinkhez képest piszlicsáré dologba immár belebukott a kormány is. Új választás lesz.
mosoly (vendég) [2019.05.19., 23:24][válaszolok] #10
"Javasolnám magának is pl a 444-et, az index-et, HVG-t."
Aki teljesen egyoldalú balliberális agymosásnak kívánja alávetni magát, annak én is ezeket ajánlom. Nyugodtan fideszesezzen, nem vagyok az, origot, tv2-t és társait messze kerülöm, de aki az Index, 444 és HVG intellektuális Barmuda-háromszögében kóvályog, az nem sokat fog megérteni az őt körülvevő világból.
valaki (vendég) [2019.05.20., 09:03] válasza erre: #10[válaszolok] #11
Őszintén kérdezem: lehet-e internetről tájékozódva reális képet kapni? Van-e javaslata hol lehet érdemben tájékozódni (gyengébbek (én) kedvéért kérdezem).
Szerencsi Hirek (vendég) [2019.05.20., 11:33] válasza erre: #11[válaszolok] #12
Komoly,fajsúlyos,objektiv,tényszerü,informativ,remek receptekkel,keresztrejtvényekkel,esszékkel,itt készül, a mi magyar narancsunk.
errr (vendég) [2019.05.20., 17:37] válasza erre: #10[válaszolok] #13
Badarságot tetszik beszélni. Ezeken az oldalakon valódi hírek szerepelnek, a közmédia szrságaival elhallgatásaival torzításaival szemben, arról nem is beszélve, hogy pl a 444-nek van koment szektora ahol meglehetősen szinvonalas és tárgyszerű valamint alátámasztott hsz-eket is olvashatna, ha olvasna. Magának is javaslom.
dagonya (vendég) [2019.05.20., 18:12][válaszolok] #14
Kinek mi a színvonal! Találomra beleolvastam, egy sokak által like-olt példa hozzászólás - ott a 444-en nincs kitakarva semmi: "ezek a senkiház g___k, akik mostanában európa f___a gyerekeinek hiszik magukat, miközben csak komplexusos primitív gyökerek, mennyire fel vannak háborodva, amikor akként bánnak velük, mint amik."
Igazán színvonalas, mint az olvasóik...
errr (vendég) [2019.05.20., 18:40][válaszolok] #15
Bosnyák Zoltán neve ismerős ,
Na ő mindenre rávilágíttot annak idején szegényt fel is akasztották érte magyar volt .
444,index,hvg padsoraiban ülök a bűnösök érte .
Agyő
Akkor (vendég) [2019.05.20., 18:57][válaszolok] #16
lesz 4-sávos Szerencs ,Gesztely szakasz mikor cigány gyereke esnek az égből .
errr (vendég) [2019.05.20., 22:04] válasza erre: #15[válaszolok] #17
Saját "nevét" használja amikor hülyeségekkel házal.
errr (vendég) [2019.05.20., 22:08] válasza erre: #14[válaszolok] #18
Kitartóbban olvasgasson s főleg ne vonjon le buta következtetéseket a selejtet véve alapul akik ráadásul többnyire apróval fizetett fideszes trollok.
A választókörzet valamennyi polgármestere megteszi ezt az ajánlást? (vendég) [2019.05.21., 11:45][válaszolok] #19
errr (vendég) [2019.05.21., 12:15] válasza erre: #16[válaszolok] #20
Kimégy az utcára annyit látsz mintha zivatar lett volna. Özönlenek befelé..
errr (vendég) [2019.05.21., 13:33][válaszolok] #21
Közérdekű!
Érdeklődésemre a gázszolgáltató diszpécsere azt mondta csak a nagyfogyasztókat érinti (100 m3/óra feletti), a 21-23-a közötti gázszolgáltatási szünet. Így döntött a szolgáltató. Ja ezt viszont már nem hirdették.
errr (vendég) [2019.05.21., 13:40] válasza erre: #19[válaszolok] #22
Barátom és más programjuk évek óta nincs mint az egyébként már régen nem is létező migrációs válság. Ja, hogy robotizáció meg gadaságilag mellettünk elsuhanó szomszédok oktatás egészségügy államadósság áááá!
Felháborító!
nézd csak (vendég) [2019.05.21., 18:52] válasza erre: #19[válaszolok] #23
Ez is böszmeség? (vendég) [2019.05.22., 10:33][válaszolok] #25
https://www.flamingok.hu/blog/9-év-kormányzás-után-összeomlott-a-magyar-egészségügy
Na már most (vendég) [2019.05.22., 19:11] válasza erre: #17[válaszolok] #26
errr a megszólítás lett volna nem a maga találmány neve .
Dormeo nem hatott ?
Érdekes (vendég) [2019.05.22., 19:17][válaszolok] #27
ez a propaganda a magyaroknak joguk van meg védeni határaikat ?
De magukat ,értékeiket,tulajdonukat már nem ?
https://mezohir.hu/hir/megverte-tolvajt-eliteltek
szégyen (vendég) [2019.05.23., 08:57][válaszolok] #28
Kedves polgármester! Hogy fogja néhány év múlva szégyelnie a tegnapi tandemes szórólapját!
Nagy a tét. (vendég) [2019.05.23., 10:20][válaszolok] #29
VASÁRNAP - sokan ,és bölcsen !!!
Már (vendég) [2019.05.23., 19:07] válasza erre: #29[válaszolok] #30
alig várom hogy szavazhassak .
És döntsek a Sorosról akarom mondani a sorsomról .
Továbbá hogy Szerencsen ne legyen egy munkahely se.
Mert csak a migráns semmi más éljen a fidesz nincs munkahely Szerencsen .
Én is (vendég) [2019.05.24., 10:31][válaszolok] #31
megyek szavazni! Arra fogok , hogy jó koszos maradjon a város, ne mehessenek külföldre dolgozni mások, csak az én gyerekem néhány milláért,hogy a képviselő nyájaskodva , kézenfogva sétálgasson Mészáros Lőrinc kedvére, miközben az udvari fotós szebbné-szebb képeket készítsen róla és kisérőjéről, hogy még több kátyú legyen, és múlassuk az időt a csokoládéfesztiválon!Hajrá!!!!
Kérdés 28-tól: (vendég) [2019.05.24., 11:11][válaszolok] #32
Hol volt a tandemes szórólap?
Kell szavazni (vendég) [2019.05.24., 16:13][válaszolok] #33
Mert ami itt megy, az nem normális. Helyileg sem, meg orszagosan sem. Emberek, nyíljon ki a szemetek!
Megjelent (vendég) [2019.05.24., 18:46][válaszolok] #34
újságban hogy a migránsok késsel támadnak asszonyainkra,lányainkra több európai országban így van .
Friss hír természetesen ezek is magyarok ?
https://kuruc.info/r/2/198488/
Agip-prop (vendég) [2019.05.24., 22:37][válaszolok] #35
Állitólag pont annyi pénzt füstölt el a volt 5.ker.polgi,már miniszterként,mint a 37 út felujjitása.5 hónap alatt ment az agyakba.Csak ezen nem lehet közlekedni,ez rólunk is szólt volna.
errr (vendég) [2019.05.24., 23:58][válaszolok] #36
A korrupció a hazugság és a tolvajlás ellen az országért s magunkért el kell mennünk szavazni!
valaki (vendég) [2019.05.25., 12:36][válaszolok] #37
Tanulságos elemzői megállapítások:
?Magyarországon a kormány által irányított média és a Kreml-barát álhír- és propagandaoldalak üzeneteiket és tartalmukat tekintve erős átfedést mutattak az európai parlamenti választás kampányának időszakában. A kormány által irányított média és az orosz fortélyos hatalom szócsöveinek az a törekvése rajzolódik ki, hogy az Európai Uniót támadó narratívákkal állandó nyomást fejtsenek ki, az uniós intézményekben a magyar kormánynál egyelőre jobban bízó magyar közvéleményre, igyekezve az EU-tól egyre inkább elfordítani a választókat.?
Nagy Imre (vendég) [2019.05.25., 17:17][válaszolok] #38
ujra temető párt a magyar társadalomra rá szabadító ingyenélők véleménye .
https://kuruc.info/r/35/198534/
valaki (vendég) [2019.05.25., 17:44][válaszolok] #39
"Kedves barátom vagy felebarátom, maradj otthon, vagy ne maradj otthon, csinálj bármit, csak a Fideszt ne támogasd. Ha rá szavazol, magad ellen szavazol. A gyerekeid ellen szavazol, az anyád és apád ellen szavazol, a jövő ellen szavazol, az emberség és az igazság ellen szavazol. Ne higgy a Fidesznek, legalább egy napig ne higgy neki!" (B.G.)
szerencsi jövő (jelen) (vendég) [2019.05.25., 21:01][válaszolok] #40
Videón a jövőnkm jelenünk - túlkoros tetovált cigányok kiszínezőznek a magyar gyerekek között: https://www.facebook.com/altalanosmuvelodesikozpont.szerencsi/videos/86625358038 ...
A városban végigmenve nem egyszer kizárólag cigányokat látni a főutcán lődörögni. A Tescoban szakadt, izzadságszagú hordák, az adománygyűjtő ládából csak a fenekük lóg ki, vagy éppen a kismajmot eresztik le, hogy már óvodás korban kitanulja a lopás mesterségét. Aki nem életveszélyes világot akar az utódai számára, remélem tudja, hova tegye vasárnap az X-et, ez pedig a Mi Hazánk Mozgalom! Tök mindegy, hány stadion épül vagy nem épül, ha a tövében Berger Szigfridek biztatnak a magyar gyerekek véresre verésére! Kötelező videó az ingadozóknak. https://kuruc.info/r/35/198534/
errr (vendég) [2019.05.25., 22:28] válasza erre: #40[válaszolok] #41
Kérdés:
toroczkaiék miért nem adták vissza a mandátumukat a jobbiknak holott megesküdtek rá előtte. He? Becstelenekből már túl sok van. Szégyentelen fidesztéglák.
válasz (vendég) [2019.05.25., 23:59][válaszolok] #42
Már a kérdésében hazudik, ugyanis Toroczkainak sohasem volt jobbikos mandátuma. Önöknél zsigeri szokás hazudni, de majd ha cigány szomszédja lesz,talán elgondolkodik, megérte-e.
valaki (vendég) [2019.05.26., 11:15] válasza erre: #40[válaszolok] #43
