Hírek
Frissítve: Karácsonykor is folytatja üzelmeit a szerencsi csaló és édesanyja
Dátum: 2020.08.02., 20:58Írta: Bekő AntalMegtekintve: 8477Értékelés: 3.44

Nyolc sértettje van annak az ügynek, amelyben egy férfi kitalált betegségére és egyéb okokra hivatkozva pénzt csalt ki jóhiszemű emberektől. A Szerencsi Rendőrkapitányság csalás bűntett, és más bűncselekmények elkövetésének megalapozott gyanúja miatt folytat büntetőeljárást egy 32 éves férfival és középkorú édesanyjával szemben - számolt be a rendőrség hivatalos honlapja.
A férfi gyanúsított 2018 májusától 2020 márciusáig Szerencs vonzáskörzetében összesen nyolc embertől csalt ki különféle pénzösszegeket. Volt olyan eset, ahol kitalált daganatos megbetegedésének angliai gyógyítására kért kölcsön, több esetben gépjárműjavításra, illetve az ehhez szükséges alkatrészek megvásárlására kért pénzt. Előfordult azonban olyan eset is, hogy egy közösségi oldalon autóalkatrészt hirdetett meg, melynek árát átutalták részére, azonban ő nem postázta a kifizetett alkatrészt. A férfi a kicsalt pénzösszegekhez minden esetben édesanyja bankszámláját használta. A különféle ürügyekkel kölcsönkért összegek a több millió forintos tételtől a pár százezerig terjedtek. Volt olyan személy is, aki a javításra átadott autóját javítás nélkül, és rosszabb állapotban kapta vissza a férfitól, mint ahogyan azt átadta.

A csaló férfit a nyomozók 2020. július 23-án gyanúsítottként hallgatták ki, aki a terhére rótt bűncselekmények elkövetését elismerte, tettét rossz anyagi helyzetével magyarázta. Elmondta továbbá, hogy a kölcsönkért összegeket, nem állt szándékában visszafizetni, bízott benne, hogy hitelezői nem követelik majd azokat vissza. A középkorú asszony gyanúsítotti kihallgatása során elmondta, hogy furcsállta ugyan, hogy a folyószámlájára ismeretlen személyektől több millió forint érkezik, de a pénzt minden esetben ő, vagy fia felvette, amit megélhetésükre fordítottak és csak bízott benne, hogy fia tisztességes úton megdolgozott a részére átutalt összegékért.

Forrás: police.hu

Információink szerint a csalással gyanúsított férfinak már korábban is akadt dolga a rendőrséggel - ő az a személy, aki 11 évvel ezelőtt súlyos autóbalesetet okozott Bekecsen: Gépkocsibaleset Bekecsen + exkluzív képek

Frissítés (2020. december 1.): Figyelem! A gyanúsítottak egyelőre még mindig szabadon folytatják üzelmeiket. A kihallgatás óta egy olvasónk jelezte, hogy az egyik gyanúsított tőle az autókozmetikával csalt ki több tízezer forintot és a bevált trükkökkel őt is az autója szervizelésére próbálta rábeszélni. A folyamatban lévő hatósági vizsgálatok ellenére most KARÁCSONYFAVÁSÁRT hirdetnek. Mindenki legyen óvatos és előzetesen nézzen utána, hogy hol és kitől vásárol, illetve legyen gyanakvó, ha a vásárlás során egyéb szolgáltatásokat ajánlanak neki! Vigyázzunk egymásra!
Értékelés: 1 2 3 4 5
[Vissza a hírekhez]

Hozzászólások
tarcali (vendég) [2020.08.02., 21:39][válaszolok] #1
Nem bír leállni! A kihallgatás után: https://www.facebook.com/groups/875983402507064/?post_id=2816913508414034
Valaki búcsút inthet a jól működő Seatjának
Nagyon remélem letöltendőt kap!
Ő az (vendég) [2020.08.04., 11:04][válaszolok] #2
Szerencs (vendég) [2020.08.05., 14:04][válaszolok] #3
lassan ide is be gyűrűzik az úgy nevezet megélhetési bűnözés,erről kik tehetnek azok akik teljesen magára hagyták a várost.Legyen az állami,helyi vezető nincs munkahely de optikai kábel az kell mert állítólag az mágnesként vonzza a befektetőket ?
A következő mi lesz cirkuszi nagy sátor mert kell a népnek a szórakozás ?
nana (vendég) [2020.08.05., 16:46] válasza erre: #3[válaszolok] #4
Megélhetési bűnözés? Ennek az alaknak több tucat Audi volt már a birtokában, az anyja nevén természetesen. És akkor még nem derült ki, hova tette a másoktól kicsalt millókat. Többről tudok, kiket egyenként is milliókkal húzott le! Munkahelye van, csak másoktól kijátszani a becsületesen szerzett pénzüket kevésbé fárasztó, mint az autók porszívózása...
apropó (vendég) [2020.08.05., 16:46][válaszolok] #5
Jópár olyan fát vágtak ki az ondi úton a munkálatok miatt, ami 20-30-40 éve ékesítette a környezetet.Gondolom, illetve remélem, hogy legalább csemetéket ültetnek a helyükbe.
Sajnos mire azokból "fa" lesz, az nem kevés idő...
valaki (vendég) [2020.08.05., 17:31][válaszolok] #6
Az Ondi út felső részén már úgy látszik elkészült a kerékpárút. Néhol olyan hullámoak vannak benne, hogy talán akadálypályának tervezték. Remélem a gyalogjárda külön lesz, mert ezen idősek nemigen tudnak majd botorkálni.
Megélhetési (vendég) [2020.08.06., 04:45][válaszolok] #7
nem mindég azt jelenti hogy rá van szorulva,csak van egy ilyen tanult vagy hozott (megélhetési) élet forma .
életforma (vendég) [2020.08.06., 10:13] válasza erre: #7[válaszolok] #8
Nevezzük akkor inkább élősködő életformának. A "megélhetési bűnözés" kifejezést a néhai SZDSZ terjesztette el, hogy bizonyos bűnözőket felmentsenek a felelősség alól.
Felháborodott (vendég) [2020.09.18., 09:40][válaszolok] #10
Azóta is garázdálkodik a csaló! A módszer ugyanaz, leviszik az autót kitakarítani, a gyerek hazudozik, mint a vízfolyás. Hallani vél valami zörejt, felajánlja a javítást és onnantól az autóra lehet hideg vizet inni, mert indul az alkatrészek kilopása. Már a Koncz családról is azt hazudja, hogy oda hordják az autót, ami nem igaz! Gratulálok a rendőrségnek, de a polgármesternek is, hogy minden hülyeségre van idejük, erre nincs!
nakiez? (vendég) [2020.09.22., 22:37] válasza erre: #10[válaszolok] #11
írjátok már ki a nevét, mert , ha az embernek szerelőre van szüksége, nehogy hozzá vigye el a kocsiját !!!! Kímáéljétek meg a következő áldozatokat a becsapástól!!!!!!!
Banánköztársaság (vendég) [2021.01.07., 16:39][válaszolok] #12
Na mit gondolnak, a 80-as IQ-jú kleptomán bűnöző, aki ellen 10+ rend beli csalás és egyéb bűncselekmények miatt nyomoznak, a NAV és a jó ég tudja, kik eljárást folytatnak, az mit csinálhat épp? Elárulom: 2020 november végén új kft-t alapított a mama és a saját nevére 9 azaz KILENC MILLIÓ forint alaptőkével! A cégtárban így makulátlan lesz legalább egy évig. Eddig semmit nem tudtak behajtani rajta, mégis besétál 9 millió forinttal a szerencsi bankfiókba és senkit nem érdekel, honnan lopta. Hahó Rendőrség! Hahó Jegyző! Polgármester meg el van foglalva a világító szarvasokkal. Miféle ország ez?????
vicc (vendég) [2021.01.07., 21:50][válaszolok] #13
Sem az ilyen piti bűnöző, sem a nemzetközi körözött nem zavar senkit. Jóvan az úgy, gondolják...
friss infók (vendég) [2021.01.28., 12:12][válaszolok] #14
A csaló és édesanyja a napokban átjelentkezett 3 házzal odébbra, hogy nehezebben találják meg őket a hatóságok. Remélem szorul a hurok!
Tisztázni szükséges. (vendég) [2021.01.28., 12:48][válaszolok] #15
-friss infók hsz.- ez azért necces. CSALÓ AZ AKIT A BÍRÓSÁG ElMARASZTAL.!
-ha kérdése van tegye fel ,és nézzen utána, ha pedig biztosan tudja ,tegyen jogi lépéseket.
-ezt az ügyet is úgy kellene megforszírozni ,mint Hádám az ünnepi park létesítését.
Kérjük meg erre is Hádámot! Jó lenne látni a területen végzett belső ellenőrzési jkv-t./amit külső szakcég végzett/
kérdésem van (vendég) [2021.01.28., 13:27] válasza erre: #15[válaszolok] #16
Hahó, Roland, te írogatsz?
20 447-3996 (vendég) [2021.01.28., 19:44][válaszolok] #17
Zsófika olvashatja a Sz.választ,mert -közölte elérhetőségét,és majd tart fogadó órát is!
Hívják minél többen a fenti telefon számon.MUNKAHELY,TÜZELŐ,TARTOZÁS,SEGÍTSÉGKÉRÉS - a várossal ,és a gazdálkodásával ,fejlesztéseivel kapcsolatos kérdésekben - HÍVJÁK ÉS ÍRJÁK MEG!
Mit szeretne , mit szeretne tudni ,mi lesz a jövő, csak tárcsázzon ,és meg lesz oldva. Ez egy tündérmese.
ALIG VÁRJA ,HOGY TALÁLKOZZON VELÜNK! Hát nem aranyos ??
Nem vagyunk már magunkra hagyva!
MINT LÁTJÁK ,KOMOLY SZEREPE LEHET AZ OLDALNAK! Csak toljuk a témákat továbbra is....
Egy felmérés (vendég) [2021.01.29., 09:26][válaszolok] #18
szerint az emberek 52%-a úgy érzi O.V.nem kiváncsi a véleményükre.Szerencsen?A polgi egyedül döntött a Csokifeszt kilúgozásáról.Hej azok a szép idők amikor Cs.Andorral tolták egymás szekerét,igaz csak a se@@ változik mondta volt egy klasszikus igazgató.Ezért nem lesz itt élhető város,csak mocsár.
errr (vendég) [2021.01.29., 12:14] válasza erre: #18[válaszolok] #19
Van az 68 % is akkor. A főtáltos éppen azzal eteti a nép öööö kevésbé élénkpillantású felét, hogy nekije a kínai vakcina az igazi és azzal is fogja oltatni magát. Nomost tegye fel a kezét aki elhiszi, hogy még nincs régen leoltva az egész pereputty pfizerrel! - ja és kibújt a szög, hogy mégiscsak regisztrálni kell az oltásért, - ma éppen ez jött a szájára.
errr (vendég) [2021.01.29., 12:19] válasza erre: #17[válaszolok] #20
Ejh! Hát még nem volt ideje rá, hogy közölje, és honnan is tudhatta volna, hogy fogadóóra is kell. Pedig elmondása szerint, mennyit járkált szegény már régen is a körzetben. A zemberekért való tennivágytában. Már akkor is csak az járt a fejében, hogy nekünk jobb legyen! Mégsem tűnt fel. Rossz kabaré ez az egész.
VAN MÉG LEJJEBB? (vendég) [2021.01.29., 13:14][válaszolok] #21
Tessék választani:
-Orosz vakcina -Eur vizsgálat ,és engedély nélkül.
-Kinai vakcina -Eur vizsgálat ,és engedély nélkül. Ezek teljesen hülyének néznek minket!
Szíjgyártónak /Sicc!.../ kell a jóváhagyása. Uram ,Atyám hova süllyedtünk!!
Hát ha még ezt is tűrjük ,akkor tényleg birkák vagyunk!!!
Vajon Zsófika ,mit szól ehhez? Ö mivel oltatja be magát? /oltakozik-milyen szó ez?/
Ö is a 133 "bátor "emberek közé tartozik.
És Önök?
Visszavonta a (vendég) [2021.01.29., 16:08] válasza erre: #18[válaszolok] #22
polgármester a MŰV.Igazgatói pályázatot,2020 november 25-2021 január 15-ig lehetett /volna/pályázni.Mit tesz a polgi 01.14-én visszavonja!!!A csókossal volt valami gubanc?
Bukovszky Róbert [2021.01.29., 17:12][válaszolok] #23
https://www.szerencs.hu/ Közkívánatra! Sokak figyelmébe ajánolom az oldal legalsó részét!
Parasztvakítás ... (vendég) [2021.01.29., 17:20][válaszolok] #24
Bíztató jövő!
Zsófika ,a következő száz évben gondolkodik.
Sokan a következő száz napot sem tudjuk ,hogy lesz!!
Micsoda kétszínű propaganda ez ,a mosoly/nyomor/ országában!
Ez a nyílatkozat,és sok minden más,és a vakcina botrány -BOTRÁNY!
Bíztos ,ami tutti... (vendég) [2021.01.29., 18:01][válaszolok] #25
K.Zs mai száz évre előre gondolkodó nyílatkozatához: valaki meg tudná mondani ,hogy melyik számú közlönybe ,és mikor jelent meg ,az a kormány rendelet, mely biztosítja a forrásokat a 37.-es út, négy sávosításához?
Kedves Hádám ,Ön látta ,ezt a rendeletet? Róbert Ön talán tudja,látta?
Kedves hódoló ,és imádó,spanok , írjátok meg!
errr (vendég) [2021.01.29., 18:03] válasza erre: #21[válaszolok] #26
a futsalos beteg már be is jelentette, 5 millió ázsiait veszünk. Ja nem is kell ide OGYÉI meg semmi, saját hatáskörben! Ilyen a világon sincs szerintem! Az orosz meg valahol defektet kaphatott, mert hopsz! - már nem is kerül szóba!
A szerelem az jó a politikában is ,sőt! (vendég) [2021.01.29., 19:06][válaszolok] #27
Bréking - K.Zsófi ,és Gulyás G.egy pár. Csodálatos.
Ez jelent meg a fészen.
Mindez a konzervatizmus,és keresztény erkölcs keretei belül.Most még nem rossz parti.
Hádám [2021.01.29., 19:50] válasza erre: #25[válaszolok] #28
A 37-es épülését én már csak akkor hiszem el, ha oda vissza megjártam az utat Miskolcig a megépült 4 sávoson...
Kérdés (vendég) [2021.01.29., 20:28][válaszolok] #29
Sikerült valamit megtudni a csodaszarvaspark gyönyörű részleteiről Ádám? :D
Sokunkat érdekelné
Valaki tudja ? (vendég) [2021.01.29., 20:39][válaszolok] #30
Azt látjuk a fészen ,hogy Zsófika ,gyógyítja a bánatait/gyász ,válás/ Gulyás G kancellária miniszterrel. Kétségtelenül jó parti.
Hát ,hogy fog bejárni a miniszter úr Bp-re, Szerencsről minden reggel? Talán vasúton? Lesz rá pénz a 37-es négy sávosítására! Vagy nem . Mert helikopteren.
Ez vicc volt..
De tényleg ,megítélték a pénzt a 37-esre. Mennyit? ,és ki esz a gesztor? Tudja valaki?
errr (vendég) [2021.01.30., 19:15] válasza erre: #30[válaszolok] #31
S ha mégis megépülne akkor valószínűleg eltüntetik ügyesen mindkét oldalon az utolsó fákat is.
Miskolc felé már így sincs kilométerszámra rajtuk kívül egyetlen bokor sem ameddig csak ellátni, sehol ahol akárcsak egy madár fészkelhetne. Mohóság, barbárság, környezetpusztítás. Nem tudom van e egyáltalán tervben tenni ez ellen valamit. Valaha elő volt írva a mezővédő erdősáv. Már nincs, vagy csak szrnak rá?
Várjunk a sorunkra. (vendég) [2021.01.31., 09:16][válaszolok] #32
A miniszter nem fog bejárni Szerencsről,hanem Zsófika nem fog gyakran előfordulni a környéken. Egyébként nézzék csak a Hell,Jabil,...stb multik, nagy összegű állami támogatásainál asszisztál, /ja így jön össze az ígért új 6000 munkahely a térségben/ - de sehol ,a megyében tengődő kis vállalkozásainak segítése ,nem beszélve a szegénységről,és az önkormányzatokról.
A 37-es út,szigetelő lapgyár, boldog jövő stb finanszírozása,és megvalósulása érdekelne sokunkat.
Bukovszky Róbert [2021.01.31., 11:32] válasza erre: #31[válaszolok] #33
Ez kb az év eddigi legnagyobb badarsága! Azt büntetném aki egyáltalán hagyták a fákat eddig élni az úttesttől néhány méterre! Sajnos nem kevés ember halt meg a fáknak csapódva, amúgy kirepül a szántóföldre az autó, kettőt fordul aztán sértetlenül kiszálnak belölle, míg a fák "nem kérdeznek" nem adnak esélyt a túlélésre.
errr (vendég) [2021.01.31., 11:39] válasza erre: #32[válaszolok] #34
Aggódni kezdtem: hogy fog így kitartani Ongán a krumpli? Zomboron meg valszeg azóta sem voltak tömegével a szőlőben!
errr (vendég) [2021.01.31., 11:44] válasza erre: #33[válaszolok] #35
Tessék már gondolkodni kicsit. Üzemszerű állapot az? Akkor meg kéne tiltani az előzést is mint legveszélyesebb mozzanatot! Nem? Sőt tiltsa be a telet, ne csússzon. Nem szólt a mezővédő erdősávokról s a mohó parasztról még. Kérem pótolja!
Miért? (vendég) [2021.01.31., 12:03][válaszolok] #36
Róbert-és mi van az elválasztó korlátokkal az autópályán.Annak is sokan neki csapódnak
Ez már megint a téma,a közbeszéd elterelése. "Gumocsont"-rágjátok ,és ne másról írjatok!!
Megbízás teljesítve!
Csalódás (vendég) [2021.01.31., 13:38][válaszolok] #37
Kemény képek terjednek róla,hogy szerdán egy gyönyörű szép fehér jaguár állt Tarcalon a volt összellenzéki jelölt B.L. lakása előtt. Ny.T. legfőbb táskás embere K. I. egy elég nagy táskával látogatta meg a mélyen hívő és imádságokat posztoló embert. Mit szólsz ehhez Ádám,azt hittem a nyílt lopásról való leleplezés talán fontosabb egy csomag kötegnél, picit csalódtam bennetek. Ez a hallgatás ára?? De nem baj az emberek így is megfogják tudni az igazságot a csodaSzarvasokról és a többi aranyos dologról, ami még nem derült ki :)
Szeretlek Szerencs az utolsó fillérig!
Bukovszky Róbert [2021.01.31., 13:51] válasza erre: #36[válaszolok] #38
Ugye ezt csak viccnek szánta? Azért remélem Ön nem "fizika" tanár és nem is politikai elemző!!!
Hádám [2021.01.31., 15:21] válasza erre: #37[válaszolok] #39
Egyrészt nem 2 oldalnyi anyagról beszélünk a tér kapcsán, így nem egyszerű átrágni magam rajta... másrészt én is munkába járó ember vagyok, nem fogok mindent eldobni, hogy csak ezzel foglalkozzak... de ha nem bánja, a jogi lépést azért megteszem a jaguáros ügyben, mert sajnos most sem ért el hozzám a pénz, mint eddig sosem... így eléggé érzékenyen érint ha névtelenül ezzel vádolnak, most legalább látni fogjuk ki az ????
birolaszlo (vendég) [2021.01.31., 16:23] válasza erre: #37[válaszolok] #40
Igen. Valóban járt nálam egy ismerős egy fehér jaguárral.
Nem csak szerdán. Tegnap is.
Egy munkahelyteremtő beruházást készít elő.
Nyugi!
Nem lesz konkurenciája a szigetelő gyárnak!
Nem is bádogos üzem lesz, csatornát sem fog gyártani.
Nem is vak komondorokkal fogja őriztetni a telephelyet.
Nem! Nem Ny.T. táskás embere, sőt nem is I.T volt. Ő is beugrott, de csak a telefont kérte. Hazaszólt, jöttek érte. Már nincs itt.
Az ön által terjedő képek bizonyosan fertőzőek! Komoly elmezavarokat okozhat! Vigyázzon velük! Ha meglátja, ne csak az orrára, a szemére is húzzon maszkot!
Ha meg akar látogatni, vagy kamerát, mikrofont akar telepíteni az udvaromba, házamba, el ne tévedjen!!
A címem: 3915 Tarcal, Sport tér 44.
A telefonszámom: +36305388447
Hívjon, vagy keressen bizalommal!
Keresztényi példamutatás és egyéb életviteli tanácsadás tekintetében keresse a brüsszeli csatornamászó mesterét!
Természetesen a hozzászólásában leírt vádakat visszautasítom! Ön egy hazug fráter, aki a nevét sem vállalja. Szégyellje magát!!

