Legfrissebb 50 hozzászólás

A legfrissebb 50 hozzászólás

Jó kérdés (vendég) [2019-02-18 21:34:37]#1
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

https://piacesprofit.hu/kkv_cegblog/ujabb-csavar-a-munka-torvenykonyveben
Kis városunkban is jó néhány facebuk profilkép változik munkaidőben úgy. , hogy a háttér az iroda. ,
Lehet ., hogy érdemes lenne megnézni ki menyi időt tölt el magánügyben az irodában.
stadion (vendég) [2019-02-17 13:25:16]#3
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

hát Szerecsen se színházra gyűjtik a taot, hanem egy új sportcsarnokra
Utána (vendég) [2019-02-17 12:51:16]#4
Persze,persze (vendég) [2019-02-17 12:50:18]#5
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

minden csak békesség jegyében .
http://www.boon.hu/kozlemenyben-cafol-a-hell-energy/4145073
NER-en kívűl. (vendég) [2019-02-17 08:39:08]#6
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

https://index.hu/belfold/2018/09/06/nehez_ner-en_kivuli_expolgarmesternek_lenni/?fbclid=IwAR0GJDsvAGCEOnsWGzrycJRRgvfa96qTWwfF3fQwGyBbmSyZ6MicANWT5lo
Így is lehet! (vendég) [2019-02-16 10:49:05]#7
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

https://otpercpiheno.blogspot.com/2019/02/ezt-ajanlotta-fel-bogdan-laszlo-balint.html?fbclid=IwAR104pC3bVN15CgekATyjGMyNmdFdPGeuuhRX18dJ1iaH3itNNG0jI7CeWM
Robert (vendég) [2019-02-16 07:57:21]#8
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Közmunkás,pedagógus,hosszú lehetne a sor.Fizetés kellene,de más a cél.Vadászati kiállitás 50 milliárd,Vajdasági vállalkozók további milliárdok,stadionok fenntartása,propaganda,népbutitás.Sose zárkózunk fel sehova,csúszunk.
errr (vendég) [2019-02-15 16:42:14]#9
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Ne panaszkodjék a polgári bálon biztos hajnalig ropta a végén pedig már ferkóba karolva dalolt is. :D
Milyen (vendég) [2019-02-15 16:10:10]#10
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

helyi adót mikor a hulladékok tavaly decemberétől közel 15000-ft küldtek ki a szeretett és a fidesz jegyében .
A bőr fotel árnyékában de minden rendben élje,éljen a fidesz.
párbeszéd (vendég) [2019-02-15 11:02:46]#11
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Én a pábeszéd hive vagyok.A helyi adót is be kell fizetni, de nem biztos, hogy nagy büszkén egyből a NAV hoz kell rohanni. Főleg helyben. Ha minden forintra úgy odafigyelnének mint az adóra, akkor talán még az adó mértékét csökkenteni is lehetne. Talán kevesebb lenne a nemfizető is.
Bukovszky Róbert [2019-02-15 09:34:31]#12
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Nem izgatja már a "szomszédokat", gyakorlatilag közel-távol mindenki a Balogh ex miniszter szerinti besorolásba tartozik.
#75 Ott már mások nemigen vennének házat, hacsak nem Soros úr a "migráncsoknak".
Más! Nagy gond van már azon a településen ahol azt teszik szóvá, hogy a valóban fontos, pótolhatatlan hivatások képviselői kapnak némi plusz juttatást, segítségnyújtást. Bevallom az utolsó gondolataim egyike lenne az, hogy mentőstől, tűzoltótól bármit is sajnáljak.
#81! Szerintem ott nem ígértek olyat, hogy nem kell fizetni a vállalkozásoknak a helyi adókat a jövőben. Lehet vitázni a jogosságán a mértékén, de a kötelezettség az kötelezettség, mondom ezt úgy, hogy eléggé keményen érintett vagyok s én is várhatom a NAV-ot.
NAV (vendég) [2019-02-15 07:38:08]#13
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Csak álca volt a januári vállalkozói fogadáson a nyájasság? Aki nem fizeti, vagy nem tudja fizetni a helyi adót arra tényleg ráuszitották a NAV-ot? Igaz valamiből pótolni kell azt néhányszáz millát? De hová költötték a milliókat, amikor kosz-sosz hátán,gödör-gödör hátán?
Profit (vendég) [2019-02-14 23:56:07]#14
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