A Fidesznek mindig jól jön egy olyan társaság, aki elvégzi helyettük a szalonképtelenebb munkákat, így látszólag ők tiszták maradnak. A gyűlöletkeltés, a megfélemlítés, az emberek megalázása és egymás elleni uszítása csak érintőlegesen fér bele a demokrácia elképzelésükbe, ezért ezek egy részét kiadják fiókszervezeteknek, akiket hallgatólagosan megtűrnek, támogatnak. Korábban ez volt a Jobbik, de megerősödött, a látóköre kiszélesedett ezért szét kellett verni. A belőlük levált társaság folytatja ezt a munkát, cserébe nem támadja őket a kormánymédia, sőt támogatják, ismertetik, propagálják törekvéseiket. Mindez segíti azt a látszatképzetet, hogy félnünk kell és a kormánypárt az egyedüli aki mindentől megóv bennünket.
errr (vendég) [2019.05.26., 11:45] válasza erre: #42[válaszolok] #44
Hogy lett képviselő akkor? Töprengjen. Inkább egy cigány mint a magaféle.
válasz (vendég) [2019.05.26., 19:12] válasza erre: #44[válaszolok] #45
Sehogy. Nem volt képviselő. Úgy látszik, magának kell töprengenie. Akinek a kérdései is teljes homályról tanúskodnak, az nem értem, milyen alapon alkot véleményt és sérteget másokat.
válasz (vendég) [2019.05.26., 19:17] válasza erre: #43[válaszolok] #46
Igen, ez a balliberális narratívája az eseményeknek. Csak ott bukik az elmélet, hogy a Jobbik a balra fordulással nem erősödött meg, hanem ellenkezőleg: elvesztette a szavazói 2/3-át és a mandátumainak több, mint felét. Ha azt mondom, hogy a Jobbik sosem volt Fidesz-kreálmány, de a kezdetben jobboldali radikális pártból mára balliberális lett, rögtön egyszerűbb megérteni a valóságot, mintsem összeesküvés-elméleteket gyártani azért, hogy egy leegyszerűsített, fideszfóbiás világképbe próbálnák beleszuszakolni a történéseket. Persze van egy réteg, akit nem a valóság érdekel, csak a Fideszt látja minden bokorban és még akkor is ilyen nyakatekert összeesküvés-elméleteket gyárt, amikor a városát élhetetlenné teszik a cigányok.
Szomorúság (vendég) [2019.05.26., 20:04][válaszolok] #47
Azért az nem semmi, amikor valahol egy város polgármestere kiírja hogy szavazott és közben községnek nevezi települését. A bejegyzést három óra alatt mindössze 38 ember tetszikeli, köztük kiskorú is, aki híressé vált már fotóival a közósségi médiában. De az még ennél is szomorúbb, hogy Miskolcon 5 ezer forint egy szavazat. Ugye tudjuk, kik szervezik? Na ennyit a demokráciáról.
errr (vendég) [2019.05.26., 21:55] válasza erre: #45[válaszolok] #48
és apáti dúró balog fülöp meg volner? Azok sem? És az esküjük? Most hogy toroczkai éppen nem, azt benéztem, de az alapkérdésben nincs igazam? Arra tessék már felelni.
47-nek. (vendég) [2019.05.26., 22:53] válasza erre: #47[válaszolok] #49
Érdekesség:Szó szerint idézte a bekecsi polgármester bejegyzését.És ugyebár Bekecs-község!
errr (vendég) [2019.05.27., 00:39][válaszolok] #50
https://444.hu/2019/05/26/a-fideszre-szavaztam-nem-arra-kellett-volna
Fidesz szavazók. :)
Nagyvárosokban pedig Debrecent leszámítva 50 % alatt jócskán!
Jó irány nincs itt semmiféle nagy vereség sőt, biztató az önkormányzati választások előtt!
No (vendég) [2019.05.27., 00:45] válasza erre: #49[válaszolok] #51
Akkor a helyzet az, hogy valahol egy városban előfordulhat, hogy a legelső (bocsánat, az örök második) ember plagizál. Nem ártana pedig néhány saját gondolat sem. Amúgy röhej az egész, ami valahol egy városban megy.
Bohóc úr (vendég) [2019.05.27., 00:51] válasza erre: #49[válaszolok] #52
Bekecs polgármestere szégyellje magát! Amikor a szavazataink kellettek, akkor független volt, most a Fideszben van a potenciál, oda dörgölőzik. Még Koncz Ferenc se írta ki, hogy kire kell szavazni, de a túlkoros kiscserkész még annyiba sem nézi a bekecsieket, hogy önállóan tudnának dönteni!
valaki (vendég) [2019.05.27., 10:34] válasza erre: #46[válaszolok] #53
"Persze van egy réteg, akit nem a valóság érdekel, csak a Fideszt látja minden bokorban és még akkor is ilyen nyakatekert összeesküvés-elméleteket gyárt, amikor a városát élhetetlenné teszik a cigányok." Kifejtené bővebben? A cigányok miatt nincs munkahely, fejlődés? Itt évek óta egyeduralkodik a Fidesz és semmi nem fejlődik. A cigányok a hátrahúzók? Ha nem volnának, akkor mitől lenne élhetőbb a város?
valaki (vendég) [2019.05.27., 11:08] válasza erre: #46[válaszolok] #55
"Ha azt mondom, hogy a Jobbik sosem volt Fidesz-kreálmány, de a kezdetben jobboldali radikális pártból mára balliberális lett, rögtön egyszerűbb megérteni a valóságot, mintsem összeesküvés-elméleteket gyártani azért, hogy egy leegyszerűsített, fideszfóbiás világképbe próbálnák beleszuszakolni a történéseket."
Ön vagy naiv, vagy szándékosan félrevezet. Ha a jobb szélső sarokban kialakuló bármilyen társaság támogatókat szerez, gyarapodik, de rájön, hogy csupán egy csaholó kisebbség marad, ha nem bővül, elkezdene terjeszkedni. Számukra viszont csupán ennyi az engedélyezett terület. Ha tovább akarnak lépni közbelép a Fidesz és mindent lerendez, rájuk süti, hogy balliberálisokká alakultak, elveszi a pénzüket stb. Nyugodjon meg, a Mi hazánkra is addig van szükségük, amíg a helyükön maradnak és gyűlölködnek, szítják az ellentétet.
errr (vendég) [2019.05.27., 11:59][válaszolok] #57
bővebben... (vendég) [2019.05.27., 14:02] válasza erre: #53[válaszolok] #58
Komolyan kérdezi, mitől élhetőbb egy olyan város, ami nem fejlődik, de tisztességes emberek lakják, mint egy olyan város, ami nem fejlődik, és emellett még az utcára is félve kell kimenni, vagy a saját udvarán ütik agyon az embert 6000 forintért és egy zacskó nápolyiért? Vagy a trafikban üti szét hátulról az állkapcsát egy unatkozó drogos kisebbségi? Vagy a diszkóban szúrják szíven, a parkolóban ütik agyon, puszta szórakozásból? :O
Hány vállalkozás tudja és akarja képzetlen, neveletlen cigányokra építeni az üzleti modelljét, erre építve munkahelyet teremteni? Másképp feltéve a kérdést: ha például Hajdúhadházon lenne ugyan néhány új munkahely, hány fiatal értelmiségi magyar család maradna ott vagy költözne oda? Hogyan képzelhető el fejlődés ott, ahol a betelepülő, majd exponenciálisan elszaporodó "kisebbség" miatt zuhan a közbiztonság és az ingatlanárak?
Félreértés ne essék, ha nem teszünk valamit, Szerencs is olyan lesz, mint Hajdúhadház vagy a több száz teljesen elcigányosodott koszfészek egyike az országban. Sétáljon végig a városban és nézze meg, milyen alakok lődörögnek. Ha Ön szerint rendben van, amit tapasztal, akkor úgysem tudom ész érvekkel meggyőzni, talán majd ha a gyermeke padtársa lesz egy "kis Tyson", akkor saját bőrén megtapasztalja.
ex-jobbikos (vendég) [2019.05.27., 14:42] válasza erre: #55[válaszolok] #59
Nem rájuk sütötték, hogy balliberálisok, hanem azok is lettek. Nézze meg a hétvégi beszélgetős műsort az ATV-n. Gyurcsány Ferenc (DK), Gyöngyösi Márton (Jobbik), Tóth Bertalan (MSZP) és Donáth Anna (?, Momentum) nagy egyetértésben hirdettek harcot a szélsőjobb ellen, a magyar gárdát okolva az ún. cigánygyilkosságokért. A Jobbik programjában semmilyen nemzeti elem nincs már, csak értelmezhetetlen baloldali lózungok, mint a nyugati bérek követelése a magyar gazdasági viszonyok közé. Orbán gyűlöletén kívül nem tudnak mit üzenni. A régi programpontjaik mind a kukában (szibériai bérrabtartás, általános szavazójog iskolai végzettséghez kötése, cigánybűnözés megállítása, politikusbűnözés dupla büntetési tétele, csendőrség, bevándorlásellenesség, stb.) Hanukáznak, baloldali nőegyletben vesznek részt. A reklámjaik arculata kék, a logójuk még maradt, de Vona azt nyilatkozta, hogy legszívesebben azt is lecserélte volna.
Ha az Ön szerint ezen tények felsorolása "rásütés", és nem az a rásütés, hogy valakit egyszerűen minden ok nélkül fideszbérenceznek, akkor őszintén sajnálom, de Ön a valóság elfogadása helyett próbálja a dolgokat összeesküvés-elméletek köré csavarni.
beszédes (vendég) [2019.05.27., 19:02][válaszolok] #60
http://hirhatar.com/az-orszag-legszegenyebb-telepulesein-90-szazalek-felett-szer ...
Kellene végzettséghez kötni a szavazati jogot, mert ez így színjáték. Mi meg hagyjuk...
Kéretik (vendég) [2019.05.27., 19:48] válasza erre: #44[válaszolok] #61
Kérjetek és adatik néktek, keressetek és találtok, zörgessetek és megnyittatik néktek
TALÁN .... (vendég) [2019.05.27., 21:11][válaszolok] #62
Elindult egy átrendeződés a bal oldalon-ami még folytatódni fog!