Bíró László
Kérdések a képviselő asszonyhoz (vendég) [2021.02.01., 08:38][válaszolok] #41
Zsófinkánknak honnan pottyant le már 2015-ben egy 76 négyzetméteres újbudai lakóház, 25 évesen, már 2 évvel a washingtoni kaland előtt? Ott egy ekkora ingatlan piaci áron kb. 80-90 millió forint az ingatlan.com szerint. Tartozása pedig csak 1 milliócska van. Na és ki a segítő személy, akit az adónkból eltartunk? A telefonos káromkodó? Szegény fiúknak nincs is semmi a nevén? Egy képviselői tiszteletdíjból hogyan sikerült akár hosszú évek alatt is ekkora vagyont összespórolgatni? Főleg úgy, hogy a legutóbbi nyilatkozata óta egy forintot sem sikerült spórolnia szegény Zsófikánknak, csak a férj lett eltávolítva? Kínzó kérdések egy becsületesen dolgozó szavazópolgártól, választ nemigen várok erre (se).

https://www.parlament.hu/web/guest/aktiv-kepviseloi-nevsor
errr (vendég) [2021.02.01., 13:34] válasza erre: #41[válaszolok] #42
Úgy megy az, hogy télen a fűtésen és az élelmen, nyáron a ruhán spórolnak az egyszerű s és célszerű szegény emberek, ősszel pedig mezgerelni járnak a mezőre. Lehet utánozni őket semmi szégyellnivaló nincs ebben...azazhogy pl a PIMCo kft-t ki is vette meg mennyiért és kitől?
És akkor meg GG éppen perrel fenyegeti az újságokat akik vele összeboronálták ezt a szegény lányt. Még ez is.
A vélemény szabad. (vendég) [2021.02.01., 21:28][válaszolok] #43
A KÖZSZEREPLŐNEK-magasabb tűrés küszöböt kell elviselnie. Ők is mondanak olykor-olykor sértőket a másik oldalra.
Most ketten is perrel fenyegetnek ,hozzászólókat.
Lehet ,de nem sok az értelme.Sokkal jobban járnának ,ha egyszerűen lereagálnák ,és cáfolnák ,vagy csak egy egyértelmű kommentárral ,lezárnák a feltételezéseket.
Így még inkább fokozódni fognak a feltételezések ,és a"tutti"információk.
láthatjuk a sok sajtó,és személyiségi pert amit nyernek pl. Gréczi Zs.,két év múlva, kevés pénzbüntetés,és helyre igazítás .Kb ennyi. Hol vagyunk már tényfeltáró újságírástól.
Az is igaz ,hogy jó lenne ,ha mindkét oldal , és hozzászólók megalapozott,és valós információkat közölnének. De ismétlem a közszereplőknek ,sajnos ezzel együtt kell tudni élni.
Se rá ,sem le, nem szeretnék senkit beszélni, ez csak egy vélemény.
Szerintem ,felelősebben , megfontoltabban, de működjön az oldal.
Hádám [2021.02.01., 23:41] válasza erre: #43[válaszolok] #44
Konkrétan megvádolni azzal, hogy lefizettek és még azt is egyértelműen közölni, hogy kik, szerintem messze túl van a szabad véleményen... De szerintem ha megkérdezném a "pénzes embereket", akik állítólagosan lefizettek, szerintem ők is picit mérgesek lennének!
Szerencsi érdeklődő (vendég) [2021.02.02., 18:25] válasza erre: #39[válaszolok] #45
Tisztelt Hádám! Megtette "a jogi lépést"?
Hádám [2021.02.02., 19:38] válasza erre: #45[válaszolok] #46
Természetesen! A többiről majd úgyis értesül az érintett
Hádám [2021.02.02., 20:54] válasza erre: #29[válaszolok] #47
Csak hogy kicsit kezdjen pörögni is az olvasók agya, pár "apró" részletet csepegtetnék, amit talán a legjobban tud érzékelni egy átlag olvasó, aki mondjuk már csináltatott térkövet magának.

A költségvetési kiírás szerint készült "Térburkolat készítése rendszerkövekből 6 cm vastagságban" tételnél az alábbi anyag és munkadíj egységárak kerültek megadásra:

Anyagköltség: 6200 Ft/m2+áfa = bruttó 7874 Ft/m2
Díjköltség: 4700 Ft/m2+áfa = bruttó 5969 Ft/m2

Ezen tételekben nincs benne a földmunka, az tükörkészítés, kavicságyazat, CKT beton készítése, szegélyezés!

A dokumentumban az is szokatlan, hogy nem a közbeszerzésekben alkalmazott ÉNGY kódszámok alapján készült, ami könnyedén nyomonkövethető és összevethető, hanem mezei sorszámozással kerültek jelölésre a tételek, így csak feltételezhető mire gondolt az ajánlattevő. A helyszíni szemle alapján elmondható, hogy a kivitelező szürke színű, 10x20x6 cm-es térkövet alkalmazott. Ezt a burkolatot kikeresve a TERC VIP SILVER költségvetéskészítő programban (mely az említett ÉNGY kódokat használja) a példa kedvéért egy brutális, nettó 5000 Ft-os rezsi óradíjjal számolva is mindössze 3648 Ft+áfa munkadíjat adott!

(Megjegyzés: Az Építési Vállalkozók Országos Szövetége az ajánlott építőipari rezsióradíj legkisebb mértékét 4165 Ft+áfa értékben határozta meg, melyhez képest a példámban szereplő számítás több mint 800 Ft-al drágább és még úgyis messze elmarad a költségvetésben megadott nettó 4700 Forintos m2 ártól!!!)

A kérdéses térkő anyagköltsége az alábbi 3 helyen, ahol olykor nem fukarkodnak az árazáskor:

ÚJHÁZ CENTRUM: bruttó 4320 Ft/m2 --- 3554 Ft a többlet a költségvetésben
ÉPÍTŐANYAG.HU: bruttó 4770 Ft/m2 --- 3104 Ft a többlet a költségvetésben
TÉRKÖVEM.HU: bruttó 3239 Ft/m2 --- 4635 Ft a többlet a költségvetésben

Ezen árakat vizsgálva az összfelület tekintetében (1418,47 m2), ha azt feltételezzük, hogy a legdrágább anyagot vásárolta, még úgy is csak az anyagon több mint bruttó 4 millió forint "haszon" figyelhető meg. H a listából a legolcsóbbat választjuk, ez az összeg több mint 6,5 millió!!! Abba az okfejtésbe most ne menjünk bele, hogy ilyen ipari mennyiségben mely vállalkozó milyen kedvezményeket tud érvényesíteni akár csak a közelben lévő SW Umwelt vagy a zsolcai Semmelrock térkőgyártónál....

Ha abban a dimenzióban vizsgáljuk a dolgot, hogy egyedüli ajánlattevőként azonnal szerződést kötött vele az önkormányzat, még érdekesebb a dolog.