a mostaninál se lesz, ez se kevésbé nagytudású ..... az ingyen szolgaltatás meg rendszeres a városban, oszt vagy rájön erre a nép, vagy nem. Ha rájön, megirja, oszt akkor se történik semmi. Nagyon magabiztos itt mindenki, de egyszer mindennek vége szakad.
fiatal (vendég) [2019-02-14 21:59:56]#15
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Évekkel ezelőtt rendszeresen jártunk a műfüves pályára focizni. Volt diákként mi csak pénzért vehettük igénybe, de csak a tűzoltókhoz igazodva, mert nekik minden nap ingyen volt biztosítva a szolgáltatás a legjobb időben, sötétedés előtt, amikor már nincs annyira meleg. Bekecsi teremben ugyanez, de ott valami IQ-nuku karbantartóféle fickó szedte zsebre a pénzt. Ott a fejesek baráti köréhez kellett igazodni. Volt, hogy egyetlen csókos a kisfiával ingyen játszott a teremben, nekünk, egy csapat fizető vendégnek ehhez kellett igazodni. Ennyit a sportolási lehetőségekről a környéken, átlag embernek pénzért se jár.
vizesnek (vendég) [2019-02-14 21:29:35]#16
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Mire fel jártak eddig ingyen, ez a fő kérdés. Milyen gusztustalan már, hogy egyesek már odáig mennek, hogy elvárják az ilyen jellegű kiváltságokat. Már felháborodnak,ha nekik valami nem jár ingyen, csak úgy... Egyenlők között az egyenlőbbek, ugye?
pl (vendég) [2019-02-14 21:25:26]#17
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

A fürdő, az uszoda, az udvari sajtó, stb. minden éven veszteséges és rengeteg pénzt nyel be - amit másra lehetne fordítani.
Deficit (vendég) [2019-02-14 20:43:46]#18
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Szerintem ez még az előző, nagytudású polgármester sara.
Ez nem (vendég) [2019-02-14 15:58:06]#19
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

komoly 19 évesen harmadik gyerek ?
Ne bőszitsen erő tartalékoknak adja el a házat ?
Bár mondjuk minap szálltam le a vonatról előttem négy gyerekes (anyuka) nem volt több 50 kg nál. Kandúr utána lassan haladtak a leszállással /anyuka eredj már) minek csináltál ennyi gyereket (apuka) válasza még mennyit fogok .
Isten,haza,család ?! Lezsák Sanyi Lakitelek .
71- nek (vendég) [2019-02-14 15:25:22]#20
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Jajaj!! :( Nem győzte az állam adni a pénzt. ;)
errr (vendég) [2019-02-14 12:50:37]#21
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Node ha így van, mire költötték el? Hol a pénz?
errr (vendég) [2019-02-14 12:49:26]#22
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Gondolom azért mert másnak sem ingyenes. Nagyon logikus lépés nemdebár?
segitség!!! (vendég) [2019-02-14 10:18:26]#23
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Jól olvasom a szerencsi önkormányzat költségvetését? 190 millió hitelt vennének fel a korábban felvett 190 millió visszafizetésére, amit működésre költöttek el ?És további 200 millió Ft értékben akarnak vagyont értékesiteni, hogy egyensúlyban legyen a város gazdálkodása? Vagyis 390 milliós hiány lenne?? És még az iskolákat sem kell fenntartani??
vizes (vendég) [2019-02-14 07:58:08]#24
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