Európában a centrista ,Európa pártiak továbbra is többségben vannak -ellentétben a kedves vezető jóslatával

Európában az Euro-szkeptikus-szélső jobb oldal ugyan kicsit erősödött de-nem jelentősen-ellentétben a kedves vezető jóslatával.

A kormányzó párt kb 1 milió szavazatot veszített --ez biztató.

A fidesz ugyan itthol nyert -de nagyot bukott,és fog bukni Európában!-as kedves vezető eltaktikázta magát.

SZERINTEM KEDVEZŐ FOLYAMATOK INDULHATNAK EL ELLENZÉKI OLDALON !
Minimálbér (vendég) [2019.05.28., 08:01] válasza erre: #55[válaszolok] #63
Miért maradna vagy jönne ide jól képzett fiatal?Látványcukrászda,konzervgyár?Ugyan mesevár ovoda!!!EU-us lóvé-ha nyerünk-épitünk- ez az innováció?Mindezt minimálbéres kollégákkal!!Ez nem pálya,nincs gyerek,nincs család.Szerencsen átlag 50 gyermek születik,a hitelek,támogatások átrajzolják a várost,még több elvándorló,s taktaközi bevándorló lessz.Bátorság kellene,ami nincs.
Bukovszky Róbert [2019.05.28., 08:17] válasza erre: #52[válaszolok] #64
Ez a "túlkoros cserkész" mekkora duma, esküszöm pár percig röhögtem. Mondjuk az tuti, ha én a nevezett település, falu, vagy község polija lennék, én biztos, azzal kampányolnék, hogy elértem, a rajtunk áthaladó úton lehetetlen a gyorshajtás, s ezért bizony hálásnak kell lennie a lakosságnak mert csökkent a balesetveszély! :D
valaki (vendég) [2019.05.28., 09:20] válasza erre: #59[válaszolok] #65
Kérem olvasson el néhány tanulmányt, regényt ami az 1930-as évek németországi eseményeivel foglalkozik.
"...ha ez így megy tovább, a FIDESZ lassan lemondhat a fiatalokról." (vendég) [2019.05.28., 12:32][válaszolok] #66
Talán... (vendég) [2019.05.28., 13:26][válaszolok] #67
62 hsz.-nek : talán tényleg ,változhat valami országunkban ,és a városunkban.
-talán ,tényleg ,az öszi önk.választásokon,le lehet gyözni a ,jelenlegi hatalmat.
- talán tényleg,át kell rendeződnie az ellenzéknek ,hogy ütőképes erő legyen.
-talán tényleg ,realitás lehet hogy 2022.ben ,végre meg szabaduljunk,ezektől.
-talán,nem is sokára megéljük ,hogy szerényebbek lesznek ,a városunkban is ,a sok haszonélvező.
-talán nem is vagyunk ,olyan "birkák "- és felemeljük a fejünket.
errr (vendég) [2019.05.28., 15:19] válasza erre: #66[válaszolok] #68
Sőt minden értelmes tisztességes emberről is
Ki érti ezt ? (vendég) [2019.05.28., 19:05][válaszolok] #69
Sajnos pártok ,és az értelmiség felelőssége,hogy a legszegényebb,és legképzetlenebb rétegek tartják hatalmon,ezt a hatalmat.
Oda kell menni ,és felvilágosítani őket. Ez a helyhatósági választások ,megnyerésének feltétele.

Egyébként zavartságot ,és soha nem látott riadalmat látok - a talpnyalók között.
Remény (vendég) [2019.05.28., 19:12] válasza erre: #66[válaszolok] #70
Fognak még butábban is nézni, reméljük.
Legyen így.. (vendég) [2019.05.29., 07:38][válaszolok] #71
Az európai helyzet stabilizálódása után ,a magyar m.e,el fog szigetelődni ,bármelyik megoldás lesz is.EZ SAJNOS AZ ORSZÁG ÉRDEKÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK ,A JELENTŐS CSÖKKENÉSÉT IS JELENTI ,amit az új uniós képviselők csökkenthetnek.

Ezt követően ,a magyar belpolitikában ,már remélhetőleg ,nem a migránsozás ,és hazudozás fog menni ,hanem valós problémákról szóló vita./ szegénység,korrupció,oktatás ,egészségügy stb/.
Ez a jelenlegi hatalom rémálma, és jelentős gyengülése

Az ellenzék ,az önk.választásig tovább erősödhet.Teret nyerhet,és felkészülhet 2020.-ra.
Egy gondolat Sir Winston Churchilltől: (vendég) [2019.05.29., 13:29][válaszolok] #72
"A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval."
(vendég) [2019.05.29., 18:40][válaszolok] #73
ilyen volt Szerencsen is emlékszik Ferenc ?
Magyar utcán . Azon a szép nyári estén de szép is volt .
https://kuruc.info/r/2/198703/
Bocsánat (vendég) [2019.05.30., 09:55] válasza erre: #71[válaszolok] #74
Mi lessz 2020-ban?Annyit tudunk,hogy az Magyar Orvosi Kamara is nyilt levelet irt a tarthatatlan állapotokról.Ők még nem is tudják,hogy két ovodát is épiteni akrnak Szerencsen állami pénzen arra az ötven gyerekre.A meglévők közül pedig bezárás fenyeget legalább kettőt.Érsekek,püspökök ne tegyétek tönkre az ovodáinkat.Kossuth Kör van erre szavatok?
Javítás. (vendég) [2019.05.30., 15:07][válaszolok] #76
Bcsánat -2022 -az ogy. választások.
errr (vendég) [2019.05.30., 17:32][válaszolok] #77
https://444.hu/2019/05/30/most-mar-nem-tetszenek-annyira-a-kormanynak-salvini-sz ...
A felelőtlen ócska bagázs szopóágon. S még hol a vége?
errr (vendég) [2019.05.30., 18:02][válaszolok] #78
Ez így (vendég) [2019.05.30., 19:06][válaszolok] #79
van a az ide ígért gyümölcs feldolgozó pedig Bodrogkeresztúrban épül fel .
Aki arra autózik keresztúr felé megtekintheti .
Hajrá Fidesz,Hajrá Feri .
erőlködés (vendég) [2019.05.30., 19:55] válasza erre: #78[válaszolok] #80
Kiváló csapat ez a Mi Hazánk, ha csak ilyen izzadságszagú "leleplezésekre" telik ellenük a balliberáltaktól Budaházy picit ideges is, hogy a szövegértési problémákkal küzdők most szenzációként forgatják ki a sokszor, sok helyen leírt álláspontját. Aki tájékozott akar lenni és nem csak a bulvártaknyot csipegetni, annak itt a részletek: https://kuruc.info/r/2/198754/
errr (vendég) [2019.05.30., 20:55] válasza erre: #80[válaszolok] #81
Semmiféle erőlködés nem kellett átlátni ezt az úgymond "ellenzéki alakulatot". Jaaa, hogy Budaházy ideges? Én a maga helyébe lennék ideges, hogy mibe keveredtem.
M 1 (vendég) [2019.05.31., 07:30] válasza erre: #79[válaszolok] #82
A reggeli hiradó szerint Zugló jegyzője,mint a 2.sz.vezető/a költségvetés számait ő állitja össze/kijelentette,hogy hitelből él a kerület,a fejleztések,felújjitások elmaradnak a tervezetthez képest.A polgármester szerint ez 60%-os,míg a fővárosban csak 20%-os.Elhangzott,hogy a polgi olyan kötelezettségeket vállal amire nincs fedezet s emiatt közel 100 döntést kellett visszavonni.Szerencsen persze minden rendben van...
Szerencsen (vendég) [2019.05.31., 09:52][válaszolok] #83
szerintem minden rendben van , mert az ogy. családostúl mosolyog minden fényképen: pld. bivalysimogatás, gyereknap jelmezben, szavazás az egész családdal, pedagógusköszöntés az Amerikából éppen hazalátogató leányzóval.Ha rosszat hagyott volna maga után, biztos nem lennének olyan jókedvűek.
Jegyző (vendég) [2019.05.31., 10:42] válasza erre: #82[válaszolok] #84
Miért? Szerencsnek van jegyzője?
Zöld szüret lesz? (vendég) [2019.05.31., 14:50][válaszolok] #85
"A zöld szürettel és borlepárlással kapcsolatosan igen sok hozzászóló volt. Nem kívánok egyenként válaszolni a felvetésekre, amelyek közül jó néhány igen előremutató, de van közöttük olyan is, amely nem méltó véleményem szerint az itteni szakmai vitához.
Még egyszer a rendkívüli piaci intézkedés okairól: A legnagyobb hazai borászatok-felvásárlók jelezték a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) felé, hogy nagyon lecsökkent a borexport az utóbbi 8 hónapban, jelentős készletfeleslegek vannak, aminek következtében őszre várhatóan a tavaly felvásárolt szőlőmennyiségnek csak a felét-háromnegyedét tervezik megvásárolni. Ez azt jelentette a HNT vezetőségének, hogy várhatóan igen nagy mennyiségű szőlő eladhatatlan lesz ősszel. Ezért kezdeményezte a HNT az Agrárminisztériumnál a rendkívüli piaci intézkedés engedélyezését, amely gyakorlatilag a meglévő borkészletek egy részének a lepárlását jelenti, valamint a zöld szüretet, amelyet eddig Magyarország nem alkalmazott soha, de az EU-ban a kezdetek óta ismert eljárás. A zöld szüret is vészhelyzeti beavatkozás, a gazdának azt kell mérlegelnie, hogy van-e olyan szőlőfajtája, amelyet várhatóan őszre senkinek nem tud eladni. Ha van ilyen, akkor a zöld szüretre bejelentkezve egy ellentételezést kap, amely nem akkora, mintha azt a szőlőmennyiséget szabadpiacon értékesíteni tudná (ha lenne rá vevő!), de jóval nagyobb összeg ahhoz képest, mintha a teljes mennyisége ott maradna leszedetlenül a tőkén. Én azt gondolom, hegy ez egy eléggé előrelátó gondolkodási mód a HNT-től és az Agrárminisztériumtól, hogy az ősszel várható nagyon nagy bajt elkerüljük. Megjegyzem még egyszer, hogy más szőlőtermelő EU-s országoknál ez régóta bevett gyakorlat. A zöld szüret eljárásban részt venni nem kötelező, mindenki eldöntheti, hogy az összes szőlőjét zöld szüreteli, vagy csak egy részét, vagy semennyit. És azt is megjegyzem, hogy más időszakosan bajba került mezőgazdasági területen (tavaly a meggy és almatermelésnél!) ha lenne ilyen megengedő eljárás, azoknak nagyon nagy segítség lenne a krízis túléléséhez. De az EU csak a szőlőtermelésnél engedélyezi ezt az eljárást.
És egy jó tanács: Aki végül úgy dönt, hogy részt vesz a zöld szüretben, az minél hamarabb keresse fel az illetékes hegybíróját adatkikérés miatt, mert ezt csak június 6.-ig teheti meg, tehát nagyon rövid lesz az eljárási idő (EU-s szabályozási okok vannak emögött is...)."
Édes (vendég) [2019.05.31., 16:27][válaszolok] #86
Nem volt kötelező a cukorrépa temelőknek sem abbahagyni a termelést, csak aki abba hagyta az öt évi támogatást kapott. Vagyis megérte abbahagyni
Be is zárt a cukorgy?r!!!
Zöld szürethez. (vendég) [2019.05.31., 17:42][válaszolok] #87
Miért nem piacot keresnek,teremtenek?
Miért kell sok ezer hl. olasz bort importálni,
Miért kell olasz sűrítményt importálni?
Miért nem a termés korlátozást,ezzel a kevesebb ,de minőségi termelést segítik?
Hol vannak azok akik ,tönkre tették az kommersz orosz piacot ?
Hol vannak akik ,kitalálták ,a hagyományos oxidatív eljárás ,helyett a reduktív borkészítést az egy éves aszu készítést,stb -ez mind piacvesztéssel járt.
Hol vannak aki ,eddig a 70 ft/kg szőlőből ,3-5000 ft/palack áron csináltak extra hasznot?
Hol vannak akik,állami pályázati pénzen ,milárdos vagyonokat halmoztak fel?
Miért fordítanak most is 10 MRD közpénzt ,borturizmusra?- miért nem ezen probléma megoldására fordítják ?
A KISTERMELŐK EL FOGJÁK ADNI A TERÜLETEKET ,MELYEKET MEGVÁSÁRLÓK,TÁMOGATÁST ,ÉS PIACOT IS KAPNAK!
Ez az intézkedés,egy szúk kör érdekeinek felel meg.
Nehogy hanyatt essünk ,hogy milyen gondoskodó HNT ,és a az agrárminisztérium -EZZEL Ö LETUDTA A MAGA RÉSZÉRŐL !!!
magánál (vendég) [2019.05.31., 18:56] válasza erre: #81[válaszolok] #88
van errr ?
Gondolkodjon már a menóra árnyékában ?
Olvasta már Luzsénszky Alfonz fordításában talmud magyarul ?
Csak bátran .
84.nek (vendég) [2019.05.31., 19:06] válasza erre: #84[válaszolok] #89
Ne filozofáljon büntelenül,persze,hogy van.A kérdés,hogy kinek tartozik felelősséggel?A polgármesternek alias kebelbarátjának avagy a városnak.A választáskor eldöl!!!
tanulságos (vendég) [2019.05.31., 19:31][válaszolok] #90
magyar társadalom sírásói fideszesek -
youtube thumbnail
Provokátor (vendég) [2019.05.31., 20:00] válasza erre: #84[válaszolok] #91
A várost a polgármester és a jegyző vezeti,mint azt ÖN is pontosan tudja,csak szemérmesen hülyének tetteti magát.Náluk vannak az információk, s ez hatalom higgye el.Morzsák jutnak mindenki másnak.
Jegyző (vendég) [2019.05.31., 22:23] válasza erre: #91[válaszolok] #92
Igen, tudom, hogy van. Csak olyan, mintha nem is lenne. No!
errr (vendég) [2019.06.01., 00:18] válasza erre: #88[válaszolok] #94
Ne haragudjon már a szeme előtt lopják szét teszik tönkre morálisan és gazdaságilag is ezt az országot és maga ilyen hülyeségekkel jön? Hol a cigány hol a talmud... a fideszt meg csatlósait mikor említi már meg mint fő felelőst? Miért nem a tolvajok börtönbezárásáért protestál?
Arányok (vendég) [2019.06.01., 16:42][válaszolok] #95
Szétszakad az autó a város főutcáján, nincs munkahely, mindeközben 200 milláért szaladnak, játszanak fél napot, gyerekek, felnőttek, munkaidőben. Fél nap, 200 milla. Ez mekkora órabér? Fotósorozat a fb on ....
Miről (vendég) [2019.06.01., 18:50][válaszolok] #96
beszél Trianon kinek a műve válaszoljon már legjobb tudása szerint .
Szegény (vendég) [2019.06.01., 18:52][válaszolok] #97
cigányok . Szerencsen is szívesen vennék ilyen rendőrségi akciót .
Rendőrt nem látni Szerencsen .
https://index.hu/video/2014/07/10/mezoszemerei_birsagolasok/
Aparátus (vendég) [2019.06.02., 07:45] válasza erre: #92[válaszolok] #98
S nem olyan régen a párt bizottságon főállásban lévőket is igy hivták.A jegyzők szerepe sokat változott,mára a polgármester jobbkezévé váltak.Persze ha balos az illető....Zugló jegyzője példa,komolyan veszi a munkáját,s nem a nyalástól várja a szebb napokat.
Talán így lesz. (vendég) [2019.06.02., 08:40][válaszolok] #99
Ha már mindenki tudomásul vette,az elmúlt vasárnapi választás eredményét-próbáéjunk m a pozitív hozadékát, várható hatásának örülni:
-a fidesz szavazói csökkentek.
- a bal oldalon átrendeződés látszik-remélhetőleg a párhuzamosak itt is a távolban össze tartanak.
-az átrendeződés során a kis pártok / az MSZP is /valamelyik párhuzamoshoz tagozódik.
-az átrendeződéssel el lehet érni ,a kommunikáció áttematizálást,és a valós problémák felvetését.
-az Eu-ban jelentősen csökkent a befolyása a korm.pártnak -ezt kell a belpolitikában is érvényesíteni.
-az átrendeződés pozitívan hathat ,a közelgő önk. választásokra-remélhetőleg a jelőltek ,fel vállalják a megmérettetést. Ez VÁROSUNKBAN NEM LÁTSZIK MÉG.
- a folyamat lassú türelemre van szükség -a következő nagy feladat az önk.választás!
errr (vendég) [2019.06.02., 18:14][válaszolok] #100
Erdélybe jött a Pápa, kimondottan a magyarok egyik legszentebb helyét megtisztelni, ám az ún minden magyarok kormányfője, nem jelent meg ott hanem elment kupadöntőt nézni különgéppel. Pedig mindig Erdélybe szokta volt előbugyborékolni új és mégújabb lidérces látomásait. Nem írom le a szavakat amit megérdemelne, nehogy a Mi hazánk tisztelt képviselője elpiruljon s torkán akadjon a talmud.
valaki (vendég) [2019.06.02., 19:44] válasza erre: #100[válaszolok] #101
Ugyan már, a keresztény Európa legfőbb védelmezője, megmentője nem fog talán találkozni egy sorosbérenc, migráncspárti pápával, aki az elesetteket, a kirekesztetteket, a kisebbségeket, a rászorulókat védelmezi és még a cigányságtól is bocsánatot kér az egyház velük szembeni viselkedéséért.
Hádám [2019.06.02., 21:38] válasza erre: #100[válaszolok] #102
Majd megy jövőhéten parádézni, akkor van a búcsú, ez csak egy kis "különműsor" volt... volt alkalmam a hétvégén nekem is kint lenni Erdélyben, igaz más okból, nem a pápa látogatáson, viszont érdekes beszélgetéseket folytattam, bevallom kicsit irigykedem is, legalább 5-6 politikai szereplőt soroltak fel, akit lesitteltek az utóbbi időkben az új korrupciós törvénynek köszönhetően, és nem nyomozgattak 8-10 éveket... sosem gondoltam volna, hogy románia fog előzni minket a korrupció elleni harcban...
errr (vendég) [2019.06.02., 22:04] válasza erre: #102[válaszolok] #103
Sajnos lassan minden egyébben is meg fog előzni bennünket, ha itt ezekkel megy a szekér tovább.
Valójában a munkáspárt nyert (vendég) [2019.06.03., 00:12] válasza erre: #99[válaszolok] #104
Jaj ez annyira jellemző. Minden baloldali/ellenzéki sajtó a 444.hu, Index, 24.hu, HVG, ATV, Alfahír stb... úgy állítja be, hogy az EP-választáson nem a Fidesz nyert, sőt valójában a Fidesz a nagy vesztes. Nem tudom Ön milyen választást nézett, de biztosan nem jót. Lényegtelen itt leírni, hogy mennyien maradtak otthon, ki mozgósított jobban, ki hova a francba szavazott át, meg hasonlók. A tények azok tények. Márpedig a Fidesz nyert és nincs de... De megértem az ellenzéki propaganda gépezetnek kiadták parancsba, hogy még egy ilyen egyszerű ténybe is belekössön. Az ellenzéki sajtó még 100%-os Fidesz győzelemnél is azt hozná a címlapokon, hogy a Fidesz vesztett, nem kicsit, nagyon!

Ennek tetejében pedig még van képük azt mondani a megélhetési képviselőknek, hogy az ellenzéki sajtónak nincs média ereje, ami egy újabb hazugság, csak online kb. 10x erősebb mint a kormánypárt. És még mielőtt jönnének az agyatlan válaszok nem, nem vagyok Fidesz szavazó, ami megint csak jellemző, ha más a véleménye ez embernek az egyből Fidesz szimpatizáns, sőt az "ellenzéki" pártocskák előszeretettel alkalmazzák ezt a megkülönböztetést, hogy ha nem egyezik a véleményed velük te egyből Fideszes vagy. Ezért tart ott az ellenzék ahol most, de ennyi erővel maradhat is ott.
102-nek (vendég) [2019.06.03., 07:58] válasza erre: #102[válaszolok] #105
Utam egy itthon alacsonyra értékelt multilánc élelmiszer bodegába vezetett ,ahol az utcát kézi seprőgéppel tisztitották/benzinessel/Leesett az állam a magas szinvonaltól,a választéktól.Vendéglátóim a sokszáz milliós magyar támogatásról is beszéltek amit településük kapott.A közeli városban annyi a munkahely,mint a nyű.Igaz betanitott,összeszerelő.Gyermek alig,nagy az elvándorlás,főleg nyugatra.Minket már csak Etelközi őshazaként emlegettek.Amúgy a politika ott se a kisemberről szól.
Nyerő (vendég) [2019.06.03., 09:51] válasza erre: #104[válaszolok] #106
Pontosabban:a FIDESZ-KDNP nyert és kész. Azonban az öröm nem felhőtlen.
valaki (vendég) [2019.06.03., 09:54] válasza erre: #104[válaszolok] #107
Nem Fidesz szimpatizánsként biztosan van véleménye a korrupcióról, a jogállamiságról, Mészárosról, Tiborcról stb. Olvashatnánk véleményét? Mit is gondol Ön a sajtószabadságról?
Zöldszüret (vendég) [2019.06.03., 10:51] válasza erre: #93[válaszolok] #108
komédia (vendég) [2019.06.03., 11:17] válasza erre: #107[válaszolok] #109
Most írta le #104, hogy nem Fidesz-szimpatizáns, de meg is jelent az első kihallgatótiszt, aki nyílt hitvallásra szólítja fel szegényt. Ha nem diktátorozik majd elég erőteljesen, követhezhet a fideszes ölebezés.
valaki (vendég) [2019.06.03., 12:01] válasza erre: #109[válaszolok] #110
Én, mint kihallgatótiszt? Szégyellje magát. Ha valakinek más a véleménye, arról lehet vitatkozni, azt lehet támogatni vagy cáfolni, ezt szerettem volna kérni. Ezért vagyok kihallgatótiszt? Itt csupán kinyilatkoztatások, szajkózott központi vélemények vannak, az érvek ütköztetése mellőzött. Így soha nem jutunk előre...
Azért (vendég) [2019.06.03., 19:14][válaszolok] #111
a mostani polgármester mit csinál ?
Csempézik otthon ?
Jobboldali (vendég) [2019.06.04., 08:49] válasza erre: #110[válaszolok] #112
Olyan ez,mint a nagycsalád-jó pár rokont tudnánk nélkülözni,de nincs más aki befogadjon.Belülről kell változtatni vagy felállni.
Csak a Fidesz! (vendég) [2019.06.04., 18:26][válaszolok] #113
A cseh köztársaság történetének egyik legnagyobb szabású politikai tüntetésére kerülhet sor kedd este Prágában.Csehországnak mintegy 451 millió koronát (5,86 milliárd forint) kellene visszafizetnie az Európai Uniónak mert a pénzt korábban az Andrej Babis cseh miniszterelnök tulajdonában lévő Agrofert holding kapta, és az Európai Bizottság szerint Babis politikai és vállalkozói tevékenysége összeférhetetlen, ezért a cég nem jogosult uniós támogatásra.
A FIDESZ-hez köthető vállalkozói kör, melyben elég gyakoriak a vezető politikusok rokonai, szomszédai, jóbarátai 2010 óta hozzávetőlegesen 1500 MILLIÁRD forintot "alakított" magánvagyonná, egyetemeket zárnak be/államosítanak, történelmet hamisítanak, százmilliárdjával szórják ki a pénzt az ablakon felesleges dolgokra, éves szinten 250 milliárdból működtetik a propagandát, csúszik le az oktatás, rohad az egészségügy, üldözik a civil szervezeteket és a másként gondolkodókat, ellehetetlenítik a rendszer kritikusait, a tudósokat, a nem baráti egyházakat, vagyonokat kérnek el közérdekű adatok kiadásáért, magánbankként használják a Nemzeti bank és az állami hátterű fejlesztési bankok pénzét, saját érdekből és haszonért árusítják ki az önkormányzati és állami tulajdont, egész gazdasági szektorokat sajátítanak ki, hamisítják a gazdasági mutatókat és az azokat feldolgozó statisztikákat is, a lakosság harmadát földönfutóvá tették közben a határon túl vásárolt szavazatokkal és egy a FIDESZ-nek kedvező választási rendszerrel betonozzák be a saját bűnös regnálásukat, és úgy eleve éjjel-nappal az emberek képébe hazudnak, kaján vigyorral, sőt büszkén. De ha itt összejön 10.000 ember egy tüntetésre az is elül három nap alatt...

Ezek meg egy átszámítva ötmilliárd Forintos szar kis ügyből százezres tüntetést csinálnak.
Szégyellem magam a többi magyar helyében is...
errr (vendég) [2019.06.04., 22:11] válasza erre: #113[válaszolok] #114
Valóban szégyellhetjük magunkat.
Itt a másfél billió elsikkasztott pénz miá éppen 30 milliós tüntetés lenne ekvivalens a cseh esettel. Egyébként volt már itt is 100 000-es tüntetés, de semmi eredménye nem volt. Egyrészt a szervezők miatt is...no meg nincs az a bűn aminek napvilágrakerülése után ezek lemondanának. Szépen ez már nem fog véget érni sajnos.
Gratulálok jó és főleg igaz összeállítás!
Igazság (vendég) [2019.06.04., 22:54] válasza erre: #113[válaszolok] #115
Önnek teljesen igaza van. Leigázás, megfélemlítés megy errefelé. És tűrjük.
Csak a fidesz 2. (vendég) [2019.06.05., 19:31][válaszolok] #116
Az egyik tízparancsolattal gyógyítaná a rákosokat, a másik barom meg felszippant két csíkot és tíz perc alatt meghatározza az ország fejlődési irányát. Csempekereskedő dönti el az oktatás sorsát, cirkuszigazgató felel a kultúráért, egy bajuszos antinő államtitkár osztja az észt a harmonikus családról, miközben 0-24 órában dolgozik, egy drogos vitrinfelelős a nemzet marketingese, egy kivénhedt bájgúnár irányítja a katasztrófavédelmet, verte szét a tűzoltóságot, egy csirkefejű nyegle ficsúré a diplomácia, egysejtű gázszerelők intenek be a Rockefellereknek.. és még sorolhatnám napestig. Don Vittorio meg közben stoplis cipőben kolbászt tölt, vagy migránst vízionál, vagy éppen dekázik a karmelita kolostorban.