A folytatás hamarosan....
Valaki (vendég) [2021.02.03., 17:25][válaszolok] #48
Javadalmazás megállapodás szerint, ahogy a kiírás mondja. Se bértábla, se semmi? Majd a csókosok egymás közt megállapodnak a fizetésben? Hogy milyen jó is a szerencsieknek .. ezt nevezem!
Nem félni ... (vendég) [2021.02.05., 15:23][válaszolok] #50
Napok óta nincs hsz!
Miért?
Újra indítás, most... (vendég) [2021.02.05., 19:01][válaszolok] #51
Azért ,hogy két érintett ,feljelentéssel fenyeget valakit a véleményéért ,nem gondolnám ,hogy ne írjunk a továbbiakban is.
Talán pont ezt szeretnék valakik.
Hádám -magánügye ez a reagálás,de ha vissza nézzük a korábbi írásait ,hááát találunk olyanokat, amiért most jogi lépést tervez.Szíve joga ,de mit old meg?
A másik az nem túl érdekes átvett hír volt,nem is érint itt senkit.
Ezt az oldalt a város,és még a környék is ,szívesen látogatta,most megtorpanni látszik.
Kell a kritika ,a kontroll ,a nyílvánosság -kétségtelen, hogy lehetőség szerint kerüljük el ,a sértegetéseket,feltételezéseket,árok mélyítést.
Tehát közügyek-politika ,tájékoztatás-vélemények ütköztetése,vita-ez a feladat.Erre most nagy szükség van!!
Err,Hádám ,Robi,Vércse stb -hogy vannak ?
errr (vendég) [2021.02.05., 21:37][válaszolok] #52
Gondolom mindenki inkább az országos dolgokat olvasgatja van ott baj elég.
Ide most mit lehetne? Várom pl Hádám észrevételeire lesz-e valami reakció, vagy magyarázat. A piacon meg nagyon nekilátott az új vállalkozó el kell ismerni. Négysávos menetrendet láttam valahol, s aszerint valóban kivágják a fákat és a városban marad a 2 sáv.
Hádám [2021.02.05., 22:43] válasza erre: #52[válaszolok] #53
Mire kiváncsi? A piac nem csoda, hogy pörög, helyi vállalkozót sikerült felkérni, nem lesz bolond hülyét csinálni magából!
errr (vendég) [2021.02.06., 13:30] válasza erre: #53[válaszolok] #54
Nem tudtam hogy azok.
Kíváncsi pl -mint írtam- arra vagyok megszólal-e valaki a feltárt árképzési anomáliákat megmagyarázni, de akár ezt is szívesen venném ha arra lenne valamiféle magyarázat miért nem a helyi vállalkozók vannak előnyben. Mondjuk ez aligha fog megtörténni, mert valszeg ki van adva nekik hogy kikkel és mennyiért kell dolgoztatni, ősi fidesz parazita-tolvaj szokás szerint.
Az alma a fájától. (vendég) [2021.02.06., 18:20][válaszolok] #55
Hű milyen celeb lett ,a képviselőnk.
Lehet ,hogy ez olyan pótcselekvés féle?
hát (vendég) [2021.02.06., 20:06][válaszolok] #56
Mit is keresne egy kisváros belvárosában négy sáv? És mit gondolt, lerombolnának egy csomó dolgot, csak hogy elférjen plusz két sáv? Nagyon helyes, hogy ott csak két sáv lesz.
errr (vendég) [2021.02.06., 22:00] válasza erre: #56[válaszolok] #57
El lehetne kerülni a várost a felével. Más megoldás pedig nincs mert ugye aligha áll meg a fejlesztés Szerencsen.
Független (vendég) [2021.02.07., 11:42][válaszolok] #58
a polgármester,persze Ön ezt pontosan tudja,hisz támogatta.Az esetleges túlárazás hasznán kikkel kell osztozni? Épitési kérdésekben a főállásu alpolgármester az illetékes,a kétes ügyek szakértője.
vendég (vendég) [2021.02.09., 06:36][válaszolok] #59
Meddig kell még tűrni a járdán parkoló kamionokat a vasútállomás fele. Felfoghatatlan,hogy miért nem szól rájuk a hatóság,pedig többször el mennek mellettük.
szánalmas (vendég) [2021.02.09., 09:29][válaszolok] #60
Nem képes ez a városvezetés semmire, csak az előző vezetés által megszerzett javakat felélni, osztogatni, fosztogatni. Saját kútfőből sikerült is kitalálni a kupak gyűjtőket, amit szintén igénytelenül a városháza elé, egy emlékmű tövébe rakták. Hát ennyit az édes hazám, városom gondolatokról. A ?köztiszteletben állónak? nem sikerült még egyszer sem egy értelmes interjút adni, össze-vissza beszél, és szánalmasan helytelenül. Hát ez van, ezt kell nézni, örömködni mindenkinek. Az ő ?baráti? társaságukat mindez aztán nem érdekli, hiszen a templom helyett ma már ?vudu? szeánszokra járva hirdetik a tutit. Nem is lehet itt másként gondolni semmit, mert láthatjuk, hogy lelkes követőik hogyan esnek neki mindenkinek, aki nem az ő kedvük szerint ugrál. Nincs ezeknek se ISTENÜK, se HAZÁJUK, se CSALÁDJUK. Szép csöndben nézzük végig, hogy tobzódnak és írogatnak, mindenkit megvetnek és szétlopnak mindent.
érdekes (vendég) [2021.02.09., 13:39][válaszolok] #61
Hát bizony... gyász közben arról nyilatkozni, hogy ő volt a biológia tanár... már bocsánat, de kit érdekel? Meg a Diósgyőr meccset emlegetni...
Ée mire való akkor a kommunikációs tanácsadó, ha pl. ebben nem veszik hasznát?
errr (vendég) [2021.02.09., 13:48] válasza erre: #60[válaszolok] #62
Valahol el tetszett tévedni. Talán a gyógyszereket kellene kezeügyébe helyeznie.
62-nek (vendég) [2021.02.09., 15:29] válasza erre: #62[válaszolok] #63
Én mindezt Önnek javasolnám, de sürgősen.
független (vendég) [2021.02.09., 15:39] válasza erre: #62[válaszolok] #64
Épp dicsekszik a polgi, hogy átmentek a korrupcióellenes vizsgálaton. errr, mit tud, a szarvasparkolót is fedte a vizsgálat?
Na kiről beszél szánalmas? (vendég) [2021.02.09., 19:10][válaszolok] #65
Szánalmas hsz: -nyugtasson meg ,hogy a fideszre,és sleppjére gondolt!
Mit szól a képviselő asszony,celeb szerepléseihez? Ez a doga ?Hol vannak az eredmények? Nem az előzőekben már megítélt eredményekkel ,büszkélkedik?
Alma szár csavarás,osztás,pályaválasztási tanácsadás,semmitmondó mosolygás stb -ez mi?
A legjobb pálya a képviselői, de az még egy évig fogalt. Ezt nem is tanácsolta a tünci, senkinek. Ezek tényleg pótcselekvések -színház!Sajnos nem a nép -a választó, a főszereplő!
És aztán?
errr (vendég) [2021.02.09., 19:57] válasza erre: #64[válaszolok] #66
semmit sem tudok nem vagyok bennfentes.
Hádám [2021.02.11., 23:06][válaszolok] #67
Újabb érdekesség a díszteres projekttel kapcsolatban:

5610'08 Éttermi, mozgó vendéglátás Főtevékenység
Változás időpontja (törlés): 2019.01.07.
Bejegyzés kelte: 2016.04.06.
Törlés kelte: 2021.01.26.

4110'08 Épületépítési projekt szervezése Főtevékenység
Változás időpontja: 2019.01.08.
Bejegyzés kelte: 2021.01.26.

Azaz idén január 26-án valamint egy sor egyéb építési tevékenységet január 19-i bejegyzési dátummal feltűntettek, viszont ha jól megfigyeljük a VÁLTOZÁS IDŐPONTJA: 2019.01.08, azaz 2 évvel ezelőtti dátum.... hogy miért csak azután került hivatalosan bejegyzésre, hogy 7 nappal előtte kikértem a közérdekű adatokat (ekkor még nem kaptam kézhez őket) és miután pont ekkor bejegyzésre kerültek a tevékenységek, utána megkaptam készségesen a teljes paksamétát, azt döntse el mindenki vajon miért lehet...

Érdekes fordulatot vesznek a dolgok
Hádám [2021.02.11., 23:08][válaszolok] #68
Csak néhány pont a teljesség igénye nélkül! Tessenek figyelni a dátumokat!

4312'08 Építési terület előkészítése
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4313'08 Talajmintavétel, próbafúrás
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4321'08 Villanyszerelés
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4322'08 Víz-, gáz-, fűtés-, légkondicionáló-szerelés
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4329'08 Egyéb épületgépészeti szerelés
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4331'08 Vakolás
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4334'08 Festés, üvegezés
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4339'08 Egyéb befejező építés m. n. s.
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4391'08 Tetőfedés, tetőszerkezet-építés
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
4399'08 Egyéb speciális szaképítés m. n. s.
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
8130'08 Zöldterület-kezelés
Változás időpontja: 2019.01.16.
Bejegyzés kelte: 2021.01.19.

Hatályos: 2019.01.16. - ...
errr (vendég) [2021.02.12., 00:21] válasza erre: #67[válaszolok] #69
Érdekes profilváltás még érdekesebb dátumokkal. S lehetséges ezt manapság csak úgy hirtelen lepapírozni éveket késve? Ez nem okirathamisítás? Nem bűnözés?
Másrészt úgy tűnik, ez is egy kijelölt pályázatnyerő társulat, mindenféle szakértelem és verseny nélkül, aki majd alvállalkozásokkal végezteti el a munkát "apróért". Merthogy azok a büdös életben nem nyerhetnének önállóan, amíg ez a rezsim regnál. Minden területen van egy lefölöző tróger szervezet mint kedvezményezett, aki megkerülhetetlen parazita, s ehhez asszisztálnak kényszerből az önkormányzatok. Meddig még?
valaki (vendég) [2021.02.12., 09:20] válasza erre: #67[válaszolok] #70
Ez gyönyörű. Az a kérdés, hogy törvényes-e? A cégbíróság hogyan fogadhat el két évre visszamenőleg változásbejelentést? A korábban benyújtott számlák ellenőrzésekor senkinek nem tűnt fel, hogy nincs ilyen tevékenységű körük?
Sajnos a választ én is tudom: minden rendben van! Mert NER, mert uram-bátyám rendszer van.
Műszaki ember :) (vendég) [2021.02.12., 13:15][válaszolok] #71
Ilyen erővel már ő is felszerelhette volna azokat az érzékelőket. Könnyebb csak átadni, egy fénykép erejére megjelenni. Sztároljátok csak, már olyan szimpatikus lassan mint a fluimucul Ábel!
gyomor (vendég) [2021.02.12., 13:40][válaszolok] #72
K. Fikusz képviselőnk, ugyanígy a Szeretlek Szerencs nagyoncivil szervezete nem érzi kissé gyomorforgatónak, hogy lájkgyűjtésre használják két ember, ráadásul jó ismerősük tragédiáját?! Fotózkodnak, posztolgatnak ennek ürügyén, szégyen-gyalázat!
gyomor (vendég) [2021.02.12., 13:42] válasza erre: #71[válaszolok] #73
Erre kellett két főállású alpolgármester! Nyugdíjasokkal, játszóterekkel meg nehéz anyagi helyzetűekkel fotózkodni. MKözben másokat elbocsájtanak a járvány miatt, már mint azokra gondolok, akik nem az adófizetőkön élősködnek, hanem akiknek rendes munkahelyük van!
Civil? (vendég) [2021.02.12., 14:39][válaszolok] #74
Miért? Van ilyen bejegyzett civil szervezet? Ha nincs akkor miért nevezik annak? És mi köze is van az önkormányzatnak vagy a hivatalnak hozzá? Külön kellene kezelni őket. Ejnye bejnye.
Kólás (vendég) [2021.02.12., 15:29][válaszolok] #75
Szimpatikus ember. Ja, mégsem! Ő mindenhol is ott van egy fénykép erejéig. A városban nem látni soha csak a posztokban jelenik meg de mindent tud,mindenhez is ért, majd ő megmondja a tutit.
errr (vendég) [2021.02.12., 19:35][válaszolok] #76
Egyébként azt is el kell ismerni dolgozik az önkormányzat, kár itt 2 alpolgármesterezni, aki meg lájkgyűjtésről beszél halálesetek kapcsán nem teljesen komplett.
józan (vendég) [2021.02.12., 23:45] válasza erre: #76[válaszolok] #77
errr, fényesítse nyugodtan akárki akármijét, lelke rajta, Öntől már megszoktuk. De aki a munkatársai halálának apropóján, a fűtési szezon legvégén, a politikai formációja (és nem az önkormányzat!) nevében egy 10 ezer fős városban 9db (ami a lakosság 0,09%-a!) CO érzékelő kiosztását olcsó, aljas kampány helyett munkának hazudja, bizony az a nem komplett!
kérdés (vendég) [2021.02.13., 08:09][válaszolok] #78
Ki az a két fizetett alpolgármester?
1,Isi.
2,???
Ezek ugyanazok... (vendég) [2021.02.13., 08:35][válaszolok] #79
Nemzeti /ner/ házasság-csalás modell: Vak komondor, Borkai,Mészáros,Matolcsy ,Mengyi,
Szájer , Rogán , Koncz Zs,Varga J.-stb.
isten ,haza család -na ne már. Ezek ők! AKIK MEGHATÁROZZÁK ÉLETÜNKET !! Reméljük már nem sokáig!
Na ne (vendég) [2021.02.13., 12:18] válasza erre: #78[válaszolok] #80
Kedves hozzászóló! Most tényleg úgy akar tenni, mint aki nem tudja? Miközben az egyiknek még a becenevét is használja?! Kit és mire akar provokálni?
Ja, amúgy meg látogassa a szuperré vált városi honlapot, onnan a nevük mellett még a vagyonukról is tájékozódhat. Ennyire nem lehet naiv... szóval, kitől is várt választ?
Ki a másik fizetett alpm...? (vendég) [2021.02.13., 12:33][válaszolok] #81
Nane hsz.-tényleg ki a második ,főállású alpolgármester?
Sokan nem tudjuk!
G.A -tudtommal nem főállású -ha egyáltalán alpolgármester.
Tegye meg ,hogy felhomályosít!
valaki (vendég) [2021.02.13., 13:02] válasza erre: #81[válaszolok] #82
Segítek: dr Gál András nyilvános vagyonnyilatkozata (2021.01.11.) szerint alpolgármester, havi jövedelme bruttó 300.000 forint + 42.000 forint költségtérítés (számla ellenében). Ez már az alakuló ülés óta tudott. Egyéb óhaj?
Hiteles forrás (vendég) [2021.02.13., 13:15][válaszolok] #83
Bukovszky Róbert [2021.02.13., 13:32] válasza erre: #77[válaszolok] #84
Na azt a "matekot azért kérem számolja át mégegyszer!!!
Szemfényvesztés (vendég) [2021.02.13., 14:00] válasza erre: #84[válaszolok] #85
Talán nem kellene olyanba beleszólni amihez nem ért.
Na végre. (vendég) [2021.02.13., 14:06][válaszolok] #86
Róbert de jó ,hogy előkerült.
Maga tudja,ki a második fizetett alpolgármester városunkban?
Egyébként mit kell átszámolni még egyszer?
Bukovszky Róbert [2021.02.13., 15:56] válasza erre: #85[válaszolok] #87
Nem értek én semmihez, de annyit tudok, hogy Szerencsen már réges-régen nem élünk életvitelszerűen tízezren /szerintem már a 8 is megállítja/ ráadásul azt a bizonyos érzékelőt nem a lakosok, hanem LAKÁSOK számához lehet arányosítani! Egy biztos, ha a kedves kommentelő szintén hozzá tesz annyit akkor ez a szám rögtön megduplázódik!
#86! Nem tudom, és nem is nagyon érdekel, ha az illető/k mindent megtesznek a pénzükért! Milyen érdekes ez milyen fontos, de az hogy a Fecskési hídnál évek óta itt pihenget-szalonnát süt-kártyázgat egy komoly létszámú -vélhetőleg vízügyes- csapat, na az senkinek nem szúr szemet.
Valaki (vendég) [2021.02.13., 16:23][válaszolok] #88
Nincs itt semmi óhaj, a szavazók nem gondolkodnak. Hatalmas fizetés a semmiért, meg pökhendi ?magyarázat?. Menjen a sunyiba.
Valaki (vendég) [2021.02.13., 16:45][válaszolok] #89
Na akkor most főállású vagy nem? Mondjuk emlitett kiskegyednek úgyis csak a nettó számít. Az meg nem boldogít.
Se veled ,se nélküled. (vendég) [2021.02.13., 17:00][válaszolok] #90
Róbert -ez a hsz. nagyon "vékonyra" sikeredett!
Egyébként ügyesen ,keveri, mossa össze a témákat,a hozzászólásokat.Így rendszeresen hablaty lesz a véleménye.Most már néhány témát ,nagy ívben kerül is!!
Tanítani lehetne a semmit mondását.
De azért ha nem ír hiányzik.
józan (vendég) [2021.02.13., 17:22] válasza erre: #87[válaszolok] #91
Nosza, Bukovszky úr, ezzel a lendülettel akár ki is számolhatta volna, hogy a lakásokhoz viszonyítva mekkora ez a százalék? De nem tette, mert nagyon jól tudja, hogy úgy is tragikusan nevetséges érték jön ki! Ha nagycsaládosok kapták volna, talán kijönne egy izmos 5%, de így maradjunk a realitások talaján, hatalmas adag jóindulattal az 1%-nál! Ennyit erről!

A demagóg személyeskedést pedig megspórolhatta volna! De ha ennyire érdekli, én is szoktam adakozni, a fenti esetnél sokkal nagyobb összegeket. De van két különbség:
1. Én nem fotózkodok ezzel. Most is csak azért írom le, mert névtelenül írok.
2. Soha életemben nem az adófizetők zsebéből kaptam a fizetésemet, értelemszerűen nem is a politikai szervezetem nevében osztok vissza ebből, adománynak álcázva.
Végezetül még két megjegyzés. Haláleset apropóján nem kampányolunk, ez a morális alap. Másik: ha családtagom lenne a tanácsadójuk, akkor sem állnék be védeni a védhetetlent. Gondolkozzon ezeken!
Főállású (vendég) [2021.02.13., 18:04][válaszolok] #92
Maradjunk annyiban, hogy a főállású média sztár 2019-ben épp csak bekerült utolsónak. Most építeni kell mert 3 év múlva nagyobb fotelre vágyik. Már most is gyakorolja,mindenhez köze van mindenben dönt és osztja az észt. Annyira közkedvelt, hogy ezen a létrán már csak lefelé van út. A 60. 000.ft havi költségtérítésből vehetne egy pár érzékelőt. Igaz az is az adózók pénze de akkor legalább annyit adna vissza. Ugyan mire költségtérítés? Rezsi vagy mi? Más egy hónapig dolgozik ennyiért! Dolgozik! Két kézzel!
AZONOS MÉRCÉVEL. (vendég) [2021.02.13., 20:40][válaszolok] #93
Sok az igazság amit írnak,de még mindig nem lehet tudni ,ki a második ,fizetett ,főállású polgármester.
Na de miért nem ,ilyen kritikusak ,az ogy.képviselővel,és munkájával , valamint.
annak eredményeivel?
Hát ha valami,és valaki média sztár hát ö az !Gyakorlatilag celeb,és média sztár.De nem ezért választottuk meg!!Most gyógyszert ,tüzelőt,anyagi támogatást kellene osztania ,a rászorulóknak ,és nem mosolyt,és szinházat,követségi vacsorát. Nem tudja hogy tél van és -15 fok !!.Az utak járhatatlanok ,és sok a fűtetlen lakás és kevés a meleg étel! Sok a szegény és rászorult !! Nem ezeken kellene segíteni ,és jelen lenni?
Számomra ez is ellenszenves.
És Önöknek ?
errr (vendég) [2021.02.13., 21:40] válasza erre: #77[válaszolok] #94
a 9 db az végtelenszer több a semminél, értjük? Mit szokott meg tőlem egyébként? Már ha képes visszarévedni akár egy évre is.
egek (vendég) [2021.02.14., 10:02] válasza erre: #94[válaszolok] #95
A 9 végtelenszer több a semminél? Ezt melyik iskolában tanulta? Akkor Önnek is végtelenszer több esze van a semminél, büszke lehet rá. De inkább a semminél végtelenszer több nyugdíjat kívánok Önnek, majd akkor elgondolkodik azon, milyen bődületes butaságokkal védi a független bőrbe bújt fideszes gazembereket.
??? (vendég) [2021.02.14., 11:06] válasza erre: #92[válaszolok] #96
Jólesik más zsebében turkálni? :D :D
errr (vendég) [2021.02.14., 14:14] válasza erre: #95[válaszolok] #97
Tudja ezt már általános iskolában is elsajátíthatta volna, ha még emlékszik a nullával való osztás esetére. Tessék már elmondani azzal az ésszel, miért kéne az önkormányzatnak fedeznie a CO-mérő igényeket városszerte? A gesztus számít. Másképp ha figyelt volna rá kellett volna jönnie én aztán kimondottan utálom a fidesz minden megjelenési formáját, de a magaféle szemétkedő pitiánereket sem kedvelem.
Szemfényvesztés (vendég) [2021.02.14., 15:29] válasza erre: #97[válaszolok] #98
Tudja az baj, hogy kezd beképzelté válni. Aki nem úgy gondolkodik mint Ön, azokat mind lenézi. Pedig azért lehet másnak is igaza. Én emlékszem a régi errr-re, nem ilyen volt.
egek (vendég) [2021.02.14., 17:15] válasza erre: #97[válaszolok] #99
A nullával való osztás nem értelmezett. Semmi köze a végtelenhez. De nyugodtan tolja tovább fullban a kretént, én csak egyetemi szinten tanultam matematikát. Itt senki nem írt le olyat, hogy az önkormányzatnak kellene fedeznie a CO érzékelőket, ne hazudozzon! Arról volt szó, hogy ez nem gesztus, hanem gátlástalan kampányfogás. Ha Ön nem lenne ekkora csahosa a mostani vezetésnek, talán leesne, hogy ők is mind köztudottan fideszesek, van, aki párttag, a polgármester egyenesen Koncz Ferenc helyettese volt. Ilyen értelemben Ön is a Fidesz egy megjelenési formája.
Csodapark (vendég) [2021.02.14., 18:47][válaszolok] #100
Na már remélem nem kell sokat várni és mindenki megtudhatja a pontos adatokat a csodaszarvasparkról Szeretlek Szerencs az utolsó fillérig
Parasztvakítás ... (vendég) [2021.02.14., 19:19][válaszolok] #101
egek hsz: - van itt még más, naponta megjelenő jókedvű kampányfogás.
Sőt ez még felháborítóbb,parasztvakítás,színjáték, az aranyifjú élet folytatása,a mi pénzünkön. Őt is mi választottuk.
Erről mi a véleménye?
valaki (vendég) [2021.02.14., 19:28][válaszolok] #102
Nem az önkormányzatnak kell fedeznie a co-mérő igényeket, de 9 darab kiosztása nemigen értelmezhető másként, mint népszerűséget hajhászó tettként. 9 darab? Ember, kapjon már a fejéhez! Mi ez, ha nem a fényképsorozathoz elegendő megmozdulás? Pedig milyen rendes embernek tűnt ez is az elején... :(((
errr (vendég) [2021.02.14., 19:30] válasza erre: #99[válaszolok] #103
Attól mert ott szakadása van pl az 1/x-es függvénynek illetve, az x nem veheti fel a 0 értéket, az ugye megvan hogy a szakadás közelében a pozitív számok tartományában értéke hova tart? Az a limes a + végtelen.
Képzelem azt az egyetemet ahol a matekos nem függvényekben és határértékekben gondolkodik. És ha valaki ad valamit az továbbra is adott, lehet emberséget is feltételezni, arról nem is beszélve, hogy minek kampányolna ciklus elején? Egyébként ehhez mi köze van mosta fideszességnek?
errr (vendég) [2021.02.14., 19:34] válasza erre: #98[válaszolok] #104
Szerintem én jobban emlékszem.
De most komolyra fordítva egyetlen nagyszerű pillanatra a szót. Ez a kisstílű piszkolódás itt hetek óta, mondjuk 2 emberke részéről, ez volna az ellenzékiség? Nem ez annak a lejáratása szerintem és lenézni való.
egek (vendég) [2021.02.14., 20:32] válasza erre: #103[válaszolok] #105
Most nagyon megnevettetett az erőlködése, mert látszik, hogy egy szót se ért a határérték fogalmából. Előbb még általános iskolai anyaggal okoskodott, most meg a matematikai analízist kutyulja ide. Még le is írja, hogy 9/x a 0-ban nem értelmezett, ami pontosan megcáfolja azt a baromságot, hogy a 9 végtelenszer több a 0-nál. De ez csöppet sem zavarja, csak tolja, tolja a hülyeség biciklijét! Remélem azért a vérfideszes, álfüggetlen önkormányzat lök magának egy zacskó földimogyorót a szolgálataiért, mert alaposan megizzad érte!
Hádám [2021.02.14., 20:34] válasza erre: #100[válaszolok] #106
Azóta még érdekesebb dolgok derülnek ki, minél jobban utánajárok a témának... Érdekes hely ez a Szerencs, 10 projektet néztem meg 2019 őszétől kezdve, Szerencsi székhelyű cég egyetlen esetben nyert, amikor a piacot újra pályáztatták, mert csúfos kudarcot vallott az első nekifutás, egyébként 5 esetben debreceni cég, de még arra a szerencsétlen Béke utcai parkolóra is encsi társaságot hoztak... Ami a legérdekesebb, hogy mind a 10 projektben EGYETLEN pályázó adott be érvényes ajánlatot és minden esetben ez alapján került szerződésre... Kérdem én, hogyan választotta ki a testület a "Legjobb ár-érték arányú" indulót, ha csak egy érvényes ajánlat volt minden esetben? Továbbá hogyan lehetséges az, hogy 10-ből 10 esetben pár tízezres nagyságrenddel sikerült belőni a rendelkezésre álló összeget az ajánlatokban?? (Van egy rendelkezésre álló keret amit a pályázók nem tudhatnak, ez biztosítj a versenyt, ennek ellenére mindenkinek sikerült majdnem tökéletesen eltalálnia abban a részben, amire pályáztak.... ha már úgyis ilyen sok matematikus van itt, mennyi a valószínűsége annak, hogy 10ből 10 esetben hibahatáron belül sikerül eltalálni egy előre nem tudható összeget?)
errr (vendég) [2021.02.14., 21:24] válasza erre: #105[válaszolok] #107
Én persze idekutyulom hogy hova tart az érték, maga meg kényszeresen nem érti az egészet, de én izzadok? Szaladjon neki mégegyszer és tagadja le hol végzett.
errr (vendég) [2021.02.14., 21:27] válasza erre: #106[válaszolok] #108
Amennyiben összejátszanak a kiírók a pályázóval akkor 1.
Szánalmas (vendég) [2021.02.15., 08:32] válasza erre: #104[válaszolok] #109
Amint egyedül marad a véleményével, letagadja, hogy a többiek léteznek. Sosem érvel, csak másokat sérteget. Ez a lenézendő!
errr (vendég) [2021.02.15., 14:26] válasza erre: #109[válaszolok] #110
Megint csak beszél meggondolatlanul össze-vissza. Próbáljon már értelmezni.
??? (vendég) [2021.02.15., 17:37][válaszolok] #111
"?Aki kiesik a munkanélküli segély időtartamából, annak korlátlan mennyiségben áll rendelkezésére a közmunka, senki nem marad munka nélkül.? Cselédek még lehetünk .Más opció nem nagyon van.
errr (vendég) [2021.02.15., 18:48] válasza erre: #111[válaszolok] #112
És még ekkor is betegesen hazudik, merthogy éppen a kevéske közmunkával zsarolták eddig is falun az éhezőket, a krumplivárományosokat. Ilyen munka kellene egyébként mindnek aki felelős azért amilyen közállapotok és morál manapság kialakult, akik miatt lenézik ma az egész kontinensen országunkat.
Jól őrzött, megbízhatóan elszeparált helyeken, felügyelet alatt, életfogytig!
valaki (vendég) [2021.02.15., 19:12][válaszolok] #113
Nagyon felemelő olvasni errr és vitapartnere(i) értekezését. Ez biztosan biztosan sokat segít az ellenzéken! Javasolom kompromisszumként elfogadni: kilenc készülék, kilencszer több mint egy készülék, tehát segítség.
valaki (vendég) [2021.02.15., 19:27] válasza erre: #111[válaszolok] #114
Nem ismerem az önk. pályázati rendszert, de ha egy társaság pályázatot nyújt be és nincs mindenre három független ajánlat mellékelve, be sem fogadják.
Nem hiszem, hogy annyira meglepődött a szerencsi pályázatoknál látottakon. Itt mindenki nyer: a város, az önkormányzat, a pályázatíró, a munkát megkapó stb. Más kérdés, hogy mennyi pénzünkből, mennyi valósul meg és hogy ezek-e a legégetőbbek. Ha nem volna minden előre lezongorázva, ellenőrzéskor biztosan találnának hibákat is, de így...
Hádám [2021.02.15., 23:37] válasza erre: #114[válaszolok] #115
Ez máshogy működik, többféle variáció létezik összeghatártól függően. Ezek a pályázatok rendszerint 300 millió alatti közbeszerzések, így nem kötelező nyílt közbeszerzést kiírni, elegendő nyílt-meghívásost, ami azt jelenti, hogy nem jelentkezhet bárki, csak akit a megrendelő meghív. Elvileg ezzel a rendszerrel helyzetbe lehetne hozni a kisebb helyi cégeket, sokkal nagyobb beleszólása van így az önkormányzatnat, mint egy nyílt, központi pályáztatásnak.

Annyi bizonyos, hogy minimum 5 céget szoktak meghívni egy-egy adott munkára, és a beérkezett érvényes árajánlatokból különböző pontozási szempontok alapján választanak. Kivétel azt a "ritka" esetet, amikor egy pályázó nyújt be ajánlatot... Velem már fordult elő ilyen, egyedüliként adtam be ajánlatot és tudják mi lett a vége? Hát szépen érvénytelenné tették a közbeszerzést és röpke 1 hónap huzavona után újra kiírták, a szabályok szerint ekkor már nem hívható meg az a vállalkozás, aki az előző körben nem adott ajánlatot a meghívás ellenére. Szerencsére másodjára már más is adott be, de ha nem így lett volna, addig pályáztatják, amíg legalább 2 induló közül nem lehet választani. Na ehhez képest Szerencsen az elmúlt 2 évben szinte kizárólag egyetlen érvényes ajánlat érkezett minden munkára és rögtön le is szerződtek... Véleményem szerint ez önmagában kimeríti a hűtlen kezelés fogalmát, mivel nem lehet megbizonyosodni róla, hogy esetleg más pályázó nem adott volna-e kedvezőbb ajánlatot... Sőt, súlyosabb vád is felmerülhet... ha bizonyítható, hogy a meghívott cégeknek le volt osztva a munka (ezt sejteti, hogy szinte mindenki kapott egy kisebb nagyobb szeletet a tortából), akkor felmerül a kartellezés gyanúja is, ami igen súlyos gazdasági bűncselekménynek minősül!

http://megfeleles.hu/megfeleles/kartell

"A kartellek egyik jellegzetes fajtája a versenytárgyalásokon, közbeszerzési eljárásokon és más pályázatokon való ? versenytárs ajánlattevők közötti ? összejátszás. Ilyenkor a pályázók általában előzetesen megállapodnak arról, hogy ki nyeri magas áron a tendert, míg a többiek nem pályáznak, eleve versenyképtelen ajánlatokat adnak be, esetleg visszavonják ajánlataikat."

Kartell-gyanút megalapozó tényezők lehetnek többek között:

-A szokásosnál jóval kevesebb ajánlattevő tesz ajánlatot.
-Számottevő különbség van a legalacsonyabb ár és a többi árajánlat között.
-Körbenyerés: majdnem ugyanazok a szereplők vesznek részt több versenytárgyaláson, és mintha mindig más nyerne.
-Egymást követő pályázatokon ugyanaz a vállalat nyer, miközben majdnem ugyanazon versenytársak sikertelen ajánlatokat tesznek.
10:1-benre (vendég) [2021.02.16., 08:14][válaszolok] #116
legyünk büszkék-legalább ez az egy fizet helyi adót.Kiss Dezső képviselő aranyos szlogenje:Egy olyan városvezetést szeretnék ahol őszinte kommunikációval és TISZTA LAPOKKAL a közösség stb....Képviselőnk hallgat,csak nem a lemondásán agyal.Mit is irt nagy költőnk a cinkosságról?Sajnálom,hogy Hádámot még külsős bizottsági tagként sem kérték fel,illetve nagyon is értem,nem illik az urambátyám világba.
valaki (vendég) [2021.02.16., 08:20] válasza erre: #115[válaszolok] #117
Ezek szerint itt az önkormányzat pályázik, kap egy keretösszeget, és ő dönti el, hogy kiket hív meg a munkára és elfogadja-e vagy sem a beérkezett ajánlatokat. Ez azért sokkal súlyosabb a szerencsi önkormányzatra nézve. Különösen akkor, ha az elvégzett munkát is ő veszi át és ő ellenőrzi a számlákon szereplő összegek valóságtartalmát.
naiv (vendég) [2021.02.16., 12:22] válasza erre: #116[válaszolok] #118
Szerintem meg pont abba a világba szeretne kétségbeesetten bekerülni
errr (vendég) [2021.02.16., 13:35] válasza erre: #115[válaszolok] #119
"sokkal nagyobb beleszólása lehetne", ha nem volna pl előre kikötve, hogy csak akkor lesz pénz, ha az adott körből hív meg kivitelezőt. Feltételezhetően ez történik.
Kérdés Hádámhoz (vendég) [2021.02.16., 13:54][válaszolok] #120
https://www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2019/0/targy/portal_434/megtekint/portal_13 ...
Az összesen 2 pályázó nincs véletlenül jóbaráti esetleg alvállalkozói viszonyban?
Hádám [2021.02.16., 15:09] válasza erre: #120[válaszolok] #121
Na ebbe most pont beletrafált... ???? Ez a projekt az, ahol törölték az eredményt, mert először csak én adtam ajánlatot... az is már a 3. nekifutás volt, mert az első kettőben túllőtték durván a keretösszeget, egyszerűen senki nem vállalta el... egy ismerős úgy szólt, hogy adjak már ajánlatot, mi azért bele szoktunk férni a normális árketegóriába.... a gond csak az volt, hogy bárkit kértek fel mellénk, mindenki leszarta, nem adtak ajánlatot, így ott ÉRVÉNYTELEN lett a közbeszerzés, nem úgy mint Szerencsen...
Kérdés Hádámoz (vendég) [2021.02.16., 15:54] válasza erre: #121[válaszolok] #122
A kérdésemre is válaszolna?
Hádám [2021.02.16., 16:31] válasza erre: #122[válaszolok] #123
Természetesen! Ismerősöm régről és nem, nem alvállalkozóm De azt nem zárja ki a közbeszerzés, hogy ismerős cégek nem indulhatnak, a hangsúly azon van, ha első körben, egyetlen indulóval rögtön eredményes. Ráadásul az első két körben azt se tudták, hogy a világon vagyunk, fura módja lenne a "sumáknak" ha csak harmadjára hívnak ????????
Hádám [2021.02.16., 16:32][válaszolok] #124
A sok ? az smile akar lenni, csak nem.jelenik meg
Hádám [2021.02.16., 18:20] válasza erre: #118[válaszolok] #125
Egyetlen dolog miatt vagyok kétségbe esve, mégpedig amiatt, hogy nyakig ülünk a munkában. Mielőtt valaki azt a következtetést vonná le, hogy munkát koldulok, azért "hőbörgök", megsúgom van bőven, sőt... Csak baromira bosszantó, hogy a máshol megkeresett bevételből most is közel 1 millió adót kellett befizetni a városnak és arra nem veszik a fáradtságot, hogy legalább egy ajánlatkérő levelet küldjenek... vagy legalább válaszoljanak az üzenetekre.... Amikor kocsikázunk napi 100 km-t és azt látjuk, hogy itt meg számolatlanul viszik a pénzt isten tudja honnan jött vállalkozók, azért masszív mód fel tud idegesíteni...

Csak egy kis apró érdekesség ha már megemlítődött Baktakék...
Az első körben 4 cég adott ajánlatot, a "legolcsóbb" is több mint 15 millióval volt drágább, mint amivel mi nyertük a 3. nekifutásra.... a legdrágább pedig közel 37 millióval... ezt csak úgy megjegyzem!
Bukovszky Róbert [2021.02.16., 21:16] válasza erre: #125[válaszolok] #126
Ádám, Ádám, Te akkora magas labdákat dobálsz fel ....... :D
Hádámhoz (vendég) [2021.02.16., 21:48] válasza erre: #125[válaszolok] #127
Milyen szerencse, hogy végül egy régi ismerős is ajánlatot tett!
Hádám [2021.02.17., 07:50][válaszolok] #128
Robi szerintem te meg se szólalj... ???? Kívancsian várom a 4 futó szerencsi beszerzés indulóit... szerintem nem lesz nagy megleletés...
valaki (vendég) [2021.02.17., 08:35][válaszolok] #129
Figyelemre méltó a fizetett vagy fizetetlen prókátorok erőlködése az önkormányzat védelmére. Sajnos, eddig csak a duma volt, semmi konkrétum. Tehát nulla!
Nyilt (vendég) [2021.02.17., 10:53][válaszolok] #130
tájékoztatás kellene a-mi nincs.Miért is?Miért jut főállásu facebukozóra,két alpolgármesterre,főosztályvezetőre ,de arra,hogy hová költik az adónkat,miért telnek el hónapok,hogy megjelenjenek a polgármester döntései-nincs válasz!Ezt ne fogják a politikára,itt helyben van a baj! Méghozzá NAGY!!!!
Bukovszky Róbert [2021.02.17., 12:50] válasza erre: #128[válaszolok] #131
Én halgatok mint a sír!! Viszont akkor csak nincs igaza a #129-nek hisz mint írod indul vagy 4 beruházás! Bár fogalmam sincs mik lesznek, de ígérem egyiken sem indulok!!!
valaki (vendég) [2021.02.17., 16:55] válasza erre: #131[válaszolok] #132
Persze, így is lehet érteni a 129-ben leírtakat . Nem azzal van a probléma, hogy vannak Szerencsen beruházások, sőt ennek lehet örülni. A gond a szerencsi vállalkozások mellőzésével, a verseny nélküli ajánlatok elfogadásával, a számlákon szereplő összegekkel, az elvégzett munka minőségével és annak átvételével van.
Bukovszky Róbert [2021.02.17., 19:47] válasza erre: #132[válaszolok] #133
Kérdezhetek? Kik azok a helyi vállalkozások akik ekkora volumenű munkákat eltudnának vállalni, ill. referenciájuk, szabad kapacitásuk is lenne rá? Köszönöm! Kérem ne Ádámékat mondja, mert, ha lenne időm és kedvem vissza keresném, Ő hányszor írta itt, hogy fúlon vannak melóval, meg a legjobb tudomásom szerint a gépesítésük is elég szerény, ezzel nem megbántva őket mert a szakterületükhöz vélhetően éppen elég, de láthatjuk a közelmúlt beruházásain, mennyi és mekkora gép dolgozott, a 'gyalogmunkások létszámáról már nem is beszélve. Ugye abban is egyet érthetünk, ma az önkormányzatoknak sokszor közük sincs a saját településükön folyó beruházásokhoz, esetleg max a nevüket adják hozzá.
Hádám [2021.02.17., 21:01] válasza erre: #133[válaszolok] #134
Ezt jól látod Robi, mint írtam nem is ezért "panaszkodom".... csak nagyon bosszantó, hogy milliókat fizettem már helyi adó címszó alatt az elmúlt 12 évben és arra nem veszik a fáradtságot, hogy egy ajánlatkérőt küldjenek.... bezzeg az adóelőleg bekérő mindig időben itt van Szerintem van ezzel még pár cég hasonlóan... Arról nem is beszélve, hogy a soron következő munkálatok egyike sem igényel "nagy gépeket", bár megsúgom ez a helyzet az év első felében gyökeresen fog változni nálunk, ha csak ez a gond Ha esetleg nem tudnád mik a hírek a városban (ezt be is jelentették már) akkor megújul a Ciklámen melletti régi iskola épület, a rákóczi úton a régi Zab irodaház (a többszintes, ott lakások kerülnek kialakításra), épül egy kávézó, valamint egy raktárépület kerül felújításra, ha jól tudom a gyár területén. Mivel szakmai vagy anyagi kritérium egyiknél sincs megadva, így olyan dologra hivatkozni, ami bérmunkában is megoldható, nem jó érvelés.

Arról nem is beszélve, hogy pl a díszteret építő cég 2019-es árbevétele (ezt lehet tudni jelenleg) fele akkora volt mint a mi 2019-esünk, a 2020asunk meg ötszöröse... bár nyilván most picit meg fog lódulni nekik is azzal a közel 200 millióval amit eddig Szerecsről elvittek.

Bár nem lettem polgármester, de ha az lennék, nekem tuti kiemelkedően fontos lenne, hogy a helyi cégekkel, akár az építőiparosokkal minél jobb kapcsolatban legyek és érdekem lenne, hogy erősödjenek! Ugye nem kell elmagyaráznom miért hasznos az, ha van pár tőkeerős, gépekkel felszerelt vállalkozás a településen, akikhez bármilyen bajban lehet fordulni... Csak hogy példát mondjak, árvízvédelem, hóeltakarítás stb... Ha velem jó valaki, ahhoz én is úgy állok hozzá, tuti nem okozna gondot 1-200 ezer forint költség, ha pl nagy hóban 1-2 gépem kint szaladozna havat takarítani, talán nem kéne megszakadni a városgazdának, hogy a végére érjenek... vagy hogy egy másik példát mondjak, bármilyen hirtelen felmerülő javítási probléma, amire esetleg nincs keret éppen...

De ne hidd, hogy csak én vagyok a kötözködő seggfej, amikor futnak nagy beruházások és azt hallom nem egy tüzépről, hogy egy szöget nem vásárolnak tőlük, akkor azért elszomorító...

De azt is el lehet mondani, hogyha itt összeállna 2-3 cég, szerencsi léptékben BÁRMIT meg lehetne építeni, ha rendelkezésre állna a megfelelő pénzmennyiség. Ezek a munkák amik pl most vannak hirdetve, nyugodtan kijelenthető, hogy nekünk is, a Linép-nek (a piacot építik), a Szivárványnak is laza terepgyakorlat lenne, de úgy tudom Pazonyi Barnáék is csinálnak már hasonló kivitelezési munkákat, Papp Zoliék temérdek házat felépítettek már az elmúlt 30 évben csak hogy néhányat mondjak. Vagy közvetve említsük meg a szintén szerencsi Designer Team Kft-t, akik mondhatni BÁRMILYEN acélszerkezetet legyártanak az igényeknek megfelelően...

Sokan le vannak maradva a szerencsi cégeket illetően, eszközparkban, kis és nagy gépek terén is komolynak mondható erőket tudnak felvonultatni, referenciában sokan ámulnának miket építettek szerencsiek szerte az országban!

Csak hogy egy példát említsek tőlünk, Kecskeméti egyetemi campus, az ország legmagasabb beltéri zöldfala (17 méter magas), aminek az acélszerkezetét én terveztem, a gyártását az említett Designer Team csinálta és mi raktuk össze a helyszínen, 4 mázsás acél gerendákat feldaruzva, előre kifúrt furatokba rögzítve 6 méter széles fesztávon +-2mm tűréssel furatolva. Mi építettük az állványzatot, a darurendszert is. A megrendelő a videóban szereplő növényes cég volt, de Miskolcon az Avason is építettünk 5 emelet magas növényfuttató rendszert, ami akkor az országban az első, ilyen technológiával készült rendszere volt. Zsolcán pedig épp most adunk át egy olyan csarnokot, mint ami a cukorgyár területén épül jelenleg (igaz picit kisebb) és aminek az acélszerkezetét egyedi gyártásban szintén a Designer Team készítette! De ha gondolod csinálok neked egy referencia jegyzéket! Van miből!
youtube thumbnail
Bukovszky Róbert [2021.02.18., 08:12][válaszolok] #135
Ádám, Ádám nem hiszlek el ... Most megint úgy teszel mint aki most jött a holdról ... hidd el a Polinknak és a testületének igenis fontos /lenne, ha lehetne/ a helyi vállalkozások támogatása, segítése. Ugye abban azért egyet értesz velem, hogy a Poliért tűzbe tennénk /igen még Te is szerintem!!/ a kezünket, hogy Ő soha nem fog a közösből elvenni!? Mondjuk emlegetsz itt többször is egy helyi vállalkozást akik méltán híresek, jól cseng a nevük országosan is /D T/ na azt képzeld el akkor mi lenne a városban, ha ők nyernének folyamatosan melókat!?
Urambátyám (vendég) [2021.02.18., 08:14] válasza erre: #133[válaszolok] #136
világ,mondta a polgármester,s ujj erővel tolta a szekeret tovább -függetlenként.Neki bejött + a debrecenieknek.Legalább ne álszenteskedjenek a szeretlek.....lenyúlni.A múlt megtagadható/látjuk/s a jelen?Áprilisban három éve Nyiri Tibornak hivják a polgármestert.
Bukovszky Róbert [2021.02.18., 08:17][válaszolok] #137
Apropó! Egy olyan kérdést szeretnék feltenni, amiben kivételesen talán előnyt jelent a megválaszolásánál a névtelenség. Szóval tisztelettel kérdezném, ki miért nem akarja magát beoltatni, mi ez a nagy 'félelem, ellenszenv vagy nem is tudom micsoda? Előre is köszönöm a megtisztelő válaszokat!
Urambátyám ,mindenütt! (vendég) [2021.02.18., 09:30][válaszolok] #138
RÓBERT : pm,nem tagja ,a közbeszerzési bizottságnak.De viszont a források szerzésénél, ö ad ígéretet,hogy melyik vállalkozó fogja elvégezni.Viszont a jegyző a törvényesség őre.
Milyen rendszer ez? Maga szerint , nem vész el a felelősség?
A debreceni hegemónia tarol a környéken, hallani ,hogy pl Mádon mindent ,az onnan jövő cégek csinálnak.
Vajon miért?
A vakcina hozzászólása. megint a téma elkerülés,és maszatolás, mellébeszélés kategória!
valaki (vendég) [2021.02.18., 10:35][válaszolok] #139
Tisztelt BR! Prókátornak érezte magát, ezért szólalt meg? Állítom, csak duma van! Tőlem kérdezte, kik a szerencsi mellőzött vállalkozások, Hádám válasza után pedig azzal érvel, hogy támogatnák őket, de nem lehet. Helyben is ugyanúgy működik a pm által is imádott uram-bátyám rendszer, mint országosan: egyesek mindig ott vannak a húsos fazék körül, gyarapodnak, mások meg szívják a fogukat. És igen, a város nem lett ugyan feláldozva a politika oltárán, csupán az itteni vállalkozások és rajtuk keresztül a helyi emberek!

Fejtse már ki bővebben, hogy miért nincs közük az önkormányzatoknak a településükön folyó beruházásokhoz? Mihez van akkor közük? Ja, feltenni az fb-re, hogy Szeretlek Szerencs! és eldicsekedni, hogy milyen sok mindent valósítanak meg (amihez Ön szerint nincs is közük).

Senki nem mondta, hogy a pm a közösből vagy másoktól venne el. Csak tényként jegyzem meg, hogy nem csak pm van, a pénz pedig addig közpénz, amíg a munkát végző vállalkozás megkapja.
valaki (vendég) [2021.02.18., 10:46] válasza erre: #137[válaszolok] #140
Nem tudom honnan vannak információi a nagy félelemről, ellenszenvről. Olvasatom szerint még a szakemberek is sok mindent nem tudnak, sok mindenről ellentétes a véleményük. Szerintem sokat rontott az oltási hajlandóságon az, hogy kormányunk (akinek nem mindenki hisz ) teljes gőzzel az EU-ban még nem engedélyezett orosz és kínai vakcinát propagálja (erőlteti). A két országban elmondottak valóságtartalma pedig erősen megkérdőjelezhető. Én például regisztráltam!
valaki (vendég) [2021.02.18., 11:53] válasza erre: #137[válaszolok] #141
errr (vendég) [2021.02.18., 14:28] válasza erre: #137[válaszolok] #142
Én pl be akarom, de nem akármilyen Európában be nem vizsgált vacakkal amit ráadásul gyanúsan drágábban és felesleggel erőltetnek az OGYÉI nyakába lelkiismeretlen idióta haszonleső politikusok.
Hádám [2021.02.18., 21:23] válasza erre: #135[válaszolok] #143
Hát Robi.... én nem tudom... a Globo tv nemrég jelentette be, hogy a Panyó Panni kávézó kivitelezését nemsokára megkezdi a kivitelező... csak egy baj van vele, a közbeszerzése február 26án jár le... Szóval még azt se tudni hogy hivatalosan ki lesz a kivitelező, hacsak nincs már "tuti" belső infója a tvnek

https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/eljarasok/EKR001036912019/reszletek
Globo (vendég) [2021.02.19., 07:28] válasza erre: #143[válaszolok] #144
tévé megszolgálja a pénzét.Kritikátlanul nyalnak,s hülyének néznek bennünket.Az új honlapról áradoznak,csakhogy a lesajnált az tavalyi volt!!Azt is kifizettük ugye.
honlap (vendég) [2021.02.19., 08:32] válasza erre: #144[válaszolok] #145
Névadó (vendég) [2021.02.19., 12:19][válaszolok] #146
Szerencs névváltoztatási kérelme:Kis-Debrecen,így már más-minden érthető.
Közeleg az idő. (vendég) [2021.02.19., 13:28][válaszolok] #147
Név változtatás Mád : - Alsó- Debrecen! , vagy Debrecen -Alsó !
De ,hogy változnak az idők ,mert nemrég még Toszkána,vagy Kis-Felcsút volt.Tévesen!
Tessenek már egyszer szétnézni a településen -siralmas! Aki azt gondolja ,hogy Mád fejlődött , menjen el ,és nézze meg! Nem a település fejlődött ,csak néhány borászat.
A település állapota tényleg siralmas ,a lakossága lecsökkent ,jó ha életvitel szerűen 1300-1500 laknak még ott ,a szegénység egyre nő. Ez kb. az elmúlt tíz év mérlege.
Szeretlek Retek! (vendég) [2021.02.19., 13:45] válasza erre: #146[válaszolok] #148
inkább Nagy-Taktaszada, az etnikai folyamatokat figyelve.
pályázat (vendég) [2021.02.19., 18:08][válaszolok] #149
Úgy néz ki Hádám megérzése jó volt, ma megvolt az R épület közbeszerzésének eredménye újból egyetlen ajánlattevő volt, ezúttal közelebbről, legyesbényei székhellyel. Ámbár ezúttal volt egy komoly szerencsi felkért ajánlattevő is, citromailes emailcímmel, ami hatalmas komolyságot sugároz.
Törvényszerü (vendég) [2021.02.20., 09:07] válasza erre: #148[válaszolok] #150
folyamat,zsugorodunk,öregszünk.A polgi egy zsiros nyugdijra hajt,Dr Gál Bp-re tart-gyermekeik véletlenül sem élnek itt,mert nincs jövőkép.Betanitot munka és elsivatagosodás.Már aljegyző sincs,minek-helyette a mi Lacink ül az irodában ,s élvezi a hálát.
LLegyesbényei (vendég) [2021.02.20., 14:52] válasza erre: #149[válaszolok] #151
cégek nem fizetnek telek és épitményadót,a HIPA 1,7%.A honlapon egy 3 millás egyszemélyes monoki telephellyel rendelkező helyi cég virit -út és autópálya épités főtevékenységgel.Az adatok tavaly decemberiek,az ügyvezető tulajdonos is L.bényei.Szeretlek Szerencs csak nem kapsz munkát Tibi bácsitól,persze az adód fizesd
!
Kiváncsi lennék a Pénügyi Bizottság bölcsességére!!Ugye könyvvizsgáló úr?
robinak (vendég) [2021.02.20., 17:34][válaszolok] #152
Robinak úgy látom gép fétishe van, esetleg lehet tudni, hogy a frissen nyertes cég hirtelen hogy lódult meg? A mai napig él egy elektronikus elérhetősége, ami olyan azóta felszámolt cég emailcíme, amit egy ukrán cégtemetőnek adtak el 180 napot meghaladó 100 millió feletti adótartozással. Ehhez képest eddig több mint 150 millió forint közpénzt nyert el Szerencsen. Honnan a nagy géppark, ha 18ban szerény 23 millió forint bevételük volt?
errr (vendég) [2021.02.20., 18:21][válaszolok] #153
Akik itt 50 %-ban elégedettek a mi kis mosolycédulánkkal ugyan mire alapozzák ezt? Kíváncsi volnék.
Alvállalkozónak (vendég) [2021.02.20., 18:29] válasza erre: #152[válaszolok] #154
akár egy szerencsi is jöhet,ja valakinek a munkát is megkel csinálni.Úgy tudom,hogy csak akkor kell az adót megosztani ha legalább fél évet ott dolgozik.Amúgy egy jó könyvelő aranyat ér,kettő pedig bevételt.
Hádám [2021.02.21., 20:48] válasza erre: #154[válaszolok] #155
Ha alvállalkozónak jó a szerencsi is, akkor miért nem jó egyenesbe? Azért gürizzen a helyi, hogy a máshonnan jött zsebrevágja a 20-30%-át kapavágás nélkül?
Bukovszky Róbert [2021.02.22., 07:26] válasza erre: #155[válaszolok] #156
Adám, Adám nem javulsz, nem nyugszol, ha nem csinálhatsz feszkót! Azért Te nagyon jól tudod, hogy ez így nem több mint hangulatkeltés azok számára akik járatlanok az építőiparban! Kérlek segíts! Akkor én -meg biztos sokan mások is- ne is kezdjem el a 'zidegen településeken a munkáinkat, lehet Ácson, Pesten, DEBRECENBEN az ottani "ádámok" demonstrációt szerveznek majd a megjelenésünkkor???
Robinak.,és másnak. (vendég) [2021.02.22., 07:40][válaszolok] #157
RÓBERT-megint a szokásos félre magyarázása a dolgoknak ,mondhatnám ,"hablatyolás"
Nem arról van szó ,hogy idegenből senki ne pályázzon ,egy adott munkára,hanem arról ,hogy egy lehetőségnél ,a helyi vállalkozások,ha vannak ,előnyt kell élvezhessenek!
Ez lehet ,a tájékoztatásnál,pontozásnál ,az adófizetés,és a foglalkoztatás,figyelembe vételével.EZ MÉG ADOTT ESETBEN KISMÉRTÉKŰ ÁRELTÉRÉSNÉL IS ÉRVÉNYES LEHET !! Ennyit mindenképpen meg tenni ,a helyi döntéseknél ,Szerencsen ,Mádon ,és mindenütt!
Ezen túl már ,a minőség,és a határidő már szent.
jobbik (vendég) [2021.02.22., 08:56][válaszolok] #158
Kedves Ádám! Nagy figyelemmel követem a pályázati pénzek feltárásával kapcsolatos munkáját. Ma Ön az egyedüli, aki ezt a munkát el tudja végezni. Sajnos olyan jól sikerült a ?függetlenedés?, hogy ma a testületben, vagy akár a bizottságokban sincs olyan ember, aki ezekben az ügyekben szót emelne, vagy szót merne emelni. Felháborító, hogy a helyi vállalkozásokat, akik a helyi munkavállalókat alkalmazzák, kisemmizik és ellopják tőlük a nekik szánt forrásokat.
Szavazás (vendég) [2021.02.22., 08:57][válaszolok] #159
Kedves Szerkesztőség! Mivel számunkra a helyi ügyek a legfontosabbak, szeretnénk javasolni, hogy a következő szavazáson az alábbi kérdéseket tegyék fel: Mennyire elégedett Nyíri Tibor polgármester közel 3 éves tevékenységével?
Nem vagyok elégedett, mert az előző városvezetés által elnyert pályázati pénzeket, a 7 milliárd Ft-ot ellopja.
Nem vagyok elégedett, mert nem törődik a város lakóinak az érdekeivel, csak a pénz és a hatalom kellett neki.
Nem vagyok elégedett, mert az előző városvezetés által megszerzett javakat, földterületek, intézményeket eladja, a pályázati pénzeket ellopja.
Tökéletesen elégedett vagyok, mert én is részesülök a bizniszből.
Hádám [2021.02.22., 08:57] válasza erre: #156[válaszolok] #160
Ismerek nem egy debreceni céget, akik debrecenben folyamatos résztvevői a közbeszerzéseknek, megjegyzem 300 millió felett amúgy is teljesen nyílt a tender, bárki indulhat. 300 millió alatti meghívásos kb arra lett kitalálva, hogy ezeket a kisebb volumenű munkákat a helyi önkormányzatok tudják menedzselni, esetleg helyi szinten pályáztatni, ha már az adót beszedik
valaki (vendég) [2021.02.22., 08:59][válaszolok] #161
Ma már mindenki tudja, hogy a pm a 2018-as választáskor a FIDESZ támogatásával ülhetett a székbe, majd addigi támogatóit ELÁRULVA hogyan lett a 2019-es választáskor ?független? pm, aki nem kér a kormányból, ma már azt hangoztatja, hogy ő ?Brüsszelből? várja a segítséget.
Ma már mindenki tudja, hogy a pm szék megszerzése után, mindenit becsapva brókermarcsi és csapata, a város pályázatírójával együtt elkezdett dolgozni a 7 milliárd ft-os pályázati pénz lenyúlásán.
Ma már mindenki tudja, hogy a 2019-es választásokig vállalkozókat, intézményvezetőket, hogyan kerestek meg és vettek meg céljaik eléréséhez, közben őket is elárulta, mert NEM a helyi vállalkozók lettek a nyertesei a pályázati munkák megvalósításának.
Ma már mindenki tudja, hogy míg itthon siránkozott a város pályázatírójának a cégeivel számolták, hogy mit kell majd számlázniuk a pályázati források lenyúlásához.
Ma már mindenki tudja, hogy a pénzeket ellopják, a munkákat NEM a helyi vállalkozóknak adják.
valaki (vendég) [2021.02.22., 09:00][válaszolok] #162
A szociktól 2010-ben az előző városvezetés a várost 2,8 MILIÁRD forintos ADÓSSÁGGAL vette át, mely a csőd szélén állt, nem voltak biztosak a munkahelyek, mert nem volt pénz a fizetésekre sem.
2018-ban pedig így adták át, ma már tudjuk a ?független? pm-nek:
2010-2018 év között KONCZ FERENC hatékony lobbijának köszönhetően a Kormány az 1,8 milliárd forintot, majd 1,44 milliárd forint, egyedi elbírálású kormányzati támogatást adott az adósság felszámolására.
Továbbá, 2010-2018 ÉV KÖZÖTT KONCZ FERENC POLGÁRMESTERKÉNT, TÖBB MINT 7 MILLIÁRD FORINT PÁLYÁZATI FORRÁST LOBBIZOTT A VÁROS SZÁMÁRA :
Turisztikai pályázat I.: 362.000.000 Ft, Épület-energetikai fejlesztés: 395.000.000 Ft, Ipari park I.: 895.800.000 Ft, Zöld város projekt: 499.500.000 Ft, Ipari park II.: 500.000.000 Ft, Helyi identitás programok megvalósítása: 130.000.000 Ft, Turisztika II.: 700.000.000 Ft, Gyermekjóléti pályázat: 60.000.000 Ft, Csapadékvíz elvezető projektek III-IV-V: 450.000.000 Ft, Út a jövőbe program: 500.000.000 Ft, Járási szintű humán kapacitások fejlesztése: 499.700.000 Ft, Szerencsi ÁMK köznevelés projektje: 24.300.000 Ft, 6,5 km vízvezeték csere: 275.000.000 Ft, Esély otthon program: 199.900.000 Ft, Tanulást biztosító programok: 52.300.000 Ft, Könyvtári fejlesztés: 120.000.000 Ft
A 2019-ES VÁLASZTÁSKOR A ?FÜGGETLEN? A 7 MILLIÁRD FORINT PÁLYÁZATI FORRÁSRA TETTE RÁ A KEZÉT, AMIÉRT Ő SEMMIT NEM DOLGOZOTT.
MA MÁR TUDJUK, HOGY EBBŐL A PÉNZEKBŐL NEM A HELYI VÁLLALKOZÁSOKAT, A HELYI MUNKAVÁLLALÓKAT TÁMOGATJA, CSAK A SAJÁT HAVERI KÖREIT.
Hádám [2021.02.22., 09:21] válasza erre: #162[válaszolok] #163
Ami azt illeti az előző se vitte túlzásba, max a Szivárvány dolgozott, de legalább ők igen
BR-nek (vendég) [2021.02.22., 09:48][válaszolok] #164
Ön nem egy korábbi "lokálpatrióta"? Változnak az idők, változnak a vélemények...
H. Ádámhoz (vendég) [2021.02.22., 10:05][válaszolok] #165
'300 millió alatti meghívásos kb arra lett kitalálva, hogy ..., esetleg helyi szinten pályáztatni, ha már az adót beszedik'
--
Tévedés! Miért gondolja, hogy ellentételezés jár azért, mert befizeti az 1,75% iparűzési adót... Amit amúgy Önt leszámítva az összes vállalkozó szó nélkül fizet? Nem érzi cikinek, hogy közülük csak Ön áhítozik ilyen hevesen az önkormányzat csecseire?
errr (vendég) [2021.02.22., 12:55] válasza erre: #162[válaszolok] #166
Hódmezővásárhely, ami nem szoci volt ugye a Lázár nevű komornyikkal akkoriban az élén, volt a legeladósodottabb. Minden önkormányzat tudta állítólag, hogy lesz konszolidáció és Szerencs legalább fejlődött. Most mindenre pályázni kell a városoknak nincs is pénze ugyebár? Hát akkor csak kell nyerni is valamit. Látja maga ezt a rengeteg pénzt a városon, vagy csak a töredékét? Erre feleljen már.
kedves errr (vendég) [2021.02.22., 13:27][válaszolok] #167
Úgy látszik maga mindent meg tud magyarázni....mindezt a saját,komcsi nézetéből.Önnek teljesen mindegy ezek szerint hogy 7miiliárd forint mire költődik el Szerencsen?! Van konkrét adata Hódmezővásárhely eladósodásáról vagy megint hablatyol itt összevissza minden,csak hogy védje a gazdáit?Az a szomorú hogy nem látom ezt a rengeteg pénzt a városon....látok viszont szarvasparkolót 63 millióért,látok az Ondi útról vezető szervíz utat 83 millió forintrét.....
legfontosabb (vendég) [2021.02.22., 13:30][válaszolok] #168
Tisztázzuk, hogy a fontos járványügyi intézkedések közül a legfontosabb az újság kiszervezése volt. A körözött bűnöző barátjának adták oda, aki most már a VÁROSHÁZÁN BIZTOSÍTOTT REZINDENCIÁRÓL ÍROGATHAT.
Szégyen, hogy ez a város ide jutott, hogy a kommunista, SÖTÉT MÚLTÚ, FIRKÁSZ VEZÉRE - a 2004. december 5-ei népszavazás előtt még 23 MILLIÓ ROMÁNNAL RIOGATÓ - osztja az észt a mi pénzünkön. A 2010. előtti hatalmaskodó, vagy őket támogató személyek tobzódnak a boldogságtól, azok akik tétlenül nézték, vagy oda segítették ezt a várost, hogy 2010. évig 3.000 ezer millió adósággal a csőd szélén állt.
Most megint itt állunk, eladják, bezárják, vagy kiszervezik a város intézményeit, elkótyavetyélik a városlakók vagyonát, a pályázati pénzeket ellopják.
A városvezetés a lakáj firkászukkal együtt magyarázzák már el, mi történik?!
Hiszen mindenki tudja, hogy 2010 és 2018. között a város vagyona nőtt földekkel, épületekkel, el tudtuk tartani intézményeinket, épültünk és szépültünk. Talán hozzáértők vezeték akkor a városunkat! Most azért ?mekk mesterekkel? nehéz.
helyi média (vendég) [2021.02.22., 13:33][válaszolok] #169
Most már tudjuk, hogy a 19-es választás előtt már ott volt a háttérben, - már aki tudja, hány napja nem tudjuk, vagy már tudjuk? mit egyeztetett a körözött bűnözővel ? az az alkalmazott, az tv-s is, újságíró is, minden is, egykori Rné táskahordója, leghűségesebb barátja.
Láthattuk a kommunikációt már akkor is jól nyomta, siránkozást. Nem okozott gondot neki, pedig azt hittük, hogy ?huszonhárom millió románozás? után már nincs lejebb. Aztán mégis van, láthatjuk a régi szoci és mai libernyák újságokban megjelent cikk írogatójaként ?jótékony? munkásságát. Csak a mai városi újsággal nem törődik, igénytelenül megírt cikkek bizonyítják. Minek is dolgozni a városért, hisz már meg van a szerződése a járvány alatt egy személyben dönthetett arról a polgi.
2019. választás (vendég) [2021.02.22., 13:35][válaszolok] #170
Ma már tudjuk, hogy a régi szoci erőkkel felsorakozva szervezték meg a 2019-es választásokra a világ leghitványabb testületét. Azokat a haverokat szervezték be, akik szerették hallgatni a siránkozást, azokat a hozzá nem értőket, akik azt sem tudják, hogy itt felelősséggel tartoznak minden gombnyomogatásért.
Honnan is tudná ezt az a képviselő asszony, aki eddigi életnek fő projektje csak az volt, hogy a férjét a bolondok házába juttatta, a gyerekei születése után az apát apasági vizsgálatokkal kellett keresni, és ma már nem csoda, hogy gyerek erőszakos szeszpartikon éli az életét. Hát ez a nő ma nekünk osztja az észt, és éli kis álomvilágát. Talán majd ő is meg tudja egyszer, hogy ebben a játékban csak egy díszlet volt, mint a legkisebb elviheti a balhét, ha nem a szabályoknak megfelelően nyomogatott gombot.
A nagy pénz tehát szét van osztva, a jegyző már lelépett. Most egy tapasztalatlant odaraktak, aki azt sem tudja, hol kell fel a nap, de jól meg támogatták, a képviselő asszony férjének szeretőjeként elölről és hátulról is.
És sorolhatnánk a többi siránkozó észlényt, aki megvalósíthatja a ?SZERETEM A PÉNZT TIBI? projektet brókermarcsi vezetésével.
Az új alpolgi, meg kitudja honnan jött, pláne nem tudhatja, hogy itt felelni kell minden gombnyomogatásért. Nem is kell ezt nekik tudni, mert bizonyára jól ki van találva, hogy ha biznisz nem jól sikerül, akkor azért legfőképpen majd ő lesz a felelős és mindenért is ő lesz a felelős.
valakinek (vendég) [2021.02.22., 13:36][válaszolok] #171
Maga nagyon bátor. A ?köztiszteletben? álló városvezetést nem szoktuk bírálni. Hiszen nekik most már ?hatalmuk van?, aki beszól azután utána mennek és ?.
H.Ádámnak (vendég) [2021.02.22., 13:37][válaszolok] #172
Kedves Ádám!Ha jól emlékszem 2010-ben elsők között kaptatok munkát....Gyárkerti Óvoda.
Hádám [2021.02.22., 13:51] válasza erre: #172[válaszolok] #173
Rosszul emlékszel, 2011ben volt az első a refi templom, ahol kb 8.nak hívtak minket miután a listára felírt vip vállalkozók elhajtották a fenébe a fővállalkozót. Utána 2012ben a gyárkerti oviban olyan pénzért amiért Senki nem vállalt ott semmit, csak az akkor drágának mondott Sándor Feriék vasasmunkát, ugyanolyan áron mint mi a többit... persze utána jött a "neked könnyű, van munka" szöveg... ja és ezek is mind alvállalkozói munkák voltak, de a 0tól több volt a válság után. Nyilván akkor nem is tudtunk volna nagyobbakat vállalni. Azóta viszont gyakorlatilag semmi ami önkormányzati munka lett volna. És mégis létezünk 10 év után is... egyébként nem kell ácsingóznom a munkak után az önkormányzatnál, ígyis is dupláztuk az árbevételünk
errr (vendég) [2021.02.22., 14:37] válasza erre: #167[válaszolok] #174
EZ FELELŐTLENSÉG.! (vendég) [2021.02.22., 15:21][válaszolok] #175
Áljon meg a menet!
Itt olyan,vádaskodások fogalmazódnak meg tényként,hogy ezek mind a Bíróságon perképesek lennének.
Nem csodálkoznék ha a 168,169,170,stb sz.hsz. írójával szemben ,z illetékesek eljárnának.
Biztossan tudják bizonyítani is a vádakat,vagy csak cselédmódon,meg felelnek a "gazda"elvárásainak.
A politikai dilettantizmusról,a tudatlanság ,és rosszindulat ,ilyen fokáról nem érdemes,időt vesztegetni.
Az almát az almával érdemes összehasonlítani ,egymással össze nem függő dolgokat nem! A magánéletet bele keverni pedig undorító.
Vitatkozni tényszerűen,véleményt cserélni,javasolni ,bírálni igen -de ez túlmegy a métán!!

Hádám Ön ,hogy látja? Ön ettől sokkal kevesebbért,jelentett fel hsz.írót!
Róbert ,és Önnek mi a véleménye?
hihi (vendég) [2021.02.22., 16:01] válasza erre: #175[válaszolok] #176
szvsz nem jelentett fel senkit csak a szája járt szokott módon
Hádám [2021.02.22., 16:13] válasza erre: #176[válaszolok] #177
Ha kerek perec leírja, hogy XY lopott és nem tudja bizonyítani, meg trágár módon szid XY-t, akkor annak egészen biztosan lesz következménye! Esetemben picit árnyaltabb a helyzet, mert nem mondták ki kerek perec, csak "félreérthetetlenül céloztak rá" így vagy megállja a helyét vagy nem... Az biztos, hogy a hozzászólásokban nagyon durván nekimentek az érintetteknek, így remélhetőleg megdönthetetlen bizonyítékaik vannak, máskülönben tuti nem lesznek unalmas napjai
Hádám [2021.02.22., 16:14] válasza erre: #176[válaszolok] #178
Egyébként ne legyenek felháborodva, ha nem írok 5 percen belül, nem mindenki ér rá munkaidőben kommentelni órabérben Érdekes szombat-vasárnap alig érkezik hozzászólás, most direkt figyeltem, tegnap én voltam az egyetlen író...
errr (vendég) [2021.02.22., 19:11] válasza erre: #170[válaszolok] #179
Szerintem Ön kezelésre szorul.
Bukovszky Róbert [2021.02.22., 19:21] válasza erre: #175[válaszolok] #180
Ugyan mit is lehet erre mondani?! Bevallom én inkább sajnálom szegény írogatót, valami hatalmas teher lehet így élni, tele gyülölettel, rossz indulattal beteges üldözési mániával. Talán szegény már önmagát sem vesz komolyan, mert pl, józan észre vall-e az, hogy 2021-ben még SL-nek /az esetleges/ szoci multját emlegetni, úgy, hogy közben bizonyára Ő is ismeri a "TakácsPistabácsi" múltját-jelenét az elmúlt évek fényében.
#164! Igen LOKÁLPATRIÓTÁNAK éreztem, érzem magamat és remélem minden gondolatam, cselekedetem a jövőben is ezt fogja igazolni, legyen bármilyen kormány vagy városvezetés.
Vajon (vendég) [2021.02.22., 20:20][válaszolok] #181
ki ez a jólértesült úr / úrhölgy, aki ilyen Ft-pontosnak látszó tájékoztatást rittyentett a 2010- es év számadatairól ? Úgy sejtem csakis egy rosszindulatú bennfektes lehet, akinek érdeke fűződik a múlt meghamisításához, nameg nyugodjon KF felmagasztalásához . De hogy fideszes az abból látszik, hogy úgy hazudik, mint a vízfolyás !
Vélemény. (vendég) [2021.02.23., 08:44][válaszolok] #182
RÓBERT - a 180 hsz, nagyon rendeben van!
181 hsz.-igen sajnos ,a beíró ,vagy nagyon buta,és alul informált,vagy megbízásból ír,ilyeneket.
Remélem ,hogy az érintettek megteszik a megfelelő lépéseket.Nem azért ,hogy a szabad vélemény nyilvánítást korlátozzuk, hanem azért ,hogy a mocskólódást,tények nélküli vádaskodásokat korlátozzuk.Tanulni kell ezekből a szinvonaltalan véleményekből, mert ezek nem tévedéseken alapulnak ,hanem,szándékosak!
Megtévesztettek ,..vagy nem? (vendég) [2021.02.23., 16:50][válaszolok] #183
168,169,170 hsz-írói miért hallgatnak?
Lehet ,hogy egy bocsánatkérés ,még segítene!
Bukovszky Róbert [2021.02.23., 17:39] válasza erre: #183[válaszolok] #184
Mire a "többesszám"?
? (vendég) [2021.02.23., 17:58][válaszolok] #185
Robi! Ha jól látom Sárkánynak nem csak a szoci múltja lett felemlegetve( ami nem esetleges,hanem nagyon is masszív) hanem a Baloghal való kapcsolata, ami aktualítását nézve friss! Ja,és hogy TakácsPistabácsi....taláncsak nem azt feltételezi vagy sugallja hogy átmentés történt? Nem ártana konkretizálni!
Valaki (vendég) [2021.02.23., 18:47][válaszolok] #186
Valaki tudja hogy a három hozzászólást egy személy írta? De sokat tud... mit tud még? És mit kap érte?
elhazudni (vendég) [2021.02.24., 11:14][válaszolok] #187
Rossz hírem van, ma már nem a kőkorszakban élünk és mi nem a hülyék vagyunk! A városba érkezett 7 milliárdos pályázati pénz már itt volt 2018. évben. Bárki utána nézhet, én is megtettem. A jólértesült úr / úrhölgynek igaza van. A múltat nem lehet végképp eltörölni és elhazudni sem. A tények azok tények. És ki az, aki hazudik? 2006. 05.26. nap óta tudjuk, a szemkilövető gyurcsány mondta hazudtunk reggel, éjjel meg este.
kettős mérce (vendég) [2021.02.24., 11:15][válaszolok] #188
Érdekes ez a heves tiltakozás, feljelentéssel fenyegetés. A magánéletben turkálást csak bizonyos személyeknél lehet alkalmazni? Minősítgetni csak bizonyos személyeket szabad? A korábban másokra tett undorító bejegyzések miatt nem csodálkozom, hogy van akinek elgurul a gyógyszere és őszinteségi rohamot kap. Tehát óvatosan a bárki lejáratása tett bejegyzésekkel.
Bukovszky Róbert [2021.02.24., 12:38] válasza erre: #187[válaszolok] #189
No most tessék kedves lenni egy picit megnyugodni, lehiggadni, tessék venni egy mély levegőt, aztán kérem tessék szíves lenni leírni, ki, mikor és hol tagadta ezen pályázatoknak az eredetét? Köszönöm/köszönjük!
Viszont azt felháboritónak tartom /lehet be is perelem / amiért azt a 2006-s dátumot ilyen felületesen írja, mindenféle óra és perc feltüntetése nélkűl, kérem korrigálja! Köszönöm/köszönjük!
valaki (vendég) [2021.02.24., 14:25] válasza erre: #189[válaszolok] #190
De jó, hogy mellébeszélhetünk a tényeknek, a mai valóságnak, és nem azzal foglalkozunk. Ezekre könnyű reagálni, ezeket lehet cáfolni...
errr (vendég) [2021.02.24., 14:31] válasza erre: #187[válaszolok] #191
Konkrétan gazdája a fidesz minden dolga hazug és korrupt és erről már rengeteg papírjuk is van. Ezt nem Gy F védelmében adom elő, aki éppen azt mondta akkoriban, hogy ő nem akar többet, csak úgy megállapítom mert nyilvánvaló. Keresse fel optikusát is nem csak gyógyszerészét.
Kipcsak aki -sokat hazudik. (vendég) [2021.02.24., 16:50][válaszolok] #192
Elhazudni hsz:-hogy ki hazudik?-az aki az egész társadalmat,11 év óta félrevezeti!
-az aki intézményesítette a korrupciót!
-az aki állami pénzen ,épít klientúrát.
-az akinek ,a politikájának az az alapja a korrupció!
-az aki létrehozta a szegénységet amaly mot már több minn 2 milló4
-az aki leépítette az oktatást!
-az aki tönkre tette az egészségügyet!
-az aki esíbolta a nyugdíjpénztárt!
-az aki soha nem látott adóságba sodorta az országot!
-az aki Oroszországhoz ,és Üzbegísztánhoz, akar minkat kényszeríteni!
-az aki meghamisítja a történelmet! Kipcsak.
- az aki .... és sorolhatnám még sokáig! DE REMÉLEM ,HOGY MÁR CSAK EGY ÉVIG !
De hát maga menthetetlen!NEM LÁTJA MI FOLYIK ITT?
Mostmár (vendég) [2021.02.24., 19:32][válaszolok] #193
tudjuk, hogy ki hazudott reggel éjjel meg este . Ehez képest van egy ember, aki viszont elmondta, hogy ő sohasem hazudik ! Ugye mindenki elhiszi neki. Pardon ; NEKI !
Nem kipcsak -bírka. (vendég) [2021.02.24., 21:03][válaszolok] #194
Róbert :187 hsz-elhazudni címszó alatt ,egy cseléd,egy pincsi,öleb.Ne várjon tőle többet.Erre van utasítása.
Azt a dátumot/öszödi beszéd / megjegyezte de az imádott kipcsakja ,ezernyi hazudozásának dátumait ,nem tudja megjegyezni.
Micsoda gyenge elméjű az aki ,16 évre visszamutogat,de a napjaink problémáit nem érzékeli.Vagy nem akarja!"Mert van az a pénz"-mondják.
Talán ki van kötve náluk a vill .áram? Vagy egy lakatlan szigeten él? Segítsünk visszakötni,hogy ismerje meg a valóságot.
Azt hiszem ezzel részemről vége.Nem érdemes ilyennel foglalkozni.
Szánalmas.
valaki (vendég) [2021.02.24., 22:07] válasza erre: #192[válaszolok] #195
"Számomra a magyarországi helyzet a legaggasztóbb. Ezt már sokszor elmondtam diplomatikus, és kevésbé diplomatikus nyelven. Továbbra is úgy vélem, hogy az egy beteg demokrácia", mondta Jourová hozzátéve: nincs demokrácia FÜGGETLEN IGAZSÁGSZOLGÁLTATÁS, valamint SZABAD ÉS TISZTESSÉGES VÁLASZTÁSOK NÉLKÜL.

"Értékelnünk kell a teljes képet, az igazságszolgáltatás, a média, a civil szervezetek, az oktatás helyzetét. Ha a kedvezőtlen folyamatok összeadódnak egy tagállamban, akkor súlyos csorbát szenved a demokrácia, márpedig a demokratikus elvek betartását minden országtól elvárjuk."
pályázat (vendég) [2021.02.25., 07:31][válaszolok] #196
Tudna esetleg néhány szót mondani valaki az önkormányzattól arról, hogy az éppen futó négy közbeszerzést miért pont január 31én kellett kiírni? Pusztán a véletlen műve lehet, hogy február elsejétől a közbeszerzési meghívásos értékhatárt a törvényben levitték 50 millióra, így az e feletti munkák mindenki számára nyíltan elérhetőek lettek volna, ha nem januárban írták volna ki. Tovább szépíti a helyzetet, hogy három esetben a négyből kitolták az eredeti február 26os beadási határidőt március 12re, feltételezhetően nem azért, hogy minél több embert hívjanak meg.
Hádám-nak (vendég) [2021.03.03., 17:44][válaszolok] #197
Érdeklődnék, hogy a dísztér, illetve más pályázatoknál fellelt és leírt ügyeknek, a vélt szabálytalanságoknak van-e folytatása, történt-e feljelentés? Vagy csak itt hőbörgünk és minden megy tovább? Kell-e segítség?
Kell a segítség. (vendég) [2021.03.03., 19:19][válaszolok] #198
197 hsz. -igen a segítség ,mindig el kell !
Lépjen az ügyben ,ha úgy látja ,hogy lépnie kell !!
Ne várjon másra.
198-nak (vendég) [2021.03.03., 20:56] válasza erre: #198[válaszolok] #199
Hiányzott egy ilyen előremutató javaslat. Miért kell mindenbe belepofázni és osztani az észt?
vélemény (vendég) [2021.03.04., 08:13] válasza erre: #197[válaszolok] #200
Csak hőbörög! Ezért nem tart tőle a mindenkori vezetés. Ha löknének valami munkát, ő is megszelídülne, mint a nagy kritikus bukónk!
Hádám [2021.03.04., 09:28] válasza erre: #197[válaszolok] #201
A soron következő 4 pályázatból 3-nak a beadási határidejét február 26-ról március 12-re módosította az ajánlatkérő (Szerencs Város Önkormányzata), így addig nem tudunk belenézni kik a felkért kivitelezők és milyen ajánlatot adtak. Ennek függvényében lesz teljes a kép, kik és hogyan kaptak a húsosfazékból. Néhány nap és ez is ki fog derülni.

A 200-as kommentelőnek csak annyit, 2021-re már decemberig be vagyunk táblázva, így ha egy szöget nem ütünk be Szerecsen, akkor se fogunk éhezni!
Összes hozzászólás: 202 db (86 különböző címről), nem megjelent hozzászólás: 1 db (0%)
Kommentek megjelenítése csoportosítva

A hozzászólások nem a Szerencsi Válasz álláspontját képviselik, tartalmuktól szerkesztőségünk teljes mértékben elhatárolódik, felelősséget értük nem tudunk vállalni. Kérjük, hogy ezt tartsák szem előtt, mielőtt írnak! Az azonosítást lehetővé tevő IP-címeket soha senkinek nem adjuk ki, kizárólag rendőrségi nyomozás esetén. • Adatkezelési tájékoztató

Név: Még nem tag? Regisztráljon, és hozzászólása nem kerül előzetes moderálásra!
Válasz erre:

emoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticonemoticon
Kérjük, hogy SZÁMOKKAL írja be az alábbi összeadás eredményét az üres mezőbe:
negyvenkilenc + egy =