a tüzoltok és a rendörök ingyen uszhattak az uszodában, amit most megtiltott T.I. uszómester. Ki tudja miért?
errr (vendég) [2019-02-13 23:14:31]#25
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Háát ha csak így nem! :D
Elképzelem, hogyan fognak örülni a szomszédok a tranzakciónak s miként fogják magát is dícsérni. :D
Bukovszky Róbert [2019-02-13 20:25:29]#26
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Nos "errr" úr, ez egy nagy-nagy tévedés, sajnos nagyon is sokan fogják túlvállalni magukat. Most adom el a szülői házat, "csok"-ra veszik meg, az ifjú hölgy májusban fogja szülni a 3. gyermekét s akkora már ő is lassan betölti a 19!!!! esztendejét .... A férj lassan 21 lesz kb annyit dolgozott eddig -hivatalosan- amennyivel éppen megfelelnek a "csok" feltételének. Szóval az állam -azaz mi- a semmiért vesz nekik egy házikót.
Közmunka (vendég) [2019-02-13 18:04:57]#27
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Így van az, amikor a gazdaságba beavatkozik a politika. Sok termelő jellegű közmunka pályázatot évekre vállalták a pályázatot beadók. Sőt van ahol céget, szövetkezetet, kft-t alakítottak erre a célra. Beszállítói szerződéseket kötöttek, amit most nem tudnak teljesíteni.Százmilliárdok mentek el. Át volt ez gondolva? https://www.borsod24.com/magyarorszag/nincs-kozmunkas-nincs-savanyitas-veguket-jarjak-a-kozsegi-cegek/?fbclid=IwAR2S4F41uoQlT_X6GY11jT571hxWbcyLmmPhaph6bSiXb0S-qEoQZolbEGk
Fotós (vendég) [2019-02-13 10:49:47]#28
10 milla (vendég) [2019-02-12 11:39:35]#29
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Csak az kaphat hitelt aki hitelképes . Tehát a közmunkások nem. Legalább 150000 ft nettó fizetés kell és nem lehet tartozása/ még diákhitel sem/,hogy havi 50.000 ft-ot lehessen törleszteni. Ha 10 millát megkapnak és nem teljesitenek, vagy egyszerűen csak elköltik a pénzt bármire, hogy fogják majd behajtani az adósságot? Miért nem lakásokat épitenek a fiataloknak? Annak lenne értelme!
errr (vendég) [2019-02-11 23:24:44]#30
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Megint csak blöff ez az egész jön az Ep választás. Senki sem fog 10 milláért 3 gyereket vállalni, annak terhével, hogy fogalma sincs mi és hogyan alakul majd.
:(( (vendég) [2019-02-11 22:35:58]#31
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Atyavilág! Nem mondja?! Gyalázat, ami ebben az országban megy. A hazug hét ponttal az élen, amit a sok bugyuta jónak hisz. De itt helyben is lesülhetne néhány embernek meg némbernek a képéről a bőr.
udvari (vendég) [2019-02-11 21:17:07]#32
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Nem mellesleg sokat látott, hallott már ő ahhoz hogy megtartsák keblükön :/
Képviselő (vendég) [2019-02-11 17:54:43]#33
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Egy ogy.képviselő havi bruttó 1,8 millió fizetést adhat munkatársainak.Titkár,fotós stb.Nyilván ebben a munkakörben utazik L.is.
errr (vendég) [2019-02-10 18:19:52]#34
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Szíves tájékoztatásul: :)
https://www.facebook.com/molnarf.arpad.eli.1/videos/366122007556994/UzpfSTEwMDAyNDc3NTk0MzY2MjpWSzozNjYxMjIwMDc1NTY5OTQ/
errr (vendég) [2019-02-10 17:12:20]#35
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Meg Mezőkövesden. :D Jó hogy bírják gyomorral a dinom-dánomot.
??? (vendég) [2019-02-10 12:29:22]#36
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Most Rozsnyón báloztak, ami nem baj. A kutyát sem érdekli, de mit keresett ott a házi fényképész? Úristen ez a magamutogatás. Meg ez az idétlen vigyor. :D :D
errr (vendég) [2019-02-09 15:03:43]#37
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Egyébként Vonának nem most kellene biciklizni, hanem választáskor kellett volna összefogni s ma nincs talán még 1/3 sem. A nagy stratégának... az ma is kérdés mennyire volt tégla, Simicskával együtt.
errr (vendég) [2019-02-09 14:35:12]#38
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Szóról-szóra, dehát ezt már régen tudjuk. Minden szinten és minden esetben csak ez történik, primitíven átlátszóan ostobán mohón..
Egyébként többet kapunk sokkal vissza mint amit befizetünk. Másik: be kell lépni az Eu Ügyészségbe aztán meglátnánk mi igaz az okoskodásból, de az igaz nekünk kell lépni.
És ez igaz lehet? (vendég) [2019-02-08 14:26:33]#39
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