Én úgy látom, hogy ezek már a lovak közé dobták a gyeplőt, innentől nincs megállás.
kérdés (vendég) [2019.06.06., 06:41][válaszolok] #117
És azok mit szívnak, akik mindezt jónak látják és rájuk szavaznak évről évre?
Kurt Gruber (vendég) [2019.06.06., 19:53][válaszolok] #118
annak idején meg írta a mein kampf ot .
De ez mindenki számára világos .
errr (vendég) [2019.06.07., 12:05][válaszolok] #119
Nem csak azt lopják el ami érkezik, hanem el is adósítják még a dédunokát is, hogy abból is lophassanak. Méghozzá az oroszok meg a kíniak felé. Na ez minek nevezhető?!
Közmédia nem mondja?
https://444.hu/2019/06/07/a-kormany-lehivja-a-kinai-hitelt-hogy-meszaros-lorinc- ...
errr (vendég) [2019.06.08., 11:32][válaszolok] #120
errr (vendég) [2019.06.08., 14:24][válaszolok] #121
Hádám [2019.06.08., 19:15][válaszolok] #122
Remélhetőleg másodfokon megtoldják még pár évvel

https://alfahir.hu/2019/06/06/uz_volgye_temeto_magyarellenesseg?fbclid=IwAR2k42C ...
Kérdés (vendég) [2019.06.11., 08:32][válaszolok] #124
Tényleg a polgi hátamögött döntöttek, az új polgi jelöltről?
Jólinformált (vendég) [2019.06.11., 09:33] válasza erre: #124[válaszolok] #125
A polging már hetekkel ezelőtt bejelentette az indulását!Kétszer nem lehet jelölni ugyanazt a személyt,legfeljebb támogatóként csatlakozni.Melyik szervezethez is?
Akkor (vendég) [2019.06.11., 10:32][válaszolok] #126
.
Akkor a mostani polgi, aki a fidesz jelöltje volt, marad fideszes?
valaki (vendég) [2019.06.11., 10:48][válaszolok] #127
#124,#125 Mennyivel egyszerűbb és érthetőbb volna, ha nem titkolózva, hanem nyíltan írnák, hogy kiről, mit híresztelnek! Így az ember elolvassa egyszer, majd átugorja és tovább nem foglalkozik vele.
adófizető (vendég) [2019.06.12., 10:14][válaszolok] #128
Képviselő urunk mi a jó csodát csinál állandóan otthon? Tudtommal már ülésezik az országgyűlés. Vagy a lakó-pihenő övezetben motorozgatástól majd magától begyógyulnak a kátyúk Szerencsen és saját magukat gyérítik a szúnyogok??? Eszem megáll, hogy ennyien képesek kiszállni a fotelből és az urnákhoz járulni, hogy a szavazatukkal ezt lehetővé tegyék!
Ismerked?s (vendég) [2019.06.12., 13:12][válaszolok] #129
Az új polgi jelölt ismerkedik?A faceebokon sorra gyűjti az ismerősöket?Kezdődik a kampány?^
AHA (vendég) [2019.06.12., 14:55] válasza erre: #129[válaszolok] #130
Szóval a zágrábi találkozóra Podgora polgármestere nem ment el.Mi egy zenekarral,néptánc csapatal, s a polgármester udvartartásával ápoltuk a mit is?Mennyiért is-utazás,szállás,étkezés?Természetesen mindezt titokban.Az óra körbejár.
város (vendég) [2019.06.12., 17:01][válaszolok] #131
Ahogy olvasom a kommenteket, olyan ez a város, mint egy elszabadult szekér. Nem halad előre és össze-vissza szaladnak a kerekei. Csak fel ne boruljon!
131-nek (vendég) [2019.06.12., 21:17] válasza erre: #131[válaszolok] #132
Reméljük, a szekér nem borul fel, felébred a város. Elismerés illeti viszont a polgármesterünket azért a gyors intézkedésért, amit ma délután tett. A buszbalesetet szenvedett szlovák gyerekeknek sietett gyorsan a segítségére.Külön busz és ideiglenes elszállásolás.Köszönjük!
bizony (vendég) [2019.06.12., 21:53][válaszolok] #133
Bekecsen sem lehet megmaradni a szúnyogtól ,intézkedjen végre, akinek az a dolga!
Nem kell féllni (vendég) [2019.06.12., 22:28] válasza erre: #131[válaszolok] #134
Három polgármesterrel már majd. csak el vegatálunk valahogy
hahaha (vendég) [2019.06.13., 11:15][válaszolok] #135
Volt idő, amikor csak egy polgármestere volt a városnak! Na nem is volt ilyen koszos, gazos Szerencs mint most.
És a nemzetiségi önkormányzat vétójoga marad? (vendég) [2019.06.13., 18:30][válaszolok] #136
Vendég (vendég) [2019.06.13., 21:01] válasza erre: #135[válaszolok] #137
Mivel az a polgármester nem a saját meggazdagodását hajszolta, hanem a várost tartotta rendben.
Lehet, utánozni kéne, nem?
??? (vendég) [2019.06.14., 09:24] válasza erre: #134[válaszolok] #138
Ha már hárman is vannak, vagy lesznek, csak észreveszi valamelyikőjük, hogy megeszi a szúnyog az embereket. Fertőző, a gyerekek megbetegednek .Szörnyű, hogy ebben a városban már szinte semmivel nem törődnek a csokifesztiválon kívül, ami ugye mindig veszteséges. Mégis egyre nagyobb. Talán Tokajt kéne utánozni egy két fontos dologban( legalább). A környező településeken épül, szépül sok minden itt megállt az idő.
szúnyog téma (vendég) [2019.06.14., 09:28][válaszolok] #139
Bekecsen is csak a mellébeszélés... https://www.facebook.com/groups/145376345610304/permalink/1445226902291902/
Ideje lenne ősszel búcsút inteni a jóllakott óvodásoknak!
138nak (vendég) [2019.06.14., 10:04][válaszolok] #140
Nem tapasztalom, hogy bármi is történe Szerencsen szúnyogirtás ügyben. Csak nem az van ami a mesében ? Az első elmegy motorozni? a második szerzi az ismerősöket a faceebokon? a harmadik töri a fejét mi lesz vele? És a szúnyogok meg csipkednek!
nem mese (vendég) [2019.06.14., 10:51] válasza erre: #140[válaszolok] #141
Nem mese, ma is reggeltől motorozgat a képviselő úr, mint sok már munkanapon is. Hiszen az ország minden gondja megoldva, otthon unatkoznak a honatyák azért a soványka tiszteletdíjért. Vajon mit szólna, ha a lakó-pihenő övezetben az ő gyermekeit költené fel reggel valaki a feltűnési viszketegségéből adódó motordübörgéssel?... Én mindig gondolok őkelmére, ahányszor koppan egy kátyúban az autóm vagy agyoncsapok egy szúnyogot, azaz napjában elég sokszor!
Miért? (vendég) [2019.06.14., 15:30][válaszolok] #143
141 hsz,: -alig három hete szavazott az ország 53%.t a hatalomnak!

-miért dolgoznának ?
-gyermekes családok kilakoltatása ? ugyan??
- korrupció ,az nincs- írja a m.e.!
- baloldali média fölény -az van- írja a m.e.!
- függetlenek a bíróságok- irja a m.e.!
- szárnyaló gazdaság!
- egészségügy Európa élvonalában!
- oktatás szintén!
- mindenki minket irigyel !!??
- mindig ,és mindenben nekünk van igazunk!
-86 000 beengedett idegen ?? -
- migráns,migráns , migráns...Soros,Soros..-ez mindenre jó válasz!

Kedves magyar nép -miért vagyunk ilyen birkák ??????
errr (vendég) [2019.06.14., 15:44] válasza erre: #143[válaszolok] #144
Mondjuk az az 53 % az ekkora háttérrel és pofátlan hazug közmédia-és külhoni propagandával, számukra ijesztően karcsú.
Szerintem némelyek már szinte tapintják cellájuk ablakán a rácsot.
errr (vendég) [2019.06.14., 15:46] válasza erre: #142[válaszolok] #145
Felháborító pofátlan ár. Egyáltalán miért kéne bevizsgálni? Vizezik?
Olcsóbb volna kiönteni az összeset az árokba legalább nem ezen a címen lopnák el.
Kampány (vendég) [2019.06.14., 15:53] válasza erre: #137[válaszolok] #146
Busz indult Luxemburgba válogatott baloldali aktivistákkal az EU pénzén.Ők is jövendő stáb részesei.A megosztó politika ide is betört.Levette álarcát a polgi.A szunyogirtás helyett azokat pusztitja akik a hatalomhoz segitették.O.V. bukására számit.
Kampány-2 (vendég) [2019.06.14., 16:45][válaszolok] #147
Kampány hsz: írja már meg ,ha lehet részletesebben!
ki megy,hova?
ki a baloldali?
milyen álarcot vett le a pm.?
Sokunkat érdekelne-egyébként valószinüleg azonos oldalon vagyunk.
errr (vendég) [2019.06.14., 16:51] válasza erre: #146[válaszolok] #148
Aki ilyeneket mond, hogy a magyar nép vendégszerető akkor amikor világszerte mindenki tudja mit míveltek a menekülőkkel, - s ez csak egy apróság,- az bizony alkalmatlan, bukott ember. Már régen, első perctől!
Most majd megpróbálnak partizánt vetíteni az elvtársai, a haszonhúzók. Erre szerintem nem sok idejük maradt.
Nem lehetetlen.. (vendég) [2019.06.14., 17:16][válaszolok] #149
143 hsz. -egy kis átrendeződés,és erősödés tapasztalható az ellenzéki oldalon.
- ez még folytatódni fog ,és két erő lesz, ami esélyt ad majd.
- az önk.választás nagyon fontos, siker esetén ,válhat,realitássá a váltás.
- hogy miért vagyunk birkák ?-ez csak addig lesz ,amíg nem kezd el ,recsegni,inogni a hatalom. Azt követöen elsöprik ,ezt a rezsimet.
Fel az önk. választásokra!!!

Semmi sem tart örökké!!
magyar (vendég) [2019.06.14., 17:20] válasza erre: #148[válaszolok] #150
Tudja, errr, a VENDÉG a világ minden táján csak akkor vendég, ha hívják. Aki hívatlanul és lopva vagy erőszakosan próbál betörni, az nem vendég, hanem besurranó tolvaj avagy bűnöző. Gondolom amikor Önhöz próbál az éj leple alatt besurranni valaki, akkor nem a rendőrt hívja, hanem egy meleg kézfogással és behűtött sörrel fogadja Ennyit a szándékos csúsztatásáról, de képmutatásból és a magyarok gyalázásából ismét jelest érdemel!
errr (vendég) [2019.06.14., 22:12] válasza erre: #150[válaszolok] #151
Maga mindig igyekszik valamit mondani magyar ügyben csak nem sikerül. :D
A vendég nem csak akkor vendég ha hívták hanem ha beállít, akár ismeretlenül is akkor is, sőt akkor válik el milyen is adott helyen a vendégszeretet. Különösen szép példája a vendégségszeretetnek ha a menedékért hozzá fordulókkal bánik kedvesen az embernyi ember. A magukféle hóna alatt a macskájával olyanokat írt sok helyen szégyenünkre, hogy pl le kéne géppuskázni a menekülteket gyerekestül mindenestől. Csak mert felült a gyalázatos hazudozók kényelmes ám szrszagú szekerére.
Arra kérném ne tüntessenek "magyarságukkal" inkább tagadják le, ne kelljen lesütni a szemünket, ha kiderül mi is magyarok vagyunk.
Hadovál itt szamárságokat.
Nem is (vendég) [2019.06.15., 11:14] válasza erre: #142[válaszolok] #152
vagyunk normálisak, erre költeni ennyi pénzt...
Hádám [2019.06.16., 12:11] válasza erre: #145[válaszolok] #153
Erről speciel pont tudok 1-2 dolgot... kapásból a gépek egyenként kerülnek majdnem 200 millióba, amiből az egész országban talán 4 van... És egyébként van létjogosultsága mégpedig pontosan ezek miatt...

http://www.hetek.hu/hatter/201405/allami_ceg_pancsolta_ipari_mennyisegben_a_toka ...

Ha belegondolunk, hogy mi pénzekért mennek el ilyen borok, joggal merül fel az igény, hogy lehetőleg ne hamisítvány legyen, ha már megveszik.. Volt is visítás pár környékbeli "nagygazdánál", amikor rebesgették, hogy kötelező lesz az ilyen vizsgálat pár éven belül...
errr (vendég) [2019.06.16., 21:57] válasza erre: #153[válaszolok] #154
node a nagygazda ha pancsolta s tőle valakik átvették, vagy akár maga az állam pancsolta, teljesen közömbös egy szempontból. Nehogy már mi fizessünk azért, hogy mások megbízható bort vegyenek az államtól! Tudom lehet sorolni egyéb példákat is amikor ezek a rezsim bűnözői helyett közpénzből gondolnak több 100 milliárdos büntetést visszafizetni az Eu- felé s már nem is először, de ennek egyszer és mindenkorra véget kellene vetni! Amíg szépen lehet.
errr (vendég) [2019.06.16., 22:30][válaszolok] #155
Nagy Imre szobornál volt megemlékezés?
155-nek. (vendég) [2019.06.17., 11:29] válasza erre: #155[válaszolok] #156
Eddig nem vettem észre a plakátot,( valahogy ma hirtelen megjelent) de ma emlékeztek.Ez hamar összejött.

https://www.facebook.com/altalanosmuvelodesikozpont.szerencsi/photos/p.246801461 ...
kérés (vendég) [2019.06.17., 12:15][válaszolok] #157
Tisztelt Képviselő Úr!
Minden tiszteletem és elismerésem azoknak a földi életből távozóknak akiknek az emlékére- akár a politikai táborok is-valamilyen dijat hoztak létre. Ezeknek az elismeréseknek a helyszine azonban a politikai táborok rendezvényei kell hogy legyenek.Adott esetben a Fideszé!
Kérem tartsa tiszteletben a családok egyik legszebb ünnepét, a ballagást. Ne terhelje a résztvevőket a a szakmai köntösbe bújtatott politikai akcióival.
Melyik (vendég) [2019.06.17., 19:47][válaszolok] #158
láng elme adott engedélyt a 37-es mellett hogy Disco üzemeljen a Kretoviccsal-szemben
? Futkároznak hót részegen az úton,vagy valami hatása alatt . Lesz rend vagy vigyük,emeljük magasabb fokra a dolgot.
A nyugalomhoz mindenkinek joga van !
Tiszta sor !
errr (vendég) [2019.06.18., 12:50][válaszolok] #159
Valami baj van a plakáttörvényekkel is? Nem környezetszennyező az, hogy pl a Majka számomra egyáltalán nem szimpatikus képét kell bámulnom hetekkel az ún koncert után is? Hát az orbán programját (olyan nincs is!), végrehajtatni vágyó nyomorult plakátokkal mi a helyzet? Ezt lehet? Semmivel sem különb ez mint kutyapiszok a járdán!
emlékezés? (vendég) [2019.06.18., 14:51][válaszolok] #160
Egyszerűen szégyen, amilyen érdektelenségbe fulladnak a városi rendezvények. Szegény hivatali dolgozók ha nem lennének szinte senki nem lett volna ott a sebtében megrendezett,Nagy Imre és Petrikovits László emlékhelyénél, a koszorúzásokon. De megnyugtató,a városvezetők , a polgármester, és most már az alpolgármester a nyomában ott vannak!
Összes hozzászólás: 162 db (71 különböző címről), nem megjelent hozzászólás: 2 db (1%)
Kommentek megjelenítése csoportosítva

A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató

Név: Még nem tag? Regisztráljon, és hozzászólása nem kerül előzetes moderálásra!
Válasz erre:

emoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticon
Kérjük, hogy SZÁMOKKAL írja be az alábbi összeadás eredményét az üres mezőbe:
kilencvenkilenc + egy =