https://zsurpubi.hu/cikk/7094-vona-gabor-utanajart-hova-tunnek-az-eu-s-milliardok/?fbclid=IwAR04ROsNUJkCJcLzvAIyqBhQZkAFbJA2QrtQwZp8gQPDzReVVzrs3jtdwXE
:( (vendég) [2019-02-07 17:54:26]#40
Bukovszky Róbert [2019-02-06 10:41:52]#41
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Hmmmmm "mit akarok", hát mondjuk én azt akarnám megtudni, hogy ki a jóisten -mert tuti legalább az- az az ember aki a becses nevecskéjét nem vállalva számon kér rajtam vagy Ádámon vagy akárkin is, akár mit is .... :S
Kérdés. (vendég) [2019-02-05 20:39:37]#42
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Szóval akkor ,a Hádám ,és a Robi is ,csak írogat?
Mit akarnak ,ha tenni nem ?
Csak nem ............. ?
errr (vendég) [2019-02-05 12:13:41]#43
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Jósika Miklós író volt még híres arról, hogy a neje percig sem hagyta egyedül. De micsoda különbség. :D
errr (vendég) [2019-02-05 12:11:17]#44
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Vagy sétálgassanak pl a Széchenyi vagy a Rákóczi utcán. :D
Kísérgetés (vendég) [2019-02-05 08:45:18]#45
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Ha már úgy szeretnek együtt menni akkor javaslom sétáljanak el a Nagy Imre szoborig. Az ősszel kihelyezett, mára agyonszáradt koszorút vigyék már el a szemetesbe. Legalább történne valami hasznos is.
Szokás (vendég) [2019-02-04 22:44:12]#46
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Az se szokás sehol a világon. , hogy a a feleség kíséri férjét mindenhova. Átadások, koszorúzások, mindegy mi, de megy vele. A buszsofőrt, a festőt, a közmunkást miért nem kíséri el senki. Amikor munkába megy? Nevetséges .
??? (vendég) [2019-02-04 18:00:21]#47
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Meddig lehet elmenni házi fényképész ügyben? Ez eddig nem volt szokás, hogy az ország minden részébe kísérte a polgármestert vagy éppen az o gy képviselőt a fotósa.
medve (vendég) [2019-02-04 09:01:24]#48
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Borsodban , Szalonnán egy medvét láttak. Máshol a táncparketten többet is.
Hádám [2019-02-03 20:19:39]#49
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Na ez érdekes lenne :D "Szinte semmiben nem ért egyet", de azért "működjünk együtt" :D
Tapasztaltam az mszp és a fidesz idején is milyen az amikor "együttműködnek"... Miért legyek én vezető? :D Vezetni csak azokat lehet, egyetértenek az elképzeléseimmel. Ha ez nem így van, akkor mindenki a maga feje után megy... olyan mint a hadsereg.. ha minden katona a saját feje és nem a stratégia mentén harcolna, lekaszálnák mind... Szerintem se kell idáig süllyedni, hátha akad még pár, egész életében alkalmazotti státuszban lévő figura, aki majd megmondja hogyan kell vezetni :D A legjobb az lenne, ha valami futószalagos gyári munkást sikerülne keríteni erre a posztra :D

Robi! :D Szép feladat! :D Majd megalapítjuk a fantom légiót :D Biztos nagy sikere lesz :D
Madarat tolláról ... (vendég) [2019-02-03 19:59:05]#50
Cikk: Részben Szerencsre is átteheti termelését a megszűnő temesvári Nestlé-gyár

Kedves Róbert !
Nem tisztem megvédeni ,egyik hozzászólót sem de:
-a patás ördöggel is összefognék én is,hogy változás legyen
-az ,hogy Hádám legyen a vezető ,én is nehezen tudom elképzelni ,de elindítója ,kezdeményezője lehetne. Akár még Ön is.
-lehet,hogy csak egy kis dolog szükséges ,és a nép felismeri a lehetőséget.és megmozdul.
-a patás ördöggel is összefognák ,azért ,hogy ez a vérfagyasztó állandó mosoly eltűnjön,és vele együtt ,szili katalin,akinél jellemtelenebb kevés van ,ebben az országban. De hát madarat tolláról,hogy is folytatódik?Ugy
A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató